Eli kuinka monta päivää säilyy jääkaapissa pakastimesta sulatettu liha, joka on itse tehtyyn marinadiin muovipussiin kääritty, ollut jo 4pv uskaltaakohan syödä, ei kyllä tuoksu mutta on ihmeellisen väristä.vai johtuukohan väri mausteista, en ole kyllä ikinä noin harmaan ruskeaa lihakönttiä ennen nähnyt..
LIHA MARINADISSA
5
5977
Vastaukset
- Gopher.
Jos liha on ollut todella kauan pakastimessa niin se vaikuttaa toki makuun. Ja se kuinka kauan liah on ennen pakastamista ollut jääkaapissa.
Lähtökohtaisesti 4 vrk normaalissa jääkaapissa - jos pakastus on muuten ollut asiallista - ei haittaa.
Lihan harmaus ei välttämättä ole merkki sen huonoudesta. Tuoksu kertoo enemmän.- Avuton
Ja oli tosi hyvää, eli Marinadikin teko onnistui vaikka summassa laitoin mausteita.
- opas
Kun otat lihan pakkasesta, anna sulaa ja marinoi mutta ei mielellään yli 4 tuntia... Bakteerit muuten leviävät
- Anonyymi
Hei,voiko pakastetun lihan marinoida( to )tänään ja sulattaa jääkaapissa.
Paistaa sunnuntaina- Anonyymi
Voi. Itse otin just pari palaa lammasta pakkasesta sulamaan jääkaappiin ja illalla laitan marinaadin eli mustapippuria, merisuolaa ja punaviiniä. Ovat noin 1,5 kg paloja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821349Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661134Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071126Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1811094Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68896Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125840Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123768- 77745