On se vaan niin hienoa levitellä julkisesti toosaa

2000-luvun naiset, heh:

http://www.iltalehti.fi/pinnalla/201711262200560790_iq.shtml

Huoh, miksiköhän on niin että tähän mennessä varmaan maailman vahvimman ja itsevarmimman, eniten vapauksia ja oikeuksia saaneen naisolennon pitää ihan väkisin tehdä itsestään pelle ja kerjätä toisten pellejen hyväksyntää? Eikö voisi vaan olla nainen? mitähän siitäkin tulisi jos miehet alkaisi koohkaamaan että he haluaa istua jalat ristissä? ja siitä sitten hirveä kampanja tehtäisiin, että nyt tässä istutaan jalat ristissä ihan miehissä että metoo ja meillä on siihen oikeus vaikka se näyttää vähän hullulta. Pidetttäisiinkö kamnanjaan osallistuvia miehiä vähän pöljinä? minä ainakin pitäisin.

21

323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No empä mieti mitenkä joku nainen istuu... ja itsekin istun miten sattuu ja hyvälle tuntuu.

      Ehkä nämä kouhkaajat ovat naisissa niitä, joilla on jotain pönkitettävää omassa naiseudessaan.
      Odotan innolla kuin näistä ekat alkaa kusemaan julkisesti seisaallaan. Sit on aihetta kerrakseen.

      • Jos nyt oikein muistan, niin jossain maassa on naissotilaille suunniteltu jonkinlaiset kusiputket.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Jos nyt oikein muistan, niin jossain maassa on naissotilaille suunniteltu jonkinlaiset kusiputket.

        Onko se muuten jotenkin erikoista, että miehet kusevat istaaltaan? Mukavampihan sitä on, ainakin kotosalla istualtaan..


      • toosat.esiin

        Siellä haaroissahan se naisen ainoa arvo tässä maailmassa piilee.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Onko se muuten jotenkin erikoista, että miehet kusevat istaaltaan? Mukavampihan sitä on, ainakin kotosalla istualtaan..

        No mä ainakin käyn varsinkin aamukuset istualtaan, muuten on missä sattuu ja kun itse siivoo pöntön ympäristön, niin olen pojallekin ehdottanut moista... mutta menee vissiin katu-uskottavuus...

        Mut onhan se verratonta ulkona hankeen tehdä kasikuviota... kokeileppas itse. Heh...


    • Naisasialooser11

      Naurettavia ja noloja nuo femakot. Femisimin pääideahan on, että naiset saavat olla kuten miehet.

      Naisen kuuluu istua siveellisesti jalat ristissä.

      • oikeanainenn

        Onneksi en ole kuten mies. Elämä olisi yhtä kidutusta palstan miesten mukaan.


    • "Kyseessä on vastaisku manspreadingille eli äijähaaralle, miehisenä pidetylle istuma-asennolle. Miehille tämä kaksi paikkaa bussissa valloittava asento on usein sallittu, mutta naisia on kautta aikojen kehotettu istumaan naisellisemmin jalat ristissä"

      Hahhah..
      Muijahaara.


      • lihavihatipunen

      • lihavihatipunen kirjoitti:

        Öö, onko tuo unohtanut vielä kaikenlisäksi päällyshousutkin kotiin...

        Siltähän se vaikuttaa, mutta sattuuhaan sitä..
        Toivottavasti ei kuitenkaan tuosta luurista pornoa katsele.


      • lihavihatipunen
        Wwuwuw kirjoitti:

        Siltähän se vaikuttaa, mutta sattuuhaan sitä..
        Toivottavasti ei kuitenkaan tuosta luurista pornoa katsele.

        Jos katselee, niin ainakaan ei vielä tuossa kuvanottovaiheessa "vaikutus" näy.


    • haarahyppely

      Olen vaan nainen ja tyydyn siihen. Tai olen saanut lottovoiton syntyessäni naiseksi.

    • Toosaa? Jalkojaan noi levittelee.

    • Tämä-selvä

      Ruman naisen pitää levitellä jalkojaan että mies edes hiukan kiinnostuisi.

      • rumakokelpaa

        Että pitää kuitenkin levitellä?
        Mieshän ei siis ole yhtään pinnallinen taas..


    • osjfljlvjlvflnvfnvlnfvln

      Aika äijä tuo "nainen"

    • Kassit puristuu reisien väliin..

      Kylmä ilma tekee hyvää kasseille mutta pilluun se aiheuttaa tuherruksia..


      Naisilla kestää tuo uhma-ikä koko elämän ajan.

      • 12121212121212

        "Kassit puristuu reisien väliin.

        Kylmä ilma tekee hyvää kasseille mutta pilluun se aiheuttaa tuherruksia..."

        Kuulostaa epätasa-arvoiselta.


      • Aina ei mee nallekarkit tasan.


    • luojaparatkoon

      ja sitten ihmetellään päälle että miehet ahdistelee...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe