Ystäviä kaipaan

Ystäviä hakusessa

12

385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokusenkuka

      Niin on

    • Joulu.yksinään.taas

      Täälläkin on ystävälle paikka sydämessä, mutta mistä se löytyy... on taas kiven alla.
      Jälleen olen yksinään joulun ja uudenvuoden, kuinka mones joulu onkaan !! kelle siitä voisi kertoa... ken siitä olisi kiinnostunutkaan.
      Mä mistä löytäisin sen naisen.... kai se joskus tulee kohdalleen ?? jos on tullakseen.

      • joulumuori40

        voisin ottaa jonkun kotiini jouluksi. olis tilaa. ja antaisin lahjojakin. oon yksinäinen itekii. mut miten nykyään usklaltaa majoittaa tuntemattomia. sattuu joku huumehörhö.


      • Joulu.yksinään.taas

        Niinmpä niin !! eihän sitä tiedä "kuka" tulee vastaan ! ja missä. Silti joulun olen vapaalla ja yksinään .. no eipä täällä "some" ja tällä menolla pääse mihinkään. Onko parempi näin? , mutta silti kaipaan seuraa joulun aikaan olitpa missä päin tahansa. Viimeaikainen "julkinen" keskustelu "häirinnästä" panee miettimään !! uskaltaako keneltäkään ottaa tarjousta vastaan yksityiseen asuntoon menemisestä.
        Tarjouksia?? niitä aina tulee !?! mutta kuka on joka ottaa asian todesta.
        Mediassa on NIIN ! helppo luvata vaikka KUU taivaalta, mutta tosissaan ei ole kukaan.


      • 1000010000
        joulumuori40 kirjoitti:

        voisin ottaa jonkun kotiini jouluksi. olis tilaa. ja antaisin lahjojakin. oon yksinäinen itekii. mut miten nykyään usklaltaa majoittaa tuntemattomia. sattuu joku huumehörhö.

        Tampereela olisi kiva vanhempi mies, kiltti ja ei riippuvuuksia. Yksinäinen joulu taas... ei kiva. asun yksin omakotitalossa. Kiva nainen vaikka muksun kanssa olisi tervetullut. Voin laittaa prepaid- nron jos kiinnostuit


    • mistäpäin olet?

      • Oulu


      • Jokusenkuka

        Ouluhan on aika lähellä


      • No niin 😇


      • talven_tyttö kirjoitti:

        No niin 😇

        Minkä ikäinen olet?...Kirjota vastaus vaikka mun meiliin suoraan.


    • Joulu.yksinään.taas

      Ouluun on? miten se nyt mitataankaan. Mutta kuka se nyt kaupungista lähtee mihinkään ? kun kerran on kaupunkiin päässyt. Minä viihdyn kaukana kaupungin vilinästä asua, entäs sinä? joskus käyn Oulussa, "jos" on pakko. Ohi ajelen muutaman kerran vuodessa. Kaipaatko maalle rauhoittumaan? ja minkä tähden? "Ei yksityiskohtia kiitos" !

      Jaha ! taas on lähdettävä , kun velvollisuudet kutsuu.

    • Talvenpimeyteenvaloa

      Minkä ikäistä kaveria etsit? Täällä Oulun kupeesta 32v nainen :) minulle ei ole väliä,minkä ikäinen olet. Jos kiinnostaa tutustua ja katsoa synkkaako, niin laitappas s-postiosoite:)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1469
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      331
      1079
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      895
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      165
      766
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      749
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      700
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      577
    8. 52
      571
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      568
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe