Lutka-ilmiö yhdellä kuvalla selitettynä

sellainen.on.nainen

https://www.instagram.com/p/Bb-Qd__jVYh/

Kuvan ottamiseen ja julkaisemiseen on vain yksi syy: "Katsokaa ketä minä panin viimeyönä." Tämä on juuri se asia mitä naiset statusmiehistä hakevat: "Katsokaa minua ja kadehtikaa tytöt". Mies on alennettu joksikin Luis Vuittonin käsilaukuksi jolla leuhkitaan ja jota esitetään koko maailmalle. Eihän se Amin Asikaista haittaa, lisää vaan tyttöjä vaikkei seisoiskaan.

Tämän vuoksi ketmistä tulee ätmi ja ätmistä hc-ätmi.

25

480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • senkingay

      Nyt amin irrottaa sun hampaat

      • jos.kysyä.saa

        Meinaatko ettei sillä oikeasti seiso?


    • Nojaa, en nyt näe tuossa niinkään lutkaa. Ihmisiä kyllä, jotka ovat ylpeitä toisistaan ja toistensa seurasta. Ja eivät peittele sitä.

      • Enkä nyt tiedä tarviiko sitä mitenkään korostaa kuvilla, mutta en näe mitään järkyttävää siinäkään, jos joku haluaa kuvata itseään ja kumppaniaan noin. Riippuu vähän kuinka tyrkkyä ja jatkuvaa se tyrkytys on? Tai mihin sillä tähdätään...


      • Lisään nyt vielä, kun ajatus kulkee tälleen klimppeinä näin aamusta. Että minusta on vaan hyvä, jos on terveesti ylpeä kumppanistaan ja siitä, että saa olla yhdessä. Mikään Vuittonin laukku vertaus taas, se ei oo tervettä ylpeyttä. Välineellistämistä vaan.


      • 654
        monnom kirjoitti:

        Lisään nyt vielä, kun ajatus kulkee tälleen klimppeinä näin aamusta. Että minusta on vaan hyvä, jos on terveesti ylpeä kumppanistaan ja siitä, että saa olla yhdessä. Mikään Vuittonin laukku vertaus taas, se ei oo tervettä ylpeyttä. Välineellistämistä vaan.

        Ei kai aloittaja edes osaa ajatella toisia ihmisiä muuten kuin esineinä.
        Aloitus on tehty varmaankin vain silkasta kateudesta. Hän kun tietää, ettei kukaan nainen voisi häntä itseään kohdella Vuitoninlaukkuna, tai minään muunakaan arvoesineenä.


      • 654 kirjoitti:

        Ei kai aloittaja edes osaa ajatella toisia ihmisiä muuten kuin esineinä.
        Aloitus on tehty varmaankin vain silkasta kateudesta. Hän kun tietää, ettei kukaan nainen voisi häntä itseään kohdella Vuitoninlaukkuna, tai minään muunakaan arvoesineenä.

        Ainakin teksti on laadittu juuri niin, että esineitähän ihmiset vaan ovat...onko sitten provo vai ei. Tiedä häntä. Oli vaan pakottava tarve tuoda toinen näkökulma asiaan.

        Aika huolestuttavaa, jos ihmiset on vaan esineitä, joita käytetään ja nakataan menemään. Siis se ajattelumalli on järkyttävä. :(


      • monnom kirjoitti:

        Ainakin teksti on laadittu juuri niin, että esineitähän ihmiset vaan ovat...onko sitten provo vai ei. Tiedä häntä. Oli vaan pakottava tarve tuoda toinen näkökulma asiaan.

        Aika huolestuttavaa, jos ihmiset on vaan esineitä, joita käytetään ja nakataan menemään. Siis se ajattelumalli on järkyttävä. :(

        No aika paljolti kertoo aloitus myös siitä, että syy heitetään aina muualle kuin itseensä.
        Olen siihen kyllä syyllistynyt itsekin, mutta silloinhan juuri ihmettelee muitten ihmisten käytöstä. Ei pidä suostua heittopussiksi. Kyllä täällä maailmassa riittää ihmisiä, jotka ei muista ihmisistä välitä.
        Mulle ainakin riittää yksikin kerta, kun minua käytetään hyväksi. Se toinen saa tehdä tilanteelle jotain, tai sitten se on siinä, ei tarvitse odottaa tältä suunnalta enää mitään hyvää. Ei mun tarvitse pahaakaan sinne kipata ja alentua samalle tasolle, mutta enpähän noteeraa sitten sen kummasemmin hyvinkään.

        Ajattelen aina niin, että en minä mitään siinä menetä. Jos joku ihminen kohtelee minua kaltoin, hän menettää... minut. Ja ainoa keino on korjata itse tilanne...jos sen voi...ei ole mun homma.


      • Dissident kirjoitti:

        No aika paljolti kertoo aloitus myös siitä, että syy heitetään aina muualle kuin itseensä.
        Olen siihen kyllä syyllistynyt itsekin, mutta silloinhan juuri ihmettelee muitten ihmisten käytöstä. Ei pidä suostua heittopussiksi. Kyllä täällä maailmassa riittää ihmisiä, jotka ei muista ihmisistä välitä.
        Mulle ainakin riittää yksikin kerta, kun minua käytetään hyväksi. Se toinen saa tehdä tilanteelle jotain, tai sitten se on siinä, ei tarvitse odottaa tältä suunnalta enää mitään hyvää. Ei mun tarvitse pahaakaan sinne kipata ja alentua samalle tasolle, mutta enpähän noteeraa sitten sen kummasemmin hyvinkään.

        Ajattelen aina niin, että en minä mitään siinä menetä. Jos joku ihminen kohtelee minua kaltoin, hän menettää... minut. Ja ainoa keino on korjata itse tilanne...jos sen voi...ei ole mun homma.

        Kyllä tuohon varmasti kaikki joskus sortuu. Onhan se toisinaan helpompaa syyttää jotakin toista, kun kohdata itsensä ja oma syyllisyytensä tuoreeltaan. Mutta jos taas haluaa olla rehellinen ja oppia jotakin tilanteesta, niin sen oma osuutensa kyllä pui mielessään tarkkaan läpi. Itselle sokeutuminen on kans aika tavallista.


        Riittää riittää ja kaikista ei pysty välittämäänkään. Ei intensiivisesti ja sanan varsinaisessa merkityksessä. Ihmisiä lipuu ohi, kuin laineita merenrannassa.

        Hyväksikäyttöä nyt ei kannatakaan painaa villaisella, toisellakin tulee olla vastuu yhteisestä toimivasta taipaleesta. Yhteistyötähän sen kuuluu olla, vastavuoroista, kunnioittamista. Eiköhän sen toisen asenne ole aika selvä, jos ei yritä korjausliikkeitä, vaikka huomaa että meni nyt möhlimiseksi.

        Eihän siinä menetäkään, jos ei ole alunperinkään aikeita yhdessä kulkea. Ja kyllä sen näkee onko vai ei...aika pian. :)


      • monnom kirjoitti:

        Kyllä tuohon varmasti kaikki joskus sortuu. Onhan se toisinaan helpompaa syyttää jotakin toista, kun kohdata itsensä ja oma syyllisyytensä tuoreeltaan. Mutta jos taas haluaa olla rehellinen ja oppia jotakin tilanteesta, niin sen oma osuutensa kyllä pui mielessään tarkkaan läpi. Itselle sokeutuminen on kans aika tavallista.


        Riittää riittää ja kaikista ei pysty välittämäänkään. Ei intensiivisesti ja sanan varsinaisessa merkityksessä. Ihmisiä lipuu ohi, kuin laineita merenrannassa.

        Hyväksikäyttöä nyt ei kannatakaan painaa villaisella, toisellakin tulee olla vastuu yhteisestä toimivasta taipaleesta. Yhteistyötähän sen kuuluu olla, vastavuoroista, kunnioittamista. Eiköhän sen toisen asenne ole aika selvä, jos ei yritä korjausliikkeitä, vaikka huomaa että meni nyt möhlimiseksi.

        Eihän siinä menetäkään, jos ei ole alunperinkään aikeita yhdessä kulkea. Ja kyllä sen näkee onko vai ei...aika pian. :)

        Niin, no syyllisyys on ehkä välillä voimakas sana, ainakin jos miettii jotain hyväksikäytetyksi tulemista. Hölmöys, tai sinisilmäisyys ehkä osuvampi. Huvittaa vaan se raamatun ohje....eikös se mennyt, että jos joku lyö, niin käännä toinenkin poski? Kukahan senkin on keksinyt? En minä ainakaan enää toista poskea käännä... Pujotan lampiset jalkaan ja suksin v..ttuun siitä, enkä enää siihen jää möllöttämään. heh..

        Niin, ei sitä kaikkien kaveri tarvitse olla...silti voi arvostaa ihmisiä, vaikka ne ei samantyylisiä olisikaan.

        Joo, no joskus olen saanut aika tylyjäkin pakkeja, niin olen lipsauttanut tuon, etten mitään menetä... siihen on tullut koomisia kyselyitä. Mutta mitä minä menetän ihmisessä, joka ei ole minusta kiinnostunut? Toisinpäinhän se on, jos minä olen hänestä kiinnostunut... Kyllä täällä löytyy ihmisiä paljon, jotka ovat minusta kiinnostunutkin, että ei tarvitse olla huolissaan. On paljon kivempi lähtee tilanteesta henkseleitä paukutellen, kun tuijotellen varpaitaan alistettuna...


      • Dissident kirjoitti:

        Niin, no syyllisyys on ehkä välillä voimakas sana, ainakin jos miettii jotain hyväksikäytetyksi tulemista. Hölmöys, tai sinisilmäisyys ehkä osuvampi. Huvittaa vaan se raamatun ohje....eikös se mennyt, että jos joku lyö, niin käännä toinenkin poski? Kukahan senkin on keksinyt? En minä ainakaan enää toista poskea käännä... Pujotan lampiset jalkaan ja suksin v..ttuun siitä, enkä enää siihen jää möllöttämään. heh..

        Niin, ei sitä kaikkien kaveri tarvitse olla...silti voi arvostaa ihmisiä, vaikka ne ei samantyylisiä olisikaan.

        Joo, no joskus olen saanut aika tylyjäkin pakkeja, niin olen lipsauttanut tuon, etten mitään menetä... siihen on tullut koomisia kyselyitä. Mutta mitä minä menetän ihmisessä, joka ei ole minusta kiinnostunut? Toisinpäinhän se on, jos minä olen hänestä kiinnostunut... Kyllä täällä löytyy ihmisiä paljon, jotka ovat minusta kiinnostunutkin, että ei tarvitse olla huolissaan. On paljon kivempi lähtee tilanteesta henkseleitä paukutellen, kun tuijotellen varpaitaan alistettuna...

        "Niin, no syyllisyys on ehkä välillä voimakas sana, ainakin jos miettii jotain hyväksikäytetyksi tulemista. Hölmöys, tai sinisilmäisyys ehkä osuvampi. Huvittaa vaan se raamatun ohje....eikös se mennyt, että jos joku lyö, niin käännä toinenkin poski? Kukahan senkin on keksinyt? En minä ainakaan enää toista poskea käännä... Pujotan lampiset jalkaan ja suksin v..ttuun siitä, enkä enää siihen jää möllöttämään. heh.."

        - Totta, hyväksikäyttämisen jälkeen hyväksikäytetty usein kuitenkin syyllistää itseään. Se on aika tavallista. Kai hyväksikäytetyksi useinmiten tuleekin helposti hyväuskoiset ja sinisimmu naivit. Tai oikeastaan aina kuvatunlaiset...

        Heh, suksit vittuun möllöttämään. Oli niin pontevasti tokaistu, että hirnahdin ääneen mielikuvaa. 😂

        "Niin, ei sitä kaikkien kaveri tarvitse olla...silti voi arvostaa ihmisiä, vaikka ne ei samantyylisiä olisikaan. "

        - No aamen tälle. Näin just. Olishan se oikeesti puuduttavaa, jos kaikki olis klooneja...

        "Joo, no joskus olen saanut aika tylyjäkin pakkeja, niin olen lipsauttanut tuon, etten mitään menetä... siihen on tullut koomisia kyselyitä. Mutta mitä minä menetän ihmisessä, joka ei ole minusta kiinnostunut? "

        - Kumpikaan ei menetä mitään, jos mielenkiinto ei riitä ja kanna. Mun mielestä. Korkeintaan sen yrittämisen hetken menettää..lähinnä aikaa tai vaivaa tehdä aloite..

        Voittajan on helppo hymyillä, totesi Irwinkin aikoinaan. Minusta se on jo voitto, kun ihmiset jotka ei oikeesti ole sinusta kiinnostuneita pysyy pois jaloista.


      • monnom kirjoitti:

        "Niin, no syyllisyys on ehkä välillä voimakas sana, ainakin jos miettii jotain hyväksikäytetyksi tulemista. Hölmöys, tai sinisilmäisyys ehkä osuvampi. Huvittaa vaan se raamatun ohje....eikös se mennyt, että jos joku lyö, niin käännä toinenkin poski? Kukahan senkin on keksinyt? En minä ainakaan enää toista poskea käännä... Pujotan lampiset jalkaan ja suksin v..ttuun siitä, enkä enää siihen jää möllöttämään. heh.."

        - Totta, hyväksikäyttämisen jälkeen hyväksikäytetty usein kuitenkin syyllistää itseään. Se on aika tavallista. Kai hyväksikäytetyksi useinmiten tuleekin helposti hyväuskoiset ja sinisimmu naivit. Tai oikeastaan aina kuvatunlaiset...

        Heh, suksit vittuun möllöttämään. Oli niin pontevasti tokaistu, että hirnahdin ääneen mielikuvaa. 😂

        "Niin, ei sitä kaikkien kaveri tarvitse olla...silti voi arvostaa ihmisiä, vaikka ne ei samantyylisiä olisikaan. "

        - No aamen tälle. Näin just. Olishan se oikeesti puuduttavaa, jos kaikki olis klooneja...

        "Joo, no joskus olen saanut aika tylyjäkin pakkeja, niin olen lipsauttanut tuon, etten mitään menetä... siihen on tullut koomisia kyselyitä. Mutta mitä minä menetän ihmisessä, joka ei ole minusta kiinnostunut? "

        - Kumpikaan ei menetä mitään, jos mielenkiinto ei riitä ja kanna. Mun mielestä. Korkeintaan sen yrittämisen hetken menettää..lähinnä aikaa tai vaivaa tehdä aloite..

        Voittajan on helppo hymyillä, totesi Irwinkin aikoinaan. Minusta se on jo voitto, kun ihmiset jotka ei oikeesti ole sinusta kiinnostuneita pysyy pois jaloista.

        No syyllistämisen puolesta voisi vaikka oppia. Eikä poteroitua... Niistä muuten jää sellaiset möröt päähän, että sitä kyttää kaikkea ja pelkää... pieni epäilys ja kyseenalaistaminen on ok, mutta pelko on epäluuloa ja siinä on vaikea elää. Ja mitä voikaan lipua elämän ohi?

        Siteerasin vähän Tony Halmetta, se tais kyllä muistaakseni vielä voidella Lampisensa vielä...

        No mä olen ainakin löytänyt niin paljon kaikkea vähään aikaan, kun en vaan just käperry ja luotan itseeni, että voin kohdata kaikenlaisia ihmisiä, koska ei minun ole pakko jumittua mihinkään, jos ei tunnu hyvältä...

        Minä koen menettäväni aina jotain, jos taannun entisiin muistoihin ja perustelen niillä jonkun ihmisen. Ne ei ole totta, ne on tunteita ja ne saa aikaan ajatuksia, jotka ei ole totta. Totta on se, minkä näkee, kokee sillä hetkellä.

        No voitontunne sisällä on tärkeä, tulipa se mistä vaan. Se on itsensä ylittämistä aina....minusta.


      • Miksi pitää olla alasti?


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Miksi pitää olla alasti?

        Onko ne alasti? Vai ilman paitaa. En tiedä, oisko tuo nykyään tapa olla naturelli? ;)

        Aatami ja Eeva asussa.


      • monnom kirjoitti:

        Onko ne alasti? Vai ilman paitaa. En tiedä, oisko tuo nykyään tapa olla naturelli? ;)

        Aatami ja Eeva asussa.

        Noita "naturelli" kuvia on jo vähän liikaa..

        Ei ole oikein "originelli". :D


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Noita "naturelli" kuvia on jo vähän liikaa..

        Ei ole oikein "originelli". :D

        Heh, no se on totta. Mutta onhan ne originellit ihmiset siinä parina. :)

        Kaikkihan on alasti luonnostaan. Myös vaatteidensa alla.


      • monnom kirjoitti:

        Heh, no se on totta. Mutta onhan ne originellit ihmiset siinä parina. :)

        Kaikkihan on alasti luonnostaan. Myös vaatteidensa alla.

        Tuossa törröhuulessa ei ole mitään luonnollista eikä originellia. :D

        On just niitä naisia joiden pitää saada mahdollisimman paljon huomiota.


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Tuossa törröhuulessa ei ole mitään luonnollista eikä originellia. :D

        On just niitä naisia joiden pitää saada mahdollisimman paljon huomiota.

        Raskas sanoa mitä huomiota tahtoo tuolla. Mutta ainakin se onnistui saamaan sen huomion. :D

        Toiset osaa vetää huomion itseensä.


      • monnom kirjoitti:

        Raskas sanoa mitä huomiota tahtoo tuolla. Mutta ainakin se onnistui saamaan sen huomion. :D

        Toiset osaa vetää huomion itseensä.

        Eiköhän se horoilu aina saa huomiota. :D


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Eiköhän se horoilu aina saa huomiota. :D

        Saa, ihan sama missä kyseistä horoilua harrastaa, ei nätisti kulkevia naisia juuri kukaan noteeraa. Muistaa eräätkin ulkona käymiset likkakaverin kanssa tms. Se joka osas flirttailla ja keimailla sai huomion tyyliin kaikilta ja tökköpaskana kattelin sivusta. No valkeni ainakin ko.paikkojen touhut ja se, että mä en niistä mestoista ikinä löytäs mitään mulle sopivaa miestä...enkä löytänytkään, joten unohdin heti alkuunsa 18- vuotiaana kapakat.

        Siis pois luvuista löytää potentiaalista mussukkaa. Kyllä se ihan muualta sitten löytyikin...


      • sehän.jo.kerrottiin
        monnom kirjoitti:

        Raskas sanoa mitä huomiota tahtoo tuolla. Mutta ainakin se onnistui saamaan sen huomion. :D

        Toiset osaa vetää huomion itseensä.

        Itserakkautta tuo on, narsismia. Naisen ainoa syy olla koko miehen kanssa on se miten miehen status heijastuu naiseen itseensä. Siksi otetaan tuollaisia kuvia ja ladataan ne nettiin kaikkien ihmeteltäväksi.


    • Vaikka muidenkin kehon osien lisäksi seisoisi myös järki, ei kannattaisi suostua tuollaisiin kuviin.

      Sääli Amia, nyrkkeily ei tee kipeää ainoastaan kehässä.

      • Daami.Asikainen

        Eihän mies tuollaiseen suostuisi.


      • Daami.Asikainen kirjoitti:

        Eihän mies tuollaiseen suostuisi.

        Ei suostu, mutta tässä tapauksessa mies ei ole välttämättä ymmärtänyt mistä on kysymys.

        Hyväksikäyttöä.


    • Alliask

      Feminiini vs homoniini.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe