Naapurissa pannaan

Kaisanoasaa

Kuului käytävälle saakka kun tulin kotiin

18

516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikysyäsaa

      Mitä siellä pannaan?

    • Mee kysymään että tarviiko ne siellä apua..

    • .. Pimpota Ovikelloa ja Pyydä leikkimään KivenPiilotusta hieman Hiljempaa.. ;D

    • Pillujen--asiantuntija

      Törkeetä seksuaalista häirintää naapureille ne seksiäänet. Haasta oikeuteen

    • Kerrostalo asumisen nurjia puolia, rivareissakin voi kuulua. Mutta itsellä kokemusta vaan kerrostalossa asumisen kautta, että naapurien mölinät ja rytinät tuppaa kuulumaan.

      • Taino rivarissa musiikki kesällä takapihalla ja muuten ahdistunut avohoitotapaus naapuri ovien takana. Heh, oma lukunsa.


      • monnom kirjoitti:

        Taino rivarissa musiikki kesällä takapihalla ja muuten ahdistunut avohoitotapaus naapuri ovien takana. Heh, oma lukunsa.

        Mulla ei haittaa jos ei nyt ihan joka yö kuulu hirveää ulvomista. :D

        Mun rapun musut rupes käyttään iskuporakonetta noin kello 11 aikaan illalla..
        Sitä jatkuki sitten monena yönä.

        Tuntu että ne vasta heräs johonki puolen yön aikaan..
        Mölinä kuulu pihaltaki.


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Mulla ei haittaa jos ei nyt ihan joka yö kuulu hirveää ulvomista. :D

        Mun rapun musut rupes käyttään iskuporakonetta noin kello 11 aikaan illalla..
        Sitä jatkuki sitten monena yönä.

        Tuntu että ne vasta heräs johonki puolen yön aikaan..
        Mölinä kuulu pihaltaki.

        Lapsuus meni kokolailla kerrostaloissa asuessa ja muutaman kerran asuin ominpäinkin vuokralla. Täytyy sanoa, että ei oo kyllä mun asumismuoto kerrostalo.

        Pääty kämpässä rivarissa viel menis (paritalo muodostelmassa asunut), mutta omakotitalossa asuminen on kyllä asumisrauhan puolesta mukavinta. Eikä tarvi kytätä kelloa koska saa päästellä elämisen ääniä.

        Mulla asui naapurissa riitelevä pariskunta, sopua tehtiin äänekkäästi seksin merkeissä. Doku pariskunta, jotka oli tapelleet kerran niin, että verta oli rappukäytävässä pitkin seiniä ja lattioita, runsaasti...juu ei. Jamma jamma väkeä liikaa mun rauhaa kaipaaville korvilleni. :)


      • monnom kirjoitti:

        Lapsuus meni kokolailla kerrostaloissa asuessa ja muutaman kerran asuin ominpäinkin vuokralla. Täytyy sanoa, että ei oo kyllä mun asumismuoto kerrostalo.

        Pääty kämpässä rivarissa viel menis (paritalo muodostelmassa asunut), mutta omakotitalossa asuminen on kyllä asumisrauhan puolesta mukavinta. Eikä tarvi kytätä kelloa koska saa päästellä elämisen ääniä.

        Mulla asui naapurissa riitelevä pariskunta, sopua tehtiin äänekkäästi seksin merkeissä. Doku pariskunta, jotka oli tapelleet kerran niin, että verta oli rappukäytävässä pitkin seiniä ja lattioita, runsaasti...juu ei. Jamma jamma väkeä liikaa mun rauhaa kaipaaville korvilleni. :)

        Joo omakotitalossa on mukavaa...

        Pitää vaan aina tehdä lumityöt.. Ja kesällä sitten leikata nurmi. :)


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Joo omakotitalossa on mukavaa...

        Pitää vaan aina tehdä lumityöt.. Ja kesällä sitten leikata nurmi. :)

        Nuo hyötyliikuntaa ja ihan mukavaa puuhaa. Mielellään ne tekee alta pois. :)


      • monnom kirjoitti:

        Nuo hyötyliikuntaa ja ihan mukavaa puuhaa. Mielellään ne tekee alta pois. :)

        Ei aina ole sellanen fiilis mutta pakko kuitenkin hoitaa..

        Lumitöiden teko on ihan mukavaa koska en pidä kuin murto-osaa pihasta auki..

        Nurmenleikkuu ei ole mukavaa hommaa ja oon aatellu hankkia sellasen päältä ajettavan että pihatöistä tulis hauskaa. :D

        Jos oikein lapsettaa niin hankin siihen peräkärryn että saan tavarat kulkemaan pihan toiseen päähän asti.

        :D


    • lihavihatipunen

      Onneks olen tämän viikonlopun ollut omakotitalon rauhassa koska viime vkl heräsin seksin ääniin. Menin nukkumaan la-su yönä muutenkin vasta klo 4.30 ja just kun olin nukahtanut, naapuriin tultiin ja ruvettiin panemaan.

      Toisaalta, saan kärsiä nyt siitä mistä omat naapurini saivat kärsiä parikyt vuotta sitten....

      • Totuus-

        Toitko jännämiehiä kotiisi ja annoit niille.


      • lihavihatipunen
        Totuus- kirjoitti:

        Toitko jännämiehiä kotiisi ja annoit niille.

        Mikä se olikaan se jännämiehen määritelmä?


    • Qswq

      Pane takas, kostoksi!

    • Mä tässä mietin, että panisko mallaskiljua uudeks vuodeks.

    • Kaisanoasaa

      Naapurin ukko löi sen naisystävän silmäkulman muussiksi :s

      • kaisanoasaa

        Se on oikein.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      175
      1700
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      107
      969
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      824
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      190
      450
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe