Älkää jääkö kotiin

Tiedän kokemuksesta tällaisen asian: kun tulee paljon pettymyksiä naisiin tutustumisessa, saattaa lopulta lakata yrittämästä ja jää kotiin, koska ei jaksa niitä jatkuvia pettymyksiä. Ei kannata.
Kannattaa jokatapauksessa liikkua ihmisten ilmoilla, jos vain jotenkin jaksaa. Aina avautuu mahdollisuuksia. Itselle pokaaminen on todellakin täyttä työtä, kovempaa kuin saliharjoittelu tai mikä tahansa muu kova älyllinen ponnistelu. Kannattaa liikkua sellaisissa paikoissa joissa on paljon ihmisiä, kuten suuret kaupungit. Jos kuulutte samaan tyyppiin kuin minä, jolle pokaaminen siis on äärimmäisen raskasta työtä, teidän pitää tiedostaa se tosiasia ja teidän pitää olla valmiita tarpeeksi paljon ponnistelee, kun olette paikoissa, joissa nyt ihmisiä liikkuu ja haluatte pokata, kun tulee sopiva tilaisuus. Tämä vaatii paljon harjoittelua ja teidän täytyy tehdä tätä työtä säännöllisesti. Saannöllisen harjoittelun seurauksena teidän taitonne sosiaalisissa tilanteissa menee eteenpäin ja koko ajan tulee enemmän ja enemmän tilanne harjoittelua, vaikka se ei johtaiskaan syvempään tuttavuuteen. Olkaa siis jatkuvasti valveutuneita monenlaisista tilaisuuksista, esimerkiksi opiskelijoiden kannattaa ehdottomasti hyödyntää kaikki mahdolliset opiskelijabileet sen lisäksi, että myös toki on mahdollista muuallakin opiskelun yhteydessä tutustua.
Aika ja jaksaminenkin on siis rajallista, joten seillaisten miesten, joille pokaaminen on äärimmäisen työlästä, täytyy muistaa kiinnittää tietoisesti huomiota siihen, että todella teette pokaustyötä. Esimerkiksi, jos säännöllisen pokaustyön määrä on vaikka 3 kertaa viikostta, silloin yksinkertaisesti tietoisesti kiinnitätte huomiota siihen, että todellakin pokaatte. Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että menette isoon kaupunkiin erityisesti silloin, kun ihmisiä on paljon liikkeellä, menette paikkoihin, joissa nyt ihmisä liikkuu, varmasti ensisijaiset pokauspaikat baarit ja yökerhot, ehkä seuraavaksi parhaat opiskelijabileet ja sitten myös olen lukenut näitä suomi24 keskusteluja, että myös joissain epäsuoremmissakin tilanteissa, jotka ovat ohimeneviä, nainen saattaa tulla paremmalle tuulelle, kun mies jotain juttelee. Nämä ovat todellakin tilanteita, jotka ovat nopeasti ohimeneviä, joten näissä tilanteissa täytyy olla jo valmiiksi sen verran henkisesti valmistautunut, että nämä tilanteet todellakin lähtökohtaisesti menevät nopeasti ohi, mutta siitä huolimatta näissäkin voi ehtiä huomaamaan sen, jos nainen todellakin tulee paremmalle tuulelle ja piti siitä, kun sai aikaseksi jotain pientä juttelua. AInahan voi nähdä saman naisen uudelleen ja kattoo reaktioita, jäitkö hyvällä tavalla mieleen.
Yksi asia, mikä yhdistää kaikkia pokaustilanteita, on itsevarma esiintyminen. Tämä on aivan välttämätöntä ja tämän eteen joidenkin miesten täytyy tehdä valtavasti työtä. Olen vain tämän tylyn tosiasian joutunut ajan kanssa myöntämään, että itse en kuulu niihin miehiin, joille itsevarmaesiintyminen olis mukavaa - itsevarman fiiliksen saaminen pokaustilanteessa on tavatonta tuskaa, mutta nainen ei sitä miehen tuskan määrää todellakaan voi tietää, jos olet kovalla työllä saanut itsesi onnistuneesti itsevarmaan tilaan itseä kiinnostavan naisen kohdalla.

94

2054

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-raitis3

      Tärkeintä on viettää aikaansa yökerhoissa ja erilaisissa opiskelijabileissä joissa juodaan alkoholia. Kun kehittää bailaus- ja pelimiestaitojaan pitkällisen työn myötä, voi lopulta päästä juttelemaan nasiten kanssa ja ehkä joskus saada puhelinnumeronkin. Sitten voi pyytää naista treffeille.

    • Ruma-ätmi

      Ei sitä jaksa kun 10 vuotta yritin eikä naisia kiinnostanut. Nykyään naisia ei saa häiritä muutenkaan joten tutustuminen on mahdotonta. Eikä naiset halua tulla ruman miehen tulla iskemään , siitäkin tulis syyte jo kun se olisi niin traumaattinen kokemus naiselle. Rumassa miehessä ei ole mitään mitä nainen haluaisi eikä ruma mies voi tehdä naista onnelliseksi. Ainoa tapa saada naista olisi etttä nainen tekisi aloitteen etä tulisi sanomaan suoraan että haluaa seurustella mutta niin ei varmana tule tapahtumaan.

      • Naisten todellakin olis hyvä tehdä aloitteita.


      • asdfsdfsdf
        todellavaikeeta kirjoitti:

        Naisten todellakin olis hyvä tehdä aloitteita.

        Nevöhäppen.

        a) naiset eivät tee alotteita
        b) naiset eivät uskalla tehdä alotteita
        c) aloitteiden tekeminen on miesten homma


      • voiraukkaa
        todellavaikeeta kirjoitti:

        Naisten todellakin olis hyvä tehdä aloitteita.

        Naiset tekee aloitteita kyllä - miehille joista ovat kiinnostuneita.

        Tästä aloituksesta tuli todella surullinen olo. Nuori jäppinen "pokaa" hampaat irvessä eli esittää jotain muuta kuin on - minkä naiset tietty tajuaa ja kokee luotaanytöntävänä - sen sijaan että yrittäis löytää ITSELLEEN SOPIVAA naista tilanteista ja paikoista joissa viihtyy.

        Kaikkien miesten ei tarvii olla pokausgurujutunheittäjiä. Mut ujompien ja hiljaisempien täytyy löytää ne omat keinot ja kanavat mistä tosensa löytää.

        Eri juttu sitten, jo naisihanne on se bailuprinsessajännäjenna, jolla on meikit kondiksessa. Mut miks se olis se ihanne?


      • voiraukkaa kirjoitti:

        Naiset tekee aloitteita kyllä - miehille joista ovat kiinnostuneita.

        Tästä aloituksesta tuli todella surullinen olo. Nuori jäppinen "pokaa" hampaat irvessä eli esittää jotain muuta kuin on - minkä naiset tietty tajuaa ja kokee luotaanytöntävänä - sen sijaan että yrittäis löytää ITSELLEEN SOPIVAA naista tilanteista ja paikoista joissa viihtyy.

        Kaikkien miesten ei tarvii olla pokausgurujutunheittäjiä. Mut ujompien ja hiljaisempien täytyy löytää ne omat keinot ja kanavat mistä tosensa löytää.

        Eri juttu sitten, jo naisihanne on se bailuprinsessajännäjenna, jolla on meikit kondiksessa. Mut miks se olis se ihanne?

        "Eri juttu sitten, jo naisihanne on se bailuprinsessajännäjenna, jolla on meikit kondiksessa. Mut miks se olis se ihanne?"

        Olis todella hyvä tietää millainen nainen todella on ihanne nainen. Täytyy sanoa, että en todellakaan tiedä. En vaan tiedä. Täällä oli aika äskettäin täällä sinkut palstalla joku erittäin suosittu keskustelun aloitus siitä, että naisille ei kelpaa oman tasoinen mies.

        Tuo "esittää jotain muuta kuin on". Mistä sä oot varma siitä, etten olis yhtä hyvin aikaisemmin esittänyt jotain muuta kuin olen eli vetänyt koko nuoruuden eri rooleja, koska ei ole ollut mahdollisuutta tehdä toisin. Jos tuota ongelmaa alkaa todellakin tarkemmin tutkia, se on loppujen lopuksi aika hankala kysymys.


      • sivustaseuraaja
        todellavaikeeta kirjoitti:

        "Eri juttu sitten, jo naisihanne on se bailuprinsessajännäjenna, jolla on meikit kondiksessa. Mut miks se olis se ihanne?"

        Olis todella hyvä tietää millainen nainen todella on ihanne nainen. Täytyy sanoa, että en todellakaan tiedä. En vaan tiedä. Täällä oli aika äskettäin täällä sinkut palstalla joku erittäin suosittu keskustelun aloitus siitä, että naisille ei kelpaa oman tasoinen mies.

        Tuo "esittää jotain muuta kuin on". Mistä sä oot varma siitä, etten olis yhtä hyvin aikaisemmin esittänyt jotain muuta kuin olen eli vetänyt koko nuoruuden eri rooleja, koska ei ole ollut mahdollisuutta tehdä toisin. Jos tuota ongelmaa alkaa todellakin tarkemmin tutkia, se on loppujen lopuksi aika hankala kysymys.

        Siis hetkinen. Sä pokaat työksesi naisia, mutta et tiedä millaisista naisista itse pidät. Ei ihme, että ei yhteyttä löydy, jos sulla ei ole edes itseesi sellaista yhteyttä, että tietäisit mistä tykkäät. Oisko tässä pieni itsetutkiskelun paikka?


      • sivustaseuraaja kirjoitti:

        Siis hetkinen. Sä pokaat työksesi naisia, mutta et tiedä millaisista naisista itse pidät. Ei ihme, että ei yhteyttä löydy, jos sulla ei ole edes itseesi sellaista yhteyttä, että tietäisit mistä tykkäät. Oisko tässä pieni itsetutkiskelun paikka?

        Pidä huoli, että ymmärrät kuitenkin tuon sanan "pokaaminen" oikein. Mä olen vähän käsittänyt, että tuon sanan voi ymmärtää monellakin tavalla. En yhtään väitä, että itsekään ymmärtäisin sitä täysin oikein.

        Joo kerron vähän myöhemmin. Näitä kysymyksiä täytyy aina vähän miettiä. Hyviä kysymyksiä kuitenkin.


    • jotyytyväinen

      Sama naisena. Kun ei ne kemiat miehen mielestä toimi niin ei jaksa jossain vaiheessa aloittaa alusta enää kenenkään kanssa. Sinkkuuteen tottuu kun riittävän kauan on sellaisena.

      • ke.Mia

        Kemiaa ei ole kun mies ei ole mallitasoinen komistus.


      • jotyytyväinen
        ke.Mia kirjoitti:

        Kemiaa ei ole kun mies ei ole mallitasoinen komistus.

        Mies ei siis tunne kemiaa naista kohtaan jos mies ei ole mallitasoinen komistus? Miehen pitää olla komistus ennenkuin mies kiinnostuu naisesta. Aha.
        Olen yrittänyt vääränlaisia miehiä, ihan vaan tavallisia.


      • hypertantta
        jotyytyväinen kirjoitti:

        Mies ei siis tunne kemiaa naista kohtaan jos mies ei ole mallitasoinen komistus? Miehen pitää olla komistus ennenkuin mies kiinnostuu naisesta. Aha.
        Olen yrittänyt vääränlaisia miehiä, ihan vaan tavallisia.

        Tavallisissakin on tasoja, 5 - 8.


      • jotyytyväinen
        hypertantta kirjoitti:

        Tavallisissakin on tasoja, 5 - 8.

        En erota niitä.


      • SInkkuus voi olla kohtuu toimiva valinta jonkin aikaa. Ymmärrän kyllä hyvin, jos on joutunut paljon pettymään. Itselläkin on mennyt jonkin aikaa vapaasti valittuna tuo sinkkuna olo, kun on niin tavattoman kovat pettymykset tullut naisten kanssa. Mutta ylivoimaisesti suurin osa sinkkuudesta on vastentahtoista ja ennemmin tai myöhemmin sitä taas haluaa etsiä parisuhteen, kun on jonkin aikaa miettinyt näitä pettymyksiä aikaisemmissa parisuhdeyrityksissä ja lopulta tullut tulokseen, että on taas valmis etsimään uutta parisuhdetta.


      • tantta.ei.erottanut
        jotyytyväinen kirjoitti:

        En erota niitä.

        Et varmaankaan, koska olet nainen joka erottaa vain komean (10% miehistä) ja ei-komean (90% miehistä).


      • Joutaa.pois
        tantta.ei.erottanut kirjoitti:

        Et varmaankaan, koska olet nainen joka erottaa vain komean (10% miehistä) ja ei-komean (90% miehistä).

        Siinäpä sitä jo onkin tarpeeksi, minun puolesta rumat miehet voisi upottaa suohon, etteivät olisi meitä naisia kiusaamassa.


      • Buhahaha

        Minä kun luulin että kemiohin vetoaminen oli naisten yksinoikeus.


    • Kaisanoasaa

      Miehen ei kannata käydä yksin baareissa koska naiset ajattelee siitä kaikkea negatiivista. Siksi dark fearkin on vielä sinkku.

      • näin.se.menee

        Naisilla on tarkka ehdoton malli miehestä ja se muotti on täytettävä. Pitää olla kaikkea taivaan ja maan väliltä, mutta nainen saa itse olla ties minkälainen rojunaama-vötkäle.


      • rojunaama
        näin.se.menee kirjoitti:

        Naisilla on tarkka ehdoton malli miehestä ja se muotti on täytettävä. Pitää olla kaikkea taivaan ja maan väliltä, mutta nainen saa itse olla ties minkälainen rojunaama-vötkäle.

        Miehilläkin on tarkka ehdoton malli naisesta. Turha väittää mitään muuta.
        Kun malli ei täyty niin mies ei tunne kemiaa.


      • joko.opit
        rojunaama kirjoitti:

        Miehilläkin on tarkka ehdoton malli naisesta. Turha väittää mitään muuta.
        Kun malli ei täyty niin mies ei tunne kemiaa.

        Vain ytmeillä ja kauniilla miehillä on tarkka malli eli juuri se 10% miehistä joista 90% naisista taistelee.


      • rojunaama
        joko.opit kirjoitti:

        Vain ytmeillä ja kauniilla miehillä on tarkka malli eli juuri se 10% miehistä joista 90% naisista taistelee.

        Kaikilla miehillä on tarkka malli. Muutenkin juuri ne 90% miehistä on niitä jotka eniten arvostelevat naisten ulkonäköä ja naisia yleensä. Näkeehän sen palstallakin.


      • hypertantta
        rojunaama kirjoitti:

        Kaikilla miehillä on tarkka malli. Muutenkin juuri ne 90% miehistä on niitä jotka eniten arvostelevat naisten ulkonäköä ja naisia yleensä. Näkeehän sen palstallakin.

        Valehtele itsellesi lisää.


      • Buhahaha
        rojunaama kirjoitti:

        Kaikilla miehillä on tarkka malli. Muutenkin juuri ne 90% miehistä on niitä jotka eniten arvostelevat naisten ulkonäköä ja naisia yleensä. Näkeehän sen palstallakin.

        Luuletko että siihen 10% kuuluminen auttaa mitään? Minä en arvostele naisten ulkonäköä, en palstalla enkä elävässä elämässä. Mielummin kehun, mutta ei sitäkään nyt enää edes uskalla tehdä. Silti naiset eivät ole minusta kiinnostuneita, koska minä en kuulu mihinkään miehen malliin. Turha siis väittää että vain miehet eivät tunne kemiaa. Totta sen sijaan olisi se, että ne miehet kenestä sinä olisit kiinnostunut eivät tunne kemiaa sinun suhteesi. Pitäisikö sinua tai muita naisia jotenkin sääliä sen takia?


      • Joo itsekin olen paljon miettinyt tuota yksin baareissa käyntiä, kun ainakin osa täällä on sitä mieltä, että siitä ajatellaan negatiivisesti. Tuo onkin se ongelma, jos baarit ovat niitä ensisijaisia tutustumispaikkoja ja miehellä ei ole joko ollenkaan kavereita tai sitten miehellä on sellaisia kavereita, joita on äärimmäisen vaikee saada baariin varsinkin säännöllisesti. Baareissa pitää käydä paljon ja säännöllisesti, jotta taidot naisen pokaamiseen kehittyisivät edes kohtuullista vauhtia. Tämä koskee erityisesti niitä miehiä joille naisiin tutustuminen on ollut koko nuoruuden äärimmäisen vaikeeta. Tavallinen nuori mies osaa varmasti kohtuu luontevasti tehdä sanotaanko nyt 20-30 vuotiaana tuttavuutta naisiin baareissa, mutta ATM voi olla vielä 30 vuotiaana tavattoman hukassa, kun menee baariin tai yökerhoon. Hän todellakin tarvitsisi sellaisen kaveriporukan, joka voisi säännöllisesti käydä baareissa ja ylkerhoissa, jotta pokaustaidot todellakin voisivat edes kohtuu vauhtia kehittyä ja lopultakin tämä ATM mies saisi kestävän parisuhteen 40 ikävuoteen mennessä. Tai jos jopa 40 vuotiaana opettelee pokaustaitoja, siinä tapauksessa 50 vuotiaana kestävä parisuhde.


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        Joo itsekin olen paljon miettinyt tuota yksin baareissa käyntiä, kun ainakin osa täällä on sitä mieltä, että siitä ajatellaan negatiivisesti. Tuo onkin se ongelma, jos baarit ovat niitä ensisijaisia tutustumispaikkoja ja miehellä ei ole joko ollenkaan kavereita tai sitten miehellä on sellaisia kavereita, joita on äärimmäisen vaikee saada baariin varsinkin säännöllisesti. Baareissa pitää käydä paljon ja säännöllisesti, jotta taidot naisen pokaamiseen kehittyisivät edes kohtuullista vauhtia. Tämä koskee erityisesti niitä miehiä joille naisiin tutustuminen on ollut koko nuoruuden äärimmäisen vaikeeta. Tavallinen nuori mies osaa varmasti kohtuu luontevasti tehdä sanotaanko nyt 20-30 vuotiaana tuttavuutta naisiin baareissa, mutta ATM voi olla vielä 30 vuotiaana tavattoman hukassa, kun menee baariin tai yökerhoon. Hän todellakin tarvitsisi sellaisen kaveriporukan, joka voisi säännöllisesti käydä baareissa ja ylkerhoissa, jotta pokaustaidot todellakin voisivat edes kohtuu vauhtia kehittyä ja lopultakin tämä ATM mies saisi kestävän parisuhteen 40 ikävuoteen mennessä. Tai jos jopa 40 vuotiaana opettelee pokaustaitoja, siinä tapauksessa 50 vuotiaana kestävä parisuhde.

        Pitää vielä korostaa tätä, että ATM ei ole enää siinävaiheessa ATM kun oppii pokaustaidot edes kohtuullisella tavalla. Siksi tämä, että ATM saa säännöllisesti harjoitusta kaveriporukassa baarissa tai yökerhossa on tavattoman tärkeetä. Tuo onkin se iso ongelma: mistä löytää ymmärtäväisen kaveriporukan baareihin? Kaveriporukan täytyy olla sellainen joka ymmärtää sellaista miestä, jolla on nuoruus vuodet mennyt yksinäisyydessä ja vasta myöhemmällä iällä aloittaa säännöllisen harjoittelun naisen pokaamisessa, kun on lukenut yksinäisyydessä riittävän määrän pokaamista käsittelevää kirjallisuutta ja on sisäistänyt tuon tiedon, miksi omalla kohdalla ei naisen pokaaminen onnistu. Jossain vaiheessa mies lopulta haluaa harjoitella pokaamista käytännössä ja tarvitsisi yökerhoon ymmärtäväisen kaveriporukan.


      • Jep.jep.jee
        Buhahaha kirjoitti:

        Luuletko että siihen 10% kuuluminen auttaa mitään? Minä en arvostele naisten ulkonäköä, en palstalla enkä elävässä elämässä. Mielummin kehun, mutta ei sitäkään nyt enää edes uskalla tehdä. Silti naiset eivät ole minusta kiinnostuneita, koska minä en kuulu mihinkään miehen malliin. Turha siis väittää että vain miehet eivät tunne kemiaa. Totta sen sijaan olisi se, että ne miehet kenestä sinä olisit kiinnostunut eivät tunne kemiaa sinun suhteesi. Pitäisikö sinua tai muita naisia jotenkin sääliä sen takia?

        Sinua pitäisi sääliä sen takia, että yrität lähestyä niitä kauniimpia naisia, tietenkään heitä ei kiinnosta tuollainen tavallinen tallustaja. Mutta kokeilepa oman tasoisiasi, tavallisia naisia, niin voit yllättyä.


      • Buhahaha
        Jep.jep.jee kirjoitti:

        Sinua pitäisi sääliä sen takia, että yrität lähestyä niitä kauniimpia naisia, tietenkään heitä ei kiinnosta tuollainen tavallinen tallustaja. Mutta kokeilepa oman tasoisiasi, tavallisia naisia, niin voit yllättyä.

        Ei pidä paikkaansa. Eikä minua tarvitse sääliä.

        En edes lähesty niitä "kauniimpia" naisia, vaan nimenomaan niitä tavallisia. Tavalliset naapurintytöt on minun mielestäni niitä kaikista kivoimman näköisiä. Missin ja mallin näköiset eivät minussa edes herätä minkäänlaisia tunteita, minusta he ovat kuivakoita ja täysin persoonattomia. Mielummin pätkä punkero kun pitkä pajunvarsi. Mielummin persoonalliset kasvot kun mitäänsanomattomat muotilehden kanteen sopivat kasvot. Ja niin pois päin.

        Mutta luuletko että se mitään auttaa? Ei, ei se auta. katsos kun eivät ne tavalliset naisetkaan halua mitään tavallista tallustajamiestä. Tai jos kuvittelevat, niin eivät ainakaan sellaista tavallista tallustajaa kun minä. Miehessä pitää olla aina jotain sellaista, mitä minussa ei ole.

        Mutta ihan hyvin syyllistetty tietämättä minusta mitään. Ainahan se on helpompaa toimia oman ennakkoluuloonsa tukeutuen.


      • rojunaama kirjoitti:

        Miehilläkin on tarkka ehdoton malli naisesta. Turha väittää mitään muuta.
        Kun malli ei täyty niin mies ei tunne kemiaa.

        Valitettavasti täytyy tunnustaa, että kaikista en itsekään kiinnostu. Pidän kuitenkin tärkeenä, että pyrkisi jotenkin havainnoimaan itseä. On mielenkiintoista toki seurata, kuinka hyvin siinä onnistuu ja tuleeko edistystä vai onko tuo malli todellakin ehdoton.


      • Buhahaha kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa. Eikä minua tarvitse sääliä.

        En edes lähesty niitä "kauniimpia" naisia, vaan nimenomaan niitä tavallisia. Tavalliset naapurintytöt on minun mielestäni niitä kaikista kivoimman näköisiä. Missin ja mallin näköiset eivät minussa edes herätä minkäänlaisia tunteita, minusta he ovat kuivakoita ja täysin persoonattomia. Mielummin pätkä punkero kun pitkä pajunvarsi. Mielummin persoonalliset kasvot kun mitäänsanomattomat muotilehden kanteen sopivat kasvot. Ja niin pois päin.

        Mutta luuletko että se mitään auttaa? Ei, ei se auta. katsos kun eivät ne tavalliset naisetkaan halua mitään tavallista tallustajamiestä. Tai jos kuvittelevat, niin eivät ainakaan sellaista tavallista tallustajaa kun minä. Miehessä pitää olla aina jotain sellaista, mitä minussa ei ole.

        Mutta ihan hyvin syyllistetty tietämättä minusta mitään. Ainahan se on helpompaa toimia oman ennakkoluuloonsa tukeutuen.

        Joo, en itsekään mitenkään kiven kovaa väitä, että itsellä pitäis olla joku tietyn tyyppinen, esimerkiksi malli. Olen todellakin ollut elämäni aikana kiinnostunut hyvin monenlaisista naisista, mutta naiset eivät ole olleet kiinnostuneet minusta. Muistan opiskeluaikoina kiinnostuneeni yhdestä aivan tavallisen näköisestä naisesta. Häntä näki jonkin verran, koska oli tietysti samassa opiskelupaikassa, mutta turhaa oli yritys. Itse todella mietin, että miksi tuollaiselle tavalliselle naiselle ei kelpaa tavallinen mies.

        " Ei, ei se auta. katsos kun eivät ne tavalliset naisetkaan halua mitään tavallista tallustajamiestä. Tai jos kuvittelevat, niin eivät ainakaan sellaista tavallista tallustajaa kun minä. Miehessä pitää olla aina jotain sellaista, mitä minussa ei ole."

        Olen kuullut samanlaista, että tavallinen mies kävis. Mutta itse en ole tuollaista kokenut. Kai minäkin olisin paremmin kelvannut jo ajat sitten.


      • hyviäneuvoja
        todellavaikeeta kirjoitti:

        Joo, en itsekään mitenkään kiven kovaa väitä, että itsellä pitäis olla joku tietyn tyyppinen, esimerkiksi malli. Olen todellakin ollut elämäni aikana kiinnostunut hyvin monenlaisista naisista, mutta naiset eivät ole olleet kiinnostuneet minusta. Muistan opiskeluaikoina kiinnostuneeni yhdestä aivan tavallisen näköisestä naisesta. Häntä näki jonkin verran, koska oli tietysti samassa opiskelupaikassa, mutta turhaa oli yritys. Itse todella mietin, että miksi tuollaiselle tavalliselle naiselle ei kelpaa tavallinen mies.

        " Ei, ei se auta. katsos kun eivät ne tavalliset naisetkaan halua mitään tavallista tallustajamiestä. Tai jos kuvittelevat, niin eivät ainakaan sellaista tavallista tallustajaa kun minä. Miehessä pitää olla aina jotain sellaista, mitä minussa ei ole."

        Olen kuullut samanlaista, että tavallinen mies kävis. Mutta itse en ole tuollaista kokenut. Kai minäkin olisin paremmin kelvannut jo ajat sitten.

        Koitpa ensi kerralla kun oikeesti kiinnostut jostain selvittää sen naisen arvo- ja ajatusmaailmaakin vähäsen. "Tavallisiakin" on erilaisia. Ja ihmisellä sisin, joka myös ratkaisee.

        Jos sun ajatusmaailma on tasolla "miksei tavikselle kelpaa tavis", niin et oo hirveesti vielä ymmärtänyt ihmisten välisiä eroja (ja yhtäläisyyksiä).

        Mitä vanhemmaksi tullaan, sitä enemmän elämänarvot, kommunikaatio jne ratkaisee. Että onko sen toisen kanssa kivempi viettää aikaa kuin yksin tai kavereiden kanssa.


      • hyviäneuvoja kirjoitti:

        Koitpa ensi kerralla kun oikeesti kiinnostut jostain selvittää sen naisen arvo- ja ajatusmaailmaakin vähäsen. "Tavallisiakin" on erilaisia. Ja ihmisellä sisin, joka myös ratkaisee.

        Jos sun ajatusmaailma on tasolla "miksei tavikselle kelpaa tavis", niin et oo hirveesti vielä ymmärtänyt ihmisten välisiä eroja (ja yhtäläisyyksiä).

        Mitä vanhemmaksi tullaan, sitä enemmän elämänarvot, kommunikaatio jne ratkaisee. Että onko sen toisen kanssa kivempi viettää aikaa kuin yksin tai kavereiden kanssa.

        Niin, olis hyvä jos todellakin sais edes joskus mahdollisuuden selvittää naisen arvo- ja ajatusmaailmaa vähäsen. Joillakin miehillä nämä mahdollisuudet ovat vähissä.

        "Mitä vanhemmaksi tullaan, sitä enemmän elämänarvot, kommunikaatio jne ratkaisee. Että onko sen toisen kanssa kivempi viettää aikaa kuin yksin tai kavereiden kanssa."

        Asia, josta ainakin 100% varma, että yksinäisyys ei ole hyväksi.


      • sivustaseuraaja
        todellavaikeeta kirjoitti:

        Niin, olis hyvä jos todellakin sais edes joskus mahdollisuuden selvittää naisen arvo- ja ajatusmaailmaa vähäsen. Joillakin miehillä nämä mahdollisuudet ovat vähissä.

        "Mitä vanhemmaksi tullaan, sitä enemmän elämänarvot, kommunikaatio jne ratkaisee. Että onko sen toisen kanssa kivempi viettää aikaa kuin yksin tai kavereiden kanssa."

        Asia, josta ainakin 100% varma, että yksinäisyys ei ole hyväksi.

        Onko sulle sun oma arvomaailmakaan selvillä?


      • sivustaseuraaja kirjoitti:

        Onko sulle sun oma arvomaailmakaan selvillä?

        Etsi täältä sellainen keskustelu, jossa keskustellaan arvomaailmoista. Tämä mun nimimerkki kyllä pitäis olla siinä. Silloin en vielä ollut rekkautunut, joten sitä keskustelua voi joutua vähän etsimään. Tämän takia rekkautumisesta on kyllä etua. Voin mä itsekin yrittää sitä etsiä. Mä en enää muista tarkkaan sen otsikkoa.


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        Etsi täältä sellainen keskustelu, jossa keskustellaan arvomaailmoista. Tämä mun nimimerkki kyllä pitäis olla siinä. Silloin en vielä ollut rekkautunut, joten sitä keskustelua voi joutua vähän etsimään. Tämän takia rekkautumisesta on kyllä etua. Voin mä itsekin yrittää sitä etsiä. Mä en enää muista tarkkaan sen otsikkoa.

        Löytyi

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15065374/arvomaailmat-samanlaisuus-ja-erilaisuus


    • dgsdbgs

      Jos se vaan jossain vaiheessa alkaa tuntumaan siltä, ettei naisten takia kannata päätään hajottaa, niin sitten se ei kannata. Mitä sitä väkisin vääntämään.

    • Dead_man_tell_no_tales

      En tiedä nuorten alkoholin kulutuksesta mutta alkoholi on työikäisten yleisin kuolinsyy.
      Yöelämässä liikkuvat yleensä menevät paikkoihin joissa myydään olutta tai muita alkoholijuomia.
      Jos löytää nopeasti seuraa niin alkoholiriippuvuus voi pysyä hallinnassa mutta mitä kauemmin käyt juottoloissa niin sitä suuremmaksi kuolemanriski kasvaa.

      • viinamäki82

        Kumppani on hyvä löytää nopeasti niin alkoholismi ei pääse kehittymään. Jos kumppania joutuu etsimään pitkään, joutuu alkoholia juomaan suuriakin määriä mikä voi johtaa ennenpitkää alkoholismin kehittymiseen.


    • Näin.on

      Eipä se kaljulla pojan klopilla hyödytä lähteä yksin minnekään. Varsinkaan baareihin ei nahkatukkaisella viikarilla ole yksin mitään asiaa. Sitä kun katsos nykypäivänä löytyy hyviä päänahkarasvoja ja niiden parissa meneekin illat oikein lupsakasti.

      • Khhhhg

        Eikös se just tällä palstalla kirjoittele joku nahkapää ettei voi yksin mennä baariin yms. Joku FartBear taikka tämmöinen.


    • Munaotus

      Joo ei kannata nyt olla kotona vaan viikonloppuna baariin viettämään pikkujouluja. Yökerhot täynnä nättejä naisia näin joulun aikaan ja ne etsii yö seuraa. Nyt on paras aika saada sitä naista että joka viikonloppu vaan baariin seuraavan kuukauden aikana ja hakekaa naisia tanssimaan siellä yökerhossa, se on paras tapa lähestyä naisia.

    • Olen 27 vuotias mieshenkilö, ja asun yksin. Olen kuntouttavassa työtoiminnassa. Aamusin herään klo 6. Syön lautasellisen puuroa. Lisäksi juon kupin kahvia. Siinä kahvia juodessa selailen netistä uutisia tabletilla. Lähden kotoa vartin yli 7 kohti työtoimintapaikkaa.

      Olen takaisin kotona puoli kolme, ja laitan ruokaa. Ruuan jälkeen juon kupillisen kahvia. Jos väsyttää, otan päikkärit. Laitan puhelimen hälyttämään neljältä, ettei päikkärit venähdä liian pitkiksi. Lähden kävelylle. Kävelen keskustan alueella, ja tulen kotiin kaupan kautta, jos tarvitsee jotain ruokia ostaa. Kuuden aikoin syön jotain iltapalaa. Loppu ilta menee koneella, sekä telkkaria katsellessa.

      Olen neljä päivää viikossa kuntouttavassa työtoiminnassa. Perjantait on vapaata. Siivoan perjantaisin kotona. Viikonloppuisin syön jotakuinkin samoihin aikoihin, kuin arkenakin. Käyn viikonloppusin 2-3 kertaa kävelemässä ulkona.

      Kuluu ne päivät näinkin.

      • onnea.matkaan

        Sinun täytyy tuplata ponnistelusi, jotta tie tanttojen rintaonteloihin aukeaa. Aloita voimannosto, kamppailulaji (UFC), eräretkeily ja laskuvarjohyppääminen, niin mahdollisuutesi saada itsellesi perustantta paranee huomattavasti. Muutamasta tribaalitatuoinnistakaan ei ole haittaa. Solariumissa kannattaa myös käydä, niin voit emuloida kuumaa ulkomaalaista miestä.


    • Buhahaha

      Kotiin ei kannata jäädä, sinne vain syrjäytyy. Mutta ihan turha se on lähteä tuonne ulos jollain saalistusmeinigillä jossa jokaisessa tilanteessa pitäisi "pokata". Sillä tavalla saa vaan ahdistelijan maineen.

      • Tuota ahdistelijan mainetta itsekin mietin vaikka millä mitalla ja sitä todellakin kannattaa miettiä. Mutta siltä on myös mahdollista välttyä oppimalla "oikean" käytöksen. Tämän takia pelimiehet eivät välttämättä saa ahdistelijan mainetta koskaan, koska omaavat "oikean" käytöksen. Jos esimerkiksi Bile Dani on todellakin kaatanut 300-400 naista, ja välttynyt ahdistelijan maineelta, tarkoittaa tämä juuri sitä, että hän osaa käyttäytyä "oikein". Löytyykö Bile Danilta ahdistelusyytöksiä? EI!
        Tarkoitan sitä, että on hyvä varata viikosta muutama päivä siihen, että menee todellakin ulos tarkoituksenaan pokata. Kun osaat tehdä kaiken oikein, kukaan nainen ei tiedä, että olet pokaustarkoituksessa. Minä ajattelen pokaajan työn myös henkisenä ponnisteluna. Ajattelen itse näin, että silloinkin teen pokausharjoituksen, vaikka en edes juttelis jollekin itseä kiinnostavalle naiselle. Pelkästään se riittää, että nyt on maisemissa joku nainen, joka sua erityisesti kiinnostaa ja nyt täytyy vain olla valmiina, jos tulee sopiva tilanne. Jos sopivaa tilannetta ei tule hetken odottelun jälkeen, kannattaa vaan antaa olla ja myöntää itselle, että ainakin yritin. Tottakai se voi jonkin verran harmittaa, jos nainen olis ollut erityisen kiinnostava ja nyt jouduit luovuttaa, koska ei tullut sopivaa tilannetta. Mutta silloinkin harmistuneena pyrit tekee älyllistä työtä ja pyrit ajattelee eteenpäin. Olet isossa kaupungissa ja aivan varmasti tulee joku uusi kiinnostava maisemiin. Silloin ei kuitenkaan missään tapauksessa kannata yrittää, jos olet harmissasi epäonnistumisista. Fiilis täytyy ehdottomasti olla hyvä ainakin siinä vaiheessa, kun aloitat juttelee tuntemattomalle.
        Tuo, että ei sais ahdistelijan mainetta, on kyllä tavattoman tärkeetä huomioida pokausyrityksissä ja siksi "oikean" käytöksen tärkeyttä ei voi koskaan liikaa korostaa. Olen joskus jossain toisessa keskustelussa maininnut siitä, että pokausvalmentaja olis hyvä olla olemassa. Tämä valmentaja pitäis juuri olla sellainen, joka on ATM miehestä noussut YTM mieheksi. Tällainen mies osais kyllä hyvin selkeästi varoittaa hyvissä ajoin, jos ATM mies olis mokaamassa. Tiedän kyllä yhden tyypin, joka ainakin omasta mielestään väittää saavansa helposti naisia ja kuuluu niihin miehiin, joille naisen pokaaminen on ollut jo nuoruudessa vaivatonta. Ei siis ole sellainen mies, joka olis joutunut olee ilman naista vastentahtoisesti yli 30 jopa 40 vuotiaaksi. Itse olen sitä mieltä, että tällainen mies ei välttämättä tunne ATM miehen ongelmia ollenkaan, kun kyse on naisen pokaamisesta.
        Siinä tämän pokauksen vaikeus onkin, kun ei saisi mokata. Monessa muussa asiassa voi elämässä jonkin verran mokailla, mutta pokaus on armotonta. Siksi tälle suomi24 sinkut keskustelupalstalle on kyllä tarvetta. Ja todella hyvä, että täällä on paljon aktiivisa kirjoittajia.


    • Jos ei ole tanssijana nuori Travolta, on turha lähteä diskoon hurmaamaan naisia pelkästään tanssiliikkeillään. Jos ei myöskään ole ulkomuodoltaan rantaleijona, miksi pitäisi kilpailla samoilla markkinoilla ja sairastua henkisesti, kun naiset jostain käsittämättömästä syystä valitsevatkin sen rantaleijonan.

      Ihmisiä on muuallakin kuin yökerhoissa, keskiolutbaareissa ja uimarannoilla.

      Taitaa olla useimman ns. ruman miehen ongelma, että omaan kainaloon kelpuutetaan vain se daami, jonka suosiosta kilpailevat niin Travoltat kuin rantaleijonatkin.

      Tunnetusti mies kilpailee aina muiden miesten kanssa. Jopa puolison valinta on kilpailua. Minkä kilpailun mies voittaa, jos hän hyväksyy puolisokseen jonkun, jota kukaan ei vaikuta tavoittelevan.

      Puhutaan aina sielujen toveruudesta, mutta jotta ihmiset ylipäätään viitsisivät tutustua toisiinsa edes jollain tavalla, tarvitaan siihen yleensä jotain silmää viehättävää piirrettä. Tarkoitan tällaisella piirteellä tapaa hymyillä, ottaa huomioon, nauraa, katsoa taikka kenties kävellä tietyllä tavalla jne. Tällaista ei voi kokea ilman kohtaamista kasvokkain, mikä tuo ongelmia nettideittailuun. Vasta ihmisen tapaaminen ja kohtaaminen kertoo, viehättääkö jokin hänessä oikeasti, siis pitääkö tästä vai eikö.

      Sen vuoksi onkin parempi harrastaa ihan mitä tahansa, missä saattaa kohdata jonkun naisen joskus. Ei tarvita kuin yksi katseiden kohtaaminen ja se kertoo, haluaako hän tutustua sinuun paremmin. Toisin sanoen, onko hän mielistynyt sinuun vai eikö.

      Netissä voit viestitellä vuosia jonkun kanssa ja tuntea mitä ihmeellisintä yhteenkuuluvuutta, mutta kun viimein tapaatte, on kumpikin hämillään, koska toisessa ei ole mitään viehättävää piirrettä.

      Ja mitä rumiksi itsensä kokeviin tulee, tarkkailkaa ihmisten kasvoja. Useimmat niistä saattavat osoittaa inhoa, jolloin tutustuminen on turhaa. Kaikki eivät kuitenkaan koe inhoa rumaakaan ihmistä katsoessaan. On vain oltava rohkea ja jaksettava lukea inho ihmisten kasvoilta, kunnes joskus sitä ei jonkun kasvoilla olekaan.

      • Kuten mainitsit kilpailusta. Tässä juuri hahmottuu tuo markkina-arvoteoria, jonka monet naiset pyrkivät kieltää. Toisille on yksinkertaisesti enemmän halukkaita parisuhteeseen kuin toisille. Tämä koskee niin miehiä kuin naisia. Minä pyrin mahdollisimman tarkasti tiedostaa nämä isoimmat ongelmat, miksi jotkut eivät löydä. Siksi pyrin siihen, että en koskaan kieltäisi markkina-arvoteoriaa, vaikka tästä ei varmaan kannata mainita sellaisille naisille, joita olet pokaamassa ainakaan ensimmäisissä keskusteluissa. Mielestäni markkina-arvoteoria on pakko tiedostaa, jos asialle haluaa parannusta. Baareissa ja yökerhoissa se on tietysti jossain määrin selkeimmin havaittavissa, mutta tämä tosiasia on joka paikassa läsnä, oli kyse harrastuspaikoista, opiskelupaikoista, jne. Olen nähnyt, kun joillakin on vaikeuksia löytää kumppania. Nämä ongelmat ovat näillä henkilöillä läsnä kaikissa paikoissa.
        Olen täsmälleen samaa mieltä tuosta netistä. Netissä voi vaikka kuinka kirjoittamalla tuntea yhteenkuuluvuutta, mutta jo puhelimessa puhumisessa huomaa sen, jos ei vaan toimi. Itse olen huomannut ja olen kuullut muiltakin tällaista. Siksi mä ainakin haluaisin heti samantien tietää, miten jonkun naisen kanssa toimii. Tämä on helpointa kun näet ihmisiä oikeessa elämässä ja selvästi vähemmän netissä.


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        Kuten mainitsit kilpailusta. Tässä juuri hahmottuu tuo markkina-arvoteoria, jonka monet naiset pyrkivät kieltää. Toisille on yksinkertaisesti enemmän halukkaita parisuhteeseen kuin toisille. Tämä koskee niin miehiä kuin naisia. Minä pyrin mahdollisimman tarkasti tiedostaa nämä isoimmat ongelmat, miksi jotkut eivät löydä. Siksi pyrin siihen, että en koskaan kieltäisi markkina-arvoteoriaa, vaikka tästä ei varmaan kannata mainita sellaisille naisille, joita olet pokaamassa ainakaan ensimmäisissä keskusteluissa. Mielestäni markkina-arvoteoria on pakko tiedostaa, jos asialle haluaa parannusta. Baareissa ja yökerhoissa se on tietysti jossain määrin selkeimmin havaittavissa, mutta tämä tosiasia on joka paikassa läsnä, oli kyse harrastuspaikoista, opiskelupaikoista, jne. Olen nähnyt, kun joillakin on vaikeuksia löytää kumppania. Nämä ongelmat ovat näillä henkilöillä läsnä kaikissa paikoissa.
        Olen täsmälleen samaa mieltä tuosta netistä. Netissä voi vaikka kuinka kirjoittamalla tuntea yhteenkuuluvuutta, mutta jo puhelimessa puhumisessa huomaa sen, jos ei vaan toimi. Itse olen huomannut ja olen kuullut muiltakin tällaista. Siksi mä ainakin haluaisin heti samantien tietää, miten jonkun naisen kanssa toimii. Tämä on helpointa kun näet ihmisiä oikeessa elämässä ja selvästi vähemmän netissä.

        "Mielestäni markkina-arvoteoria on pakko tiedostaa, jos asialle haluaa parannusta. "
        >> Todellisuudessahan kaikki teoriat ovat karkeita yleistyksiä todellisuudesta (olettaen, että ne ovat totuudellisia...).

        Karkeasta mallista ei ole mitään iloa... se on tutkijan työväline, ei tekijän. Täälläkin marmatetaan kilpailuista ja tasoista. Malli voi pitää paikkaansa tai olla pitämättä. Käytännössä, jos haluaa saada jotain aikaiseksikin, niin pitää laskeutua ihmisten ja yksilöiden tasolle. Teoretisoinnista ei ole mitään iloa, jos todellinen ongelma on luonteeltaan konkreettinen. Silloin todellinen ongelma ratkaistaan piipertämällä ja keskittymällä yksityiskohtiin... ja siihen käytäntöön.


      • Mehukatri kirjoitti:

        "Mielestäni markkina-arvoteoria on pakko tiedostaa, jos asialle haluaa parannusta. "
        >> Todellisuudessahan kaikki teoriat ovat karkeita yleistyksiä todellisuudesta (olettaen, että ne ovat totuudellisia...).

        Karkeasta mallista ei ole mitään iloa... se on tutkijan työväline, ei tekijän. Täälläkin marmatetaan kilpailuista ja tasoista. Malli voi pitää paikkaansa tai olla pitämättä. Käytännössä, jos haluaa saada jotain aikaiseksikin, niin pitää laskeutua ihmisten ja yksilöiden tasolle. Teoretisoinnista ei ole mitään iloa, jos todellinen ongelma on luonteeltaan konkreettinen. Silloin todellinen ongelma ratkaistaan piipertämällä ja keskittymällä yksityiskohtiin... ja siihen käytäntöön.

        "Käytännössä, jos haluaa saada jotain aikaiseksikin, niin pitää laskeutua ihmisten ja yksilöiden tasolle"
        Pitää paikkansa tuokin. Jos ajatellaan yleistäen, että ulkonäkö on osa markkina-arvoa. Saman näköisillä ihmisillä voi olla hyvinkin erilainen sosiaalisen todellisuuden ymmärryskyky. Arvotkin voivat olla erilaisia ja niistä saa selvää sillä kun tutustuu ihmiseen hyvin. Ulkonäkö ei missään tapauksessa ole erehtymätön. Mutta baareissa tai yökerhoissa, myös muuallakin, missä teet tuttavuutta tuntemattomaan, toimii tietynlainen esiintymistyyli ja se on nimenomaan itsevarma tyyli. Vaikka meillä voikin tulla väärin käsityksiä sellaisista ihmisistä, jotka esiintyvät itsevarmalla tyylillä, mutta tällainen tyyli on lähes välttämätön, jotta pääsisit edes näyttää, mitä muuta kiinnostavaa sulla on annettavaa mahdolliseen tulevaan parisuhteeseen. Tämä, että osaa esiintyä itsevarmasti ja se, että jokainen sana tulee ulos todella varmasti, on tie siihen, että naiset ovat valmiita tietämään miehestä enemmän eli mies saa mahdollisuuden päästä näyttää muutakin osaamistaan, kuten kertomaan vaikka ammatistaan, opiskeluistaan, harrastuksistaan, tai vaikka siitä, minkä elokuvan viimeksi katsoi. Kuten varmasti huomaat, tässäkin jo tulee esiin nuo tasot: ATM ei saa mahdollisuutta näyttää muuta osaamistaan, vaikka sellaista saattas löytyä ja ATM voi esimerkiksi olla jollain alueella todellinen asiantuntija mitä moni tavallinen mies ei osaa.


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        "Käytännössä, jos haluaa saada jotain aikaiseksikin, niin pitää laskeutua ihmisten ja yksilöiden tasolle"
        Pitää paikkansa tuokin. Jos ajatellaan yleistäen, että ulkonäkö on osa markkina-arvoa. Saman näköisillä ihmisillä voi olla hyvinkin erilainen sosiaalisen todellisuuden ymmärryskyky. Arvotkin voivat olla erilaisia ja niistä saa selvää sillä kun tutustuu ihmiseen hyvin. Ulkonäkö ei missään tapauksessa ole erehtymätön. Mutta baareissa tai yökerhoissa, myös muuallakin, missä teet tuttavuutta tuntemattomaan, toimii tietynlainen esiintymistyyli ja se on nimenomaan itsevarma tyyli. Vaikka meillä voikin tulla väärin käsityksiä sellaisista ihmisistä, jotka esiintyvät itsevarmalla tyylillä, mutta tällainen tyyli on lähes välttämätön, jotta pääsisit edes näyttää, mitä muuta kiinnostavaa sulla on annettavaa mahdolliseen tulevaan parisuhteeseen. Tämä, että osaa esiintyä itsevarmasti ja se, että jokainen sana tulee ulos todella varmasti, on tie siihen, että naiset ovat valmiita tietämään miehestä enemmän eli mies saa mahdollisuuden päästä näyttää muutakin osaamistaan, kuten kertomaan vaikka ammatistaan, opiskeluistaan, harrastuksistaan, tai vaikka siitä, minkä elokuvan viimeksi katsoi. Kuten varmasti huomaat, tässäkin jo tulee esiin nuo tasot: ATM ei saa mahdollisuutta näyttää muuta osaamistaan, vaikka sellaista saattas löytyä ja ATM voi esimerkiksi olla jollain alueella todellinen asiantuntija mitä moni tavallinen mies ei osaa.

        "Tämä, että osaa esiintyä itsevarmasti ja se, että jokainen sana tulee ulos todella varmasti, on tie"
        >> Mjoo... ainakin itse olen huomannut, että oma olemus on muille ihmisille se ensimmäinen reality check. Jos olen varma ja hyväntuulinen, niin olen liikkeellä hyvissä aikeissa ja oikealla asialla. Jos menen epävarmasti ihmisten seuraan, niin muiden ihmisten reality check sanoo, että tuo tyyppi ei usko itseensä eikä sen juttuihinkaan kannata uskoa...

        "naiset ovat valmiita tietämään miehestä enemmän eli mies saa mahdollisuuden "
        "baareissa tai yökerhoissa"
        >> Vierastan koko asetelmaa. Itsevarmuuden kanssa ongelmoiva mies päättää iskeä kokonaisen haaremin kerralla? Öh?


      • Mehukatri kirjoitti:

        "Tämä, että osaa esiintyä itsevarmasti ja se, että jokainen sana tulee ulos todella varmasti, on tie"
        >> Mjoo... ainakin itse olen huomannut, että oma olemus on muille ihmisille se ensimmäinen reality check. Jos olen varma ja hyväntuulinen, niin olen liikkeellä hyvissä aikeissa ja oikealla asialla. Jos menen epävarmasti ihmisten seuraan, niin muiden ihmisten reality check sanoo, että tuo tyyppi ei usko itseensä eikä sen juttuihinkaan kannata uskoa...

        "naiset ovat valmiita tietämään miehestä enemmän eli mies saa mahdollisuuden "
        "baareissa tai yökerhoissa"
        >> Vierastan koko asetelmaa. Itsevarmuuden kanssa ongelmoiva mies päättää iskeä kokonaisen haaremin kerralla? Öh?

        Juuri näin! Pitää aina mennä hyväntuulisena ja itsevarmana lähestymään. Samaa pyrin kattoo naisissa, joita lähestyn. Pyrin ilman muuta lähestymään sellaisia, jotka ovat hyvällä tuulella.

        "Jos menen epävarmasti ihmisten seuraan, niin muiden ihmisten reality check sanoo, että tuo tyyppi ei usko itseensä eikä sen juttuihinkaan kannata uskoa... "
        Tässä voidaan myös tehdä se väärinkäsitys, jos miehellä todella olisi paljon annettavaa, mutta on uusien ihmisten kanssa aluksi hieman epävarma ja tämän takia mies ei saa mahdollisuutta kertoa itsestään ja tuoda esiin myös niitä vahvuuksia joita miehessä on.


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        Juuri näin! Pitää aina mennä hyväntuulisena ja itsevarmana lähestymään. Samaa pyrin kattoo naisissa, joita lähestyn. Pyrin ilman muuta lähestymään sellaisia, jotka ovat hyvällä tuulella.

        "Jos menen epävarmasti ihmisten seuraan, niin muiden ihmisten reality check sanoo, että tuo tyyppi ei usko itseensä eikä sen juttuihinkaan kannata uskoa... "
        Tässä voidaan myös tehdä se väärinkäsitys, jos miehellä todella olisi paljon annettavaa, mutta on uusien ihmisten kanssa aluksi hieman epävarma ja tämän takia mies ei saa mahdollisuutta kertoa itsestään ja tuoda esiin myös niitä vahvuuksia joita miehessä on.

        "Samaa pyrin kattoo naisissa, joita lähestyn. Pyrin ilman muuta lähestymään sellaisia, jotka ovat hyvällä tuulella. "

        "Tässä voidaan myös tehdä se väärinkäsitys, jos miehellä [naisella] todella olisi paljon annettavaa, mutta on uusien ihmisten kanssa aluksi hieman epävarma..."

        >> Samaan biasiin sorrut sinäkin :D Jos taustalla on jotain tietoisen ajattelun hedelmiä, niin niitä kannattaa pohtia... Ensisijaisesti kannattaa kiinnittää huomiota siihen, miten kylmä olemus on itsessään torjunta. Se ei yllä edes tietoiselle tasolle asti; ilottomien luokse ei tee mieli mennä tekemään aloitetta. Lienee inhimillistä, että ankea mies on yhtä puoleensavetämätön :P


      • Mehukatri kirjoitti:

        "Samaa pyrin kattoo naisissa, joita lähestyn. Pyrin ilman muuta lähestymään sellaisia, jotka ovat hyvällä tuulella. "

        "Tässä voidaan myös tehdä se väärinkäsitys, jos miehellä [naisella] todella olisi paljon annettavaa, mutta on uusien ihmisten kanssa aluksi hieman epävarma..."

        >> Samaan biasiin sorrut sinäkin :D Jos taustalla on jotain tietoisen ajattelun hedelmiä, niin niitä kannattaa pohtia... Ensisijaisesti kannattaa kiinnittää huomiota siihen, miten kylmä olemus on itsessään torjunta. Se ei yllä edes tietoiselle tasolle asti; ilottomien luokse ei tee mieli mennä tekemään aloitetta. Lienee inhimillistä, että ankea mies on yhtä puoleensavetämätön :P

        Tuo hyvä fiilis on ilman muuta tärkeä, kun menee tekee aloitteen tuntemattomalle, mutta se ei tarkoita sitä, ettenkö haluais tutustua johonkin itseä kiinnostavaan naiseen, vaikka fiilis ei olisi aina parhain mahdollinen. Monta kertaa on mulla käynyt niin, että maisemissa olis todella kiinnostava nainen, mutta olen täydellisen lamautunut tekee mitään aloitetta, vaikka haluaisin tehdä. Jos kuitenkin menisin lamautuneena jotain puhuu, hyvä kun nainen edes kuulee, mitä olen sanomassa, kun jokainen sana on täyden työn takana. Valitettavasti tämän lamautumisen takia jää naiseltakin näkemättä, millaisia vahvuuksia mulla on. Kaikilla on vahvuuksia. Vahvuudet pääsee vasta näyttää siinä vaiheessa, kun on saanut naiselta luvan jutella. Siihen, että mies saa jutella tuntemattoman naisen kanssa, sisältyy juuri se ehto, että mies esiintyy täydellisen itsevarmasti tuntemattomalle naiselle. Jotta saisin sen täydellisen itsevarman fiiliksen, ainakin mun täytyy tehdä sitä ennen niin kova psyykkaus, että mikätahansa muu kova älyllinen ponnistelu tai salilla käynti on kevyempää. Ei todellakaan mene onnen lahjat tasan, koska joillekin vaan on helpompi esiintyä itsevarmasti.


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        Tuo hyvä fiilis on ilman muuta tärkeä, kun menee tekee aloitteen tuntemattomalle, mutta se ei tarkoita sitä, ettenkö haluais tutustua johonkin itseä kiinnostavaan naiseen, vaikka fiilis ei olisi aina parhain mahdollinen. Monta kertaa on mulla käynyt niin, että maisemissa olis todella kiinnostava nainen, mutta olen täydellisen lamautunut tekee mitään aloitetta, vaikka haluaisin tehdä. Jos kuitenkin menisin lamautuneena jotain puhuu, hyvä kun nainen edes kuulee, mitä olen sanomassa, kun jokainen sana on täyden työn takana. Valitettavasti tämän lamautumisen takia jää naiseltakin näkemättä, millaisia vahvuuksia mulla on. Kaikilla on vahvuuksia. Vahvuudet pääsee vasta näyttää siinä vaiheessa, kun on saanut naiselta luvan jutella. Siihen, että mies saa jutella tuntemattoman naisen kanssa, sisältyy juuri se ehto, että mies esiintyy täydellisen itsevarmasti tuntemattomalle naiselle. Jotta saisin sen täydellisen itsevarman fiiliksen, ainakin mun täytyy tehdä sitä ennen niin kova psyykkaus, että mikätahansa muu kova älyllinen ponnistelu tai salilla käynti on kevyempää. Ei todellakaan mene onnen lahjat tasan, koska joillekin vaan on helpompi esiintyä itsevarmasti.

        Onneksi tätä itsevarmaa esiintymistä voi harjoitella. Se on taito. Mutta harjoitusta pitää tehdä valtavasti ja säännöllisesti. Siksi ei sais koskaan jäädä kotiin liian pitkäksi aikaa. Siinä ei tutustumisen taidot kehity.


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        Tuo hyvä fiilis on ilman muuta tärkeä, kun menee tekee aloitteen tuntemattomalle, mutta se ei tarkoita sitä, ettenkö haluais tutustua johonkin itseä kiinnostavaan naiseen, vaikka fiilis ei olisi aina parhain mahdollinen. Monta kertaa on mulla käynyt niin, että maisemissa olis todella kiinnostava nainen, mutta olen täydellisen lamautunut tekee mitään aloitetta, vaikka haluaisin tehdä. Jos kuitenkin menisin lamautuneena jotain puhuu, hyvä kun nainen edes kuulee, mitä olen sanomassa, kun jokainen sana on täyden työn takana. Valitettavasti tämän lamautumisen takia jää naiseltakin näkemättä, millaisia vahvuuksia mulla on. Kaikilla on vahvuuksia. Vahvuudet pääsee vasta näyttää siinä vaiheessa, kun on saanut naiselta luvan jutella. Siihen, että mies saa jutella tuntemattoman naisen kanssa, sisältyy juuri se ehto, että mies esiintyy täydellisen itsevarmasti tuntemattomalle naiselle. Jotta saisin sen täydellisen itsevarman fiiliksen, ainakin mun täytyy tehdä sitä ennen niin kova psyykkaus, että mikätahansa muu kova älyllinen ponnistelu tai salilla käynti on kevyempää. Ei todellakaan mene onnen lahjat tasan, koska joillekin vaan on helpompi esiintyä itsevarmasti.

        Aiempi kommenttini taidettiin ymmärtää hiukka vinoon.

        Tarkoitin sitä, että omaa katsetta kannattaa siirtää avoimista ja hyväntuulisista naisista hiukan sivummalle. Vapautuneet ihmiset ovat tottuneita nopeatempoiseen ja tehokkaaseen sosialisointiin. Varautuneempi (ei kuitenkaan negatiivinen eli vihaisen tai surullisen näköinen) nainen saattaa olla sinulle parempi vaihtoehto. Varautunutta ihmistä täytyy lämmitellä pidemmän aikaa, ennen kuin hän vapautuu. Toisaalta hidas eteneminen antaa enemmän liikkumavaraa myös miehelle :P

        Olisiko sinulla kaveria, joko mies- tai naispuolista, joka voisi toimia wing(wo)manina? Moni nainen ja muutama, harvinainen mies tykkäävät ja osaavat järjestää kavereilleen pokaustilaisuuksia. Hyvä kaveri voi johdatella tilannetta oikeaan suuntaan ja pitää tunnelman rennompana, kuin jos joutuisi yksi yhtä vastaan -tilanteeseen.


      • Mehukatri kirjoitti:

        Aiempi kommenttini taidettiin ymmärtää hiukka vinoon.

        Tarkoitin sitä, että omaa katsetta kannattaa siirtää avoimista ja hyväntuulisista naisista hiukan sivummalle. Vapautuneet ihmiset ovat tottuneita nopeatempoiseen ja tehokkaaseen sosialisointiin. Varautuneempi (ei kuitenkaan negatiivinen eli vihaisen tai surullisen näköinen) nainen saattaa olla sinulle parempi vaihtoehto. Varautunutta ihmistä täytyy lämmitellä pidemmän aikaa, ennen kuin hän vapautuu. Toisaalta hidas eteneminen antaa enemmän liikkumavaraa myös miehelle :P

        Olisiko sinulla kaveria, joko mies- tai naispuolista, joka voisi toimia wing(wo)manina? Moni nainen ja muutama, harvinainen mies tykkäävät ja osaavat järjestää kavereilleen pokaustilaisuuksia. Hyvä kaveri voi johdatella tilannetta oikeaan suuntaan ja pitää tunnelman rennompana, kuin jos joutuisi yksi yhtä vastaan -tilanteeseen.

        Valitettavasti ei ole ollut koskaan sellaisia kavereita, jotka osaisivat johdatella tilannetta oikeaan suuntaan ja pitää tunnelman rennompana.
        Varautuneista ihmisistä sen verran, että itse jätän rauhaan, koska en osaa sanoa, haluavatko he tutustua minuun vai eivät.


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        Valitettavasti ei ole ollut koskaan sellaisia kavereita, jotka osaisivat johdatella tilannetta oikeaan suuntaan ja pitää tunnelman rennompana.
        Varautuneista ihmisistä sen verran, että itse jätän rauhaan, koska en osaa sanoa, haluavatko he tutustua minuun vai eivät.

        Vielä sen verran, että kyllä kavereita mulla on elämäni aikana ollut. Itseasiassa ei ole koskaan ollut sellaista tilannetta, että ei olisi ollut ollenkaan kaveria. Valitettavasti mun on kuitenkin vaikea saada kavereita lähtee baariin.


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        Vielä sen verran, että kyllä kavereita mulla on elämäni aikana ollut. Itseasiassa ei ole koskaan ollut sellaista tilannetta, että ei olisi ollut ollenkaan kaveria. Valitettavasti mun on kuitenkin vaikea saada kavereita lähtee baariin.

        Mielenkiintoista tosiaan huomata, että vaikka oliskin aina ollut muutama kaveri, kuitenkin parisuhteen löytäminen on ollut aina tavattoman vaikeeta. Melkein kaikki kaverit on mulla ollut miespuoleisia.


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        Valitettavasti ei ole ollut koskaan sellaisia kavereita, jotka osaisivat johdatella tilannetta oikeaan suuntaan ja pitää tunnelman rennompana.
        Varautuneista ihmisistä sen verran, että itse jätän rauhaan, koska en osaa sanoa, haluavatko he tutustua minuun vai eivät.

        Paljon auttaisi ihan se, että etsii yhden "parittamiseen" motivoituneen naisen. Sellainen läheisriippuvaisuudelta vivahtavan, u know. Ne tykkäävät puuttua toisten asioihin ja olla "avuksi"... Jos luulet, että lähisukuasi olevat naiset ovat ainoita joita kiinnostaa, niin olet väärässä. Toki reputaatioiden pitää olla kunnossa, ja ystävyyssuhteen naisen kanssa (TM) pitää olla mahdollinen :P


      • Mehukatri kirjoitti:

        Paljon auttaisi ihan se, että etsii yhden "parittamiseen" motivoituneen naisen. Sellainen läheisriippuvaisuudelta vivahtavan, u know. Ne tykkäävät puuttua toisten asioihin ja olla "avuksi"... Jos luulet, että lähisukuasi olevat naiset ovat ainoita joita kiinnostaa, niin olet väärässä. Toki reputaatioiden pitää olla kunnossa, ja ystävyyssuhteen naisen kanssa (TM) pitää olla mahdollinen :P

        Miten tuo yökerhoon meneminen sitten naispuoleisen kaverin kanssa toimii? Täytyis ainakin tehdä heti selväksi, että on vain kaveri kyseisen naisen kanssa. Siksi olen aina katsonut helpommaksi mennä miespuoleisten kavereiden kanssa baareihin. Olen kyllä lukenut täällä joitain kommentteja, joissa on mainittu mahdolliseksi myös naispuoleisen kaverin kanssa baariin. Olen jokatapauksessa saanut sen käsityksen, että on parempi mennä baariin joko miespuoleisen kaverin tai naispuoleisen kaverin kanssa kuin yksin.
        Jos mies tekee tuttavuutta tuntemattomaan naiseen, lähtökohtaisesti varmaan oletetaan, että mies etsii parisuhdetta. En ole kyllä koskaan sanonut tuntemattomalle naiselle, johon olen yrittänyt tutustua, että etsin naispuoleista ystävää.


