Muistatko ensi suudelmasi?

Kaikysyäsaa

Ja ensi seksi kertasi?

47

1050

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gnuk

Juu, muistan.

Eka suudelma oli ihana. Eka seksikerta oli nopea. :D

• HC-ATM-48v

Kumpaakaan ei ole vielä tapahtunut. Odotan innolla. Millaistahan se mahtaa olla?

• iruriut

Riittää paskanjauhanta.

• Sinkkumies---

Ensi suudelmaa ens muista kun hämärästi. Se oli 13 veenä naapurin tytön kanssa. Eka seksi oli bileissä yhden kaverin luona jonne olin kutsunut tytön jonka kanssa olin. Ei se ollut mitään romanttista touhua todellakaan. Mentiin kaverin makkariin ja alettiin suutelee ja siitä sitten vaatteet häippäs myös ja pantiin aika kiihkeesti. Jälkeenpäin juteltiin että olisi sen voinut hoitaa selvinpäinkin. Oltiin kuitenkin yhes 5 vuotta.

• ätmintaustat

Suutelot olivat jotain kännistä imutusta opiskeluihastuksen kanssa.

Seksiä vanhemmalta naiselta ravintolaehtoon jälkeen.

Molemmat melko yli-ikäisenä (ainakin siihen nähden kun monilla tuntuu homma hoituvan 16-kesäisenä).

• Kokenutmies-

Muistan kyllä ja se tapahtui raisiossa tytön kotona. Se oli parasta mitä elämässäni on tapahtunut. Laukesin tytön sisään mutta ehkäisystä huolehdittiin. Oltiin tytön luona ja se sanoin yhtäkkiä että pane mua. Laukesin melkein housuun jo kun tyttö riisui itsensä alasti ja se ol kaunein näky mitä olen koskaan nähnyt kun 16 v tyttö on alasti edessäni.

• Neitsyt-ATM

Ai vittu, miten vituttaa kun tuokin kokemus on jäänyt väliin!

• 12vneitsytboe

Haluan kasvaa sinunlaiseksi! Oih..!

• Hyvin hatarasti. En kuulu niihin ihmisiin, joille eka kerta on veret seisauttava ja tunnepitoinen kokemus. Ekassa kerrassa ei ollut mitään hienoa, voi johtua siitäkin että eka kumppani oli henkilö joka ei koskaan mennyt sydämeen saakka.

• Tyypillistä

Pillua piti silti sille antaa.

• Tyypillistä kirjoitti:

Pillua piti silti sille antaa.

Juu, se olis silloin se. Seurustelin sen kanssa n. 6 kk. Mutta ihan ääliöksi osoittautui koko heppu. :)

• monnom kirjoitti:

Juu, se olis silloin se. Seurustelin sen kanssa n. 6 kk. Mutta ihan ääliöksi osoittautui koko heppu. :)

Mulle neitsyys ei ole muutenkaan koskaan ollut tabu, mutta pikemminkin se että en ole ihan tavanomainen seksin kanssa eläjä. Nuorena sen koki jotenkin noloksi tai viaksi, että ei ole seksin perään. Eihän sitä sopinut olla liikaa poikkeava tai epänormaali. Piti saada poikaystävä ja neitsyyskin menettää. :)

• tulkitsinko-oikein
        monnom kirjoitti:

Mulle neitsyys ei ole muutenkaan koskaan ollut tabu, mutta pikemminkin se että en ole ihan tavanomainen seksin kanssa eläjä. Nuorena sen koki jotenkin noloksi tai viaksi, että ei ole seksin perään. Eihän sitä sopinut olla liikaa poikkeava tai epänormaali. Piti saada poikaystävä ja neitsyyskin menettää. :)

Tiesit jo nuoresta, että olet aseksuaali?

• tulkitsinko-oikein kirjoitti:

Tiesit jo nuoresta, että olet aseksuaali?

En ole aseksuaali, vaan romanttinen rakastuja, joka vaatii aitoa rakkautta toista ( itse tunnen sen milloin niin on) ihmistä kohtaan ja ehdottoman luottamuksen tunteen kyetäkseni nauttimaan seksistä. Heittäytymään. Mutta kukaan ihminen ei ole seksuaalisesti haluttava tuosta vaan, ennen kun minulla on olemassa jonkinlaisia tunteita häntä kohtaan. Ja nimenomaan romanttisia tunteita. Että olen ns. sikin sokin solmussa ja umpirakastunut ihmiseen. Kun koen hyvää oloa ja luottamuksen tunteita, saa olla oma itseni niin sitten alkaa mullakin hormoonit hyrräämään. :)

Hiukan hankala tapaus siis. Kyllähän sitä voi toista ihmistä tyydyttää, mutta saadakseen itse jotain muutakin kun anatmisen ilon, pitää olla noita edellämainittuja. Muuten ei kyllä tuu oltua kun masturbaattori toiselle. Nuorena mä ajattelin olevani jotenkin viallinen, mutta nykyään ajattelen vaan olevani hyvin tunneihminen, joka vaatii oikeaa yhteyttä oikean ihmisen kanssa. Ei sen enempää rikki, vaikkei kaikkia haluakaan. Eikä seksuaalisuus ohjaile mua, vaan minä sitä. :)

• monnom kirjoitti:

En ole aseksuaali, vaan romanttinen rakastuja, joka vaatii aitoa rakkautta toista ( itse tunnen sen milloin niin on) ihmistä kohtaan ja ehdottoman luottamuksen tunteen kyetäkseni nauttimaan seksistä. Heittäytymään. Mutta kukaan ihminen ei ole seksuaalisesti haluttava tuosta vaan, ennen kun minulla on olemassa jonkinlaisia tunteita häntä kohtaan. Ja nimenomaan romanttisia tunteita. Että olen ns. sikin sokin solmussa ja umpirakastunut ihmiseen. Kun koen hyvää oloa ja luottamuksen tunteita, saa olla oma itseni niin sitten alkaa mullakin hormoonit hyrräämään. :)

Hiukan hankala tapaus siis. Kyllähän sitä voi toista ihmistä tyydyttää, mutta saadakseen itse jotain muutakin kun anatmisen ilon, pitää olla noita edellämainittuja. Muuten ei kyllä tuu oltua kun masturbaattori toiselle. Nuorena mä ajattelin olevani jotenkin viallinen, mutta nykyään ajattelen vaan olevani hyvin tunneihminen, joka vaatii oikeaa yhteyttä oikean ihmisen kanssa. Ei sen enempää rikki, vaikkei kaikkia haluakaan. Eikä seksuaalisuus ohjaile mua, vaan minä sitä. :)

Semmonen hyvännäköisen ihmisen näkeminen ei mm. aiheuta minussa sitä kuuluisaa pikkuhousujen kastumista eikä seksuaalista mielihalua. Korkeintaan huomaan, että aha...ompa hyvännäköinen. :D

Joku voi ajatella, että se on paha vika, mutta minulle se on vaan helpotus. Ihmisten kanssa oleminen on helpompaa, kun ei alapää sanele ehtoja...eikä tuu kiusauksia siksi, että alapää alkais sekoamaan. Voi olla kenen kanssa kaveria vaan, ilman mitään seksi huuhaa pelkoja.

• Ja demiseksuaalikaan en koe olevani. Joskin enemmän sinnepäin, kun asse. :)

Kyllä mä seksistä tykkään ja on haluja, mutta ei ja en kenen kanssa tahansa.

• demi.kuitenkin

Demiseksuaalisuus on melko uusi käsite. Termi tupsahti internetiin ensimmäisen kerran vuonna 2006, kertoo Wired -lehti.
        Asiantuntijat arvelevat, että demiseksuaalisuus on melko yleistä, kertoo Holly Richmond. Kukaan ei kuitenkaan tiedä tarkalleen, kuinka paljon demiseksuaaleja on.
        Demiseksuaalisuus ei tarkoita sitä, ettei henkilö pidä seksistä. Demiseksuaali ei vain ole innostunut harrastamaan seksiä ihmisen kanssa, johon hänellä ei ole syvempää yhteyttä.
        Sukupuolella ei ole mitään tekemistä demiseksuaalisuuden kanssa. Ylen haastatteleman seksuaaliterapeutti Aune Karhumäen mukaan demiseksuaalisuus-käsite on ollut helpotus erityisesti miehille. ”Moni mies tulee terapiaan, koska he kokevat hyvin paineistavana sen, että heihin suhtaudutaan kuin ainoa asia, joka heillä on mielessä, on seksi. Näinhän ei todellakaan ole”, hän kertoi vuonna 2015.
        Demiseksuaali saattaa kutsua itseään myös muilla termeillä. Osa kutsuu itseään esimerkiksi harmaan alueen aseksuaaleiksi.
        Demiseksuaalisuus ei liity moraaliin. Sillä ei ole tekemistä esimerkiksi pidättäytymisen kanssa. Demiseksuaali ei yksinkertaisesti tunne seksuaalista vetovoimaa muulloin kuin silloin, kun mukana on voimakkaita tunteita.
        On täysin normaalia olla demiseksuaali. Jokaisen henkilön seksuaalisuus on ihan omanlaisensa. Yksi haluaa seksiä jatkuvasti, toinen harvoin ja kolmas vain yhden ihmisen kanssa koko maailmassa – ja se on täysin normaalia.

• pitkätukka-68
        demi.kuitenkin kirjoitti:

Demiseksuaalisuus on melko uusi käsite. Termi tupsahti internetiin ensimmäisen kerran vuonna 2006, kertoo Wired -lehti.
        Asiantuntijat arvelevat, että demiseksuaalisuus on melko yleistä, kertoo Holly Richmond. Kukaan ei kuitenkaan tiedä tarkalleen, kuinka paljon demiseksuaaleja on.
        Demiseksuaalisuus ei tarkoita sitä, ettei henkilö pidä seksistä. Demiseksuaali ei vain ole innostunut harrastamaan seksiä ihmisen kanssa, johon hänellä ei ole syvempää yhteyttä.
        Sukupuolella ei ole mitään tekemistä demiseksuaalisuuden kanssa. Ylen haastatteleman seksuaaliterapeutti Aune Karhumäen mukaan demiseksuaalisuus-käsite on ollut helpotus erityisesti miehille. ”Moni mies tulee terapiaan, koska he kokevat hyvin paineistavana sen, että heihin suhtaudutaan kuin ainoa asia, joka heillä on mielessä, on seksi. Näinhän ei todellakaan ole”, hän kertoi vuonna 2015.
        Demiseksuaali saattaa kutsua itseään myös muilla termeillä. Osa kutsuu itseään esimerkiksi harmaan alueen aseksuaaleiksi.
        Demiseksuaalisuus ei liity moraaliin. Sillä ei ole tekemistä esimerkiksi pidättäytymisen kanssa. Demiseksuaali ei yksinkertaisesti tunne seksuaalista vetovoimaa muulloin kuin silloin, kun mukana on voimakkaita tunteita.
        On täysin normaalia olla demiseksuaali. Jokaisen henkilön seksuaalisuus on ihan omanlaisensa. Yksi haluaa seksiä jatkuvasti, toinen harvoin ja kolmas vain yhden ihmisen kanssa koko maailmassa – ja se on täysin normaalia.

Mulle ihan uusi termi tuo demiseksuaalisuus.

Joka päivä oppii jotain uutta. Kello on puoli yks yöllä ja tän päivän oppimiskiintiö on täytetty.

• En muista suutelemista ja muisto ensimmäisestä seksikerrastakin on aika hämärä, Muistan vain ajatelleeni, että tässäkö tämä nyt oli..Kauhea meteli näin pienestä jutusta..

• Muistan ensimmäisen suudelmani hyvin. Se meni vähän ohi, mutta seuraava onnistui, kun otin tytön leuasta kiinni ja suutelin suulle. Tyttö oli sanonut, että ei keksi viikonlopuksi mitään tekemistä. Sitten tuli suora vihjaus, että minun pitäisi keksiä hänelle tekemistä. Hän oli ensimmäinen suomalainen tyttö, jonka koin lähentelevän minua. Sitten myöhemmin keksin hänelle tekemistä pussaamalla häntä! :)

Tuo toinen kysymykseen jätetään kertomatta, sillä koin kertomisen liian henkilökohtaiseksi. Oikeastaan se ensikerta tapahtui unessa ja menetin poikuuteni Suurelle Merenneidolle, joka oli 2,5 metriä. Heräsin unesta siihen, että jotain valkoista suihkusi. Se oli märkäuni, joka tuntui aivan aidolta. :) Se oli ensimmäinen aavistus yhdynnästä ja ensimmäinen kokemus sellaisesta, sillä se oli ensimmäinen valkoinen kokemus minulla. Merenneito sai orgasmin ennen minua tai jokseenkin yhtäaikaa, josta olin tyytyväinen jotenkin siitä, että naaraalle sai annettua jotakin kivaa! :)

• neitsyys-ei-ole-häpeä

Olen ymmärtänyt että yhdyntä aidosti ja oikeasti on vielä sinulta kokematta?

• neitsyys-ei-ole-häpeä kirjoitti:

Jätetään kertomatta. Yksityisasia. Yksi pakistanilainen yritti lypsää sitä minulta ulos myös, mutta minä en sanonut. Jotakin pidän yksityiselämänä ja salaisuutena, vaikka olen muuten avoin. Itse meinaan mennä julkisuuteen kirjailijana ja saatan mainita jossain sen, että kirjoittelen täällä nimimerkillä Faith.Hope.Love. Sen takia en kerro kaikkea vaan salaan paljon, sillä teoreettisesti tämä voi olla laajemmin julkista tekstiä, jos menestyn kirjailijana. Ei kiinnosta olla missään lehtiensivuilla tai jopa haastateltavana televisiossa, jos kaikki tietävät pienimmätkin intiimit yksityiskohtani jostain suomi24.fi:stä. Siksi en sanoa juuta enkä jaata vaan mieluummin monesta asiasta vaikenen salaperäisesti. Ihmisessä on paljon sellaista mitä haluaa pitää yksityistietonaan ja salaisuutena. Harkitsen siis sen, mitä tänne pistän. Pari päivää sitten tein esimerkiksi vahingossa todellisen emämunauksen paljastaessani jotain, jotain mitä ei olisi pitänyt.

• neitsyys-ei-ole-häpeä kirjoitti:

Nyt alkoi kiinnostaa minuakin onko hän kokematon😱

• valtakunta kirjoitti:

Nyt alkoi kiinnostaa minuakin onko hän kokematon😱

Ei kaikkea kerrota. Esimerkiksi tulevaisuudessa voin sanoa sen, että onko minulla tyttöystävä vai ei. Mahdollisesti tulevaisuutessa olen kirjailija. Silloin mahdollisena en kerro muuta kuin sen, että minulla on tyttöystävä tai ei ole. Olen päättänyt jättää tietyllä yksityisen elämäni julkisuudelta pois. Samasta syystä en täällä ihan kaikkea kerro, sillä näillä näkymin ensimmäisessä kirjassani tunnustan kirjoittaneeni tällä nimimerkillä tänne. Lainaan kirjassani yhtä tänne kirjoittamaani kohtaa. Tietysti kustantaja voi sanoa, että kirjoita toisin ja se kustantaja voi laittaa minut kirjoittamaan kirjan pitkälti uudelleen ennen kuin se ylittää julkaisukynnyksen.Silloin täällä kirjoitettua pientä pätkää ei esiinny kirjassani.

Tarkoituksellesesti voin kertoa kaikenlaista, mutta jotkut asiat pidän yksityisasiana. Esimerkiksi siitä mahdollisesta tyttöystävästä en kerro muuta kuin hän on olemassa. Kysymykseen oletko sinkku - silloin mahdollisesti vastaan "en ole sinkku vaan jollain tavoin seurustelen" tai sitten ilmoitan "valitettavasti olen sinkku". Sen enempää julkisuuteen kerro. Samalla tavalla kaikki ei täällä ole julkista. Sitten jos olen isä niin sitten saattaisin joutua myöntämään jotain rivien välistä. Ne lapsetkin haluaisin pitää julkisuudesta poissa,. Myöntäisin vain lasten lukumäärän. Ethän sinäkään haluaisi lapsiasi julkisuuteen, vaikka itse olisit kirjailijana julkisuuden henkilö niin kuin minä meinaan olla?

Hyvää pääsiäistä kaikille! :)

• Faith.Hope.Love kirjoitti:

Ei kaikkea kerrota. Esimerkiksi tulevaisuudessa voin sanoa sen, että onko minulla tyttöystävä vai ei. Mahdollisesti tulevaisuutessa olen kirjailija. Silloin mahdollisena en kerro muuta kuin sen, että minulla on tyttöystävä tai ei ole. Olen päättänyt jättää tietyllä yksityisen elämäni julkisuudelta pois. Samasta syystä en täällä ihan kaikkea kerro, sillä näillä näkymin ensimmäisessä kirjassani tunnustan kirjoittaneeni tällä nimimerkillä tänne. Lainaan kirjassani yhtä tänne kirjoittamaani kohtaa. Tietysti kustantaja voi sanoa, että kirjoita toisin ja se kustantaja voi laittaa minut kirjoittamaan kirjan pitkälti uudelleen ennen kuin se ylittää julkaisukynnyksen.Silloin täällä kirjoitettua pientä pätkää ei esiinny kirjassani.

Tarkoituksellesesti voin kertoa kaikenlaista, mutta jotkut asiat pidän yksityisasiana. Esimerkiksi siitä mahdollisesta tyttöystävästä en kerro muuta kuin hän on olemassa. Kysymykseen oletko sinkku - silloin mahdollisesti vastaan "en ole sinkku vaan jollain tavoin seurustelen" tai sitten ilmoitan "valitettavasti olen sinkku". Sen enempää julkisuuteen kerro. Samalla tavalla kaikki ei täällä ole julkista. Sitten jos olen isä niin sitten saattaisin joutua myöntämään jotain rivien välistä. Ne lapsetkin haluaisin pitää julkisuudesta poissa,. Myöntäisin vain lasten lukumäärän. Ethän sinäkään haluaisi lapsiasi julkisuuteen, vaikka itse olisit kirjailijana julkisuuden henkilö niin kuin minä meinaan olla?

Hyvää pääsiäistä kaikille! :)

En ole julkisuuden kirjailija mutta kultaiseni meinaa kirjoittaa elämän kertansa😁

Tahtoisi niin ottaa se tuosta noin vain mutta se nukkuun.

• valtakunta kirjoitti:

En ole julkisuuden kirjailija mutta kultaiseni meinaa kirjoittaa elämän kertansa😁

Tahtoisi niin ottaa se tuosta noin vain mutta se nukkuun.

No minäkin meinaan kirjoittaa elämänkerrallisen romaanin kolmantena kirjana. Kerronpa niitä juttujani siellä, enkä täällä.

Hyvää Pääsiäisviikonloppua! Sinäpä myöhään kirjoittelet? Valvottaako tuore vauvasi yöllä?

• Faith.Hope.Love kirjoitti:

No minäkin meinaan kirjoittaa elämänkerrallisen romaanin kolmantena kirjana. Kerronpa niitä juttujani siellä, enkä täällä.

Hyvää Pääsiäisviikonloppua! Sinäpä myöhään kirjoittelet? Valvottaako tuore vauvasi yöllä?

Vauva ei valvota paljoa mutta väliin ajatukset valvottaa ja niiden läpikäyminen auttaa . Hyvää pääsiäistä myös.

• Ekaa suudelmaa en muista..

Sen muistan että mulla panetti aivan helevetisti ennen ekaa seksi kertaa.. Ja että mulla ei jännittäny.. Mulla oli selvät sävelet..
      Pillua piti saada ja nopeasti. :D

• mies33------

Muistan toki kun tytön pimppi poksahti.

• POKS_sanoo_pimppi

Ai perhana, toivottavasti ei aiheuttanut pysyvää kuulovauriota. Siitä voi lähteä jopa 125dB:n pamaus, jos on oikein kireä immenkalvo.

