Yrittäjiäääääää

Vuojenyritysjaerehys

On se rohki vuojen yrittäjät vähissä. Son näemmä rengikki samassa venheessä ko yrittäjät.

15

1690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missävalittu

      Siis mitä??? Mistä kyse?

    • Ainahanse

      Muoniolaiseta kateudesta tässä on vain kysymys!

    • milläperusteella

      Millä kritereillä nuo yrittäjät valitaan oikein, otetaanko huomioon sukunimi,pärstäkerroin, puolue ja onko lohen soutaja vai ei

      • Yrittäjyyskunniaan

        Olisiko syytä kommentoijan vähän tutustua yritykseen, sen toimintaan, kouluttautumiseen, panostuksiin. Mutta kuten tuossa edellä eräs kommentoi, niin tuo kateus aiheuttaa ärsyyntymistä. Yrittäjäksi voi itse kukanenkin alkaa, mutta se vaatii työtä. Siinä ei raha tule kotona maatessa.


      • Ainavoikehua
        Yrittäjyyskunniaan kirjoitti:

        Olisiko syytä kommentoijan vähän tutustua yritykseen, sen toimintaan, kouluttautumiseen, panostuksiin. Mutta kuten tuossa edellä eräs kommentoi, niin tuo kateus aiheuttaa ärsyyntymistä. Yrittäjäksi voi itse kukanenkin alkaa, mutta se vaatii työtä. Siinä ei raha tule kotona maatessa.

        Näin entisenä muoniolaisena olisi mukavaa tietää mistä nyt on kyse?

        Kuka muoniolainen yrittäjä on nyt valittu ”vuodenyrittäjäksi”?

        Varmasti jo pula kuka valittaisiin jos ei kierrosta aloiteta vanhimnasta päästä uudestaan.

        Vai onko jo jouduttu valitsemaan jonkun yrittäjän hyvin menestynyt työntekijä vuodenyrittäjäksi?

        Sopiihan se vain sekin!

        Ei koskaan hyvää työntekijää liika kehuta.
        Hyvällä työntekijällä menestyy myös itse yrittäjä.


    • mikäyrittäjä

      Mitä vittua se vaikuttaa jaaskata vuojesta toiseen yksin. Mitä yrittämistä se on? toisten asiakkaita palvoa

    • Anonyymi

      Monta on yrittämässä valtuustoon tänä kesänäkin.

    • Anonyymi

      Näinhän se on,että Yrjö yrittää yksin ja Olli ottaa oppia Orhilta

    • Anonyymi

      Mitä salakieltä höpiset? Tuottoisinta yrittäjyyttä Muoniossa on oma yritys ja siinä samalla kuukausipalkan maksaa kunta tai valtio.

      • Anonyymi

        Miten tuo sopii Muonion vaikka viiteen kannattavimpaan yritykseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tuo sopii Muonion vaikka viiteen kannattavimpaan yritykseen?

        Ei kommentteja ja se on ihan hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tuo sopii Muonion vaikka viiteen kannattavimpaan yritykseen?

        Mistä kukaan voi tietää firman kannattavuudesta? Tilinpäätökset kertoo päätöksistä mitä on tilitetty. Ei kannata puhua kannattavimmista yrityksistä jos itse ei ole yrittäjä. Kannattavan yrityksen varmin merkki on kun se työllistää ihmisiä.
        Karmea yhtälö on jos henkilö on kunnan/valtion palkkalistalla ja samaan aikaan toimii yrittäjänä. Silloin puhutaan iilimato=yrittäjästä. Varo niitä, niillä on kuittipaperi aina loppu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä kukaan voi tietää firman kannattavuudesta? Tilinpäätökset kertoo päätöksistä mitä on tilitetty. Ei kannata puhua kannattavimmista yrityksistä jos itse ei ole yrittäjä. Kannattavan yrityksen varmin merkki on kun se työllistää ihmisiä.
        Karmea yhtälö on jos henkilö on kunnan/valtion palkkalistalla ja samaan aikaan toimii yrittäjänä. Silloin puhutaan iilimato=yrittäjästä. Varo niitä, niillä on kuittipaperi aina loppu.

        Ei taida olla toivoa, että päättäjiksi tulisi seuraavaksi neljäksi vuodeksi henkilöitä jotka tulisivat pitämään huolen ettei sivutoimilupia enää Muoniossa annettaisi kunnan virkamiehille!
        Aika monta yrittäjää on valtuustossa ja lautakuntia ei vielä varmistettu.
        Löykyytö uskallusta päättäjiltä?
        Suurinosa Muoniolaisista ei ole yrittäjiä ja ovat äänestäneet henkilöitä joiden tulisi edustaa muoniolaisia ja vieläpä ajaa asioita heidän edukseen ei omaksi eduksi.
        Kuinkahan käy?
        Kuinka lakeja noudatetaan?
        Entä kähmintä? Minä lupaan tätä sinulle jos sinä lupaat tätä minulle! Näinhän kunnan päätökset menevät.
        Oma etu ensin.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe