Mikä meininki???
Moikka moi-
62
797
Vastaukset
- kylnäio
Palstalla on järjettömän huono meininki.
Lumi tuli, lumi suli. Ei ole edes koiranilma, kun koiratkaan ei tahdo ulos lähteä. Onneksi on koti ja lämmin peitto. Mitä sitä muuta pieni ihminen..
pujotteIija kirjoitti:
No syömistä ainakin, juuri söin 2 rekkaviineriä
..ja juomista. Perustarpeet kun on kunnossa, niin olen tyytyväinen. Kai se Maslowkin laski siihen ruoan, juoman ja lämmön.
Wwuwuw kirjoitti:
..ja juomista. Perustarpeet kun on kunnossa, niin olen tyytyväinen. Kai se Maslowkin laski siihen ruoan, juoman ja lämmön.
Mitäs jos tulee sähkökatkos, pysytkö lämpimänä?
pujotteIija kirjoitti:
Mitäs jos tulee sähkökatkos, pysytkö lämpimänä?
Onhan mulla lämmin peitto..ja mies ja kaksi koiraakin. On sitä ennenkin hengissä pysytty. Maalla, sanoimme sitä mummolaksi, vaikka se oli vain suvun ostama tönö, ei sinnekään sähköjä tullut, mutta takka oli monessa huoneessa.
Wwuwuw kirjoitti:
Onhan mulla lämmin peitto..ja mies ja kaksi koiraakin. On sitä ennenkin hengissä pysytty. Maalla, sanoimme sitä mummolaksi, vaikka se oli vain suvun ostama tönö, ei sinnekään sähköjä tullut, mutta takka oli monessa huoneessa.
Mulla on kolmessa huoneessa puu-uuni, on niissä kyllä sähköpatteritkin
Tulen tuijottamisessa on jotain kiehtovaa..ihminen taitaakin olla ainoa eläin, joka tuijottaa tulta. Kaiketi se juontuu ihmisen historiasta ja siitä miten tärkeää tuli meille on ollut... ei tule mieleen tuijotella patteria, jääkaappia tai hellaa. Eli tuli nyt on ainakin sellainen asia, joka erottaa ihmisen (muista) eläimistä.
•
Katselin äsken ykkösen ohjelmaa suomalaisuudesta.. ja tuosta lopun romutransun (googleta) puheesta tuli mieleen, että siinä missä ennen suomalaisuuden saattoi tiivistää sanaan Perkele, niin nyt se sana taitaa olla Vittu.Wwuwuw kirjoitti:
Missä kaikki ihmiset on sen ympäriltä?
Voi sua...Oli siinä mun lisäksi 2 ihmistä
pujotteIija kirjoitti:
Noidat oli pääsiäiskokolla
Niin että.. Oli.
Kai muistat mun kuvani, joten varo vaan..Kyöpelivuoren kosto on Kamala.KonnaKettu kirjoitti:
Bätmän sanoi puli puli.
Kivi, paperit vai sakset... Ihan sama, ku bätmanlasit voittaa kaikki.
- Elluhalloyb
Ihan hyvä...
Oliko perjantaina..puhelin toimi..
Nyt ihan surkeeta....ei kestä...😯🙂😈- Elluhalloyb
No niin on ...mut kuitenkin...
Täytyy naputella ja pitää taukoja...😯🙂😈 Elluhalloyb kirjoitti:
No niin on ...mut kuitenkin...
Täytyy naputella ja pitää taukoja...😯🙂😈Mul on sohva tuossa ihan vieressä, voin pitää makuutaukoja
Olo alkaa olla varsin hyvä. Eilen meni iltapäivä ja ilta krapulan vankina. Enkä mä edes ollut missään vaiheessa kovin kännissä.
Palstameiniki on tainnut olla vähän eri tavalla kipeä kuin normaalisti?- lihavihatipunen
Väsynyt mutta onnellinen.
- lihavihatipunen
pujotteIija kirjoitti:
Sekstailu väsytti, mutta loppuhuipennus teki onnelliseksi?
Ei vaan olin hyvällä keikalla. Nyt mä olen vielä väsyneempi ja onnellisempi koska olin eilenkin hyvällä keikalla, tai se oli kyllä oikein konsertti. Hyä livemusiikki on parempaa kuin seksi. Tosin tädillä tuli kyllä lauantaina tuhmia ajatuksia mieleen kun katseli nuoren miehen lavaliikehdintää.
lihavihatipunen kirjoitti:
Ei vaan olin hyvällä keikalla. Nyt mä olen vielä väsyneempi ja onnellisempi koska olin eilenkin hyvällä keikalla, tai se oli kyllä oikein konsertti. Hyä livemusiikki on parempaa kuin seksi. Tosin tädillä tuli kyllä lauantaina tuhmia ajatuksia mieleen kun katseli nuoren miehen lavaliikehdintää.
Oliko nuori mies Robin, tai Isac Elliot?
- lihavihatipunen
pujotteIija kirjoitti:
Oliko nuori mies Robin, tai Isac Elliot?
No ei nyt sentään niin nuori...
lihavihatipunen kirjoitti:
No ei nyt sentään niin nuori...
No eipä tietenkään. Varmaankin joku rockhemmo?
- lihavihatipunen
pujotteIija kirjoitti:
No eipä tietenkään. Varmaankin joku rockhemmo?
No kyllä oli ihan poppihemmo.
- lihavihatipunen
pujotteIija kirjoitti:
Saammeko tietää hemmon nimen?
Jos mä nyt pidän omana tietonani, ok?
.. Meininki.. On ihan Oukei.. ;P
.. Ajatukset SenKuin Vahvistuu.. Ja Vahvistuu (Ja saa Vahvistusta.. JokPuolelt.. ;D).. OloTila(kin) on AikaLailla Huojentunut&Helpottunut.. Huomaa hyvin miten ItsePetostelun väheneminen vaikuttaa moniin asioihin.. Mut joo.. Kai siihen tulee sorruttua vielä(kin) monesti, mutta yhä vähemmän ja harvemmin.. Se On HyväJuttu Se.. ;P
Suurlähettiläät - Kun tänään lähden
https://www.youtube.com/watch?v=uWF4DXP8ZFcKun tänään lähden, otan mukaan mitä tarvitsen...lun tänään lähden ...en taakse aio vilkaistakaan vai kuink se meni? Mihin menoss?🙂
pujotteIija kirjoitti:
Ootko lähdössä johonkin?
.. Noh, Onhan tässä Matkaa jo tehty tietyillä tasoilla.. ;P
.. Täytyy NyKattoo mihin kaikkialle PolkuJohdattaakaan.. Monessa eri Merkityksessä.. ;Pmonnom kirjoitti:
Kun tänään lähden, otan mukaan mitä tarvitsen...lun tänään lähden ...en taakse aio vilkaistakaan vai kuink se meni? Mihin menoss?🙂
.. Ei voi Vielä Tietää.. Mihin Kaikkialle ja miten.. Aika Näyttää.. ;D
Avicii - Wake Me Up (TYMA Remix) (Madilyn Bailey cover)
https://www.youtube.com/watch?v=C8ZS_eD8CEkNuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Ei voi Vielä Tietää.. Mihin Kaikkialle ja miten.. Aika Näyttää.. ;D
Avicii - Wake Me Up (TYMA Remix) (Madilyn Bailey cover)
https://www.youtube.com/watch?v=C8ZS_eD8CEkOk, minne meetkin kaikkea hyvää! ☺️
Ja skipalez tietenkin, miestä matkaan tyhjin korvin laiteta...heh
https://youtu.be/w6-j4XzFKF4
Näkyillään.monnom kirjoitti:
Ok, minne meetkin kaikkea hyvää! ☺️
Ja skipalez tietenkin, miestä matkaan tyhjin korvin laiteta...heh
https://youtu.be/w6-j4XzFKF4
Näkyillään... Samoin Sulle.. =)
.. NäkkyiläänNäkkyilään.. Tuskin Mä mihinkään Katoan millään tasolla/asteella.. Ainakaan Vielä.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Samoin Sulle.. =)
.. NäkkyiläänNäkkyilään.. Tuskin Mä mihinkään Katoan millään tasolla/asteella.. Ainakaan Vielä.. ;PRoyksopp – Here She Comes Again(dj antonio remix)
https://www.youtube.com/watch?v=rFI4JfbgOSY
Oolrait. :)
Mitäs tässä, vhän kinaan toisen lapseni kanssa medialaitteiden käytöstä. Lähinnä sen määrästä. Toisaalta, ei omena taida kauas puusta pudota.
Isäntäkin sanoo vaan, " anna sen olla nörtti, kukaan muu mitään tienaa paitsi nörtit". Itse pelaa pleikkaa koko viikonlopun!
Meinaa vissiin, että lapsesta tulee nörtti.pujotteIija kirjoitti:
Multa on pleikan pelaaminen jäänyt väliin, aivan täysin
Mä en ole edes opetellut, mutta olen kyllä päättänyt nyt vähentää omaa medialaitteiden käyttöä. Telkkaa en katso kuin muutenkaan ehkä max. 2h/ vkossa, pelejä en pelaa. Mutta täällä notkun kaiken aikaa. Liikaa...isäntäkin aina liimattuna peleissään.
Uuden vuoden lupaus, tässähän se tuli.😉pujotteIija kirjoitti:
Multa on pleikan pelaaminen jäänyt väliin, aivan täysin
Noin joskus melkein kakskytä vuotta sitten olen viimeksi pelannut pleikkaa. Muistan sen pelin.. Crash bandigoot, pelasin sitä koko yön ja sitten aamulla töihin... Ja sen jälkeen päätin, että tämä on nyt tässä ja siihen loppui meikämandariinin pelailut!
monnom kirjoitti:
Mä en ole edes opetellut, mutta olen kyllä päättänyt nyt vähentää omaa medialaitteiden käyttöä. Telkkaa en katso kuin muutenkaan ehkä max. 2h/ vkossa, pelejä en pelaa. Mutta täällä notkun kaiken aikaa. Liikaa...isäntäkin aina liimattuna peleissään.
Uuden vuoden lupaus, tässähän se tuli.😉Mä katon miltei aina samalla telkkaria, kun olen netissä
Wwuwuw kirjoitti:
Noin joskus melkein kakskytä vuotta sitten olen viimeksi pelannut pleikkaa. Muistan sen pelin.. Crash bandigoot, pelasin sitä koko yön ja sitten aamulla töihin... Ja sen jälkeen päätin, että tämä on nyt tässä ja siihen loppui meikämandariinin pelailut!
Olen pelannut koneella silloin kun oli commodore 64, ja spectravideo, vai mikä se nyt oli
pujotteIija kirjoitti:
Olen pelannut koneella silloin kun oli commodore 64, ja spectravideo, vai mikä se nyt oli
Minkähän ikänen sä oikein olet, et vissiin mikään napero kuitenkaan? (Naperuuden ikäraja on 30v)
Wwuwuw kirjoitti:
Minkähän ikänen sä oikein olet, et vissiin mikään napero kuitenkaan? (Naperuuden ikäraja on 30v)
Kato hiihtelijä treffeistä
pujotteIija kirjoitti:
Ei ei, sä oot se mummo
Mummot on hei kivoja. Sekä miehet että naiset muuttuu vanhetessaan mummoiksi..
Wwuwuw kirjoitti:
Mummot on hei kivoja. Sekä miehet että naiset muuttuu vanhetessaan mummoiksi..
Täällähän mummoutuu aivan täysin, täytyy lähteä välillä ulkoilemaan
pujotteIija kirjoitti:
Täällähän mummoutuu aivan täysin, täytyy lähteä välillä ulkoilemaan
Mummot tykkää sauvakävelystä ja pullasta, etenkin rekkaviinereistä...mitä ne nyt onkaan.
Kunhan muistat, että mummous on hyvä asia, mä kehuin sua!Wwuwuw kirjoitti:
Mummot tykkää sauvakävelystä ja pullasta, etenkin rekkaviinereistä...mitä ne nyt onkaan.
Kunhan muistat, että mummous on hyvä asia, mä kehuin sua!Mä taas aattelin siirtää silmäluomia vähän ylöspäin ja katsella telkkaria. Siinä on mulle tarpeeksi liikuntaa tälle päivälle. Sitten teen italianpataa soijarouheesta, en ole ennen kokeillutkaan.
Oon taas pannut paikkani kipeiksi.
Seksistinen lohkaisu oli tuloillaan, päätin kuitenkin näinä me too aikoina jättää väliin. Ilmeisesti pumppasit rautaa?
Wwuwuw kirjoitti:
Näin ennustajana esitän, että mitä jos siirryttäisiin suoraan niihin peppukuviin..
Odotan pyllistys kuvaasi
Wwuwuw kirjoitti:
Näin ennustajana esitän, että mitä jos siirryttäisiin suoraan niihin peppukuviin..
Tuota, tuota.. hetoo
https://youtu.be/LVa2_8pfadw- täänaineneitykkää
Wwuwuw kirjoitti:
Tuota, tuota.. hetoo
https://youtu.be/LVa2_8pfadwHyi, noin iso pylly miehellä on naismainen :(
pujotteIija kirjoitti:
Seksistinen lohkaisu oli tuloillaan, päätin kuitenkin näinä me too aikoina jättää väliin. Ilmeisesti pumppasit rautaa?
Sitäkin... ;)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 652783
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 221533
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259