Onko haarovälissänne roikkuva lihanpala teille niin rakas, että vain sen tahdolla on merkitystä?
Miehet, rakastatteko heppiänne?
9
228
Vastaukset
- mexicanhotspice
Miten sen ny ottaa, riippuu vähän päivästä? Tänään tätä, huomenna tuota. xD
Ilman skigua elämällä ei ole tarkoitusta.
- Wwuu
Tiedätkö miksi miehillä on selkäranka?
Siksi, ettei pää putoa perseeseen.- Wwu
Nainen erotti miehen rakkaimmastaan..
https://www.stara.fi/2015/01/15/nainen-leikkasi-pettajamiehen-peniksen-irti-kaksi-kertaa/ Wwu kirjoitti:
Nainen erotti miehen rakkaimmastaan..
https://www.stara.fi/2015/01/15/nainen-leikkasi-pettajamiehen-peniksen-irti-kaksi-kertaa/Ai saatana. :D
Nyt on hyvä sauma aasialaiselle hankkia isompi eurooppalainen lerssi... Tosimiehen lerssi.
- jhgrtyhgdxcvjjjv
Ei nyt välttämättä. Oon ajatellut, että jos jonkun sairauden kohdatessa se pitäisi poistaa, teettäisin sinne pillun, ja olisin itse itselleni nainen. Heppi ollut joka tapauksessa jakamatta kenenkään naisen kanssa jo vuosia. Jos muuntautuisi naiseksi ja rakastaisi sitten sitä peilistä näkyvää naista, kun ei tunnu suhteet muuten etenevän kuitenkaan mihinkään. Pelkkää paskaa
Minä rakastan ukkoni lihan palaa
.. Nope.. Ja Molemmissa SukuPuolissa on YhtäLailla kaikenlaisia Persoonia/Luonteita.. Pätee myös tähän juttuun.. Toisia vie enemmän, kuin taas joitakin toisia.. ;P
- EdesUnissa
Olen demokratiaan kannustava ihminen. Minä päätän asioista töissä, vaimo kotona ja se lihanpala muualla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2343965Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t462617Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401800Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus991681- 1071678
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin161499Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e511498Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1691410- 141211
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251162