Osaatteko keskustella naisten kanssa?

Kaikysyäsaa

Vai onko juttunne livenä naisille samanlaista kun palstalla?

15

373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Normaalinainen

      Ei ätmit osaa.

    • kaisanoasaa

      En tiedä. En ole koskaan keskustellut naisen kanssa.

    • .. Noh, MitäPä Luulet?.. ;D

      .. Ja SiksToisek.. Ei tän paikan tarkoitus ole läheskään kaikille se, että täällä pitäis olla KokAjan PirunKorrekti.. Täällä Puhutaan paljon myös asioista, jotka ovat (monilla) mielessä, mutta niistä ei puhuta syystä tai toisesta kauheasti Livenä jne.. Jne.. ;P

    • Naisenajatuksia

      En tiedä miksi mies kirjoittelee mieluummin tänne kuin puhuu kasvokkain asioista niiden oikeilla nimillä. Itsestä oli niin ikävä lukea täältä niistä todellisista tunnoistaan ja sen vuoksi kirjoitan nyt edelleenkin hänelle tänne ajatuksistani, hyvää yötä...

      • Miehenajatus

        Miksi et kysy sitä häneltä?


    • naisallergikko

      Njet🤐

    • Osaan keskustella naisten kanssa ihan kasvotusten. Juttelu on erilaista, sillä palaute pitää antaa heti ja lukea toisen kasvoja sekä tunteita. Lisäksi kasvostusten on parempi antaa naisen olla paljon äänessä. Tietysti naista pitää kuunnella myös täällä palstalla, mutta jutut ovat osittain erilaiset livenä kuin täällä. Kasvotusten voi olla joskus paljon avoimempi, sillä tekstit täällä palstalla ovat julkisia.

    • En mä keskustele livenä naisten kanssa. Mulla ei ole paljon sanottavaa ja silloin kun olisi, se ei kiinnosta ketään. Eikä naisillakaan ole mulle mitään sanottavaa.

      Osaan mä täyttää hiljaisuutta jollain small talkin tapaisella.

    • m-i-e-z

      Sehän riippuu hyvin pitkälti myös naisesta, mutta kyllä, isoimman osan kanssa osaan keskustella.
      Ei, juttuni eivät ole samanlaisia kuin palstalla. Tiesitkö että jutut myös radikaalisesti vaihtuu tapaus-/tilannekohtaisesti?

    • älykkäitä.naisia

      tinderinaisille on turha jutella sanovat he itsekkin treffeillä ettei tänne juttelemaan ole tultu ja hoidetaan jo homma he osaavat hommansa ovathan alan nammattilaisia

      • kouluttamaton

        En ole tinderissä.


    • Buhahaha

      En ole livenä samanlainen, mutta enhän minä ole muutenkaan mikään se tyypillisin palstaätmi. Pystyn keskustelemaan, mutta en herättämään naisten mielenkiintoa itseeni.

    • EnOsaaKeskustella

      Mä en osaa keskustella naisen kanssa, menisin jännityksestä lukkoon.
      Miettisin vaan, että mitä sanoo ja tuliko sanottua jotain mikä ei ole naisen mielestä sopivaa.
      Enkä oikeen sais varmaan mitään järkevää sanottua naisen seurassa, kun jännittäisi niin paljon.
      Nainenhan on paljon sosiaalisempi ja naiselta se keskustelu onnistuu.
      Joidenkin naisten suu käy kuin ompelukone, eikä puheelle tule loppua.
      Olen ollut yksin niin kauan, etten enää osaa keskustella naisen kanssa.
      Mitä naisen kanssa sitten tulisi keskustella?

    • Ruma-ätmi

      Ei sitä kovin usein pääse naisen kanssa juttelee. Viimeks kai juttelin työhaastattelussa naisen kanssa mutta siitäkin jo pari vuotta.

    • Jauhan samaa kakkelia kuin miestenkin kanssa.

      Hupsuttelen ja lauon hauskoja vitsejä enemmän naisten kanssa.

      Lämmittelen naista tulevaa varten.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe