missä urheilulajeissa on seksikkät vartalot

mikä.saa.katsomaan

missä lajeissa on seksikkäimmät vartalot

43

829

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sexytmiehet

      Pyöräily, juoksijat, jalkapallo, hiihto, mäkihyppy

    • Kaisanoasaa

      Oliskohan taitoluistelussa

    • tiedä.sä.se

      Kyl se totta maar saatana on SUMOPAINI. Siinä jos missä on seksikkäät vartalot.

    • esimgrigordimitrov

      Mun mielestä tennistä tosissaan pelaavilla miehillä on upeat vartalot. Huumaannun sellasista käsivarsista. Tietysti naamankin pitää olla miellyttävä.

    • Naislentopalloilijat on minusta seksikkäimpiä urheilijoita. Peppumiehenä nämä saa leuan putoamaan ja eksymään yhteen huoneeseen. Heh

      • sokeakanalöysijyvän

        Ovathan he, hiusrajat ovat vetäytyneet hyvinkin taakse, tukat ovat mallia sasikalju.
        Siinä missä pitäisi olla tukka on kokonaan kalju kohta. Hiusraja jossain takaraivossa. :D


      • sokeakanalöysijyvän kirjoitti:

        Ovathan he, hiusrajat ovat vetäytyneet hyvinkin taakse, tukat ovat mallia sasikalju.
        Siinä missä pitäisi olla tukka on kokonaan kalju kohta. Hiusraja jossain takaraivossa. :D

        Justjust.... jep. Varmaan...okei...????


    • Urheilu? No tota telinevoimistelijoilla ja tanssijoilla, vaikkei tanssimista urheiluksi mielletäkään. ;)

    • EdesUnissa

      Naisten beach wolley. Naisilla on naiselliset muodot, ovat naisia, eivätkä teinityttöjä kuten permannolla.


      • Huomasit varmaan, että myös pojat permannolla ovat teinipoikia. ;)

        Huomasitko koiraa haudattuna?


      • EdesUnissa
        monnom kirjoitti:

        Huomasit varmaan, että myös pojat permannolla ovat teinipoikia. ;)

        Huomasitko koiraa haudattuna?

        Toki. Permanto on lasten laji sukupuolesta riippumatta. Tosin eipä se taida kovin vanha olla tuo videon kilpatanssija nainenkaan. Olisiko parikymppinen, joka on stilisoitu vanhemman näköiseksi ?


      • EdesUnissa kirjoitti:

        Toki. Permanto on lasten laji sukupuolesta riippumatta. Tosin eipä se taida kovin vanha olla tuo videon kilpatanssija nainenkaan. Olisiko parikymppinen, joka on stilisoitu vanhemman näköiseksi ?

        Heh, palstalla ikä ratkaisee kaiken. Ei ulkonäkö, vanhempikin toki voi olla varsin hyvännäköisessä kuosissa. Mutta se ei ole teoreettikojen mukaan juurikaan mahdollista. Kilpatanssijat yleensä ikään katsomatta ovat hottiksia. :)

        Oona ei ole kovin vanha, en nyt ikää tiedä..mutta fb näyttää juurikin parikymppiselle.

        Telinevoimistelun sanoin, koska piti olla joku urheilulaji missä kroppa on kuosissa. No siinä on sopivasti kyllä. Seksikkyydstä taas en sano mitään. :)


      • EdesUnissa

        En tajunnut että nuorukaiset viittasivat palstan totuuksiin. Olen niin omien lukkiutuneiden ajatusteni vanki, etten pidä alle 25 v naisia seksikkäinä muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.
        Lupaan korjata tapani, minähän tosiaan olen sellainen kurppiin tyytyvä palstalainen jos jatkan näin. Onneksi meitä kurppiin tyytyviä ei sentään keitetä.


    • Teknodonna
      • Teknodonna

        Mjoo

        Jossain ysäreillä joku lanseerasi kieleen ilmaisun "vastapallo".

        Minä se en ollut.

        (Hekotusta)


      • Retrodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Mjoo

        Jossain ysäreillä joku lanseerasi kieleen ilmaisun "vastapallo".

        Minä se en ollut.

        (Hekotusta)

        Mjoo

        Eikä mennyt siitä kovin pitkää aikaa, kun joku liitti lauseeseen sanan "lounge".

        (Naurua)

        https://www.youtube.com/watch?v=GPqaaXtAV-c


    • Ehkä yleisurheilussa

    • penkki..urheilija

      Shakissa.

    • misspönttöuuni

      -Ratsastuksessa tietenkin. Varsinkin kenttäratsastuksessa. Pitää olla hyvä kroppa, että pysyy satulassa
      -Amerikkalaisessa jalkapallossa (tykkään niistä liioitelluista toppauksista joka puolella, ja ne osaa rymytä aikalailla)
      -Suomen vahvin mies-urheilulaji (se lasketaan kans, täynnä isoja miehenkokoisia nalleja)
      -Nyrkkeily (varsinkin kun se kroppa ensin verhotaan salaperäisesti viitalla ja sitten humautetaan lihakset esille!)

      Mäkihyppy esimerkiksi EI! Tyypit on ihan liian laihoja ja ihan liian nopeasti ohi kiitäviä, mitään ei yleensä ehdi nähdä! Ei ehdi tietää oliko se harakka vai mies mikä meni. Mikä laji sellainen edes on.

    • Gaysha

      Raavaiden miehekkäitten miesten paini.

    • Ei ainakaan penkkiurheilussa, tai e-urheilussa. Uinti.

      Minähän en urheilua seuraa, kun en ole keksinyt syytä moiseen. Mutta tässä taannoin, kun kanavalle tuli kutsumatta jotain yleisurheilijoita, niin kiinnittyi katse miesten ja naisten asuihin. MitVit! Miksi miehillä oli pitkalahkeiset housut ja pitkä paita hihoineen, kun naisilla oli jotkut uimahousut ja lyhyt toppi? Saman sitten huomasin Gldiaattorikilpailijoiden vaatteissa. Tuleeko ätmeille paha mieli, jos miehillä näkyy vatsa- ja reisilihakset?
      Miehet
      http://upl.stack.com/wp-content/uploads/2013/01/100-Meters.jpg
      Naiset
      http://a.abcnews.com/images/Sports/GTY_100M_20160818-2_4x3_992.jpg

    • jokumies83

      Moukarin -ja kiekonheittäjä naiset on kyl semmosia ;)

    • Naisten tennis..

      • misspönttöuuni

        Kuule, niillä on siellä housut. Hame on huijausta. Turha toivo.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kuule, niillä on siellä housut. Hame on huijausta. Turha toivo.

        Onhan se siltikki kiva kurkata hameen alle.. :D


      • misspönttöuuni
        KonnaKettu kirjoitti:

        Onhan se siltikki kiva kurkata hameen alle.. :D

        Arvasin...Oot niin helppo.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Arvasin...Oot niin helppo.

        Miten niin helppo? :D


      • misspönttöuuni
        KonnaKettu kirjoitti:

        Miten niin helppo? :D

        "Miten niin helppo?" kysyy hän :D Illuusion vanki.
        Se laji hämää miehiä. Ja just putosit siihen rytöansaan.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        "Miten niin helppo?" kysyy hän :D Illuusion vanki.
        Se laji hämää miehiä. Ja just putosit siihen rytöansaan.

        Kauhea ansa. :D


      • misspönttöuuni
        KonnaKettu kirjoitti:

        Kauhea ansa. :D

        No niinpä..Hyi teitä tenniskerholaiset! Mokoma. Kyllä minä nämä tiedän kun vanha sukulaismieskin on innostunut tenniksestä EIKÄ ymmärrä siitä mitään vaikka on sata vuotta seurannut.

        Nyt kunnolla.


    • fsdfafsdasdfsdfd

      Ensimmäiset mitkä tulee mieleen on taitoluistelu ja tennis, naisilla siis.

      • misspönttöuuni

        Siellä toinen tennismies. Minähän jo sanoin, että niillä on pöksyt!
        Ei. Ei se ole minihame. Sori guys. Vai mitä muuta te seuraatte? Eh, en usko, että palloa.


    • 6y7

      Naisten painonnosto raskassarja.

    • Naisten mutapainissa.

      • misspönttöuuni

        Tahtosit vaan ite olla siinä mukana...Mutta etpä pääse! :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Tahtosit vaan ite olla siinä mukana...Mutta etpä pääse! :D

        Et voi tietää.


      • misspönttöuuni
        super-atm kirjoitti:

        Et voi tietää.

        Tiedän...tui tui, äläpä nyt sätki :D


      • tiedänparemmin
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Tahtosit vaan ite olla siinä mukana...Mutta etpä pääse! :D

        Tuskin edes tahtoisi.


      • tiedänparemmin kirjoitti:

        Tuskin edes tahtoisi.

        "tiedänparemmin"

        ettiedäyhtäänmitään


      • tiedänparemmin
        super-atm kirjoitti:

        "tiedänparemmin"

        ettiedäyhtäänmitään

        Tiedän varsin hyvin.


    • kaisafani

      Naisten ampumahiihto ja etenkin siellä sellaiset nimet kuin (anteeksi kirjoitus mutta sanon niin kuin äännetään, joku saattaa osua oikein) gabriela koukalova, dorotea wiirer, daria domratseva muunmuassa. Ovat urheilullisia mutta eivät liian laihoja eli muotoa löytyy. Tietenkin kannatan omia eli Mäkäräistä ja Laukkasta ja ovat erittäin viehättäviä naisia mut liian laihoja minun makuun kun vartaloista puhuttiin. Silti kisakatsomo jännää vain omien puolesta joka kisassa!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe