16 vuotias poika tykkään sormista pyllyssä!

Rakastan tunnetta kun keskisormeni tunkeutuu tiukkaan peppureikääni. Joskus olen käyttänyt myös siskoni hiusharjaa ja keittiöstä puukauhaa. Ovat olleet mukavia vaikka puukauhasta tulikin muutama tikku mutta se ei menoa haitannut;) Ehdottakaa te jotain isoa ja peppuun menevään omiin pikku ilta leikkeihini,kiitos jo etukäteen!
Ilmianna
Jaa

9 Vastausta

Itse suosittelisin ehkä tuollaista 0,5l limsapulloa! sen ku tunkee pepperoonireikään ni ai ettien että ku tekee hyvvää!
Ilmianna
Jaa
Mikä tahansa suippopäinen esine. Tai sitte joku kaveri laittamaan ihan aitoa sinne 😁
Ilmianna
Jaa
Imukuppikiinnityksellä varustettu dildo. Jos siinä on terskan ja varren välissä liian syvä rako niin sitten tuntuu ilkeältä. Dildon muodon saa tuunattua halutuksi mattoveistä ja kuumailmapuhallinta käyttäen, kunhan varoo hengittämästä käryä. Myös juottimen kärjellä voi sitä sulatella kunhan sitten kuumailmapuhaltimella tasoittelee pinnan.
Ilmianna
Jaa
Hei 16-v. Haluaisin sormettaa tiukkaa peppuasi ja sinä tekisit mulle samoin. Sitten työnnän liukkaan kovan kullini sun pikku pyllyyn, jooko?
Ilmianna
Jaa
Hei 16-v. Saanko sormettaa sun pikku peppua, Sitten työnnän kovan, liukkaan kaluni sisään. Tykkäät siitä varmasti.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Käy! Milloin vain;)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Sinä tarvitset naisen kosketusta! Hän voi kosketella hellästi persereikääsi samalla kun jyystätä häntä pesukonetta vasten kuin viimeistä päivää! Mieluiten cheerleader, ne on näppäriä ja venyy hyvin!
Ilmianna
Jaa
Kyllä peppureiän rassaaminen tuntuu ihan kivalta. Voisit kokeilla vaikka hk-sinistä, mutta ole varovainen se on aika paksu. Tietysti voisit ensin totutella jollakin grillimakkaralla.
Ilmianna
Jaa
Tääl 15v poika kans tykkää ottaa pyllyy🙈 tytöltä olis kiva saada kunnon anaalikäsittely
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

16 vuotias poika tykkään sormista pyllyssä!

Rakastan tunnetta kun keskisormeni tunkeutuu tiukkaan peppureikääni. Joskus olen käyttänyt myös siskoni hiusharjaa ja keittiöstä puukauhaa. Ovat olleet mukavia vaikka puukauhasta tulikin muutama tikku mutta se ei menoa haitannut;) Ehdottakaa te jotain isoa ja peppuun menevään omiin pikku ilta leikkeihini,kiitos jo etukäteen!

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta