Keitä he ovat

vähemmistöterrorismia

Ketkä olivat nitä ketkä vastustivat tasa-arvoista avioliittoa? Ne ketä asia ei millään tavalla koskenut ja joiden elämään voimaantullut laki ei millään tavalla vaikuttanut.

Ketä ovat ne ketkä vastustavat äityslakia? Ne ketä asia ei millään tavalla koske ja joiden elämään laki ei millään tavalla vaikuta.

Ketä ovat ne jotka vastustavat tranlakia? Ne ketä asia ei millään tavalla koske ja joiden elämään laki ei millään tavalla vaikuta.

Ketkä ovat ne jotka vastustavat eutanasiaa? Ne ketä asia ei millään tavalla koske ja joiden elämään laki ei millään tavalla vaikuta.

Tämä ryhmä, joka väittää olevansa "hiljainen enemmistö", on oikeasti vain pieni äänekäs vähemmistö.

Vähemmistö, joka pitää kynsin hampain kiinni omista oikeuksistaan ja samaan aikaan haluaa rajoittaa muiden oikeuksia asioissa jotka eivät millään tavalla vaikuta heidän elämäänsä.

99

1004

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksi.vaataus

Yksi vastaus kaikkin kohtiin:

TERVEJÄRKISIÄ SUOMALAISIA!

• järkikaukana

Mitä tervejärkistä on siinä että pyrkii rajoittamaan muiden oikeutta päättää omista asioistaan jotka eivät pätkääkään kuulu sinulle?

• homottajalle
        järkikaukana kirjoitti:

Mitä tervejärkistä on siinä että pyrkii rajoittamaan muiden oikeutta päättää omista asioistaan jotka eivät pätkääkään kuulu sinulle?

Omista asioistaan saa jokainen päättää mutta ei laeista!

• omapäätösoikeus
        homottajalle kirjoitti:

Omista asioistaan saa jokainen päättää mutta ei laeista!

Miksi et hyväksy lakeja jotka antavat ihmisille oikeuden päättää omista asioistaan?

• omapäätösoikeus kirjoitti:

Miksi et hyväksy lakeja jotka antavat ihmisille oikeuden päättää omista asioistaan?

Poistetaan lait kokonaan niin jokainen saa päättää omista asioistaan 😂😂😂

• omapäätösoikeus
        usko.vainen kirjoitti:

Miksi et hyväksy lakeja jotka lisäävät yksilön valinnanvapautta ja oikeuksia? Miksi et hyväksy lakeja jotka antavat yksilölle lisää oikeuksia päättää omista asioistaan? Miksi et hyväksy lakeja jotka eivät kosketa sinua millään lailla ja joista ei ole sinulle mitään haittaa?

• omapäätösoikeus kirjoitti:

Miksi et hyväksy lakeja jotka lisäävät yksilön valinnanvapautta ja oikeuksia? Miksi et hyväksy lakeja jotka antavat yksilölle lisää oikeuksia päättää omista asioistaan? Miksi et hyväksy lakeja jotka eivät kosketa sinua millään lailla ja joista ei ole sinulle mitään haittaa?

Mitähän lakeja sinä nyt tarkoitat?

• luealoitus
        usko.vainen kirjoitti:

Mitähän lakeja sinä nyt tarkoitat?

Lue aloitus.

• luealoitus kirjoitti:

Lue aloitus.

En lue kun minä kysyin sinulta mitä lakeja nyt väität minun vastustavan? Kerro myös se lain sisältö niin keskustellaan sitten siitä 🤗

• äläsiirrämaalia
        usko.vainen kirjoitti:

En lue kun minä kysyin sinulta mitä lakeja nyt väität minun vastustavan? Kerro myös se lain sisältö niin keskustellaan sitten siitä 🤗

Älä siirrä maalia.

• äläsiirrämaalia kirjoitti:

Älä siirrä maalia.

Älä itse. Minä kysyin sinulta mitä lakeja nyt väität minun vastustavan? Kerro myös se lain sisältö niin keskustellaan sitten siitä 🤗

• miksikommentoit
        usko.vainen kirjoitti:

Miksi kommentoit jos et edes tiedä mitä kommentoit?

• luealoitus
        usko.vainen kirjoitti:

Älä itse. Minä kysyin sinulta mitä lakeja nyt väität minun vastustavan? Kerro myös se lain sisältö niin keskustellaan sitten siitä 🤗

Lue aloitus.

• luealoitus kirjoitti:

Lue aloitus.

Minä kysyin sinulta mitä lakeja nyt väität minun vastustavan? Kerro myös se lain sisältö niin keskustellaan sitten siitä 🤗

• älätrollaa
        usko.vainen kirjoitti:

Minä kysyin sinulta mitä lakeja nyt väität minun vastustavan? Kerro myös se lain sisältö niin keskustellaan sitten siitä 🤗

Älä trollaa. Älä toista. Älä jankuta. Älä siirrä maalia.

• älätrollaa kirjoitti:

Älä trollaa. Älä toista. Älä jankuta. Älä siirrä maalia.

Keskustellanko vai ei?

• älätrollaa
        usko.vainen kirjoitti:

Keskustellanko vai ei?

Älä trollaa. Älä toista. Älä siirrä maalia. Älä jankuta.

• älätrollaa kirjoitti:

Älä trollaa. Älä toista. Älä siirrä maalia. Älä jankuta.

Mutta sinä saat sitä tehdä 😂😂😂

• usko.vainen kirjoitti:

Mutta sinä saat sitä tehdä 😂😂😂

Miksi sinä saat sitä tehdä?

• VedäKätees
        älätrollaa kirjoitti:

Miksi sinä saat sitä tehdä?

Älä jankuta, älä trollaa, älä ole tyhmä!

• VedäKätees kirjoitti:

Älä jankuta, älä trollaa, älä ole tyhmä!

Miksi sinä saat trollata? Miksi sinä saat olla tyhmä? Miksi sinä saat jankuttaa? Miksi sinä vaihdoit rekisteröimättömään nimimerkkiin?

• usko.vainen kirjoitti:

Joo. Olisin voinut mennä avioon mieheni kanssa jo 10 vuotta sitten? Kuka olisi virallisesti vihkinyt? Joku kadunkulkija vaan?

Olet tollojen kuningas!

• Ei.luotu.eikirj

usko.vainen on ihan itse tunnustanut että on täällä vain valehtelemassa ja trollaamassa. Miksi edes vaivaudutte sille vastaamaan?

Jos jätätte vastaamatta, niin ehkä hän pääsee tästä riippuvuudestaan eroon.

• Ei.luotu.eikirj kirjoitti:

usko.vainen on ihan itse tunnustanut että on täällä vain valehtelemassa ja trollaamassa. Miksi edes vaivaudutte sille vastaamaan?

Jos jätätte vastaamatta, niin ehkä hän pääsee tästä riippuvuudestaan eroon.

Mä jätänkin. Toisin päin tuntuu vain olevan paljon vaikeampaa, kun päivittäin saan Räyhikseltä jopa kymmeniä "vastauksia". 💩

• yksi.vaataus

• järkikaukana

Mitä tervejärkistä on siinä että pyrkii rajoittamaan muiden oikeutta päättää omista asioistaan jotka eivät pätkääkään kuulu sinulle? Kysymys toistona koska "vastasit" toistona.

• Siis omasta mielestään tervejärkisiä. Itse olen onnellisesti mieheni kanssa avioliitossa. Olen mies.

• yksi.vaataus sanoi :

• Mitä tervejärkistä on uskoa, että maailma luotiin 6000 vuotta sitten, kuten monet noista "tervejärkisistä" höperehtivät? Millainen on sellaisten ihmisten arvostelukyky missään asiassa?

Tieteen mukaan Maa on jo yli 50 vuotta ollut reilun 4,5 miljardin vuoden ikäinen, onpa tutkittu miten päin tahansa ja tutkinut kuka tahansa, ja näyttää vahvasti siltä että tuo luku ei enää koskaan tule olennaisesti muuttumaan.

• pertsa2012 kirjoitti:

yksi.vaataus sanoi :

Itse et ainakaan lukeudu tervejärkisiin, sillä syydät vääriä tietoja ja vääriä profetioita.

• Aloittaja taitaa olla oikeassa. Allekirjoitan kommenttisi.

• Niimpä, kova on hinku puuttua asioihin jotka eivät heitä itseään koske.

• #Aloittaja taitaa olla oikeassa. Allekirjoitan kommenttisi. #

Omalla viisaudellasiko taas ohitit Raamatun sanan opetukset vai peräti homopropagandalla?

• ArtoTTT kirjoitti:

#Aloittaja taitaa olla oikeassa. Allekirjoitan kommenttisi. #

Omalla viisaudellasiko taas ohitit Raamatun sanan opetukset vai peräti homopropagandalla?

Mikä noista yllämainituista estää sinua elämästä omaa elämääsi Raamatun sanan opetuksen mukaan?

Ei mikään. Saat elää sen mukaan juuri niinkun tahdot. Muille, ketkä haluavat elää erilailla et kuitenkaan sinulla itselläsi olevaa oikeutta halua sallia?

• ArtoTTT kirjoitti:

#Aloittaja taitaa olla oikeassa. Allekirjoitan kommenttisi. #

No kuule sitä viisautta on käytettävä , jonka on Jumalalta saanut, eikö?

• Eerika sanoi :
        ___
        Matteuksen evankeliumi:
        13:27 Niin perheenisännän palvelijat tulivat ja sanoivat hänelle: 'Herra, etkö kylvänyt peltoosi hyvää siementä? Mistä siihen sitten on tullut lustetta?
        13:25 Mutta ihmisten nukkuessa hänen vihamiehensä tuli ja kylvi lustetta nisun sekaan ja meni pois.

• pertsa2012 kirjoitti:

Eerika sanoi :
        ___
        Matteuksen evankeliumi:
        13:27 Niin perheenisännän palvelijat tulivat ja sanoivat hänelle: 'Herra, etkö kylvänyt peltoosi hyvää siementä? Mistä siihen sitten on tullut lustetta?
        13:25 Mutta ihmisten nukkuessa hänen vihamiehensä tuli ja kylvi lustetta nisun sekaan ja meni pois.

Peltovertaus. Ei siinä ole kyse viisauden määrästä, vaan siitä kuinka vihamies tuo jotain lustetta.

• pertsa2012 kirjoitti:

Eerika sanoi :
        ___
        Matteuksen evankeliumi:

Kyllä vihollinen lustetta kylvää. Rukoillaan siis Jumalalta viisautta, vai mitä Pertsa?

• Eerikatässämoi kirjoitti:

Miten Raamattu sanoo.

1 Kor.1:
        27 Mikä maailmassa on hulluutta, sen Jumala valitsi saattaakseen viisaat häpeään.

• ArtoTTT kirjoitti:

Miten Raamattu sanoo.

1 Kor.1:
        27 Mikä maailmassa on hulluutta, sen Jumala valitsi saattaakseen viisaat häpeään.

Todella vittumainen jumala tuollainen. Ajatus, että kaikkeuksien Luoja olisi ilkeä näpertelijä joka haluaisi saattaa yhden planeetan yhden nisäkäslajin suht fiksuja yksilöitä häpeään, on minusta silkkaa jumalanpilkkaa. Ei sillä, että se Jumalaa millään tavalla hetkauttaisi.

Kyllä vihollinen lustetta kylvää. Rukoillaan siis Jumalalta viisautta, vai mitä Pertsa?

Onko siis homoilu ja lesboilu syntiä?

• pertsa2012 kirjoitti:

Onko siis homoilu ja lesboilu syntiä?

Se miten sinä täällä ihmisiä ajoittain puhuttelet on synti.

Se miten sinä täällä ihmisiä ajoittain puhuttelet on synti.

"Se miten sinä täällä ihmisiä ajoittain puhuttelet on synti."
        ___
        Siinä oli pirun mielipide.

• pertsa2012 kirjoitti:

"Se miten sinä täällä ihmisiä ajoittain puhuttelet on synti."
        ___
        Siinä oli pirun mielipide.

Kyllä se pohjaa ihan Raamatun sanaan.

Kyllä se pohjaa ihan Raamatun sanaan.

Niinpä niin,,,,,,,,,,,
        Matteuksen evankeliumi:
        3:7 Mutta nähdessään paljon fariseuksia ja saddukeuksia tulevan kasteelle hän sanoi heille: "Te kyykäärmeitten sikiöt, kuka on neuvonut teitä pakenemaan tulevaista vihaa?
        12:34 Te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te saattaisitte hyvää puhua, kun itse olette pahoja? Sillä sydämen kyllyydestä suu puhuu.
        23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?

• #Ketkä olivat nitä ketkä vastustivat tasa-arvoista avioliittoa? Ne ketä asia ei millään tavalla koskenut ja joiden elämään voimaantullut laki ei millään tavalla vaikuttanut.#

Itse asiassa juuri niiden elämään se vaikuttaa jotka sitä eniten vastustivat, sitä käytetään lyömäaseena heitä vastaan, aseena heidän vaientamiseen ja mitätöintiin ja heidän oikeuksiensa poistamiseen.

"Liberaalit syyttävät kristittyjä vanhempia vaarallisiksi - homoavioliiton vaikutukset ulottuvat jo kristillisiin koteihin
      "Hallituksella on puolueellinen kanta ja poliitikot panettelevat ja lyövät lyttyyn vain kristittyjä!""
      http://beta.oikeamedia.com/o1-46852

• Mikä on se oikeus jota sinulta ollaan poistamassa?

Kerro.

• Minä ja mieheni olemme avioliitossa, eikä sillä ole ArtoTTT:lle mitään vaikutusta.

• >> "Hallituksella on puolueellinen kanta ja poliitikot panettelevat ja lyövät lyttyyn vain kristittyjä!" <<

Ahaa, Oikealle Meedialle ei kelpaa enää edes Timo Soini, kun hänestäkin on tullut kristinuskon lyttyyn lyöjä. Vaikka Timo vastusti uutta avioliittolakia ja nyt viimeksi eutanasiaa.

"Timo Soinilta jyrkkä ulostulo: "Kova on hinku propagoida kuoleman kulttuuria" "

Kansan enemmistö ei kuitenkaan ole Timon kanssa samaa mieltä.

"Tuoreessa HS-gallupissa 9 prosenttia vastaajista ei sallisi eutanasiaa.
        Kuolinavun sallisi 73 prosenttia"

https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/kotimaa/timo-soinilta-jyrkkä-ulostulo-kova-on-hinku-propagoida-kuoleman-kulttuuria/ar-BBGeU7l?li=AAaDcIL&ocid=spartandhp

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000005476276.html

• torre12 kirjoitti:

Minä ja mieheni olemme avioliitossa, eikä sillä ole ArtoTTT:lle mitään vaikutusta.

Kyllähän joku kuvittelee jopa olevansa avioliitossa käärmeen kanssa ja toinen Nintendo pelin hahmon kanssa ja kolmas itsensä kanssa...

• ArtoTTT kirjoitti:

Kyllähän joku kuvittelee jopa olevansa avioliitossa käärmeen kanssa ja toinen Nintendo pelin hahmon kanssa ja kolmas itsensä kanssa...

Ja joku kuvittelee, että häntä vainotaan, kun saman sukupuoliset saa mennä naimisiin. Heh heh!

Vainoharhoja ja älyttömiä uskomuksia tuntuu piisaavan.

• Vakuuttavaa "journalismia" taas oikealtamedialta... huoh. 💩

• ArtoTTT kirjoitti:

Sillä järjenjuoksulla, jota juuri tuossa kaikille osoitat, ei varmaan ole kovin pitkälle opiskeltu, eihän? 🤔

• qwertyilija kirjoitti:

>> "Hallituksella on puolueellinen kanta ja poliitikot panettelevat ja lyövät lyttyyn vain kristittyjä!" <<

Ahaa, Oikealle Meedialle ei kelpaa enää edes Timo Soini, kun hänestäkin on tullut kristinuskon lyttyyn lyöjä. Vaikka Timo vastusti uutta avioliittolakia ja nyt viimeksi eutanasiaa.

"Timo Soinilta jyrkkä ulostulo: "Kova on hinku propagoida kuoleman kulttuuria" "

Kansan enemmistö ei kuitenkaan ole Timon kanssa samaa mieltä.

"Tuoreessa HS-gallupissa 9 prosenttia vastaajista ei sallisi eutanasiaa.
        Kuolinavun sallisi 73 prosenttia"

https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/kotimaa/timo-soinilta-jyrkkä-ulostulo-kova-on-hinku-propagoida-kuoleman-kulttuuria/ar-BBGeU7l?li=AAaDcIL&ocid=spartandhp

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000005476276.html

Ah, Soinikin puhuu jo "kuoleman kulttuurista"... persu mikä persu, ei ihme ettei sinisille näy löytyvän elintilaa. Jos haluaa kannattaa persuja, miksi valita toiseksi persuinta vaihtoehtoa, kun kaikkein persuinkin on?

• RepeRuutikallo kirjoitti:

Ah, Soinikin puhuu jo "kuoleman kulttuurista"... persu mikä persu, ei ihme ettei sinisille näy löytyvän elintilaa. Jos haluaa kannattaa persuja, miksi valita toiseksi persuinta vaihtoehtoa, kun kaikkein persuinkin on?

Hassuinta oli että Halla-ahon persuissa eutanasiaa kannatti 91% ja sitä vastusti vain 1%. Ennätys alallaan.

• ArtoTTT kirjoitti:

Miten se on sinulta pois? Sinä voit ihan varmasti avioitua tai olla aviossa kenen kanssa haluat.

• ArtoTTT kirjoitti:

Tollo. Olen väestörekisterissä virallisesti avioliitossa. Mutta sinä pidät sitä hölmönä kuvitteluna.

• torre12 kirjoitti:

Tollo. Olen väestörekisterissä virallisesti avioliitossa. Mutta sinä pidät sitä hölmönä kuvitteluna.

"Tollo. Olen väestörekisterissä virallisesti avioliitossa. Mutta sinä pidät sitä hölmönä kuvitteluna."
        _________
        Sama kuin eunukki olisi naimisissa nymfomaanin kanssa ja kääntäen :=)

Miten se on sinulta pois? Sinä voit ihan varmasti avioitua tai olla aviossa kenen kanssa haluat.

Ei välttämättä. Sen toisenkin pitää suostua. 🙁

• RepeRuutikallo kirjoitti:

Ei välttämättä. Sen toisenkin pitää suostua. 🙁

Tosiaan :D

• ArtoTTTT
        Eerikatässämoi kirjoitti:

Kaikilta on pois jopa ihan pieniltä lapsilta se jos yhteiskuntamme moraaliarvot romutetaan ja korvataan seksuaalijärjestöjen arvoilla ja pyrkimyksillä.

• ArtoTTTT kirjoitti:

Kaikilta on pois jopa ihan pieniltä lapsilta se jos yhteiskuntamme moraaliarvot romutetaan ja korvataan seksuaalijärjestöjen arvoilla ja pyrkimyksillä.

Miten se on pois kaikilta? Miten sinun elämäsi muuttuu seksuaalijärjestöjen arvoilla ja pyrkimyksillä? Eihän sinun tarvitse omaksua arvoja, joita et halua omaksua.

Miten se on pois kaikilta? Miten sinun elämäsi muuttuu seksuaalijärjestöjen arvoilla ja pyrkimyksillä? Eihän sinun tarvitse omaksua arvoja, joita et halua omaksua.

Luuletko todella ettei sillä ole merkitystä että kaiken pohja muutetaan, hyvin monet asiat yhteiskunnassamme ovat pohjimmiltaan ja alunperin perustuneet kristinuskolle, lainsäädäntö, oikeuslaitos, sairaanhoito, koululaitos jne. Nyt kun perustaksi nostetaan aikuisten mielihalujen ja oikkujen toteuttaminen mahd. pitkälle jopa lasten kustannuksella. Luuletko todella ettei sillä ole mitään merkitystä, myös uskovaisten lapset joutuvat elämään tässä yhteiskunassa jossa homopropgandaa yritetään väkisin tunkea jopa kouluihin aatteellisen virtauksen sokaisemana.

• ArtoTTT kirjoitti:

Luuletko todella ettei sillä ole merkitystä että kaiken pohja muutetaan, hyvin monet asiat yhteiskunnassamme ovat pohjimmiltaan ja alunperin perustuneet kristinuskolle, lainsäädäntö, oikeuslaitos, sairaanhoito, koululaitos jne. Nyt kun perustaksi nostetaan aikuisten mielihalujen ja oikkujen toteuttaminen mahd. pitkälle jopa lasten kustannuksella. Luuletko todella ettei sillä ole mitään merkitystä, myös uskovaisten lapset joutuvat elämään tässä yhteiskunassa jossa homopropgandaa yritetään väkisin tunkea jopa kouluihin aatteellisen virtauksen sokaisemana.

1.
        Kun on turva Jumalassa,
        turvassa on paremmassa
        kuin on tähti taivahalla,
        lintu emon siiven alla.

2.
        Herra seurakunnassansa
        aina hoitaa lapsiansa.
        Armonsa hän heille antaa,
        käsillänsä heitä kantaa.

3.
        Käsistä ei väkevistä
        mikään heitä irti riistä.
        Omakseen hän heidät osti,
        kuolemasta eloon nosti. 4.
        Milloin murheet heitä kohtaa,
        niiden alla Herra johtaa,
        ilon, lohdun antaa heille,
        uuden voiman uupuneille.

5.
        Iloitse siis auttajasta,
        Herran kansa, Jumalasta!
        Maahan lyö hän vainoojamme,
        sanansa on voimanamme.

6.
        Käyköön myöten taikka vastaan,
        eipä Isä hylkää lastaan.
        Herra ohjaa parhaaksemme
        kaikki vaiheet päiviemme.
        Virsi 397

• pertsa2012 kirjoitti:

"Tollo. Olen väestörekisterissä virallisesti avioliitossa. Mutta sinä pidät sitä hölmönä kuvitteluna."
        _________
        Sama kuin eunukki olisi naimisissa nymfomaanin kanssa ja kääntäen :=)

Hyvä vertaus 😂

1.
        Kun on turva Jumalassa,
        turvassa on paremmassa
        kuin on tähti taivahalla,
        lintu emon siiven alla.

2.
        Herra seurakunnassansa
        aina hoitaa lapsiansa.
        Armonsa hän heille antaa,
        käsillänsä heitä kantaa.

3.
        Käsistä ei väkevistä
        mikään heitä irti riistä.
        Omakseen hän heidät osti,
        kuolemasta eloon nosti. 4.
        Milloin murheet heitä kohtaa,
        niiden alla Herra johtaa,
        ilon, lohdun antaa heille,
        uuden voiman uupuneille.

5.
        Iloitse siis auttajasta,
        Herran kansa, Jumalasta!
        Maahan lyö hän vainoojamme,
        sanansa on voimanamme.

6.
        Käyköön myöten taikka vastaan,
        eipä Isä hylkää lastaan.
        Herra ohjaa parhaaksemme
        kaikki vaiheet päiviemme.
        Virsi 397

Väitätkö, että homous ja muut perversiot pitäisi hyväksyä virsiä laulellen 😳.

• Psalmi 91: 1. Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy,

2. se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan".
        3. Sillä hän päästää sinut linnustajan paulasta, turmiollisesta rutosta.
        4. Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.
        5. Et sinä pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta,
        6. et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee.
        7. Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu.
        8. Sinun silmäsi saavat vain katsella ja nähdä, kuinka jumalattomille kostetaan. -
        9. Sillä: "Sinä, Herra, olet minun turvani". - Korkeimman olet sinä ottanut suojaksesi.
        10. Ei kohtaa sinua onnettomuus, eikä vitsaus lähesty sinun majaasi.
        11. Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi.
        12. He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi.
        13. Sinä kuljet leijonan ja kyykäärmeen ylitse, sinä tallaat nuorta jalopeuraa ja lohikäärmettä. -
        14. "Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni.
        15. Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.
        16. Minä ravitsen hänet pitkällä iällä ja suon hänen nähdä antamani pelastuksen."

Psalmi 91: 1. Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy,

2. se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan".
        4. Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.
        6. et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee.
        7. Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu.
        8. Sinun silmäsi saavat vain katsella ja nähdä, kuinka jumalattomille kostetaan. -
        9. Sillä: "Sinä, Herra, olet minun turvani". - Korkeimman olet sinä ottanut suojaksesi.
        11. Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi.
        13. Sinä kuljet leijonan ja kyykäärmeen ylitse, sinä tallaat nuorta jalopeuraa ja lohikäärmettä. -
        14. "Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni.
        15. Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.
        16. Minä ravitsen hänet pitkällä iällä ja suon hänen nähdä antamani pelastuksen."

Luuletko, että nuo sanat koskevat sinua?

• usko.vainen kirjoitti:

Luuletko, että nuo sanat koskevat sinua?

Höpönassu sinä usko.vainen olet.

Psalmi 91: 1. Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy,

Sinä olet sympaattinen, Eerika.

• sage8 kirjoitti:

Höpönassu sinä usko.vainen olet.

Jumalan samna ei ole mitään höpönassua. Ja se joka luulee voivansa sieltä poimia vain itselleen sopivat asiat on säälittävin kaikista 😏

• sage8 kirjoitti:

Sinä olet sympaattinen, Eerika.

Kiitos Sage sanoistasi, niin sinäkin olet :)

• usko.vainen kirjoitti:

Jumalan samna ei ole mitään höpönassua. Ja se joka luulee voivansa sieltä poimia vain itselleen sopivat asiat on säälittävin kaikista 😏

Gal. 5: 22. Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
        23. Sellaista vastaan ei ole laki.
        24. Ja ne, jotka ovat Kristuksen Jeesuksen omat, ovat ristiinnaulinneet lihansa himoineen ja haluineen.
        25. Jos me Hengessä elämme, niin myös Hengessä vaeltakaamme.
        26. Älkäämme olko turhan kunnian pyytäjiä, niin että toisiamme ärsyttelemme, toisiamme kadehdimme.

Gal. 5: 22. Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
        23. Sellaista vastaan ei ole laki.
        24. Ja ne, jotka ovat Kristuksen Jeesuksen omat, ovat ristiinnaulinneet lihansa himoineen ja haluineen.
        25. Jos me Hengessä elämme, niin myös Hengessä vaeltakaamme.
        26. Älkäämme olko turhan kunnian pyytäjiä, niin että toisiamme ärsyttelemme, toisiamme kadehdimme.

Tämäkö kelpaa sinulle mutta ei Room 1 ja 1.Kor 6 ?

Kiitos Sage sanoistasi, niin sinäkin olet :)

Kiitos sinullekin, Eerika.

• usko.vainen kirjoitti:

Tämäkö kelpaa sinulle mutta ei Room 1 ja 1.Kor 6 ?

Ef.4 :29. Mikään rietas puhe älköön suustanne lähtekö, vaan ainoastaan sellainen, mikä on rakentavaista ja tarpeellista ja on mieluista niille, jotka kuulevat.
        30. Älkääkä saattako murheelliseksi Jumalan Pyhää Henkeä, joka on teille annettu sinetiksi lunastuksen päivään saakka.
        31. Kaikki katkeruus ja kiivastus ja viha ja huuto ja herjaus, kaikki pahuus olkoon kaukana teistä.
        32. Olkaa sen sijaan toisianne kohtaan ystävällisiä, hyväsydämisiä, anteeksiantavaisia toinen toisellenne, niinkuin Jumalakin on Kristuksessa teille anteeksi antanut.

• sage8 kirjoitti:

Kiitos sinullekin, Eerika.

Mukava kun olet täällä :)

Ef.4 :29. Mikään rietas puhe älköön suustanne lähtekö, vaan ainoastaan sellainen, mikä on rakentavaista ja tarpeellista ja on mieluista niille, jotka kuulevat.
        30. Älkääkä saattako murheelliseksi Jumalan Pyhää Henkeä, joka on teille annettu sinetiksi lunastuksen päivään saakka.
        31. Kaikki katkeruus ja kiivastus ja viha ja huuto ja herjaus, kaikki pahuus olkoon kaukana teistä.
        32. Olkaa sen sijaan toisianne kohtaan ystävällisiä, hyväsydämisiä, anteeksiantavaisia toinen toisellenne, niinkuin Jumalakin on Kristuksessa teille anteeksi antanut.

Ketä sinä luulet noilla postauksillasi pettäväsi 😂😂😂?

Mukava kun olet täällä :)

Samoin.

• usko.vainen kirjoitti:

Ketä sinä luulet noilla postauksillasi pettäväsi 😂😂😂?

Kol.3 :5. Kuolettakaa siis maalliset jäsenenne: haureus, saastaisuus, kiihko, paha himo ja ahneus, joka on epäjumalanpalvelusta,
        6. sillä niiden tähden tulee Jumalan viha,
        7. ja niissä tekin ennen vaelsitte, kun niissä elitte.
        8. Mutta nyt pankaa tekin pois ne kaikki: viha, kiivastus, pahuus, herjaus ja häpeällinen puhe suustanne.
        9. Älkää puhuko valhetta toisistanne, te, jotka olette riisuneet pois vanhan ihmisen tekoinensa
        10. ja pukeutuneet uuteen, joka uudistuu tietoon, Luojansa kuvan mukaan.
        11. Ja tässä ei ole kreikkalaista eikä juutalaista, ei ympärileikkausta eikä ympärileikkaamattomuutta, ei barbaaria, ei skyyttalaista, ei orjaa, ei vapaata, vaan kaikki ja kaikissa on Kristus.
        12. Pukeutukaa siis te, jotka olette Jumalan valituita, pyhiä ja rakkaita, sydämelliseen armahtavaisuuteen, ystävällisyyteen, nöyryyteen, sävyisyyteen, pitkämielisyyteen,
        13. kärsikää toinen toistanne ja antakaa toisillenne anteeksi, jos kenellä on moitetta toista vastaan. Niinkuin Herrakin on antanut teille anteeksi, niin myös te antakaa.
        14. Mutta kaiken tämän lisäksi pukeutukaa rakkauteen, mikä on täydellisyyden side.
        15. Ja vallitkoon teidän sydämissänne Kristuksen rauha, johon te olette kutsututkin yhdessä ruumiissa, ja olkaa kiitolliset.
        16. Runsaasti asukoon teissä Kristuksen sana; opettakaa ja neuvokaa toinen toistanne kaikessa viisaudessa, psalmeilla, kiitosvirsillä ja hengellisillä lauluilla, veisaten kiitollisesti Jumalalle sydämissänne.
        17. Ja kaikki, minkä teette sanalla tai työllä, kaikki tehkää Herran Jeesuksen nimessä, kiittäen Isää Jumalaa hänen kauttansa.

Kol.3 :5. Kuolettakaa siis maalliset jäsenenne: haureus, saastaisuus, kiihko, paha himo ja ahneus, joka on epäjumalanpalvelusta,
        6. sillä niiden tähden tulee Jumalan viha,
        7. ja niissä tekin ennen vaelsitte, kun niissä elitte.
        8. Mutta nyt pankaa tekin pois ne kaikki: viha, kiivastus, pahuus, herjaus ja häpeällinen puhe suustanne.
        9. Älkää puhuko valhetta toisistanne, te, jotka olette riisuneet pois vanhan ihmisen tekoinensa
        10. ja pukeutuneet uuteen, joka uudistuu tietoon, Luojansa kuvan mukaan.
        11. Ja tässä ei ole kreikkalaista eikä juutalaista, ei ympärileikkausta eikä ympärileikkaamattomuutta, ei barbaaria, ei skyyttalaista, ei orjaa, ei vapaata, vaan kaikki ja kaikissa on Kristus.
        12. Pukeutukaa siis te, jotka olette Jumalan valituita, pyhiä ja rakkaita, sydämelliseen armahtavaisuuteen, ystävällisyyteen, nöyryyteen, sävyisyyteen, pitkämielisyyteen,
        13. kärsikää toinen toistanne ja antakaa toisillenne anteeksi, jos kenellä on moitetta toista vastaan. Niinkuin Herrakin on antanut teille anteeksi, niin myös te antakaa.
        14. Mutta kaiken tämän lisäksi pukeutukaa rakkauteen, mikä on täydellisyyden side.
        15. Ja vallitkoon teidän sydämissänne Kristuksen rauha, johon te olette kutsututkin yhdessä ruumiissa, ja olkaa kiitolliset.
        16. Runsaasti asukoon teissä Kristuksen sana; opettakaa ja neuvokaa toinen toistanne kaikessa viisaudessa, psalmeilla, kiitosvirsillä ja hengellisillä lauluilla, veisaten kiitollisesti Jumalalle sydämissänne.
        17. Ja kaikki, minkä teette sanalla tai työllä, kaikki tehkää Herran Jeesuksen nimessä, kiittäen Isää Jumalaa hänen kauttansa.

Onko sinulla joku mania jolla yrität pyhittää itseäsi 😂😂😂?

• KohtaKonttaa
        usko.vainen kirjoitti:

Eerika on hurmoksissa.

• KohtaKonttaa kirjoitti:

Eerika on hurmoksissa.

Ei, kyllä tuo on maniaa 😂😂😂

• MetsäänMeneeJaLujaa
        usko.vainen kirjoitti:

On tuo eerika nyt kyllä lopullisesti seonnut. Ajaa sivuraiteella täysiillä eikä edes itse sitä huomaa.

• MetsäänMeneeJaLujaa kirjoitti:

On tuo eerika nyt kyllä lopullisesti seonnut. Ajaa sivuraiteella täysiillä eikä edes itse sitä huomaa.

Totuuden kieltäminen on näköjään kovaa hommaa psyykelle 😏

• Äänekkäimmin ja sitkeimmin seksuaalivähemmistöjen oikeuksia vastustavista kaiketi 99% on fundamentalistisia kristittyjä?

Ei muita huutelijoita missään näy. Mitään ”hiljaista enemmistöä”” ei ole tietenkään olemassa, on vain fundamentalistinen ”äänekäs vähemmistö” joka kovinkin ihmettelee miksi vähemmistöille tulisi antaa nyt mitään ”erityisoikeuksia” huomaamatta lainkaan mitä itse tekevät.

Vaativat juuri niitä erikoisoikeuksia. Vaativat, että voisivat sanella yli demokraattisen päätöksenteon mikä on marssijärjestys tässä yhteiskunnassa. Ja sehän on juuri heidän, marginaalivähemmistön tahto.

Eikä tämä siis koske vain seksuaalivähemmistöjä. Toki heidät haluttaisiin pakottaa kaappeihinsa takaisin mutta samalla huudellaan ja huidotaan joka suuntaan ”Ei,ei,ei…”

Täydellisen hermoromahduksen nämä saavat kun joku on eri mieltä heidän kanssaan. Eihän se passaa kun ”totuuden” yksinoikeudella omistavat. Ja vaikka Jumala on hiljaa niin he eivät ole.

Mutta kukaan muu ei yksinkertaisesti kehtaakaan väittää puhuvansa Jumalan suulla.

• Aika asian ytimeen. Ihan sellaisena konservatiivi mummon kasvattamana ja siinä ympäristössä eläneenä, niin olenkin suuresti ihmetellyt tätä nykyajan konservatiivi uskovien "huolta" seksiasioista kuin kuulkaa ne vanhat konservatiivit aikoinaan uhranneet seksiasioille ainuttakaan ajatusta, ihan koska sehän olisi ollut syntiä. Ja palstaa kun katselee saa käsityksen, etteivät muuta nykyään pohdikkaan kuin kaiken kansan yhtymisiä ???

Ja myös itse ovat vähemmistössä. Normaali naimisissa oleva heteromies ei jaksa jauhaa jostain vähemmistöjen makuukammari elämästä joka ei itseään mitenkään kosketa, että juu, puolestani myös konservatiivi kristityt saavat yhä edelleen nuo ihan yksityisesti hoitaa ja keskenään sopia, kunhan siinä ei lakia rikota ja kellekkään mitään pahaa tehdä.

• Pedofiiilitseuraavaksi

Täällä maapallolla ei olisi yhtä ainoaa homoa eikä transseksuaalia eikä lesboa jollei olisi ollut aikoinaan heteroja. Joten ihan biologian kannalta, kyllä se vaan kummasti häiritsee ja haittaa, että tätä järjenvastaista propagandaa syötetään jopa kouluissa ja päiväkodeissa. Kyllä se vaan "millään tavalla" sattuu nyt koskemaan koska ne järjelliset haluavat noudattaa hyviksi todettuja lakeja eikä muuttaa niitä pienenpienen vähemmistön haluamiksi. Haittaa, ihan nähdäkin heidän ällöttävyyksiä, vai että vielä lain pitäisi sallia heille mitä vaan. Seuraavaksi pyytävät pedofiilitkin samaa vetoamalla etteihän se meitä haittaa eikä koske "millään tavalla ".

• 'Seuraavaksi pyytävät pedofiilitkin samaa vetoamalla etteihän se meitä haittaa eikä koske "millään tavalla ".'

Jaa, pedofiili-kortti jälleen... Minä en nyt jaksa selittää mikä ero on pedofilialla ja kahden täysivaltaisen samaa sukupuolta olevan aikuisen välisellä avioliitolla.

Mutta pedofiilikorttiin vetoaminen ylipäätään on joko ajattelemattomuutta tai ihan silkkaa tyhmyyttä.

• Homotpitäkööttunkkinsa

Miksi näitä vielä pitää jahkailla ja pyöritellä? Eivätkö homot jo saaneet sen homoliittonsa? Miksi siitä vielä pitää jauhaa? Eikö se ollutkaan mieleen homoille vai oliko liian lyhyt takuu tai eikö se ollutkaan riittävän esteettinen?
      Minun mielestäni esim. homoliitoista meuhkaamisen voi mainiosti jo lopettaa, kun ne, joita asia KOSKEE, saivat tahtonsa läpi. Ei voisi vähempää kiinnostaa. Itse viittaan kintaalla koko instituutiolle nykyään. Homot pitäkööt tunkkinsa.

• HohHoijaa__

Kokoomuksessa on paljon tasa-arvoisen avioliittolain vastustajia. Sale Niinistön mukaan tasa-arvoisen avioliittolain tilalla olisi korkeintaan pitänyt olla rekisteröity parisuhde. Anne Holmlund oli tasa-arvoista avioliittolakia vastaan. Ihminen, joka kontrolloi aselupia! Huom! Holmlund, Paatero, Päivi Räsänen ovat kaikki keskenään tuttuja, samoilta seuduilta, antavat virkoja toisillensa ja sukulaisillensa. Putero vissiin joutu linnaan tietorikoksista? Espoon kokkareissa on myös paljon tasa-arvoista avioliittoa vastustavia, osa kuitenkin itse kaapissa.Poliisissa on paljon persuja ja kokkareita, jotka kammoavat, inhoavat, mutta toisaalta kadehtivat homoseksuaaleja. Homoseksuaali on heti potentiaalinen varas, väkivaltarikollinen, narkki, talousrikollinen eikä saisi asua Helsingin parhaimmilla asuinalueilla eikä saisi tehdä siivousta parempaa duunia, jumankekka niillä on työttöminä enemmän rahaa kuin meillä palkan jälkeen (ei ole). Poliiseissa on myös rikollisia ja lavastavat syyttömiä homoseksuaaleja syyllisiksi. Riittää kun kävelet homoseksuaalina kadulla niin olet potentiaalinen väkivaltarikollinen ja aggressiivinen. Jos harrastat kuntosalia olet automaattisesti rojuja douppaava. Jos menet rauhallisesti kauppaan niin olet vaarallinen varas jne.

Kepussa myös paljon tasa-arvoisen avioliittolain vastustajia. Sipilä uskovaisena ja mukakristittynä (ei ole perinteinen kristitty vaan vanhoillislestadiolainen. Vanhoillislestat uskovat vain Vanhaan Testamenttiin, eivät pidä Jeesusta Jumalan Poikana eivätkä näin ollen tunnusta Rakkauden Kaksoiskäskyä eli rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi). Syrjivät työnhaussa, työvuorojen jaossa ja asunnon etsinnässä homoseksuaaleja. Tosi ylimielisiä, vanhoillisia nenän vierttä katsovia rekrykonsultteja.

Kristillisissä lähes jokainen vastustaa tasa-arvoista avioliittolakia. Näiden poliittiskristillisten lähimmäisenrakkaus ulottuu vain itseen, itsensä kaltaisiin, omaa poliittista uraa ja taloutta hyödyttäviin.

Mitä taas normiheteroon tulee niin ei muiden kammariasiat vois vähempää kiinnostaa. Näissä vanhoillisuskovaiskonservatiiveissa onkin paljon niitä, joille seksi ja seksuaalisuus on aina ollut ihmeellinen tabu ja siten miten kielletympää niin sitä kiihottavampaa siis kaikenlainen seksi ja seksuaalisuus. Sitten kirkon piireihin ajautuu tosi paljon näitä seksuaalisesti muita hyväksikäyttäviä. Sitten on niitä visusti kaapissa olevia, jotka ensimmäisenä huutavat Ei, Ei, Ei. Johan sen näkee joistakin jo päällepäinkin, vaikka kuinka hokisi Ei, Ei, Ei, se ei käy-litanniaa. Osa taas on valinnut poliittisen puolueen vain sen mukaan minkä listoilta pääsee itse helpoimmin mahdollisimman ylös. Monelle se tarkoittanee valehtelua suuntaan jos toiseen ja kaikki vain oman vallan, uran, ahneuden ja rahan takia.

• Korjataanpa nyt hiukan.

"Sale Niinistön mukaan tasa-arvoisen avioliittolain tilalla olisi korkeintaan pitänyt olla rekisteröity parisuhde. "

Ei vaan pariliitto. Niinistön ehdotus oli radikaalein kaikista. Hän näet ehdotti koko avioliittoinstituutiosta luopumista ja sen korvaamista pariliitolla jonka sisällön ja merkityksen sitten jokainen päättäköön itse.

• a-teisti kirjoitti:

Korjataanpa nyt hiukan.

"Sale Niinistön mukaan tasa-arvoisen avioliittolain tilalla olisi korkeintaan pitänyt olla rekisteröity parisuhde. "

Ei vaan pariliitto. Niinistön ehdotus oli radikaalein kaikista. Hän näet ehdotti koko avioliittoinstituutiosta luopumista ja sen korvaamista pariliitolla jonka sisällön ja merkityksen sitten jokainen päättäköön itse.

"- Olen moneen kertaan esittänyt aikanaan kantani siitä miten täysi tasavertaisuus toteutettaisiin. Minun mielestäni paras malli olisi ollut se, että oltaisiin tehty kaikista - heteroista ja homopareista - pariliitto-nimisiä. Sillä olisi vältetty se, että sanasta avioliitto syntyy sitten katkeria tuntemuksia. Tämä ei vain tuntunut nauttivan kovin suurta suosiota, Niinistö toteaa."

http://www.iltalehti.fi/uutiset/201702282200078305_uu.shtml

• nähty.on.ei.kirj
        a-teisti kirjoitti:

"- Olen moneen kertaan esittänyt aikanaan kantani siitä miten täysi tasavertaisuus toteutettaisiin. Minun mielestäni paras malli olisi ollut se, että oltaisiin tehty kaikista - heteroista ja homopareista - pariliitto-nimisiä. Sillä olisi vältetty se, että sanasta avioliitto syntyy sitten katkeria tuntemuksia. Tämä ei vain tuntunut nauttivan kovin suurta suosiota, Niinistö toteaa."

http://www.iltalehti.fi/uutiset/201702282200078305_uu.shtml

Ei tietenkään koska "aidon uskovanhan tunnistaa siitää , että asettaa aina itsensä paremmaksi " eikä kuten Jeesus opetti heikoimman asemaan.

• nähty.on.ei.kirj kirjoitti:

Ei tietenkään koska "aidon uskovanhan tunnistaa siitää , että asettaa aina itsensä paremmaksi " eikä kuten Jeesus opetti heikoimman asemaan.

Käskikö Jeesus seuraajiensa olla heikkoja??? 😳

• usko.vainen kirjoitti:

Käskikö Jeesus seuraajiensa olla heikkoja??? 😳

No ei tainnut mutta ei kehoittamaan kivittämäänkään, tuonkin olisit tiennyt jos olisit vähän sinne päin olevana Bibelsinsiisi lukenut , vai oletko ihan uutta verta, eli luet ihan erik kirjojaja :O

• nähty.on kirjoitti:

No ei tainnut mutta ei kehoittamaan kivittämäänkään, tuonkin olisit tiennyt jos olisit vähän sinne päin olevana Bibelsinsiisi lukenut , vai oletko ihan uutta verta, eli luet ihan erik kirjojaja :O

Olenko väittänyt, että käski kivittämään? 😉

• usko.vainen kirjoitti:

Olenko väittänyt, että käski kivittämään? 😉

Et varmaan ole ihan samatarkasti sitä sanonut mutta mutta mitä sinun elämään n vaitusta jos kaksi homoa tai lesboa menevät naimisiin. Onko siis mahdollisesti tuleva avioliittosi jotenkin erillainen.

• nähty.on kirjoitti:

Et varmaan ole ihan samatarkasti sitä sanonut mutta mutta mitä sinun elämään n vaitusta jos kaksi homoa tai lesboa menevät naimisiin. Onko siis mahdollisesti tuleva avioliittosi jotenkin erillainen.

Jos nyt oikein ymmärrän niin sinusta minä kivitän homoja ja lesboja kun pidän heidän suhteitaan luonnomina ja Jumalan sanan vastaisina? 🤗

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      612
      2256
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      108
      1108
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      26
      1096
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      5
      954
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      865
    6. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      86
      855
    7. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      759
    8. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      89
      752
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      725
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65