Miksi naiset haluavat ulkomaalaisia miehiä?

Sukupuolienero

Jos miettii suomalaisia miehiä, ainakaan omasta kaveripiiristä kukaan ei ole vielä lähtenyt naisen hakuun ulkomaille. Tyypit ovat asettuneet ja käyneet koulunsa Suomessa, jokainen omalla tyylillään.

Sen sijaan siskon kavereista yli puolella on joko Suomeen tuotu ulkomaalainen mies, tai sitten asuvat ulkomailla ulkomaalaisen miehen kanssa. Kaikilla näillä on länsimaalainen mies: jenkki, tanskalainen, englantilainen ym.

Mikä vetää naisia niin kovasti vieraan porukan perään? Miehet kun tuntuvat pysyvän hyvinkin aloillaan.

61

1436

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen.on.sellainen

Naiset ovat laumasieluja. Media esittää ruskeat ihmiset ihanina ja valkoiset miehet pahoina rasisteina, niin hypergamiset naiset haluavat "parasta" eli kiertävät valkoiset miehet kaukaa ja etsivät itselleen median ruskeita lellivauvoja.

• Nainen39vee

Ruskeita??? Jos oli kyse jenkeistä, tanskalaisista ja englantilaisista, niin aika suurella todennäköisyydellä kyse on valkoisista.

• tämä.tiedoksi
        Nainen39vee kirjoitti:

Ruskeita??? Jos oli kyse jenkeistä, tanskalaisista ja englantilaisista, niin aika suurella todennäköisyydellä kyse on valkoisista.

Älä ole tuollainen rasisti, Narttu39. Tiedät hyvin, että nykyään ranskalaiset, englantilaiset ja amerikkalaiset ovat yleistyvissä määrin ruskeita. Porvoon jännämies oli enemmän kuin ruskea, hän oli lähes musta ihoinen "ranskalainen".

• jossätahdotniinn

Ei siis vaaleita ollenkaan. Tai10%?

• Ehkä ne miehet eivät halua niin välttämättä ulkomaalaista naista ja monet miehet kun eivät ole yhtään europpalaishenkisiä ja kansainvälisiä, niin sen vuoksi heidän mielestä suomalaisten kuuluisi pariutua vain keskenään. Olisi varmasti syytä näillä miehillä muuttaa asenteitaan ja käydä etsimässä sitä naisseuraa suomen rajojen ulkopuoleltakin.

• Nainen39vee

Nykyisin aika moni tapaa työnsä puitteissa ulkomaisia yhteistyökumppaneita, eli tavallaan ne aiemmat elinpiirit työ, harrastukset, kaverit on vaan laajentunut kotikylästä kattamaan isomman osan maailmaa. Siltä tuo vähän kuulostaa, jos kumppaneita on löytynyt Britanniasta, Tanskasta, yms. Ihmiset liikkuvat enemmän ja ovat kansainvälisempiä. Ei noissa tapauksissa se ulkomaalaisuus ole mikään pointti - samanlaiset työ- tai opiskelukuviot voivat joskus saattaa yhteen ihmiset, jotka ovat kotoisin eri maista.

Suurin osa kuitenkin pariutuu suomalaisen kanssa, joten ei tuo nyt mikään sen kummempi trendi ole, kuin että joidenkin kumppani vaan sattuu löytymään vaikka toisesta Pohjoismaasta. Varmaan joskus kauan sitten on samalla tavalla ihmetelty, miksi jotkut pariutuvat Suomen maakuntarajojen yli.

On toki sitten erikseen ne naiset ja miehet, jotka varta vasten hakevat tai etsivät kumppania jostain ulkomailta, yleensä kehitysmaasta, mutta nämä ovat sitten asia erikseen.

• iouio

Tottahan tuo on. Naisilla on jostain syystä vain miehiä kovempi draivi lähteä maailmalle, tyyliin vaihtareiksi tai duuneihin, jotka ovat monesti huonompia kuin kotimaassa olisi tarjolla.

Öljysheikkejä metsästävät naiset ovat erikseen.

• riippu

Minun pojalla on ulkomaalainen avovaimo, ja tyttärellä suomalainen avomies.

Omassa lähipiirissäni miehet ovat muutenkin pariutuneet useammin ulkkiksen kanssa, kuin naiset. Yhdellä on jopa tummaihoinen, afrikkalainen vaimo. Yleensä ne vaimot kyllä ovat Kaukoidästä.

• perähikiältäkö

Omassa tuttavapiirissä on myös miehillä useammin ulkomaalainen vaimo kuin naisella ulkomaalainen mies. Mutta ihmetelkää siellä vaan sielunne tyhjyyttä kun ette muuta osaa ap ja muut samankaltaiset.

• EdesUnissa

Suomalaiset miehet löytävät puolisonsa ulkomailta jotakuinkin yhtäusein kuin naiset. Puolet naisista on minullakin ollut ulkkiksia, puolet suomalaisia. Samanlaisia naisia ne on, jos valikoit valkoihoisesta väestöstä.

• Buhahaha

Puolison löytäminen ulkomailta on eri asia kun ulkomainen puoliso... pätee niin naisiin kun miehiinkin. Valtaosa ulkomaalaisen kanssa olevista suomalaisista löytänee sen ulkomaisen Suomesta. Ne jotka löytävät sen ulkomailta, yleensä myös jäävät sinne.

• ygbuh

Ulkomaalaiset naiset ovat vain yleensä helpommin lähestyttäviä verrattuna kotimaisiin. En tiedä, onko tällä ahdistelukulttuurilla jotain vaikutusta asiaan. Toisaalta luulen, että samaa ahdistelua tapahtuu kyllä muuallakin. Ainakin ulkomaalaiset naiset ottavat itsekin kontaktia jopa tällaiseen rumilusätmiin.

• Buhahaha
        ygbuh kirjoitti:

Ulkomaalaiset naiset ovat vain yleensä helpommin lähestyttäviä verrattuna kotimaisiin. En tiedä, onko tällä ahdistelukulttuurilla jotain vaikutusta asiaan. Toisaalta luulen, että samaa ahdistelua tapahtuu kyllä muuallakin. Ainakin ulkomaalaiset naiset ottavat itsekin kontaktia jopa tällaiseen rumilusätmiin.

Minua kyllä hämmästyttää monet asiat mitä tällä palstalla väitetään jatkuvaksi... en ole mielestäni edes mikään rumilus, mutta eivät ne ulkomaalaiset naiset ota minuun sen enempää kontaktia kuin suomalaisetkaan.

• hdhhe
        Buhahaha kirjoitti:

Minua kyllä hämmästyttää monet asiat mitä tällä palstalla väitetään jatkuvaksi... en ole mielestäni edes mikään rumilus, mutta eivät ne ulkomaalaiset naiset ota minuun sen enempää kontaktia kuin suomalaisetkaan.

Ainakin työkuvioissa ulkomaalaiset naiset tulevat aktiivisemmin juttelemaan kuin suomalaiset. Ja juttelevatkin vielä pitkään eikä ole heti kiire pois, ehkä peruskohteliasuutta... Se ei tietty ole mikään merkki muullaisesta kiinnostuksesta. Turistihommista en osaa sanoa, kun en juuri sellaista harrasta tai kuljen niin omissa ajatuksissani, etten noteeraa ihmisiä helposti.

• crux

Yksi syy on varmaan se että nainen kokee ihastuksen olevan suurempi jos kulttuurierot, välimatka tai muut vastaavat esteet ovat suuria. Koetaan että rakkaus on niin suuri voima että se voittaa kaikki esteet ja naisten mielessä se kääntyy myös niin päin että mitä enemmän esteitä niin sitä suurempi tunne on. Monenlaista järjettömyyttä sitä tehdään järkiliittojen pelossa.

• Nainen39vee

Aloittajan esimerkissä puolisot olivat esim. Tanskasta ja Britanniasta. Mahtaako näissä nyt niiiin isoja kulttuurieroja olla? Jos ihmisten lähtökohdat muuten ovat aika samat, voi melkein olla jopa pienemmät "kulttuurierot" verrattuna vaikka sellaiseen, että kaksi täysin eri puolelta Suomea (toinen vaikka maalta ja toinen Helsingistä) ja erilaisista sosiaaliluokista tulevaa pariutuu keskenään.

• EdesUnissa
        Nainen39vee kirjoitti:

Aloittajan esimerkissä puolisot olivat esim. Tanskasta ja Britanniasta. Mahtaako näissä nyt niiiin isoja kulttuurieroja olla? Jos ihmisten lähtökohdat muuten ovat aika samat, voi melkein olla jopa pienemmät "kulttuurierot" verrattuna vaikka sellaiseen, että kaksi täysin eri puolelta Suomea (toinen vaikka maalta ja toinen Helsingistä) ja erilaisista sosiaaliluokista tulevaa pariutuu keskenään.

Tuossa oli tai sana, ei ja. Eli Crux tarjosi kulttuurieroa yhdeksi mahdolliseksi esteeksi, ei ainoaksi selitykseksi. Olen kanssaan samaa mieltä. Oletus erilaisuudesta voi lisätä kiinnostusta ottaa selvää millainen toinen on. Tuo rakkauden voima ajatus on hapuilua.
        Noin esmerkin vuoksi itse tunnen selittämätöntä vetoa punkkari tyttöihin, ja niin on ollut aina.

Vaikka suomalainen olisi kuinka erilainen, niin hänen helposti kuvitellaan olevan samoilla arvoilla kuin itse on. Siksi Helsinki-maaseutu ei toimi asetelmana samoin kuin Helsinki-Koopenhamina.

• mutustakokyse
        EdesUnissa kirjoitti:

Tuossa oli tai sana, ei ja. Eli Crux tarjosi kulttuurieroa yhdeksi mahdolliseksi esteeksi, ei ainoaksi selitykseksi. Olen kanssaan samaa mieltä. Oletus erilaisuudesta voi lisätä kiinnostusta ottaa selvää millainen toinen on. Tuo rakkauden voima ajatus on hapuilua.
        Noin esmerkin vuoksi itse tunnen selittämätöntä vetoa punkkari tyttöihin, ja niin on ollut aina.

Vaikka suomalainen olisi kuinka erilainen, niin hänen helposti kuvitellaan olevan samoilla arvoilla kuin itse on. Siksi Helsinki-maaseutu ei toimi asetelmana samoin kuin Helsinki-Koopenhamina.

Kyllä se kulttuuriero Helsinki-maaseutu välillä on niin valtava, että uskon vakaasti sen olevan suurempi, kuin Helsinki-Kööpenhamina välillä.

• yuryryrfuttu
        mutustakokyse kirjoitti:

Kyllä se kulttuuriero Helsinki-maaseutu välillä on niin valtava, että uskon vakaasti sen olevan suurempi, kuin Helsinki-Kööpenhamina välillä.

Täysin samaa mieltä.

• Kaapistahuutelija
        mutustakokyse kirjoitti:

Kun käyt joskus Kööpenhaminassa niin huomaat että se ero siihen suuntaan on oikeastikin isompi. Nyt oli kuitenkin puhe vain mielikuvista.

• kilpailu_asiakkaan_etu

mikä siellä Kööpenhaminassa (kaupungilla) on niin ihmeellistä?

Itse olen käynyt Kööpenhaminassa vain lentokentällä, missä odotin seuraavaa lentoa.

siihen aikaan kilpailija myi lipun ½hintaan Finnairiin verrattuna. Nykyisin esim. Norwegianin taholta tuleva kilpailu pakottaa Finnairinkin järkevämpään hintatasoon, siksi Finnairinkaan liput eivät ole ihan niin törkeän kalliita kuin aikaisemmin olivat.

• Pillujen--asiantuntija

Suomalaiset vahnemmat miehet hakee naisia thaimaasta koska eivät kelpaa ja ovat liian rumia suomalaisille naisille. Niitä ei vaan ole kovin paljon ja pitääkin olla tosi rikas että sen naisen voi tuoda suomeen ja elättää sitä. Uskon ettei normaali suomalainen mies kelpaisi edes ulkomaalaiselle tavis naiselle. Pitää olla sitä statusta ja rahaa että saisi naisen. Minkä takia joku vaikka sakalainen nainen muuttaisi suomeen suomalaisen juopon takia . Ainoastaan raha voisi olla syy että nainen saisi paremman toimeentulon jos mies lupaisi elättää ja huolehtia. Ulkomailla suomalaisista miehistä on naisilla huono kuva.

• EdesUnissa

Samallalailla ne rakastuu saksalaiset naiset kuin suomalaisetkin. Tietysti se vaatii mieheltä kielitaitoa, jotta kykenee kommunikoimaan. Mutta ei ne yleensä rakastu suomalaisnaisetkaan, jos et kykene kommunikoimaan.

• naisethankuolaaperään

Eikös ne olekaan karismaattisia ja charmantteja silloin vanhempana? Suomalaiset miehet siis.

• kaikkikonaiset

En halua ulkomaalaista miestä vaikka olen suomalainen nainen.

• suvaitsevainen_vihreä

Rasisti!

• kaikkikonaiset
        suvaitsevainen_vihreä kirjoitti:

Rasisti!

En halua suomalaistakaan.

• kurppatantta
        kaikkikonaiset kirjoitti:

En halua suomalaistakaan.

Tantta!

• Kunnollinen-mies

Ulkomaalaiset mustat miehet on 99,99% jännämiehiä.

• Jännägeeni

Varmaan geeneissä.

• F83

Minulla on ollut vain muutamia seurustelusuhteita (4), joista kaksi suomalaisen miehen ja kaksi ulkomaalaisen miehen kanssa. Sen lisäksi on ollut paljon tuttavuuksia ja kavereita monen kansallisuuden molemmista sukupuolista.

Se täytyy mainita, etten ole oikein tuntenut itseäni "ihanaksi naiseksi" suomalaisen miehen seurassa - en oikein edes niiden kahden miehen kanssa, joiden kanssa seurustelin. Seurusteluun vaadittava syvää yhteyttä, ymmärrystä ja intohimoa tietysti koin, mutta en erityisemmin saanut tunnetta siitä, että olisin heidän elämässään jotenkin erityinen, ihana ja naisellinen nainen. En kaipaa mitään siirappia, imelää kehumista tai ylitsevuotavia rakkaudentunnustuksia - siitä ei ole kyse - vaan jonkinlaista miehekästä otetta suhteessa. Itse olen empaattinen ja huolehtiva. Ulkomaalaiset seurustelukumppanit olivat sitä myös minulle. He eivät tavallaan pantanneet rakkauttaan ja välittämistään. Vaikka kovasti edelleen välitän ja arvostan suomalaisia seurustelukumppaneitani, niin heidän seurassaan tuli helposti sellainen olo, että olen itsestäänselvyys ja jotenkin kauhean arkinen juttu heidän elämässään. Heidän seurassaan naisellisuuteni ei korostunut tai merkinnyt millään tavalla - enemmän merkitsi se, että olen jotenkin pärjäävä, ahkera ja vähään tyytyvä (vaikka itse kuitenkin vapaaehtoisesti halusin panostaa kumppaniin). Toki suomalaisissa kumppaneissa oli muunlaisia ihailtavia piirteitä, mitä ehkä ulkomaalaisista puuttui. Toisaalta en pidä ihmisten luokittelemisesta "kotimaisiin" tai ulkomaalaisiin, sillä kaikki ovat tietysti yksilöllisiä ja ainutlaatuisia. Oma tähänastinen kokemukseni on kuitenkin tällainen.

• Mitä jos vaikka muuttaisit ulkomaille. Niin olisi ongelmasi kertaheitolla ratkaistu.

• En ole koskaan ollut ulkomaalaisen kanssa ja juoksin niitä karkuun

• Syy oli se ettei ole yhteistä kieltä ja ne pelotti.

• sydämentuska

Koittakaa muistaa, että ulkomaalainen on varsin laaja käsite. Toiset ulkomaalaiset koetaan hotimpina kuin toiset. Esim. 12121212 on tällä palstalla paljastanut olevansa venäläinen, muttei se ole ilmeisesti "auttanut" suosioon. Itsekin ottaisin huomattavasti mieluummin perussuomalaisen kuin perusvenäläisen miehen. Venäläisiin en ole toistaiseksi koskenut enkä koske, suomalaisiin olen koskenut kahteenkin ja he ovat enemmän siinä rajamaastossa potentiaalisten kumppanien listalla.

Samaten omalla listallani esimerkiksi kaikki afrikkalaiset, latina-amerikkalaiset, arabit, aboriginaalit, intiaanit ja käytännössä myös aasialaiset jäävät suomimiehen taa, eli toisin sanoen 70-80 % maailman kansalaisuuksista sijoittuu listallani huonommin kuin suomalainen (käytännössä ainoastaan osa eurooppalaisista päihittää suomimiehen, ja niistäkin tosiaan vain osa eli esim. itäeurooppalaiset ovat maasta riippuen joko samalla viivalla tai huonompiakin kuin suomimies). Suomimiestä herkemmin sitten taas saattavat vedota ranskalaiset, italialaiset ja osa espanjalaisista. Samalla viivalla suomimiesten kanssa ovat esim. britit, eli jos sattuisin löytämään poikkeuksellisen miellyttävän ja puoleesavetävän britin, saattaisi sellainen tulla kyseeseen, muussa tapauksessa todennäköisesti ei.

• " Miksi naiset haluavat ulkomaalaisia miehiä? "

Yksinkertainen vastaus: Koska ne voi.

Jos tarkastellaan historiaa niin kaikissa kulttuureissahan on käynyt niin että jos alkuperäinen kulttuuri päästää vieraan kuttuurin maahansa naiset huorailee niiden uuden kulttuurin miestwn kanssa, ne kokevat valloittajat vahvoina ja puoleensavetävinä kun taas heikot oman kulttuurin miehet, jotka heikkoutensa osoittivat sallimalla valloittajien tulon, ne näkee pelkkinä aisureina.

• miksitehdänumero

Voihan miehetkin. Täälläkin miehet kertoilee miten Aasiasta ja vaikka Venäjältä ovat saaneet ihanan vaimon. Kumpi noissa sitten huorailee.. mies vai nainen. Mulle ihan sama koska ne miehet ei ole minulta pois.

• potku.persauksiin

Minun mielestäni sekä miehet ja naiset, jotka valitsevat puolisokseen ulkomaalaisen pitäisi karkottaa maasta.

• Mulla ei ole minkäänlaista erityistä fetissiä ulkomaalaisia eukkoja kohtaan..

Ei kiehdo muut kulttuurit enkä koe ulkkis eukkoja paremman näkösinä.

Tulee hirveä säätäminen kun joutuu vääntään kaikki vieraalla kielellä.

• sdf3rsdfsdf

Oma häpeähän se on jollei sen verran osaa kun kuitenkin kieliä vuosia koulussa opetetaan.

• sdf3rsdfsdf kirjoitti:

Oma häpeähän se on jollei sen verran osaa kun kuitenkin kieliä vuosia koulussa opetetaan.

Kyllä mie kieliä osaan..

Osaan jopa vääntää vitsiä ja vittuilla englanniksi mutta pääasiallinen kieli on kuitenki suomenkieli.

Ei ole sellasta houkutinta lähteä ettiin naarasta ulkomailta.

Suomalainen, ruottalainen, norjalainen tai islantilainen emäntä olis just soppeli.

• Totuusesille

Naisten mielestä parhaat ja haluttavimmat miehet tärkeysjärjestyksessä: 1. yhdysvaltalainen, 2. aussi, 3. britti... 152. suomalainen mies

• vivalassuomi

152 suomalaista miestä vastaa siis 1 amerikkalaista.

• suomalainen-nainen

Suomalaiset miehet on aivan saatanan paskoja.

• suomalainen-mies1

Upea kommentti! Haluaisitko perustella väitettäsi jollain tavalla?

• Itsellä oli kerran syntymäpäivät vuosia sitten. Sinne tuli kolme ulkomaalaista, joilla oli suomalaiset vaimot. Syy heidän syntymäpäiville kutsumiseen oli se, että he olivat yksinkertaisesti tosi mahtavia tyyppejä ja siksi heidän suomalaiset vaimonsa heihin rakastuivat.

Namibialainen yliopistossa tohtoriksi lukenut tummaihoinen tyyppi. Tosi mahtava tyyppi ja ihana ihminen. Olisi kelvannut monelle nuorelle suomalaisnaiselle. Vielä melko komeakin ja lihaksikas. Kohtalainen toimeentulo ja turvalliset olot Windhoekissa Namibian pääkaupungissa suomalaiselle vaimolle, joka on syvästi häntä rakastanut. Monta lasta. Minut kutsuttin häihin, mutta en päässyt, koska olin sairaana.

Ranskalainen vastavalmistunut it-ammattilainen oli valloittava ja suuremmoinen tyyppi. Hyvintoimeentuleva maailmankansalainen, joka osaa soittaa myös kauniisti. Suomalaisnaiselta meni jalat alta rakkaudessa ja suostui kosintaa. En tiedä onko lapsia.

Eteläkorealainen vastasi naisen kaikkia haaveita ja vaatimuksia paitsi yhdeltä osalta. Oli muutaman vuoden vanhempi kuin nainen haaveili, mutta muuten jokseenkin täydellinen toivomuslistan unelmaprinssi. Sai sellaisen miehen, josta haaveili. Olin häissä kutsuvieraan, sillä olin morsiamen ystävä ja oikeastaan ilmeisesti edeltävä aviomieskandidaatti - miksi tiesin tarkalleen mitä morsian haaveili. Minulle kerran hän luotteli sen listan, mitä mieheltä odottaa ja toivoo. Sai haluamansa ja unelmansa.

Rehellisesti sanottuna nämä kolme miestä vastasivat toiveita, haaveita sekä rakastivat myös sitä vaimoa, jonka kanssa sitten menivät naimisiin. Kaikki parit ovat uskovaisia. Sekin saattoi vaikuttaa suomalaisen naisen valintaan, sillä tosi hyvää uskovaista miestä ei välttämättä Suomesta niin vain löydä.

Näitten seikkojen takia mennään minusta ulkomaalaisten ihanien miesten kanssa ehkä naimisiin.

• dxfghdfghdhgfd

Mies on mystisempi kun tulee muualta, samoin kielimuuri estää havaitsemasta pahimpia beta-piirteitä miehessä.
      Asian huomaa käytännössä helposti kun itse esittää ulkomaalaista miestä yöelämässä - saantia on hankala välttää!
      Kokeilkaa jossain kaukana kotoa!

• vieraskiehtoo

Taitaa se olla niinkin päin että nainenkin on mystisempi kun tulee muualta. Suomalainen nainen on heti suominainen joka on sitä ja tätä. 😁

• rfgggrgrrgf
        vieraskiehtoo kirjoitti:

Taitaa se olla niinkin päin että nainenkin on mystisempi kun tulee muualta. Suomalainen nainen on heti suominainen joka on sitä ja tätä. 😁

No jaa, itse ainakin tykkään keskustella tasavertaisesti, sivistyneen ja suunnilleen samanlaisesta länsimaisesta kulttuurista tulevan naisen kanssa.
        Ei kiinnosta kehitysmaalaiset ja suppeakatseisista tai taikauskoisista kulttuureista tulevat.
        Suominainen sitä ja tätä liian usein juu, eikä monia heitä näytä vaivaavan tippaakaan se että mies saapuu suoraan joltain kivikaudelta.

• ulkomaalaisia

No siks kun ulkomaalaiset harrastaa enemmän seksuaalista häirintää ja ahdistelua kuin suomalaiset.

• 6262q5234

Ulkomaalaisella miehellä on statusta naisen silmissä, koska ulkomaat on naiselle eksotiikkaa ja matkustelua. Riippumatta siitä onko köyhä opiskelija vai mikä. Kilpasiskojen silmissä ulkomaalaisen miehen napannut nainen on korkeampaa statusta kuin kotikylän uunoon tyytynyt. Kyllä suomalainen mieskin on ulkomaalaiselle naiselle kiinnostavampi kuin oman maalainen. Se ulkkismiehen kullinhimo on naisilla geeneissä.

• suommiesds

" Kyllä suomalainen mieskin on ulkomaalaiselle naiselle kiinnostavampi kuin oman maalainen."

Ei pidä paikkaansa!

• seeikuulumeilleenää

nyt tytöillä on hauskaa.naitatta ihteenne.mut ku arki tulee.että saa apua huutaa.ok.se ei meille kuulu.!!!me emmä apuu riennä.

• Jaa-a, vaikea sanoa..maailma muuttuu,ollaan ehkä kyllästytty niihin samoihin oman kylän poikiin ja tyttöihin?

• Niin.. Mutta on tuolla maailmassa muitaki vaihtoehtoja kuin joku kuppanen persjalkanen beduiini..

Jonkin toisen etnisyyden kanssa olis pienempi riski tulla kunniamurhatuksi.

:D

• KonnaKettu kirjoitti:

Niin.. Mutta on tuolla maailmassa muitaki vaihtoehtoja kuin joku kuppanen persjalkanen beduiini..

Jonkin toisen etnisyyden kanssa olis pienempi riski tulla kunniamurhatuksi.

Niin on,ei ne kaikki tummatkaan mitään beduiineja ole haha:D Aina ei voi ulkonäöstä päätellä mistä on tullut tai mitä uskontoa harrastaa..tähän "pakolais" juttuun en ota kantaa,siis näihin elintasopelleihin ja niiden palvoja eukkoihin,hyi hitto ^-^

• Itse veikkaan, että on aika marginaalista touhua. Toisaalta taas ulkomaalaisen asemasta katsottuna on varmaan lottovoitto saapua sinäällään Suomeen. Täällä ei ole vielä kulttuuri joka olisi monikansallinen verrattuna vaikka Saksaan tai Ranskaan.... ulkomaalainen on jo ekstrakiinnostava. Olipa mies tai nainen.

Tottakai katukuvassa rannikolla se paistaa, että moni nainen työntää tummahipiäisen miehen kanssa vaunuja, mutta keskitytäänkö taas seuraamaan kahden valkohipiäisen vaunukolonaa? Tuskin.

Se mitä eri kulttuurien ja uskontojen yhteentörmäyksistä seuraa, voi olla lööpeissä, mutta se riski aina on. Mut ei mun...

• oiskoselvitty

mun tuttavapiirissä on suomalaisia miehiä ainoastaan.mut oonki jo ikääntynyt.mut ei jälkipolvellakaan ole.mikälie?on vaan sattunu kohalle ihan tavallinen luotettava suomalainen mies.siitä saa olla ihan kiitollinen.pitkä on taival jo meilläkin yhdessä.on ollu suruu,mut enimmäkseen iloo ja tavallista elämää.nyt on kateltu suomee vähä kummastellen.oisko me selvitty tämmösestä ajasta??nuorille hyviä päätöksiä.

• Ite ku kävin Helsingissä (joka pitäs olla monikulttuurisuuden keskus) niin en nähny kuin yhden pariskunnan jossa toinen osapuoli oli "ei-valkoinen".

Mies oli kikkarapää... Vois olla italialainenkin..
      Ja nainen oli porkkanapäästä, pisamoista, kalpeasta ihosta ja sirosta/lyhyestä ulkomuodosta päätellen britti..

Ei vissiin ole nää suhteet niin yleisiä kuin täällä väitetään.

Kait se varmaan alkaa tuntumaan että keenereitä/musuja ja mamupatjoja on joka puolella jos on oikein tutka päällä.

• petofiilinpalvojat

Ne piti varmaan juuri silloin siestaa tai olivat kumartelemassa palvomalleen petofiilille.

• Tuota,mä asun pääkaupunkiseudulla ja mulla ei ole hajuakaan mitä sä höpiset:D Missäköhän sä olet oikein käynny haha Tules tänne slummeihin niin näet kyllä paljon kaikenlaista porukkaa,suurin osa ulkomaalaisia ja jo silloin kun olin nuori,monet mun kavereista seukkas ulkomaalaisten kanssa,niiden tummien;)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6524
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      35
      6003
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3324
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2770
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2604
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2278
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2158
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1986
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1829
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1757
    Aihe