Erkki Parkkista hävettää palkan suuruus!

HävettääköParkkinen

Parkkisella ei ollut TÄSSÄKÄÄN asiassa selkärankaa.

Palkkatiedot jäivät julkaisematta: https://yle.fi/uutiset/3-9945263

Monessa kunnassa kuntapäättäjillä on ns. tulospalkkio osana palkkaa. Parkkinen saa kiittää, ettei Sallassa ole tulospalkkaus käytössä: hänen palkkansa menisi miinukselle!

Parkkinen toimintaa!

8

1084

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedotnäkyviin

Ei Parkkista hävetä ,mutta muulla virkamieskunnalla kylläkin, johtoryhmähän on tunnetusti sallassa sellainen ryhmä että ovat jakaneet palkankorotukset keskenään, sulle ensin sitten mulle , sulle , mulle jne jne, esittävät vuorotellen toisilleen korotuksia. Vauhtia asiaan jotta myös sallan tiedot tulevat näkyviin.

• KepulaisetNavetanTaa

Toki tämä tulospalkkaus vaikuttaisi suureen osaan Sallan kunnan työntekijöistä, ja 99 prosenttisesti palkkaa laskevasti.

Terveyskeskus voisi järjestää kyselyn asiakkailleen, kuinka tyytyväisiä tai tyytymättömiä he ovat saamaansa palveluun. Kyselyn perusteella voitaisiin päätellä, miten he ovat tehtävistään suorituneet. Itse asiassa tällainen lomake voitaisiin jakaa potilaille esim kolmen kuukauden ajan, ja kerätä palaute, analysoida se ja puuttua ongelmiin. Ihmettelen, ettei tätä ole jo tehty!

Muut lautakunnat myös voisivat mennä itseensä. Kunnan talonmiehet taitavat olla laiskimpia koko Suomessa. Palkka pitäisi suoraan maksaa asiakkaiden tyytyväisyyden mukaan, ja suhteellisesti eniten heidän esimiehiltään, jotka eivät valvo, mitä alaiset tekevät tai jättävät tekemättä!

Oi, voi, kovasti olisi kirveellä töitä. Tätä se kepulaisten huseeraus on saanut aikaan: kymmenien vuosien ajan sukulaisten suosiminen paikkoja täytettäessä on täyttänyt Sallan kunnan paikat epäpätevillä ja työtä vieroksuvilla aineksilla.

Suoraan sanottuna v*****taa maksaa veroja ja sitä kautta palkkaa kunnan työntekijöille!

• wvwgbh

niin on ,vituttaa meillä pienipalkaisilla kun ei juuri laskujen jälkeen jää käteen mitään.

• sotesotku

Kun sote tulee pitää kaikkien johtajien palkka puolittaa.

• parkkierkkinen
      • VanhaaTietoa

Vanhaa tietoa, lisäksi "johtoryhmän" eli kepulaisten hyväveliverkoston palkkatiedot puuttuvat!

• Onlyexit

Kunnanjohtajan on vain tyydyttävä palkkaansa, kun ei yrityksistä huolimatta huolita muualle.
      Kykyjä tällä korkeakoulutetulla on omien sanojen mukaan yllin kyllin
      No mutta kohtahan se on eläkeikäkin tullut.
      Ja kunta vois lakkauttaa.

• kylänäinonvissi

Halloo! Nyt voi vaihtaa kiireettömän terveyshuollon paikan! Me vaihdoimme monta vuotta sitten Kemijärven sairaala Lapponiaan. Olemme tosi tyytyväisiä, ei voisi paremmin asiat olla! Kohtelu on asiallista ja apua olemme saaneet aina kun olemme tarvinneet. Suosittelen lämpimästi Lapponiaa kaikille sallalaisille. Ei tarvitsisi kuunnella Markulan räkytystä ja Kaakkurivaaran vähättelyä! Kuinka moni sallalainen on kuollut kun on terveyskeskuksessa vaan vähätelty oireita, hävetkää!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      260
      2746
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      17
      2197
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      339
      1944
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      105
      1659
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      97
      1605
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      208
      1313
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1220
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      35
      1192
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      51
      1120
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      75
      1083
    Aihe