• muistan.kuin.eilisen

Muistan ensimmäisen pusun, suudelman ja seksikerran.

• Pillujen--asiantuntija

Muistan. Se oli ihanaa rakkaani 164cmMiehen kanssa. Lähetimme aktin jälkeen sähköpostia perikselle ja DarkFearille, joiden tiesimme olevan samoissa puuhissa <3

• 9878979879

Suudelma 13v, seksi 15v. Onneksi!

Luonto vetää tikanpojan puuhun yleensä hyvissä ajoin. Palstaa luettuani olen enemmän kuin tyytyväinen.

• Merkityksetöntä seksiä en muistele, vaikka ensimmäisen kerran jotenkuten muistankin. Olen myös melko vakuuttunut, että olin yhdynnässä paljon ennen kuin suutelin ketään. En ole muutenkaan tainnut moniakaan seksikumppaneitani suudella, koska se on minusta huomattavasti intiimimpää toimintaa kuin yhdyntä.

• Kskiqudjif

Eka pusu jo päiväkodissa mutta lasketaankohan sitä... olin yhdessä ekan kerran jonkun kanssa jo viidennellä luokalla ja yhen kanssa oon ollut yhdessä 13v asti ja edelleen oon kun nyt oon 22v...

Juuri sen nimenomaisen henkilön kanssa meni neitsyys molemmilta kun oltiin 16v molemmat.
      Vähän jännitti aluksi mutta joo vain vähän... Saattoi hieman lähteä huonosti alkuun mutta kyllä siitä on oppinut nauttimaan...

• Karvamies

Oih kyllähän minä sen muistan (huokaus), lisäksi myös viimeisimmän. Tuo seksijuttu on liian intiimi eteenpäin kerrottavaksi.

• johannyttokii

Muistan. Suudelma oli ala aste ikäisenä kaksi vuotta nuoremman serkkutytön kanssa. Myöhemmin aikuisena ollaan sekstailtu.
      Ekan kerran seksiä kun olin alaikäisenä 16v baarissa ja yks hieman vajaa kolmekymppinen nainen alko jutteleen mun kans. Hän oli jonku porukan kuskina. Tanssittiin ja lopulta mentiin sen autoon jutteleen. Sit ajettiin pikkukylän syrjäkujille parkkiin ja sain takapenkillä panna takaapäin. Jösses mikä kokemus! Vaikka kumppanit on vaihtuneet moniin kertoihin elämän aikana mut se tihkusateinen koivun tuoksu, huurteiset auton lasit ja ne punaiset hiukset ja makea hajuvesi........

• hmmmmmmmmm

Pääsit panemaan vajaata. Kolmekymppistä.

• Tämä oli kiva😘Kyllä muistan Sillalla eräässä kaupungissa..

• pitkätukka-68

Ekat suudelmat tais olla jotain pullonpyöritysjuttuja. Tai sitten ekojen juomakokemusten aikaisia. Ihan tarkkaan en muista. Seiskaluokalla kuitenkin.

Eka kerta taas oli kuinkas muutenkaan ku treenikämpän lattialla. Ihan siinä rumpujen edessä.
      Itse olin 15 tai 16, tyttö pari vuotta vanhempi. Oltiin puolisen vuotta jo seurusteltu ja juttu oli ihan suunniteltu. Pari kaljaa otettiin et vähän rentoutuis, mutta käytännössä selvinpäin oltiin.

Molemmille eka kerta ja menihän se, mutta eihän tuo mikään maailmoja järisyttävä juttu ollut.
      Aika pitkään oltiin tuon jälkeen kimpassa, joten hyvä oli että sai lisäharjoitusta heti alussa.

Tapasin muuten kyseisen tytön pari vuotta sitten entisen kotikaupunkini baarissa paikallisen bändin keikalla. Hyvin tultiin juttuun edelleen. Mulla nyt ei kyllä muutenkaan ole ollut tapana olla vihamielisissä väleissä exien kanssa.

• Joo joo muistan muistan.

Mies kävi päälle kuin yleinen syyttäjä.

Onneton tunari.

Jos autoon on kortti ja ajolupa, niin kyllä pitäis joku koulu käydä naiseenkin.

• pitkätukka-68

Peruskouluun käytännön seksuaaliopetusta?

• Hohohohohoh

Eka suudelmaa en taida muistaa, kun parikymppiseksi mennessä suutelukumppaneita riitti, mutta seurustelua ei kuitenkaan jopa sadoista suuteluista huolimatta syntynyt.
      Eka seksikerta oli lähinnä koominen. Luulin että naisen tavara on se sama joka näkyy suoraan edestä vatsan alapuolella. Yritin siinä sitten laittaa suoraan edestä, ja tyttö hoki koko ajan että "alemmas", "alemmas". Homma tapahtui 1970 luvulla, ja siihen aikaan ei alaikäisten paljoa sopinut pornolehtiä mennä ostelemaan. Nettiä ei ollut olemassakaan, eikä tietokoneita. Senpä takia en ollut naisen fjöösaa nähnyt edes kuvissa. Skordareitakaan ei kehdannut ostaa, joten förasin ne omasta lähikaupastani. Vanhemmat löysi myöhemmin skordarit vahingossa kaappini perältä. Yllätyksekseni olivat ihan asiallisia eivätkä alkaneet keuhkoamaan asiasta vaikka luulin että nyt kävi todella ohraisesti. Kysyivät ihan neutraalisti, että kuka se kivempi tyttö on, ja josko voisin kutsua sen kylään. En ryhtynyt asiaa puimaan, ja myöhemmin laittoivat mummoni puhumaan minulle vakavia näistä asioista.
      Kyseisen tytön kanssa paneskeltiin varmaan satakunta kertaa, kunnes meidän stoori päättyi.

• pitkätukka-68

Tuli oikeen mieleen Heikki Turusen "Tulilintu" -niminen kirja. Siinä nuorella kertojaminällä oli tuo sama ongelma, kun naiset kiinnosti ja hän oli kova piirtelemäänkin. Myös (tai etupäässä) naisia.
        Ongelma oli anatomiantuntemuksessa kun hän ei oikein osannut sijoittaa pimppiä oikeaan paikkaan kun ei ollut siitä tarkkaa tietoa. Gynegologisia nelivärijulkaisuja, netistä nyt puhumattakaan, ei ollut silloin kai pahemmin saatavilla ainakaan Pohjois-Karjalan syrjäkylissä.

Tässä tapauksessa kirja on muuten harvinaisen tarkka totuus (tosin vain kirjailijan oma totuus, muillahan on aina vähän eri totuus tapahtumista), ainoastaan kaikki nimet muutettu. Kun oma isäni astuu siinä kirjassa kuvaan, niin tunnistin hänet kuvauksesta oitis. Ja olenhan minäkin siinä kirjassa mainittu, tosin vain termilla "vauva", olinhan vastasyntynyt. Kirja sijoittuu 60-luvun loppuun.

• Hohohohohoh

Joo. Ei siihen aikaan ollut oikein mitään, mikä tulee tekniikkaan tai pornoon ylipäätään.

Kivaa kuitenkin oli, vaikka ei ollutkaan älypuhelimia, tabletteja ja kaikkea mitä nykyään.

Hugh Hefner pääsi iskemään aikakauteen, jolloin eroottiset kuvat olivat niin kova juttu, että miehestä tuli ilman muuta miljonääri, kun pornoalaa edes vähän viistää.

Pornolehdet oli myynnissä lähinnä kioskeissa, ja eipä niitä kehdannut ostaa saati edes kuvitella että sen ikäisille olisivat myyneetkään.

• Iihgfdgyhc

Ensi suudelma tarhassa pussailtiin sängyn alla kesken piiloleikkien ja eka pano vähän hämärän peitossa oli nii sekasin

• JossainMuualla

En, kieltäydyn muistamasta.

Naista muistan vieläkin, pahalla.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      75
      3082
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      73
      2954
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1852
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1782
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1691
    6. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1651
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1317
    9. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      32
      1306
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1299
    Aihe