Mietin tosiaan onko joku perehtynyt asiaan, miksi purkkitonnikalan hinta on n. kymmenkertaistunut? Tietysti ostan msc merkittyä tonnikalaa, mutta ei kai koko hinta pyyntitavasta tule?
Miksi tonnikalan hinta on noussut?
6
1851
Vastaukset
- miksi2345
Kannattaako sitä elohopeata, dioksiinejä ja muista saasteita kuten xenoestrogeenia syödä niin helvetisti? Ei siinä mitään, kyllä ihmiset saavat itseänsä vahingoittaa mutta nuo aineet kertyvät ihmiselimistöön ja siirtyvät esim. raskauden aikana lapseen ja rintamaidon mukana myös lapseen ja näin tarkoituksella aiheuttaa terveysongelmia ja kehitysvammoja. Miehillä ei ole onneksi mitään mahdollisuutta päästä näistä eroon eli miehet pitävät nämä aineet omassa kehossaan.
- tättärääpippijuu
Sanos muuta, eihän siitä ole kuin muutama kuukausi, kuin tonnikalapurkki maksoi 12 senttiä.
- Honro
Tonnikala rahdataan kaukaa, joten rahtikulut ja hiilijalanjälki aikamoiset. Kannattaa syödä lähellä tuotettua ruokaa
- Muikkuja
Muikut ovat edullista superruokaa. Helppo perata ja laittaa ruoaksi.
- kallis_hippu_
Uhanalaisuus
https://wwf.fi/mediabank/4857.pdf - Tunafish_
Onhan se tonni kalaa nyt aika suuri määrä, paljonko lie ennen maksanut ja paljonko nyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898236
- 916362
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586243Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344841- 443284
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572942- 442819
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512786- 492760