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        Miten tuo yökerhoon meneminen sitten naispuoleisen kaverin kanssa toimii? Täytyis ainakin tehdä heti selväksi, että on vain kaveri kyseisen naisen kanssa. Siksi olen aina katsonut helpommaksi mennä miespuoleisten kavereiden kanssa baareihin. Olen kyllä lukenut täällä joitain kommentteja, joissa on mainittu mahdolliseksi myös naispuoleisen kaverin kanssa baariin. Olen jokatapauksessa saanut sen käsityksen, että on parempi mennä baariin joko miespuoleisen kaverin tai naispuoleisen kaverin kanssa kuin yksin.
        Jos mies tekee tuttavuutta tuntemattomaan naiseen, lähtökohtaisesti varmaan oletetaan, että mies etsii parisuhdetta. En ole kyllä koskaan sanonut tuntemattomalle naiselle, johon olen yrittänyt tutustua, että etsin naispuoleista ystävää.

        "on vain kaveri kyseisen naisen kanssa."
        Juuri näin. Yleensä tällainen iloinen parittajatyyppinen nainen hoitaa homman itse, kun tietää olevansa nais-/miesmetsällä... :D

        Sukupuoli ei ole pääasia, vaan lunki meininki ja sinun eduksesi toimiva taustatuki. Naiset ovat kuitenkin paaaaaljon halukkaampia kajoamaan muiden suhdekuvioihin. Tämä pitää paikkaansa, vaikka kaveruus olisi vähän väljempikin. Riittää, että sinulla on hyvä maine ja että nainen tietää, että hänen paritustaitojaan tarvitaan...

        Yksin meneminen on varmaan hankalampaa joo. Toki yksilökin voi ottaa tilan haltuun, mutta moiseen ei kannata pyrkiä.

        Tutustumisen konteksti vaikuttaa hirvittävän paljon :P Parisuhde ei ole automaattinen oletus. Yökerho-olosuhteissa lähtökohdat ovat seksivetoiset, ja arjessa miehiin voidaan tutustua puhtaasti kaverimielessä (en tiedä kuinka yleistä tämä on). Jotkut naiset suhtautuvat mutkattomasti seksiin myös tutustumisen alussa. Toiset tarvitsevat enemmän lämmittelyä ja kolmansia voisi haluttaa, mutta kehtaaminen loppuu kesken. Neljännet paskatestaavat niin kauan kuin miehen pää kestää ja viidensiä ei vaan kiinnosta. 1-2 ovat jees, kolmosia voi lämmitellä tarinoilla ja ohjastaa oikeaan suuntaan, mutta nelosiin ja vitosiin ei kannata käyttää aikaa...


      • Mehukatri kirjoitti:

        "on vain kaveri kyseisen naisen kanssa."
        Juuri näin. Yleensä tällainen iloinen parittajatyyppinen nainen hoitaa homman itse, kun tietää olevansa nais-/miesmetsällä... :D

        Sukupuoli ei ole pääasia, vaan lunki meininki ja sinun eduksesi toimiva taustatuki. Naiset ovat kuitenkin paaaaaljon halukkaampia kajoamaan muiden suhdekuvioihin. Tämä pitää paikkaansa, vaikka kaveruus olisi vähän väljempikin. Riittää, että sinulla on hyvä maine ja että nainen tietää, että hänen paritustaitojaan tarvitaan...

        Yksin meneminen on varmaan hankalampaa joo. Toki yksilökin voi ottaa tilan haltuun, mutta moiseen ei kannata pyrkiä.

        Tutustumisen konteksti vaikuttaa hirvittävän paljon :P Parisuhde ei ole automaattinen oletus. Yökerho-olosuhteissa lähtökohdat ovat seksivetoiset, ja arjessa miehiin voidaan tutustua puhtaasti kaverimielessä (en tiedä kuinka yleistä tämä on). Jotkut naiset suhtautuvat mutkattomasti seksiin myös tutustumisen alussa. Toiset tarvitsevat enemmän lämmittelyä ja kolmansia voisi haluttaa, mutta kehtaaminen loppuu kesken. Neljännet paskatestaavat niin kauan kuin miehen pää kestää ja viidensiä ei vaan kiinnosta. 1-2 ovat jees, kolmosia voi lämmitellä tarinoilla ja ohjastaa oikeaan suuntaan, mutta nelosiin ja vitosiin ei kannata käyttää aikaa...

        Tuo avustaja olis kyllä ilman muuta todella tarpeellinen. Ongelma omalla kohdalla on myös siinä aloitteen teossa. Jotkut on sitä mieltä, että pitäis jotenkin saada ensin katsekontakti. Mä voin heti sanoa suoraan, että mä en ole koskaan elämäni aikana hallinnut katsekontaktin taitoa. Se täytyy tehdä täydellisen onnistuneesti, jotta sillä tavalla voisi saada toisen kiinnostumaan. Olen suosiolla lopettanut tällaisen aloituksen. Vaikka katsekontakti on erittäin nopeasti ohimenevä, siinä voi täydellisesti mokata tilanteen. Toki, jos mokaat, pitää vaan kestää tuo valtava harmin ja nolostumisen tunne ja jos vaan mahdollista pyytää heti anteeks naiselta ja jättää välittömästi rauhaan. Mies on täydellisesti silloin mokannut, jos katsekontaktissa epäonnistuu. Silloin, jos toimin yksin, odotan aina jonkin aikaa sopivaa tilannetta, kun maisemiin ilmestyy joku nainen, joka erityisesti kiinnostaa ja sitten kun sopiva tilanne tulee, menen yksinkertaisesti suoraan juttelemaan ja tietenkin aloitus täytyy olla erittäin itsevarma. Tämän itsevarman aloitteen mä jotenkin hallitsen, eli pystyn riittävän ponnistelun avulla saamaan itseni itsevarmaan esiintymisen tilaan, kun maisemissa on joku kiinnostava nainen, mutta katsekontaktia en ollenkaan. En vaan osaa ja se on mun hyväksyttävä! Kun yksinkertaisesti aloitat juttelun tuntemattomalle naiselle itsevarmassa esiintymisen tilassa, saat yleensä ystävällisen vastauksenkin naiselta. Toki tämä on vasta aloitus, joten siitä on tietysti vielä pitkä matka parisuhteeseen, mutta oikein tehny aloituskin on onnistuminen. Ainakin minä ajattelen niin.

        "Tutustumisen konteksti vaikuttaa hirvittävän paljon :P Parisuhde ei ole automaattinen oletus. Yökerho-olosuhteissa lähtökohdat ovat seksivetoiset, ja arjessa miehiin voidaan tutustua puhtaasti kaverimielessä (en tiedä kuinka yleistä tämä on)"

        Pitää varmaan ainakin suuntaa antavasti paikkansa, mutta luulen, että sinkut ensisijassa toivoisi parisuhdetta, vaikka tutustuisikin arkiaskareiden yhteydessä. Sama koskee tietysti yökerhoja. Kyse on yksinkertaisesti tutustumis paikoista, joissa on mahdollista löytää parisuhde. Tämä on siis ilman muuta mahdollisuus. Mutta koskaan ei saa tietystikään liikoja odottaa. Ei koskaan!

        "1-2 ovat jees, kolmosia voi lämmitellä tarinoilla ja ohjastaa oikeaan suuntaan, mutta nelosiin ja vitosiin ei kannata käyttää aikaa..."

        Mä ilman muuta käyttäisin mahdollisimman paljon aikaa keskusteluihin. Voiko yökerhoissa keskustella helposti? Kuuleeko puhetta?


    • .. Miks ei jos kotona viihtyy tjmv. paikassa, joka TuntuuOmalta?.. ;P

      .. Mikä tän jutun Ydin NiinKuOli?.. ;P

    • hienoahienoa

      Mä kävin tuossa ma-iltana paljon ulkona kaupoissa yms. Yhdessä kaupassa kodista lähteminen palkittiin! Elikä nainen teki aloitteen ja kyseli minulta minkälaisen lampun hänen pitäisi ostaa vanhan 11W ESL-lamppunsa tilalle! :D Sanoi vielä, että kyselee kun ei tajua noista mitään. Itse vaan hymähtelin hieman huvittuneena kun ei se tajunnut noinkaan yksinkertaista juttua ja kehotin ostamaan 8,5W led-lampun, koska siinä pakkauksessakin itsessään jo luki, että vastaa 60W hehkulamppua (jota toki myös se vanha 11W ESL-lamppu vastaa). Nainen valitsi sen ja nyt olin tosi spesialisti tuon asian suhteen! :D :D Melkein sain pillua kun tein noinkin kovat peliliikkeet! :D :D :D

      • Tuo voi olla joillekin miehille vaikeeta, kun pitäis hyvinkin yllättävissä tilanteissa osata sanoa jotain fiksua, jotta samantien tekisit hyvän vaikutuksen. Esimerkiksi, jos tulee luonteva tilanne vaikka avata keskustelu elokuvateatterin sisäänkäynnin luona jonkun kiinnostavan naisen kanssa, pitäis varmastikin siinä samassa osata sanoa naiselle jotain todella fiksua elokuviin liittyen, jotta tekis välittömästi hyvän vaikutuksen. Nuo ovat niitä nopeasti ohimeneviä tilanteita ja niissä täytyy osata toimia nopeasti "oikein". Jos esimerkiksi onnistuu jonkun pienen juttelun aloittaa vaikka elokuvateatterin sisäänkäynnin luona, on varmastikin apua siitä, jos olet erittäin valveutunut uusista elokuvista. Tämä lisää toki todennäköisyyttä sille, että keksii jotain fiksua sanottavaa nopeasti ohimenevässä tilanteessa. Vaikka tilanne meniskin nopeasti ohi, saattaa siinä kuitenkin ehtiä tekee hyvän vaikutuksen ja mistä tietää vaikka uudelleen kohtais saman naisen myöhemmin saman illan aikana. Jos mies on onnistunut tekee erittäin hyvän vaikutuksen lyhyessä ajassa, varmaan sekin on mahdollista, että silloin nainen itse tekee aloitteen. Myönnän itselleni on joskus käynyt näin.


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        Tuo voi olla joillekin miehille vaikeeta, kun pitäis hyvinkin yllättävissä tilanteissa osata sanoa jotain fiksua, jotta samantien tekisit hyvän vaikutuksen. Esimerkiksi, jos tulee luonteva tilanne vaikka avata keskustelu elokuvateatterin sisäänkäynnin luona jonkun kiinnostavan naisen kanssa, pitäis varmastikin siinä samassa osata sanoa naiselle jotain todella fiksua elokuviin liittyen, jotta tekis välittömästi hyvän vaikutuksen. Nuo ovat niitä nopeasti ohimeneviä tilanteita ja niissä täytyy osata toimia nopeasti "oikein". Jos esimerkiksi onnistuu jonkun pienen juttelun aloittaa vaikka elokuvateatterin sisäänkäynnin luona, on varmastikin apua siitä, jos olet erittäin valveutunut uusista elokuvista. Tämä lisää toki todennäköisyyttä sille, että keksii jotain fiksua sanottavaa nopeasti ohimenevässä tilanteessa. Vaikka tilanne meniskin nopeasti ohi, saattaa siinä kuitenkin ehtiä tekee hyvän vaikutuksen ja mistä tietää vaikka uudelleen kohtais saman naisen myöhemmin saman illan aikana. Jos mies on onnistunut tekee erittäin hyvän vaikutuksen lyhyessä ajassa, varmaan sekin on mahdollista, että silloin nainen itse tekee aloitteen. Myönnän itselleni on joskus käynyt näin.

        Haluan tarkentaa, että itselleni on käynyt näin, mutta eri tilanteessa. En siis ole koskaan vielä tehnyt aloitetta elokuvateatterin sisäänkäynnin luona, mutta tuo oli vain idea, jota ehkä vois kokeilla, jos hallitsis tutustumisen nopeasti ohimenevissä tilanteissa. Tämäkin on oma taitonsa.


      • hienoahienoa
        todellavaikeeta kirjoitti:

        Haluan tarkentaa, että itselleni on käynyt näin, mutta eri tilanteessa. En siis ole koskaan vielä tehnyt aloitetta elokuvateatterin sisäänkäynnin luona, mutta tuo oli vain idea, jota ehkä vois kokeilla, jos hallitsis tutustumisen nopeasti ohimenevissä tilanteissa. Tämäkin on oma taitonsa.

