16 vuotias poika tykkään sormista pyllyssä!

Peppujutuistapitäväpoika

Rakastan tunnetta kun keskisormeni tunkeutuu tiukkaan peppureikääni. Joskus olen käyttänyt myös siskoni hiusharjaa ja keittiöstä puukauhaa. Ovat olleet mukavia vaikka puukauhasta tulikin muutama tikku mutta se ei menoa haitannut;) Ehdottakaa te jotain isoa ja peppuun menevään omiin pikku ilta leikkeihini,kiitos jo etukäteen!

10

2414

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peppumake22

Itse suosittelisin ehkä tuollaista 0,5l limsapulloa! sen ku tunkee pepperoonireikään ni ai ettien että ku tekee hyvvää!

• Bööbbö

Mikä tahansa suippopäinen esine. Tai sitte joku kaveri laittamaan ihan aitoa sinne 😁

• tee.se.itse

Imukuppikiinnityksellä varustettu dildo. Jos siinä on terskan ja varren välissä liian syvä rako niin sitten tuntuu ilkeältä. Dildon muodon saa tuunattua halutuksi mattoveistä ja kuumailmapuhallinta käyttäen, kunhan varoo hengittämästä käryä. Myös juottimen kärjellä voi sitä sulatella kunhan sitten kuumailmapuhaltimella tasoittelee pinnan.

• Marekdear

Hei 16-v. Haluaisin sormettaa tiukkaa peppuasi ja sinä tekisit mulle samoin. Sitten työnnän liukkaan kovan kullini sun pikku pyllyyn, jooko?

• marekdear

Hei 16-v. Saanko sormettaa sun pikku peppua, Sitten työnnän kovan, liukkaan kaluni sisään. Tykkäät siitä varmasti.

• Peppujutuistapitäväpoika

Käy! Milloin vain;)

• cheertyty02

Sinä tarvitset naisen kosketusta! Hän voi kosketella hellästi persereikääsi samalla kun jyystätä häntä pesukonetta vasten kuin viimeistä päivää! Mieluiten cheerleader, ne on näppäriä ja venyy hyvin!

• makeaa-peppuun-

Kyllä peppureiän rassaaminen tuntuu ihan kivalta. Voisit kokeilla vaikka hk-sinistä, mutta ole varovainen se on aika paksu. Tietysti voisit ensin totutella jollakin grillimakkaralla.

• Peppupoika

Tääl 15v poika kans tykkää ottaa pyllyy🙈 tytöltä olis kiva saada kunnon anaalikäsittely

• Olin kesällä matkaoppaana Saksalaisille. Reitti vai Hangosta Nuorgamiin. Istuin koko matkan jonkun nakki pepussa. Tuntui tosi hyvältä ja syvältä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      13
      1713
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      140
      1702
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      291
      1312
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1098
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1076
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      130
      972
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      965
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      915
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      895
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      888
    Aihe