Joulu tulee, oletteko olleet kilttejä?
Mitäs palstan lapsoset
10
165
Vastaukset
Tottakai... Ja nyt ne tontut vasta alkaa ikkunoissa kyttäämään, että vejän kaihtimet alas, etteivät tiedä sitä vähääkään tuhmuutta, minkä saattasin epähuomiossa tehdä. kiehkieh...
- Kunnollinen-mies
En ole ollut kiltti. Olen haukkunut naisia palstalla koko vuoden.
Naiset ei ole ikinä kilttejä.
- Nicitönnä
Olen ollut kiltti pitkin vuotta, nytkin kiltisti tutkinut 1600-luvulla suomeen pommerista rantautuneita sukujuuriani. Kyllä se aika kilttiä on...
- Rumamies-
Olen ollut kiltti ja siksi tilasin itselleni maksullisen naisen jouluksi saunaseuraksi.
- Totuus-
Onko jännämiehet olleet kilttejä. Naiset lähettää lahjoja jännämiehille vankilaan.
.. Noh, Mä en edes Lahjoista niin Välitä.. Joulu(kin) saisi mun puolesta olla ihan jotain muuta, kuin mitä se NykyMuodossa on.. Kauheeta Häsläämistä&Häslinkiä jne.. Ja MaterialisminRiemuJuhlaa.. Kapitalisti nauraa Partaansa, kun Immeiset&Luonto kärsii&stressaa.. ;D
- m-i-e-z
En ole palstan, enkä lapsonen ja en ole ollut kiltti. Tytär taas on ollut erittäin kiltti, kun tarjoilee kavereilleen päivälliset, lounaat, välipalat ynm. Muiden vanhemmille kelpaa ilmainen "perhepäivähoitaja", kun lounasbuffetkin toimii. Ilmeisesti asunnon osoitetiedot riittää vanhemmille, kun uskaltavat päästää lapsensa kyläilemään ilman sen tähdellisempää tietoa mistään muusta. Olisi hyvä tietää (ja tietenkin kiva saada tietää) vanhempien pimeimpiä ja omituisempia juttuja. Lapsien suusta se totuus kuuluu. =)
Onhan joillakin vanhemmilla onneksi käytöstavatkin, kun eivät ole tulleet esittäytymään, osaavat kääntää autonsa ilman että ajaisivat tontille ja onhan se hyvä jos lapsensa jossain saavat päivällistä, kun ilmeisesti eivät sellaista kotona ikinä syö. =P - yksinäinen-ätmi
Joulu on ihan perseestä.
hullu_ukko on ollut hyvin kiltti, aloitti just viinalakonkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1491461
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15563ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..37453- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402