Oliko lapissa UFO valopallo?

Uffothyökkää

Usaassakin oli:

Oregonin yläpuolella olevalle taivaalle havaittiin tuntematon ilma, joka herätti paniikkia ilmaliikenteen ohjaajien keskuudessa ja aiheutti Yhdysvaltain ilmavoimat (USAF) sekoittelemaan F-15-taktiset taistelijat jäljittämään sitä - mutta aivan yhtä nopeasti kuin se ilmestyi, fantomitaso hävisi .
Tapahtuma tapahtui 25. lokakuuta päivänvalossa. Mysteerimarkkinat vahvistivat Federal Aviation Administration (FAA), North American Aerospace Command (NORAD) ja lukuisat silminnäkijät. Se ei ollut vain kone, jossa oli häiriöinen radio eikä mikään transponderi: jos se olisi niin yksinkertaista, Air Force -suihkukoneiden ei olisi ollut vaikeaa seurata koneen alas ja ohjata sitä uudelleen.
Speculation on räjähtänyt Phantomin tarkoituksen tähden. Yksi Reddit-käyttäjä, joka väitti olevansa pilotti, joka todisti salaperäisen lentokoneen, ajatteli, että kone oli huumeongelma matkallaan Kanadaan asti. Mutta jos näin on, niin ohjaajan on oltava joko erittäin ammattitaitoinen tai poikkeuksellisen onnekas, jotta hän voisi hävitä USAF: n harjoittajat.

6

244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kolimaattori

      Se on juur nii näen. Ufo ol ja luotettavalta taholta on mulla tieto. Nimittäen saen puhelun suoraan tapahtuma paekalta, hyvältä ystävältä ja avaruus veljeltämme Nippe Kottaraeselta joka on siellä asustellunna pienen ikäsä. Noh, mulla puhelin soep heletin aekasin tapahtuma uamuna. Nippe soettaa meleko tuiskeessa. Ol ollunna tähtitieteen parissa koko edellisen yön, elinnä ol naattinna sitä ihtijjään, sitä pimmeetä aenetta. No herra kottaraenen kerto että uamu yöllä joku tunti sen jälkeen kun ufo ol lapin mehtään rysähtännä, ol taksi pyyhässynnä hänen pihhaasa ja humanoiti ol taksista pihallle syöksynnä, nappas kengät jalassa ol siinä napottanna ja meuhkanna" Päevee päevee sano vihriä mies jonka piä ol oovon soikia, onko kolimaattori teille tuttu mies se on kuulemma, savon poekija" Ja toinen vihree mies ol kuulemma nukkunna taksin takapenkillä. Että semmonen hätä ol kuulemma alas syöksynneen ufon miehistöllä ollunna ja minua olivat ehtinneet, näen nippe mulle puhelimessa selevitti. Sinne nipen kämpille olivat sitten jiäneet ja tähtitiijettähän siellä ol sitten harrastettu ja kohta siellä oon minnäe. Vuan ee siitä sen enempöö.

    • Kolimaattori

      Se on juur nii näen. Ufo ol ja luotettavalta taholta on mulla tieto. Nimittäen saen puhelun suoraan tapahtuma paekalta, hyvältä ystävältä ja avaruus veljeltämme Nippe Kottaraeselta joka on siellä asustellunna pienen ikäsä. Noh, mulla puhelin soep heletin aekasin tapahtuma uamuna. Nippe soettaa meleko tuiskeessa. Ol ollunna tähtitieteen parissa koko edellisen yön, elinnä ol naattinna sitä ihtijjään, sitä pimmeetä aenetta. No herra kottaraenen kerto että uamu yöllä joku tunti sen jälkeen kun ufo ol lapin mehtään rysähtännä, ol taksi pyyhässynnä hänen pihhaasa ja humanoiti ol taksista pihallle syöksynnä, nappas kengät jalassa ol siinä napottanna ja meuhkanna" Päevee päevee sano vihriä mies jonka piä ol oovon soikia, onko kolimaattori teille tuttu mies se on kuulemma, savon poekija" Ja toinen vihree mies ol kuulemma nukkunna taksin takapenkillä. Että semmonen hätä ol kuulemma alas syöksynneen ufon miehistöllä ollunna ja minua olivat ehtinneet, näen nippe mulle puhelimessa selevitti. Sinne nipen kämpille olivat sitten jiäneet ja tähtitiijettähän siellä ol sitten harrastettu ja kohta siellä oon minnäe. Vuan ee siitä sen enempöö.

      • maahan.asti.tuli

    • löslögjklögfflö

      Ei tuo mikään meteori ollut.
      Mikä se sitten oli niin vastaan etten tiedä.

    • Kevojärvi

      Vätserin erämaasta Inarijärven koillispuolelta ensi sulakautena löytyy ehkä osia tuosta pudonneesta tulipallosta. Paikkaa sanotaan vaikeakulkuiseksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      305
      782
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      589
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe