Uhkavaatimus: minä tai koira. Mies valitsi koiran

Hillmanni

Roanokessa asuva pariskunta oli seurustellut neljä vuotta ja aikoi muuttaa yhteen. Tyttöystävä sanoi kuitenkin, ettei hän aio asua miehensä neljävuotiaan Molly-beaglen kanssa, ja se on joko koira lähtee tai hän.

Happiest-sivusto kertoo poikaystävän ratkaisseen asian laittamalla verkkoilmoituspalvelu Craigslistin lemmikkiosastolle ilmoituksen.

”Tyttöystäväni ei pidä Molly-beaglestani. Joten minun täytyy etsiä hänelle uusi koti. Hän on puhdasrotuinen ja rikkaalta alueelta ja minulla on ollut hänet neljä vuotta. Hän rakastaa pelata pelejä. Ei täysin koulutettu. Hänellä on pitkä tukka ja hän vaatii paljon hoitoa - varsinkin kynsistään, mutta hän tykkää niiden laittamisesta.

”Räksyttelee pitkin yötä ja nukkuu, kun teen töitä. Vaatii vain parasta ja kaikkein kalleinta ruokaa. Ei koskaan tervehdi ovella pitkän päivän jälkeen tai anna varauksetonta rakkautta, kun olet allapäin. Ei pure, mutta voi olla pirun paha.”

”Joten....olisiko kukaan kiinnostunut minun 30-vuotiaasta, itsekkäästä, pahansisuisesta, onnenonkija-tyttöystävästäni? Tulkaa hakemaan hänet. Minä ja koirani haluamme sijoittaa hänet muualle mahdollisimman pian!”

Lähde: https://www.is.fi/lemmikit/art-2000005473888.html

26

376

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liekö yhtä vanha juttu kuin koira ihmisen lemmikkieläimenä?

• Ihan oikein.

• Pillujen--asiantuntija

Ihan oikein, naiset on rahan perässä eikä ne rakasta miehiä vaan sitä miten voi hyödyntää miestään.

• eirakastakoiraa

Miten liittyy aloitukseen?
        Itselläsi on varmaan rikas isä. Äidilläsi on ollut tuuria.

• Viisas päätös.

• nainen-ja-koira

Noin minäkin tekisin, jos pitäisi valita mies vai koira. Laittaisin ilmoituksen miehestäni. Mutta en liian rehellistä, että joku edes huolisi.

• miehenanusta

Niin varmaan aloituksen koirakin.

• Itekkään en luopuis mun rekusta tai kissestä..

Luovun kyllä eukosta ennemmin.

• k.frjkfdjyws

Ihmeellistä edes alkaa seurustelemaan ihmisen kanssa jolla on lemmikki, jos ei pidä lemmikistä. Liekö tälläisissä tapauksissa eläimet ajateltu tasolle viihdykkeet tai lelut, ei elävät olennot.

• Gnuk

:)

Oikein! Typeriä sellaiset uhkavaatimukset. Jos joku esittäisi mulle vastaavia, esimerkiksi nainen tai musiikki, sais lähteä samantien.

• jompikumpivai

kumpi saisi lähteä, nainen vai musiikki?

• Gnuk
        jompikumpivai kirjoitti:

kumpi saisi lähteä, nainen vai musiikki?

Mitä luulisit? :D

• petollinen.tantta

Koira on elinikäinen ystävä, tantta ei niinkään..

• eielinikäinen

Keski-ikäinen tukeva rouva siis?

• CACIB

Koskaan ikinään en luopuisi lemmikeistäni jonkun äijän takia.

• 3-kerroksen-mies

Onpas naiset taas pinnallisia. Meillä on koira joka on naiseni koira, eipä tullut mieleen esittää tuollaisia vaatimuksia.

• entykkäähevosista

Ei taida osoittaa pinnallisuutta. Jos ei tykkää niin ei tykkää. Jos ei tykkää hernekeitosta niin onko pinnallinen?

• aivanoikeinn

Mulla on koira. En vaihtaisi mieheen.

• KoiraParasYstävä

Kaksi naista olen laittanut matkoihinsa kun ovat laittaneet valitsemaan. Lähtee muuten kolmaskin jos taas valita pitää. Rahat, mökki ja omakotitalo kyllä kelpaa mutta tyrannisointi alkaa melko nopeasti, tämä on nähty monesti. Sitten katkerana puhutaan paskaa pitkin kyliä kun lähtö tuli. Voivoi raukkoja.

• parhaanystäväsi

Miksi elät yleensä raukkojen kanssa? Elä koirasi kanssa ilman naista. Eikö onnistu?

• Sivustaseuraajavaan

Viestisi lopussa on tuo "eikö onnistu". Se paljastaa sinut naiseksi ja juuri sellaiseksi joka panee valitsemaan naisen ja koiran välillä. Toivottavasti tiellesi ei osu heikkoja miehiä koska sellaisen elämästä teet painajaisen. Sinun on parempi elää yksin.

• parhaanystäväsi
        Sivustaseuraajavaan kirjoitti:

Viestisi lopussa on tuo "eikö onnistu". Se paljastaa sinut naiseksi ja juuri sellaiseksi joka panee valitsemaan naisen ja koiran välillä. Toivottavasti tiellesi ei osu heikkoja miehiä koska sellaisen elämästä teet painajaisen. Sinun on parempi elää yksin.

Elän koiran kanssa. En halua miestä riesaksi.
        Miksi mies haluaa naisen joka ei tykkää koirista..

• Lonelyplace

Ei mikään ihme. Roanoke on Virginian takapajuisin kyläpahanen.

• kaisanoasaa

Kyllä koira on paljon mukavampi, älykkäämpi ja ennen kaikkea uskollisempi kumppani kuin nainen.

• oikeassa

Siksi minunkin kumppani on koira. Ei pettävä jännämies.

• Ei lähtis multakaan koirat/kissat/lampaat vai mitä nyt olenkaan täällä sanonut kerrostalokämpässäni pitäväni. Tosin en ole muuttamassa koskaan yksiin kenenkään kanssa, joten sitä ongelmaa ei pitäisi edes tulla eteen.

Luulisi ettei kovin vakavaa suhdetta edes pääse syntymään eläinlauman keskellä asuvan ja pahasti allergisen tai eläimiin kielteisesti suhtautuvan kanssa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2932
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      65
      2783
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1669
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      22
      1533
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe