Sinkkujen rohkein seksikokemus ?

mwaltari

Yksin tai kumppanin kanssa ?
Kertokaa rohkeasti mitä pidätte rohkeimpana temppunanne hyvät naiset ja miehet ikään katsomatta.

Itse pidän rohkeimpana temppunani sitä kun kerran ostin itselleni stripteas esityksen eräässä seksitavara liikkeessä ja naisen suorittaessa hienon esityksensä onanoin samalla nojatuolissa.

20

1510

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mwaltari

Oletteko niin ujoja ettette uskalla edes nimettömänä paljastaa sinkun rohkeinta seksikokemusta yksin tai kumppanin kanssa.
      Ja minä kun avauduin kertomalla oman rohkeimman temppuni teille hyvät lukijani vaikka olenkin ujohko !

• Ehdottomasti rohkein temppu oli tulla raskaaksi. Hedelmöittyä. Ei oo meinaan hetken huumaa se 18-vuotinen...

• Karvamuna-

Kerroin jo että panin tyttöä työn luona kun sen vanhemmat oli kotona. Pelkäsin että saan turpaan jos jään kiinni. Olin silloin 22 vuotias teinipoika.

• lihavihatipunen

Älä nyt taas jaksa valehdella, Atm32.

• munakarva-
        lihavihatipunen kirjoitti:

Älä nyt taas jaksa valehdella, Atm32.

Mitä väliä kuka satuilee ja millä nimimerkillä?
        Ei kai tätä tarvi niin vakavasti ottaa.
        Suurin osa täällä valehtelee ja esittää.

• montapaikkaakokeillut

Runkkasin nuorena työpaikan vessassa ruokatunnilla.
      Nuorena kun se oli aina mielessä niin oli niin pakottava tarve käydä "keventämässä taakkaa" silloin kun se pahin himo iski päälle.

• Pumas

Sekstailin kahden komean ja nuoren kollin kanssa..oli muuten huikee kokemus ja kaikki nautti..

• Mitkä.säännöt.muka

Liian todelliset jutut taas sensuroitu, vaíkka ei niissä mitään valehdeltu.

• Mitäs niissä kerrottiin?

Minusta rohkeinta on uskaltaa antautua toisen hyväiltäväksi ja vaan nauttia.
        Onhan ero selvä, oletko kuski vai matkustaja.

Oliko tylsää??

• gudaateki

Silloin jännitti eniten kun kävin ensimmäisen kerran thai hieronnassa. Ytm työkaverini olivat kertoneet että sieltä irtoo muutakin kuin hierontaa jos vähän maksat extroja. Tunsin itseni rohkeaksi vaikka jännitti kuin hammaslääkäriin meno kun riisuinnuin ja menin patjalle "puolijäykällä" vatsalleni odottamaan thai tyttöä.
      Pitihän sitä ätmin koettaa miltä tuntuu kahdenkympin "käsivemputus". Gudaa hän teki !

• rentouttavaako

Eiks se oo vähän rahan haaskausta mennä puolijäykkänä hierojalle. Mun mielestä hierojalle kantsii ja on melkeen pakkokin mennä, kun on ihan jäykistynyt ja paikat kovina.

• tinderi.kiihottaa

kuullut korkeastikoulutetuilta naisilta tinderi on rohkein ja kiihottavin ja kun tapasi ekan kerran tinderimiehen niin paluuta ei ole ja ura aukeni siitä ja aina kiihottaa tavata uusi mies

• yleisätmi

Eipä ole mitään mitä pitäisin erityisen rohkeana, Tuon minkä aloittaja kertoo tehneensä olen tehnyt varmaan kymmeniä kertoja ja minään erityisen rohkeana temppuna en sitä pidä. Kyllä ne kaikki stripparitytöt antavat runkata esityksen aikana jotkut jopa kehottavat siihen. Aloittaja, jos olisi ollut vähän rohkeampi niin hän olisi kysynyt stripparilta lisäpalveluksia kuten intiimihierontaa siihenkin jotkut suostuvat yhden stripparin kanssa olen ollut kuusysissäkin ja se oli villiä se. Siitä piti maksaa jo vähän enemmän.

• mwaltari

Hyvä huomio sulta ettei kokemukseni tosiaankaan ole erityisen rohkea mutta silloin olin ensikertalaisena katsomassa esiintyjää, siksi jännitys. Tyttö tarjosi liukkaria kämmeneeni sekä paperia toiseen käteeni kun huomasi kuumenemiseni.

• Naisasiawinneri

Tältä palstalta ei ole kauheasti kertynyt tarinaa seksikokemuksista. No ihmekös tuo kun ätmipalsta on kyseessä.

• saakohylkiötkinvastata

Olen kerran saanut pusun poskelle.

• Munaotus

Olen ollut kahden naisen kanssa Naiset oli bi naisia ja pyysivät mukaan.

• kjhkjhkjhkjhk

Ei tule mieleen mitään erityisen rohkeaa. Ehkä bdsm erään poliitikon kanssa. Tai seksi kylpylän turkkilaisessa saunassa.

• No erikoisin lienee swingerbileet jatkoineen.

Rohkein varmaan käteenveto amerikkalaisessa koulubussissa (vaihto-oppilasvuonna) vastapäätä torkkuvaa namupalaa katsellessa.

Eniten jännittänyt olen, kun menin 14 v vanhana kirjeenvaihtokaverin kanssa treffeille leffaan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      277
      6114
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      64
      3138
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      200
      2961
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      23
      2322
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      73
      1797
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      146
      1572
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      191
      1513
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      162
      1468
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      112
      1428
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      88
      1343
    Aihe