        Elokuvateatterissa aloite tehdään siten, että ostetaan popcornit ja mennään leffasalissa istumaan jonkun naisen viereen ja laitetaan popparit haarojen väliin. Sitten tarjotaan naiselle poppareita. Poppareiden seassa pahvi-/muovitötterön pohjan läpi tulee miehen kovettunut kulli. Sitten kun nainen on syönyt popparit, tarttuu hän kulliin ja alkaa imemään sitä. :D


    • SoliterniuM77

      Koska naisen ja parisuhteen löytäminenon nykyään verrattavissa työhön, jään mielelläni yksin. Minulla kun jo on työpaikka enkä jaksa toista ja vieläpä palkatonta ottaa.

      Minun elämässä ei naisia ole. Työkavereita ja vain. Yksin hautaan asti. Piste.

    • uhujvjkhgyy

      Miksi sitä aina höpistään opiskelijabileistä yms. kun suurin osa yksinäisistä ei mitään opiskelijoita ole, vaan aikuisia jotka ovat jääneet kelkasta. Harvoin yksinäisellä aikuisella on mitään bileitä, jos kavereita on niin he ovat pariutuneet ja lisääntyneet ja pippalot pyörivät kakaroiden ympärillä.

      • Kyllä sellaisia opiskelijoita on, jotka eivät pysty luomaan parisuhdetta. He voivat olla omassa erityisosaamisessaan omaa luokkaansa ja tämän takia ovat päässeet opiskelemaan, mutta baareissa ja yökerhoissa ovat aivan hukassa. Jonain päivänä toki saattavat huomata, että ei erityisosaaminen jossakin asiassa riitä naisen saamiseen, lopulta saattavat masentua ja silloin opinnotkin saattaa keskeytyä. Jos erityisosaaminen jollakin saralla on aivan omaa luokkaansa, pitää tulla kuuluisaksi, jotta naiset joka puolella huomaa. Silloin voi jopa baareissa tai yökerhoissa naisen saanti huomattavasti helpottua.


      • mitäpäsitäsittentekisi

        Ainoa keino on mennä baariin juopottelemaan ja yrittämään muka iskeä naisia, vaikka kaikki ytmit ja jännämiehet ovat siellä myös tekemässä samaa. Nettitreffit sitten? Jossain Tinderissä varmaan 1% kovimman tason miehistä saa seuraa.

        Lenkipolulla ja kuntosalilla naiset ovat kuntoilemassa, ei siellä isketä eikä lähestytä. Ja kuka ihme muka iskee naisia kaupungilla arkiaskareiden lomassa? Näin tapahtuu vain jenkkiläisten pick up-videoiden lavastetuissa skenaarioissa.

        Että se siitä.


      • mitäpäsitäsittentekisi kirjoitti:

        Ainoa keino on mennä baariin juopottelemaan ja yrittämään muka iskeä naisia, vaikka kaikki ytmit ja jännämiehet ovat siellä myös tekemässä samaa. Nettitreffit sitten? Jossain Tinderissä varmaan 1% kovimman tason miehistä saa seuraa.

        Lenkipolulla ja kuntosalilla naiset ovat kuntoilemassa, ei siellä isketä eikä lähestytä. Ja kuka ihme muka iskee naisia kaupungilla arkiaskareiden lomassa? Näin tapahtuu vain jenkkiläisten pick up-videoiden lavastetuissa skenaarioissa.

        Että se siitä.

        Tuo arkiaskareiden lomassa on toki hankalampi kysymys. Nämä tilanteet ovat juuri niitä nopeasti ohimeneviä ja niissä täytyy vain osata toimia nopeasti sillä tavalla, että nopeassa ajassa pystyy tekee hyvän vaikutuksen. Toisin sanoen miehen pitää jäädä naisen mieleen hyvällä tavalla, jos jotain ehtii puhuu naiselle arkiaskareen lomassa. Vaikka ei mitään erityistä keskustelua syntyisikään ensimmäisellä kerralla, on mahdollista, että törmää samaan naiseen uudestaan jopa samassa paikassa ja silloin on taas uudet mahdollisuudet, jos on pystynyt ensimmäisessä kohtaamisessa tekemään hyvän vaikutuksen.
        Yksi asia tietysti, mitä ei voi koskaan liikaa korostaa, on se, että mies pystyy käytöksellään näyttämään sen, että on turvallinen.


      • ettäsemmoistazz
        todellavaikeeta kirjoitti:

        Tuo arkiaskareiden lomassa on toki hankalampi kysymys. Nämä tilanteet ovat juuri niitä nopeasti ohimeneviä ja niissä täytyy vain osata toimia nopeasti sillä tavalla, että nopeassa ajassa pystyy tekee hyvän vaikutuksen. Toisin sanoen miehen pitää jäädä naisen mieleen hyvällä tavalla, jos jotain ehtii puhuu naiselle arkiaskareen lomassa. Vaikka ei mitään erityistä keskustelua syntyisikään ensimmäisellä kerralla, on mahdollista, että törmää samaan naiseen uudestaan jopa samassa paikassa ja silloin on taas uudet mahdollisuudet, jos on pystynyt ensimmäisessä kohtaamisessa tekemään hyvän vaikutuksen.
        Yksi asia tietysti, mitä ei voi koskaan liikaa korostaa, on se, että mies pystyy käytöksellään näyttämään sen, että on turvallinen.

        En kyl pitäis tuntematonta miestä missään kohtaamiesssa turvallisena, jos tyyppi yrittäis mitään tosi normismalltakia enempää.


      • ettäsemmoistazz kirjoitti:

        En kyl pitäis tuntematonta miestä missään kohtaamiesssa turvallisena, jos tyyppi yrittäis mitään tosi normismalltakia enempää.

        Kotiinko kaikkien lopulta pitäs sittenkin eristäytyä? Kuinka pitkälle tässä hysteriassa oikein mennään? Me kaikki ollaan aina jollain tavalla erilaisia. Vaikka kuinka väännettäs ja väännettäs käsitettä keskivertoihminen, aina mennään metsään. Tässä käsitteessä keskivertoihminen ei tulla koskaan onnistumaan, koska me kaikki olemme jollain tavalla erilaisia.
        Ok, rajat tietysti täytyy olla. Sehän on päivän selvä. Rajoista täytyy kuitenkin keskustella. Nythän tästä aiheesta on toki vaikka millä mitalla keskustelua tämän me too kampanjan yhteydessä.


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        Kotiinko kaikkien lopulta pitäs sittenkin eristäytyä? Kuinka pitkälle tässä hysteriassa oikein mennään? Me kaikki ollaan aina jollain tavalla erilaisia. Vaikka kuinka väännettäs ja väännettäs käsitettä keskivertoihminen, aina mennään metsään. Tässä käsitteessä keskivertoihminen ei tulla koskaan onnistumaan, koska me kaikki olemme jollain tavalla erilaisia.
        Ok, rajat tietysti täytyy olla. Sehän on päivän selvä. Rajoista täytyy kuitenkin keskustella. Nythän tästä aiheesta on toki vaikka millä mitalla keskustelua tämän me too kampanjan yhteydessä.

        Vielä sen verran lisään, että laissa on jo nyt selkeä määrittely ahdistelulle ja se on koskettelu. Toki lakiin voidaan vielä jotain lisätäkin, esimerkiksi verbaalisella puolella. Siinäkin täytyy jokatapauksessa tehdä selkeät rajat.


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        Kotiinko kaikkien lopulta pitäs sittenkin eristäytyä? Kuinka pitkälle tässä hysteriassa oikein mennään? Me kaikki ollaan aina jollain tavalla erilaisia. Vaikka kuinka väännettäs ja väännettäs käsitettä keskivertoihminen, aina mennään metsään. Tässä käsitteessä keskivertoihminen ei tulla koskaan onnistumaan, koska me kaikki olemme jollain tavalla erilaisia.
        Ok, rajat tietysti täytyy olla. Sehän on päivän selvä. Rajoista täytyy kuitenkin keskustella. Nythän tästä aiheesta on toki vaikka millä mitalla keskustelua tämän me too kampanjan yhteydessä.

        .. Jos Koti on siellä missä SyränO, niin Se voi olla Hetkittäin Missä Vuan.. Riippuen hieman EriNäisistä Asioista.. ;P


    • yksinäinen-mies

      Perjantaina menen baariin katsomaan yhden bändin keikkaa. Baareissa on varmaan paljon naisia myös.

    • feikkipoka

      Tuossa pokausharjoittelussa on hyvä ottaa ajoittain käyttöön pokausmetodi "feikkipokaus".

      Se on sitä, että nopeasti ohimenevässä tilanteessa, jossa mies lopulta huomaa olevan hyvä pokauspaikka, ei tehdäkään mitään, vaan häivytään paikalta ehkä johonkin tekosyyhyn vedoten.

      "Kiitos, oli kiva jutella, mutta nyt mun bussi lähtee" tai jotakin vastaavaa. Naine jää hölmistyneenä ihmettelemään, että mihin jäikään se onelineri, jolla mies pyytää puh.numeroa tai treffeille tms.

      Tällainen metodi nostaa miehen itsetuntoa ja on myös helpompi harjoitella itsevarmaa käytöstä naista kohtaan, kun etukäteen tietää, että aikoo itse häipyä paikalta kuitenkin.

      • Juuri näin! Sanoin aikaisemmassa viestissä tässä keskustelussa, että miehen täytyy ehdottomasti näyttää naiselle, että on turvallinen. Tällä tavalla todellakin näytät, että olet itsenäinen, etkä jää ainakaan roikkumaan kyseiseen naiseen, vaikka ehtisitkin tehdä jossain nopeasti ohimenevässä tilanteessa aloitteen ja vähän jutella.


    • vainyksikysymys

      Itse taas ihmettelen että jos keskittyy pokaamiseen, niin unohtuuko siinä helposti ihmiseen tutustuminen sen pokaustyön huiskeessa...? Jos "määrä korvaa laadun", eikö se ole sama kuin että sitä tekee ilman syvempiä tunteita? Vai haetaanko pokaamisella yhden yön seuraa?

      • viinamäki83

        Ensin nainen pitää pokata. Sen jälkeen voi alkaa tutustua millainen nainen tuli pokattua. Jos pitää naisesta, voi jatkaa suhdetta. Jollei pidä, niin sitten voi lempata hänet.

        Jos yrittää ensin tutustua naiseen ja vasta sitten syventää suhdetta jos hänestä pitää, jää korkeintaan kaveripojaksi. Usein ei siksikään vaan nainen lähtee jonkun muun mukaan.


      • viinamäki83 kirjoitti:

        Ensin nainen pitää pokata. Sen jälkeen voi alkaa tutustua millainen nainen tuli pokattua. Jos pitää naisesta, voi jatkaa suhdetta. Jollei pidä, niin sitten voi lempata hänet.

        Jos yrittää ensin tutustua naiseen ja vasta sitten syventää suhdetta jos hänestä pitää, jää korkeintaan kaveripojaksi. Usein ei siksikään vaan nainen lähtee jonkun muun mukaan.

        Olennaista on, että ei olisi niin tavattoman vaikeeta päästä juttusille tuntemattoman kanssa. Ok, en mäkään valitettavasti kaikista kiinnostu, kun liikun isossa kaupungissa ja valinnan varaa on. Mutta kyllä kiinnostaviakin näkee vaikka millä mitalla. Tämä vaan, kun olis taidot tehdä itseä kiinnostavaan naiseen aloite ja saada naiselta lupa jutella ja kun se onni joskus potkaisee ja saa luvan jutella, niin silloin osais jutella. Siinä sitä lopulta tietäisi, onko kestävään suhteeseen. Täytyy vaan olla rehellinen myös sille, jos ei kiinnostava nainen olekaan sopiva ja jotenkin ystävällisesti jättää nainen rauhaan.


      • "Itse taas ihmettelen että jos keskittyy pokaamiseen, niin unohtuuko siinä helposti ihmiseen tutustuminen sen pokaustyön huiskeessa...? Jos "määrä korvaa laadun", eikö se ole sama kuin että sitä tekee ilman syvempiä tunteita? Vai haetaanko pokaamisella yhden yön seuraa?"

        Me ihmiset olemme varmasti erilaisia - jotkut saattaa hakea yhden yön seuraa, mutta itsellä sellainen ei ole tavoitteena. Itse en myöskään ajattele, että ei olisi tunteita. Jos menen esimerkiksi johonkin suureen kaupunkiin, jossa tietysti valinnan varaa enemmän ja tarkoituksena yrittää löytää nainen, tottakai mulla on tunteita, jos maisemissa on joku, joka itseä kiinnostaa. Toki suuressa kaupungissa tulee vastaan hyvinkin monia, jotka ainakin aluksi saattais kiinnostaa, mutta yleensä maisemiin ilmaantuu joku, joka erityisesti kiinnostaa.
        Jos ei sopivaa tilaisuutta tutustumiselle hetken odottelun jälkeen tule, toki luovutan ja silloin on ilman muuta parempi vähän aikaa odottaa, jotta tunteet tasaantuu, koska aina koen jonkin tasoisen pettymyksen, jos ei sopivaa tilaisuutta tule aloitteen tekemiselle sellaiselle naiselle, joka erityisesti kiinnostaa.


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        "Itse taas ihmettelen että jos keskittyy pokaamiseen, niin unohtuuko siinä helposti ihmiseen tutustuminen sen pokaustyön huiskeessa...? Jos "määrä korvaa laadun", eikö se ole sama kuin että sitä tekee ilman syvempiä tunteita? Vai haetaanko pokaamisella yhden yön seuraa?"

        Me ihmiset olemme varmasti erilaisia - jotkut saattaa hakea yhden yön seuraa, mutta itsellä sellainen ei ole tavoitteena. Itse en myöskään ajattele, että ei olisi tunteita. Jos menen esimerkiksi johonkin suureen kaupunkiin, jossa tietysti valinnan varaa enemmän ja tarkoituksena yrittää löytää nainen, tottakai mulla on tunteita, jos maisemissa on joku, joka itseä kiinnostaa. Toki suuressa kaupungissa tulee vastaan hyvinkin monia, jotka ainakin aluksi saattais kiinnostaa, mutta yleensä maisemiin ilmaantuu joku, joka erityisesti kiinnostaa.
        Jos ei sopivaa tilaisuutta tutustumiselle hetken odottelun jälkeen tule, toki luovutan ja silloin on ilman muuta parempi vähän aikaa odottaa, jotta tunteet tasaantuu, koska aina koen jonkin tasoisen pettymyksen, jos ei sopivaa tilaisuutta tule aloitteen tekemiselle sellaiselle naiselle, joka erityisesti kiinnostaa.

        Suosin ehdottomasti suuria kaupunkeja silloin kun tavoitteena löytää nainen. Sitä voi mennä suureen kaupunkiin arkiaskareissa ja samalla käydä monessa paikassa, baarit ja yökerhot mukaanlukien. Tärkeetä on, että ei yritä liikoja. Tuo on tärkeetä, että tiedostaa, että on tunteita, jos maisemiin ilmaantuu kiinnostava nainen. On siis tärkeetä, että olet todella kiinnostunut kyseisestä naisesta, mutta samanaikaisesti olet 100% varautunut pakkeihin ha siihen, että sopivaa tilaisuutta tutustumiselle ei välttämättä tule hetken odottelun jälkeen ja pystyt rennosti luovuttaa, vaikka se vähän harmittaisikin. Uusia kiinnostavia on vaikka millä mitalla suuressa kaupungissa. Se kannattaa aina muistaa.


      • perusasiaaaaz
        viinamäki83 kirjoitti:

        Ensin nainen pitää pokata. Sen jälkeen voi alkaa tutustua millainen nainen tuli pokattua. Jos pitää naisesta, voi jatkaa suhdetta. Jollei pidä, niin sitten voi lempata hänet.

        Jos yrittää ensin tutustua naiseen ja vasta sitten syventää suhdetta jos hänestä pitää, jää korkeintaan kaveripojaksi. Usein ei siksikään vaan nainen lähtee jonkun muun mukaan.

        Naisilla menee toisin päin. Eli ekana tyypistä täytyy pitää, ennen kuin aletaan mitään suhdetta.

        Useimmilla naisilla ekana tulee se seksuaalinen kiinnostus, mut sit on tää demiseksuaaliporukka, jonka pitää tuntea hyvin ja tykätä ennen kuin kiinnostuvat seksuaalisesti.


    • rennosti.ei.väkisin

      Saipahan hyvät naurut tämän päivän alkuun aloittajan perinpohjaisesta raatamisselvityksestä. Lieneekö pilailusta kyse?
      Ehdotus: Ponnistele päästäksesi opiskelemaan. Mitä korkeammalla tasolla opiskelet sitä parempi. Opiskelubileissä tutustuu samanhenkisiin vastakkaisen tai saman sukupuolen edustajiin ponnistelematta. Opiskelun arjessakin tutustuu. Tämän lisäksi saa koulutuksen ja päämäärän elämään. Hyvä työpaikka edistää kumppanin löytymistä. Ei pidä olla liian hyökkäävä, kaveruuskin voi syventyä suhteeksi. Jos aloittajalla on tuollainen asenne saa helposti ahdistelijan leiman.

      • Kun asenne on yksinkertainen se, että me kaikki tarvitsemme parisuhteen ainakin lähes kaikki. Olen kyllä ponnistellut aivan tarpeeksi opiskelujen suhteen, aivan tarpeeksi eikä se ole ollenkaan auttanut mua naisten saamisessa. Ei todellakaan ollenkaan. Näin uskallan väittää. Toki opiskelu aina kannattaa, en mä sitäkään missään tapauksessa väheksy.
        Ymmärrän kyllä, että voi tulla äkilliseltään sellainen vaikutelma, että liian hyökkäävä asenne, mutta joidenkin miesten joutuu tehdä hyvin analyyttista työtä parantaakseen mahdollisuuksia naisten saamisessa toisin sanoen kohottaakseen markkina-arvoaan. Mä käytän tuota inhorealistista sanaa, koska se vaan auttaa perusteellisesti hahmottamaan tämän ongelman - miksi jotkut löytää ja jotlut ei. Toisin sanoen miksi on yksinäisyyttä?
        Sen verran tuosta ahdistelusta. Kun tarpeeksi perusteellisesti opiskelee nämä säännöt naisen pokaamisessa, ei varmasti syyllisty koskaan ahdisteluun. Siksi täällä sinkku palstalla käydään analyyttisia keskusteluja.
        Vielä mun tyylistä. Pitää paikkansa, käyn varmasti joitakin asioita hyvin perusteellisesti läpi. Voin 100% sanoa, että pilailua tämä ei ole. Myönnän, että vois vähemmänkin tekstiä kirjoittaa ja yrittää lyhyemmin selittää asiat. Ehkä tätäkin täytyy treenata.


      • hienoahienoa

        Opiskelun kautta naisten hankkiminen ja opiskelubileissä käyminen sopii vain niille suosituille miehille. Samalla tavalla kuin yläasteella ja lukiossakin. Ei epäsuositun kannata ravata opiskelijabileissä, joutuu vain syrjityksi. Tiedän tämän koska olen tämän kokenut. Parempi bilettää niiden oikeiden kavereidensa kanssa, jos sellaisia löytyy. Ätmi saa paremmin pillua normaaleilla baari- ja laivareissuilla kuin opiskelijabileissä, koska noissa tilanteissa kukaan ei tiedä kuka ätmi on. Opiskelijabileet ovat pinnallisuuden tyyssija ja kaikista hankalin tapa ätmille hankkia pillua. Ja tässähän nyt keskustellaan ätmien ja ujojen ihmisten pillun saamisesta, eikä siitä miten valmiiksi suosittu saa pillua. Ätmin on kuitenkin helpompi saa tuntemattomilta naisilta pillua. Ujon ätmin tuntemat naiset eivät ätmille pillua anna.


      • rennosti.ei.väkisin
        todellavaikeeta kirjoitti:

        Kun asenne on yksinkertainen se, että me kaikki tarvitsemme parisuhteen ainakin lähes kaikki. Olen kyllä ponnistellut aivan tarpeeksi opiskelujen suhteen, aivan tarpeeksi eikä se ole ollenkaan auttanut mua naisten saamisessa. Ei todellakaan ollenkaan. Näin uskallan väittää. Toki opiskelu aina kannattaa, en mä sitäkään missään tapauksessa väheksy.
        Ymmärrän kyllä, että voi tulla äkilliseltään sellainen vaikutelma, että liian hyökkäävä asenne, mutta joidenkin miesten joutuu tehdä hyvin analyyttista työtä parantaakseen mahdollisuuksia naisten saamisessa toisin sanoen kohottaakseen markkina-arvoaan. Mä käytän tuota inhorealistista sanaa, koska se vaan auttaa perusteellisesti hahmottamaan tämän ongelman - miksi jotkut löytää ja jotlut ei. Toisin sanoen miksi on yksinäisyyttä?
        Sen verran tuosta ahdistelusta. Kun tarpeeksi perusteellisesti opiskelee nämä säännöt naisen pokaamisessa, ei varmasti syyllisty koskaan ahdisteluun. Siksi täällä sinkku palstalla käydään analyyttisia keskusteluja.
        Vielä mun tyylistä. Pitää paikkansa, käyn varmasti joitakin asioita hyvin perusteellisesti läpi. Voin 100% sanoa, että pilailua tämä ei ole. Myönnän, että vois vähemmänkin tekstiä kirjoittaa ja yrittää lyhyemmin selittää asiat. Ehkä tätäkin täytyy treenata.

        On sanonta että silloin se löytyy kun vähiten odottaa. Siinä olet oikeassa ettei kannata jäädä kotiin. Kannattaa asettaa muitakin päämääriä, se antaa positiivisen kuvan. Tsemppiä :-) .


      • Bi-nainen__
        todellavaikeeta kirjoitti:

        Kun asenne on yksinkertainen se, että me kaikki tarvitsemme parisuhteen ainakin lähes kaikki. Olen kyllä ponnistellut aivan tarpeeksi opiskelujen suhteen, aivan tarpeeksi eikä se ole ollenkaan auttanut mua naisten saamisessa. Ei todellakaan ollenkaan. Näin uskallan väittää. Toki opiskelu aina kannattaa, en mä sitäkään missään tapauksessa väheksy.
        Ymmärrän kyllä, että voi tulla äkilliseltään sellainen vaikutelma, että liian hyökkäävä asenne, mutta joidenkin miesten joutuu tehdä hyvin analyyttista työtä parantaakseen mahdollisuuksia naisten saamisessa toisin sanoen kohottaakseen markkina-arvoaan. Mä käytän tuota inhorealistista sanaa, koska se vaan auttaa perusteellisesti hahmottamaan tämän ongelman - miksi jotkut löytää ja jotlut ei. Toisin sanoen miksi on yksinäisyyttä?
        Sen verran tuosta ahdistelusta. Kun tarpeeksi perusteellisesti opiskelee nämä säännöt naisen pokaamisessa, ei varmasti syyllisty koskaan ahdisteluun. Siksi täällä sinkku palstalla käydään analyyttisia keskusteluja.
        Vielä mun tyylistä. Pitää paikkansa, käyn varmasti joitakin asioita hyvin perusteellisesti läpi. Voin 100% sanoa, että pilailua tämä ei ole. Myönnän, että vois vähemmänkin tekstiä kirjoittaa ja yrittää lyhyemmin selittää asiat. Ehkä tätäkin täytyy treenata.

        Suno ongelma on, että sulle suhde on joku päämäärä itsessään, mut naisille (ja ihmisille yleensä) päämärä on se, että sen kumppanin kanssa ON KIVAA. Ja se mikä on kivaa on eri ihmisille erilaista.

        Jotta oikeasti saisit sen suhteen, sun siis täytyy selvittää mikä sulle on kivaa elämässä (mitä muuta haluaisit tehdä sen naisen kanssa kuin harrastaa seksiä) ja sit etsiä sellaisia naisia, joille se kiva on sama asia kuin sulle.

        Netissä suosittelen sulle OKCupid-sivustoa, niin et vastaat kysymyksiin ihan helvetisti ja sit lähestyt naisia joiden kanssa vastausten yhteensopivuus on yli 95%.


      • oouhgfgjkhghj

        Taas tuo opiskelu, mikä ehkä toimii parikymppiselle mutta enemmistö on vanhempia.


    • Naiset-nirsoja

      Ruman miehen kannattaa jäädä kotiin. Luuletteko tosiaan että joku nainen tulis iskemään teitä jossain tai että joku nainen haluaisi että ruma mies tulee iskemään. Ei todellakaan halua. Jollette ole saaneet nuorena poikana naista niin ette saa naisia yli kolmekymppisenä. Parempi teidän vaan jäädä kotiin ettei naisten tarvii sietää rumuuttanne.

      • crux

        Minä ainakin haluan tavallisena miehenä mennä mainostamaan omaa tavallisuuttani tai rumuuttani. Teen työni ja maksan veroni joten jos joku nainen käy vaikka kirjastossa tai käyttää kunnallisia terveyspalveluita niin katselkoot sitten mitätöntä naamaani jossain baaritiskillä.


    • Minnehän sitä nytkin menisi kun ulkona pimeää, kylmää ja märkää eikä ketään missään. Eri juttu jos olisi jossain mestassa missä ihmisiä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      173
      7235
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4232
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2115
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2039
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1869
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1686
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1661
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1608
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1603
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe