nuoria naislääkäreitä: "Tutkippa tyttö tuo keskijalkakin"
http://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/201711242200557460_we.shtml?_ga=2.82083152.751356273.1511696083-760627349.1511696083
Ollessaan potilaita jännämiehet ahdistelevat
24
412
Vastaukset
- aivot.keskijalassa
Sellaisia miehet on.
- jännät.naiset
"Verkkokysely antaa aihetta epäillä, että mieslääkärit saattavat joutua erityisesti naishoitajien seksuaalisen häirinnän kohteeksi."
- Keskijalka
Naishoitajat hoitavat mieslääkärien jäykistyneitä keskijalkoja ja ottavat yläpaineet kasseista.
Status ja raha.
Naisten hypergamia toteutuu jälleen. Ei kelpaa naissairaanhoitajalle miessairaanhoitaja vaan miehen pitää olla lääkäri. Lisäksi yrittävät edetä urallaan ja saada enemmän rahaa antamalla pimpsaa ja suihinottoja lääkäreille. Sairaanhoitajat harjoittavat maailman vanhinta ammattia sairaanhoitajan työn lisäksi saavuttaakseen rahaa ja etuja.
- Kokkelin_Kivettäjä
Kun olin intissä, päädyin sattuneista syistä varuskuntasairaalaan. Siis potilaaksi. Eräs varsin mukiinmenevän näköinen, n. 25 -vuotias sairaanoitaja ahdisteli, tunki jopa suihkuun kanssani.
Arvatkaa, teinkö valituksen seksuaalisesta häirinnästä?- 720
Et tietenkään, koska nautit siitä.
Miehethän suorastaan toivovat, että naiset ahdistelisivat heitä. - Kokkelin_Kivettäjä
720 kirjoitti:
Et tietenkään, koska nautit siitä.
Miehethän suorastaan toivovat, että naiset ahdistelisivat heitä.No, pointti on siinä, että kuka ahdistelee.
Sama juttu se taitaa olla naisillakin. Tomi Metsäketo tuskin aloitti naisten hipelöintiä ja seksivihjailuitaan tänä syksynä, mutta kukaan ei aiemmin valittanut. Nyt on äijällä tullut ikää, eikä näytä enää yhtä naitavalta nuorelta namupalalta kuin ennen. Sama toiminta, jonka naiset kokivat aiemmin kiihottavana, on muuttunut keski-ikäsien setämiehen ällöttäväksi lähentelyksi.
Eli summa summarum:
Sara Chafak ahdistelee Kokkelin_Kivettäjää: Jeee!!!! 💖💋😍
Saara Särmä tekee saman: Jalat alle, ja vähän helevetin äkkiä!!! 😱 - pilluni--asiantuntija
Kokkelin_Kivettäjä kirjoitti:
No, pointti on siinä, että kuka ahdistelee.
Sama juttu se taitaa olla naisillakin. Tomi Metsäketo tuskin aloitti naisten hipelöintiä ja seksivihjailuitaan tänä syksynä, mutta kukaan ei aiemmin valittanut. Nyt on äijällä tullut ikää, eikä näytä enää yhtä naitavalta nuorelta namupalalta kuin ennen. Sama toiminta, jonka naiset kokivat aiemmin kiihottavana, on muuttunut keski-ikäsien setämiehen ällöttäväksi lähentelyksi.
Eli summa summarum:
Sara Chafak ahdistelee Kokkelin_Kivettäjää: Jeee!!!! 💖💋😍
Saara Särmä tekee saman: Jalat alle, ja vähän helevetin äkkiä!!! 😱Miesten naitavuushan lisääntyy miehen vanhetessa.
- ahdistelukokemus
Muakin kerran yksi naishoitaja ahdisteli. Alkoi leikkiä sellaisia ihme dominaleikkejä missä yritti tunkea kuumemittaria mun hanuriin.
Mitä oon ite kuunnellu nais sairaanhoitajien juttuja niin aika härskejä ovat vitsit..
Naiset kaivaa ittelleen kuoppaa näillä vuodatuksilla.
Pikkusenki kaksmielisestä jutusta voi mies jo nostaa syytteen seksuaalisesta häirinnästä.- oletkokääkkä
Sun täytyy olla joku 50 kääkkä. Sen verran menneen maailman kamaa on noi sun sovinistiset vuodatukset
oletkokääkkä kirjoitti:
Sun täytyy olla joku 50 kääkkä. Sen verran menneen maailman kamaa on noi sun sovinistiset vuodatukset
Taidan ehkä jopa olla nuorin kaveri täällä.
Sanonpahan vaan että niitä härskejä juttuja tulee ihan nokot sieltä naistenkin suunnalta.- Nicitönnä
KonnaKettu kirjoitti:
Taidan ehkä jopa olla nuorin kaveri täällä.
Sanonpahan vaan että niitä härskejä juttuja tulee ihan nokot sieltä naistenkin suunnalta.Konna on kaksikymppinen Jason Momoa klooni. ;D
- Nicitönnä
KonnaKettu kirjoitti:
Höpö höpö.
Ai ei ole? No höh. :C
Nicitönnä kirjoitti:
Ai ei ole? No höh. :C
Ulkkis tuttavuudet kutsuu mua Sergeiksi kun oon stereotyyppisen kaks metrisen ryssän näkönen. 😃
Mulle sopii hyvin karvalakki jossa on punanen tähti.- Nicitönnä
KonnaKettu kirjoitti:
Ulkkis tuttavuudet kutsuu mua Sergeiksi kun oon stereotyyppisen kaks metrisen ryssän näkönen. 😃
Mulle sopii hyvin karvalakki jossa on punanen tähti.Iivana julma.
https://goo.gl/images/LvM8Vm - Nicitönnä
KonnaKettu kirjoitti:
Mulle sopii hyvin karvalakki jossa on punanen tähti.Tai Brock O’Hurn.
- Nicitönnä
Nicitönnä kirjoitti:
Tai Brock O’Hurn.
Niin se kuva jäi...joku kohta taas deletoi.
https://goo.gl/images/PFGBPn Nicitönnä kirjoitti:
Niin se kuva jäi...joku kohta taas deletoi.
https://goo.gl/images/PFGBPnMulla on tummat hiukset mutta punanen parta (jokunen blondi jouhen joukossa.. Huulen alta valkonen).
- Nicitönnä
Säähän nyt sitten värikäs olet! Ootko ihan luomu väreissä?😳
Nicitönnä kirjoitti:
Säähän nyt sitten värikäs olet! Ootko ihan luomu väreissä?😳
Joo..
En oo ikinä värjänny hiuksia... Enkä partaa.
- epäjännä
On se jännäksi mennyt
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682580
- 622542
- 681752
- 241557
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076