Nainen, oletko kateellinen kauniimmille naisille

Pillujen--asiantuntija

35

692

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen39vee

Ei, päinvastoin - sehän on vain mukavaa, jos muut naiset miellyttävät omaa silmää ;)

• Nainen paranee vanhetessaan kuin viini...Ja juu, kyllä mä tuollaiset lihakset haluaisin, mutta en niin paljon että tekisin jotain sen eteen.

• Tehään vanhasta patjasta sulle kunnon habat!

• Dissident kirjoitti:

Tehään vanhasta patjasta sulle kunnon habat!

Kyllä mä haluisin ihan toimivat, nostelisin ätmejä seinää vasten ja ripustelisin niitä naulakkoon..

Nyt vasta huomasin, että nämä nimimerkin pallokuvat pienenee kun vastaa jollekin. Miääleenkiintosta.. eikös juu.

• Wwuwuw kirjoitti:

Kyllä mä haluisin ihan toimivat, nostelisin ätmejä seinää vasten ja ripustelisin niitä naulakkoon..

Nyt vasta huomasin, että nämä nimimerkin pallokuvat pienenee kun vastaa jollekin. Miääleenkiintosta.. eikös juu.

No eipähän niitä ätmejä sellaisina irl. löydy, että täällä sun pitää niitä nostella... Että sun pitää ottaa valokuva ittestäs Zipilänä ja lisätä siihen ne vaahtokumipatjalihakset ja sit täällä alat nostelee hippejä naulakkoon. Muuten siitä tuli mieleen yks avaus täällä, kun joku oli linkannut jutun, missä mies oli mennyt koiran kanssa treffeille naisen kaa, oli sit ravintolaan mennessä pistänyt koiran putkilaukkuun ja narikkaan roikkumaan....keskikokoisen koiran! Ei juma....mä en voi mitään, että naurattaa ajatus beeglestä nakottamassa kiiluvin silmin putkikassissa, sit joku ukko paasaa entisistä naisistaan olutta kiskoen....ei ihme että ei oikein nainen kiinnostu...voi helkatti...

Niin, mutta eivät pienene kokoaikaa...nyttenkin kun vastaat, on se samankokoienen kuin edellä... Ota vaikka viivotin ja mittaa....

• Dissident kirjoitti:

No eipähän niitä ätmejä sellaisina irl. löydy, että täällä sun pitää niitä nostella... Että sun pitää ottaa valokuva ittestäs Zipilänä ja lisätä siihen ne vaahtokumipatjalihakset ja sit täällä alat nostelee hippejä naulakkoon. Muuten siitä tuli mieleen yks avaus täällä, kun joku oli linkannut jutun, missä mies oli mennyt koiran kanssa treffeille naisen kaa, oli sit ravintolaan mennessä pistänyt koiran putkilaukkuun ja narikkaan roikkumaan....keskikokoisen koiran! Ei juma....mä en voi mitään, että naurattaa ajatus beeglestä nakottamassa kiiluvin silmin putkikassissa, sit joku ukko paasaa entisistä naisistaan olutta kiskoen....ei ihme että ei oikein nainen kiinnostu...voi helkatti...

Niin, mutta eivät pienene kokoaikaa...nyttenkin kun vastaat, on se samankokoienen kuin edellä... Ota vaikka viivotin ja mittaa....

Hippi? Mä olen kuules hippi! Ainakin tänään, tänä iltana. Mitä sä niitä ätmeihin sekotat?

Ätmin tunnistaa siitä, että se kävelee aina jalat suorina, polvet ei taivu yhtään. Tai sitten polvet taipuu niin, että ne hipoo melkein maata ja kädet on aina jäykkinä kylkiä vasten. Viime aikoina olen niitä bongaillut ja tehnyt merkintöjä...Käpytikat on myös mielenkiintoisia. Ätmit ei lentele lintulaudalle, semmonen ero, mutta käpytikat taas.. sukupuolen ero niillä on se, että koirailla on semmonen punanen täplä niskassa, ihan kuin joku tähtäyspiste, tikkataulun keskus.. 🤣
        Ätmit taas, ne on kaikki uroksia.

• Dissident kirjoitti:

Ai niin, mulla muuten On komerossa sellaset kumiset/muoviset miehen rintalihakset, jotka voi pistää kuminauhoilla kainaloiden ympärille.
        Ei hitsi, mähän otan siitä kuvan, ootas vaan..

• Wwuwuw kirjoitti:

Hippi? Mä olen kuules hippi! Ainakin tänään, tänä iltana. Mitä sä niitä ätmeihin sekotat?

Ätmin tunnistaa siitä, että se kävelee aina jalat suorina, polvet ei taivu yhtään. Tai sitten polvet taipuu niin, että ne hipoo melkein maata ja kädet on aina jäykkinä kylkiä vasten. Viime aikoina olen niitä bongaillut ja tehnyt merkintöjä...Käpytikat on myös mielenkiintoisia. Ätmit ei lentele lintulaudalle, semmonen ero, mutta käpytikat taas.. sukupuolen ero niillä on se, että koirailla on semmonen punanen täplä niskassa, ihan kuin joku tähtäyspiste, tikkataulun keskus.. 🤣
        Ätmit taas, ne on kaikki uroksia.

No mä en tarkoittanutkaan niitä ituja napsivia takatukkia, vaan hippi sanana tulee mieleen sellaisista luettelemistasi tyypeistä....

Ätmit on tietty miehiä, mutta oon mä täällä tavannut atn;äkin... Ja niitä on aika paljonkin. Ne on paljon hissukampaa sakkia pääasiassa, mutta on niitä terhakkiakin. Jutut on vaan hiukan toisensorttiset kuin ätmeillä. Sitten on vielä naispuolisia wgtow-tyyppejä...niitä muuten löytyy....Ne vaan on niin totisia, että ne oikeesti menee ihan omia polkujaan. Ja naaraspuolisilla on muutenkin aika toisenlainen asennoituminen verrattuna urospuolisiin, mutta mikä on yhteistä, niin ne aina viihtyy toistensa seurassa...tavalla jos toisella....

• Wwuwuw kirjoitti:

Ai niin, mulla muuten On komerossa sellaset kumiset/muoviset miehen rintalihakset, jotka voi pistää kuminauhoilla kainaloiden ympärille.
        Ei hitsi, mähän otan siitä kuvan, ootas vaan..

Meinasitko mulle kaupata? Sopisko se iskämassun kanssa?

• Dissident kirjoitti:

No mä en tarkoittanutkaan niitä ituja napsivia takatukkia, vaan hippi sanana tulee mieleen sellaisista luettelemistasi tyypeistä....

Ätmit on tietty miehiä, mutta oon mä täällä tavannut atn;äkin... Ja niitä on aika paljonkin. Ne on paljon hissukampaa sakkia pääasiassa, mutta on niitä terhakkiakin. Jutut on vaan hiukan toisensorttiset kuin ätmeillä. Sitten on vielä naispuolisia wgtow-tyyppejä...niitä muuten löytyy....Ne vaan on niin totisia, että ne oikeesti menee ihan omia polkujaan. Ja naaraspuolisilla on muutenkin aika toisenlainen asennoituminen verrattuna urospuolisiin, mutta mikä on yhteistä, niin ne aina viihtyy toistensa seurassa...tavalla jos toisella....

Palaillaan astialle, hassu setä. Nyt taas tutimaan.. zzz Pidä ittes ihmisenä, tai vaikka apinana..valinta on vapaa. Hei mä olen voikukka.. voivoi.. hehehee.. zzzz.

• Wwuwuw kirjoitti:

Palaillaan astialle, hassu setä. Nyt taas tutimaan.. zzz Pidä ittes ihmisenä, tai vaikka apinana..valinta on vapaa. Hei mä olen voikukka.. voivoi.. hehehee.. zzzz.

No palaillaan vaan, hassu täti. Menehän uinumaan. Näehän huimia unia, niin jaksat taas elämöidä täällä ja siellä.
        Pidän itseni juuri sellaisena kuin olen...jokainen saa keksiä itse mitä milloinkin olen....olen abstrakti paketti...savolaisena jopa kuultu jää kuulian vastuulle...varmaan koskee myös luettua...

Öitä, parahin Wuppis.

• Dissident kirjoitti:

No palaillaan vaan, hassu täti. Menehän uinumaan. Näehän huimia unia, niin jaksat taas elämöidä täällä ja siellä.
        Pidän itseni juuri sellaisena kuin olen...jokainen saa keksiä itse mitä milloinkin olen....olen abstrakti paketti...savolaisena jopa kuultu jää kuulian vastuulle...varmaan koskee myös luettua...

Öitä, parahin Wuppis.

Palasin..

Tuon jutun lopussa on video, jossa on 80v fitnesskuntoilija, joka aloitti treenin vasta yli 70v..aika mimmi. Eli jos mäkin sitten joskus...

https://youtu.be/hpBo2dl3PBc

• Wwuwuw kirjoitti:

Palasin..

Tuon jutun lopussa on video, jossa on 80v fitnesskuntoilija, joka aloitti treenin vasta yli 70v..aika mimmi. Eli jos mäkin sitten joskus...

https://youtu.be/hpBo2dl3PBc

Mä palasin nyt..ja häippään kohta.. lumillinko-ostoksille...

• Dissident kirjoitti:

Eli tuommonen vinha vekotin..aina oppii uutta, vaikkei ehkä haluiskaan.
        https://youtu.be/Vy1cQvhs8Xs

Linkoas sitä lunta tänne etelään päin, olis tarvetta.

• nainen.plus.kola
        Dissident kirjoitti:

miksi et hanki itsellesi naista ja kolan joka tekee lumityöt ja autoharjan joka puhdistaa autonkin ja lämmittää sen lämpimäksi sinulle tai tekee sinulle uunimakkaraa ja tarjoilee olutta ja sanoo katso telvisiota kun teen lumityöt ja jos tarvit jotakin niin sano niin teen sen ja sen jälkeen lumi lentää

• Wwuwuw kirjoitti:

Eli tuommonen vinha vekotin..aina oppii uutta, vaikkei ehkä haluiskaan.
        https://youtu.be/Vy1cQvhs8Xs

Linkoas sitä lunta tänne etelään päin, olis tarvetta.

No lennättelin vaikka mihin suuntaan. Kävi vielä tuuri, että liikkeessä ei ollut kuin kasattuna sellaisia varastossa, niin sanoin, etten maksa 60 euroa kasauksesta, niin ei niitten auttanut kuin myydä mulle se mikä oli kasattu. Kieh kieh...

On hyvä. Jos vähemmän lunta tulee, niin voi kolalla kolata kasaan ja tuolla sit viskata ne vaan penkalle. Mutta nyt tuli 20-30 cm yön aikana, että oli mitä ampua...

• nainen.plus.kola kirjoitti:

miksi et hanki itsellesi naista ja kolan joka tekee lumityöt ja autoharjan joka puhdistaa autonkin ja lämmittää sen lämpimäksi sinulle tai tekee sinulle uunimakkaraa ja tarjoilee olutta ja sanoo katso telvisiota kun teen lumityöt ja jos tarvit jotakin niin sano niin teen sen ja sen jälkeen lumi lentää

No hommaan naisen muihin hommiin sitten, jos hankin. Kivahan noita on lingolla singota...

• ehkä.ei.ole

nätit kasvot eli kasvot miellyttävt mutta vartalo ei mutta täälläkin on koulutetut tinderinaiset sanoneet ettei välitä vaikka tinderimiehet ei valitse häntä naisten joukosta mutta kun vaan rakastelisi ainakin silloin tällöin tai edes kerran ja on tottunut siihen että muut naiset on viehättävämpiä ja parempia naisia muutenkin se nostaa koulutetun naisen itsetuntoa että varattu mies käy polkemassa jolla on jo nainen parempi

• totuus.asiasta

Tanttaus on valinta, joka tapahtuu nykyään jo 20-vuoden iässä.

• totuus-asiasta

Kunhan virallinen tanttaprofiili on päivitetty. Siihen saakka tantta on tukeva keski-ikäinen rouva.

• Kaisanoasaa

Onpas pinnallista porukkaa kun joku naamavärrki saa kateelliseksi. Pitäisi arvostaa ihan muita juttuja kun ulkonäköä mutta nykyään ihmisen arvo määritellään ulkonäön perusteella.

• tasojalöytyy

Niinhän mieskin tekee. Määrittää naisen arvon tämän ulkonäön perusteella.

• Naisasialooser11

Se mitä mies tekee tai ei tee, ei ole mikään puolustus naisen käytökselle. Nainen yrittää aina puolustautua änkyttämällä mutta kun miehetkin, mutta kun eivät miehetkään

• iuhjkhghjjgvhh

Miksi jollei ihmistä tunne? Kuvat ovat tarkoitettu katsottaviksi, jos ajatukset kiinnostavat niin ei kuvia tarvita, mutta esimerkiksi naisille on niiden näkeminen tärkeämpää kuin ajatukset.

• En osaa kadehtia ulkonäköä. En ole tainnut koskaan osata sanan varsinaisessa merkityksessä. Mä en ole osannut ajatella muutenkaan elämääni kilpailuna jonkun kanssa, kun se on mun näköinen elämä. Mun elämä. Sillä toisella on omansalainen. :)

Jos joku joskus keljuttanut joku asia, niin se että moni muu on terveempi ja elämä on siinä kohtaa ehkä helpompaa kun itsellä. Mutta siihenkin kasvaa, että mulla on näin ja ei se kateudella pois katoa. Loppujen lopuksi näinkin elämä on hyvää, kun asennoituu niin että se on.

• Naisasialooser11

Tuo nainen ei ole ollut kaunis enää yli 30 vuoteen jos silloinkaan, ehkä jossain mummojen missikisoissa saattaisi pärjätä. Tunnen suurta myötähäpeää häntä kohtaan, mikään ei ole nolompaa kuin vanha rupsakko joka ei kestä sitä että nuoruus ja kauneus ovat kaunan sitten taakse jäänyttä elämää eivätkä ne koskaan enää palaa.

Lihakset rumentvat toki nuorenki naisen kropan.

• tyttömäinenpoikatyttö

"- Viehättäviä naisia saatetaan syrjiä ja kohdella epäkunnioittavasti töissä. Heitä ei välttämättä oteta vakavasti, eivätkä he saa ansaitsemaansa arvostusta."

Tätä olen nähnyt omassakin kaveripiirissä :( Vähemmän ulkonäön perään olevat ystävät ovat pitäneet laittautuneita "hannu hanhina" joilla ei ikinä ole mitään ongelmaa eivätkä ymmärrä mitään syvällisistä asioista ja joita siksi saa vapaasti arvostella. Ja hupsista sitten selvisikin, että ei näidenkään naisten elämänsä ole ruusuilla tanssimista vaikka eivät sitä ulkonäöllään julistakaan. Itselläkin tunnustan kyllä olleen alemmuuskompleksia meikkaavia kavereita kohtaan teini-iässä ;)

• Teknodonna

Mjaa

Mä en ole tuntenut sellaista sanaa tai sellaisen sisältöä omakseni koskaan. Jos jollain on ollut jotain, niin rajapinta tämän hallinnoimisen ja minun välillä on kulkenut ihollani.

Siitä eteenpäin kaikki on ollut minua ja muu muuta. Kieltämättä olen kyllä yrittänyt olla kateellinen, mutta en ole osannut. En taida tällaista taitoa. Kateus on mielestäni ahneuden ja patologisten tarpeiden kanssa yksi ihmiskuntaa eniten muokanneista voimista.

Olen luultavasti jäänyt jälkeen jostain. Ei niin väliä.

(Hihitystä)

https://www.youtube.com/watch?v=NPyiLkNf_0c&t=3344s

• Teknodonna

Mjoo

Kyllä mä oikeilla linjoilla olen, sillä uteliaisuuden valjastaminen vetämään samoja vaunuja kateuden kanssa, tuottaa yllättäviä lopputuloksia.

Ja taidan (luultavasti) olla tosissani.

(Hihitystä)

• Pakko myöntää joo. Mutta mikä on minusta kaunista, ei välttämättä ole toisesta. Kauniit kasvot tai vartalo ei herätä kateutta, mutta omaa silmää miellyttävä tyyli kyllä. Se voi liittyä pukeutumiseen, olemukseen, tekemiseen, asenteeseen. Eniten tekemiseen. Jos alan vihertää, nämä kaikki natsaa just mun makuun.
      Kuvan nainen ei herätä kateutta, mutta ymmärrän, että varmaan muissa ikäisissään fitness-naisissa voi herättää. Ei kadehdi edes, jos katsottaisiin pelkästään kasvoja ja kroppaa. Hän on minun silmiini liian "kuiva".
      Kateus vaatii sitä, että on jonkinlaisia samanlaisia tavoitteita. Itsellä omat tavoitteet liittyvät muuhun kuin ulkonäköön, mutta toki jos ulkoisestikin ihminen on kadehdittavan tyylikäs, niin vaikuttaahan se :) Muistan kyllä olleeni pelkästään ulkonäöllisesti kateellinen jollekin tytölle joskus yläasteikäisenä. Eli tuttu tunne sekin.
      Tuli muuten mieleen, että olen ihan yhtä kateellinen niin miehille kuin naisillekin, miehet ei mun kateellisuudelta säästy, jos niikseen tulee :) Miehillä on paljon enemmän sellaista, mistä kadehtia, esim. vapaa-aikaa. Sitä kahdehdin päivittäin.

• Totuus-

Rumia naisia vaan potuttaa kun joku kauniimpi vie rumien naisten tavoittelevan miehen.

• geenitkin-vaikuttaa

Suomalaiset naiset kadehtii usein samanikäisiä naisia, jotka on säilyneet hoikkina tai normaalipainoisina. Se on nykyään harvinaista, kiitos elintapojen.

• Kauniimmat naiset on tunnettu "lutkina" naispiireissä. :D

• HinttarihanSeOn

Tuskin he niin spermaviemäreitä ovat kuin tämä asiantuntija.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      90
      3285
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3053
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1872
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1852
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      30
      1787
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1711
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1399
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1319
    Aihe