Itselläni saanut aikaseksi 1. Alkoholisti 2. Masentaa joka päivä 3. Töihin meno vituttaa aina 4. Krapulassa aina 5. Naisviha 6.Runkkaan joka päivä 7. Syön huonosti 8. Olen aina sisällä ja nukun melkein aina.
Listaa voisi jatkaa vaikka miten pitkään, mutta eiköhän siinä ollut kaikki tärkeimmät.
Mitä naisettomuus on saanut aikaseksi teilla?
18
486
Vastaukset
- Ätmien_tuki_ry
Ätmin elämä on tuollaista.
Ootko porista. On meinaan tuttu kohtalo.
- lurpahta
Omien ongelmien syiden ulkoistaminen auttaa tunnetusti aina saavuttamaan paremman tilanteen. Ai vittu että on ihanaa kieriä itsesäälissä. Mäkin alan!!
- raitissinkkunainen
Miestä ei ole mutta olen silti oikein tyytyväinen. Jopa onnellinen useimmiten.
Osasyynä melko varmaan sekin ettei sitä miestä ole.- Yksilöitä
Raitissinkkumies täällä samaa mieltä. Hyvin menee toisinaan, mut välillä olis kiva kun olisi naisseuraakin, vaatiiko minkälaista sitoutumista? Kun viihtyy hyvin myös omissa oloissa?
- parhaan.elämän
Miljoona, miljoona, miljoona euroa. Elämä on ihanaa joka päivä. Ei valitusta, ei nalkutusta. Voi pelata koko päivän, useita kertoja päivässä. Ei tarvitse tilittää mihin menee, mitä tekee, mitä ostaa, miksi ostaa. Kaikki langat ja päätökset on omassa kädessä. Tulee jopa viihdyttyä kotona.
Ei tarvitse tienata yli 4000€/kk sähkötöiden johtajana ja rullata jatkojohtoa, kun voi tienata triplasti kun kaivelee kiveksiään. Ei ikäviä riitoja, ei ikäviä menetyksiä, ei ikäviä ruuhkavuosia. ei ongelmia, ei päänsärkyä, ei skoda octaviaa - crux
Alkoholia kuluu vähän turhan paljon. Ei mitään valtavia ylilyöntejä mutta sunnuntainakin voi päivällä istua lukemassa lehtiä ja juoda olutta. Arki rullaa silti mutta merkityksen tunnetta ei ole. Katselen kyllä maailman ihmeellisyyttä mutta ihan vain sivustaseuraajana. En jaksa juurikaan pitää yhteyttä ihmisiin - en viitsi millään katsella perheellisten ihmisten tai muiden onnellisten elämää. Siinä on liian suuri kontrasti omaani nähden että saisin siitä juuri mitään irti. Kunhan nyt joutessani elelen ja vähän odotan kevättä.
- Atm-tapaus
Masennus, vitutus ja nukun aina kolmeen saakka päivällä että päivät menisi nopeammin.
1. Nautin satunnaisesti arvokkaita alkoholijuomia.
2. Ei masenna.
3. Töihin on mukava mennä.
4. Krapulassa harvoin, mutta jokus kuitenkin.
5. En vihaa naisia. Kannatan tasa-arvoa, toisin kuin miehiä vihaavat feministit.
6. En runkkaa joka päivä.
7. Syön hyvin ja terveellisesti.
8. Olen sisällä ja ulkona sopivassa suhteessa ja nukun riittävästi öisin.
Listaa voisi jatkaa vaikka miten pitkään, mutta eiköhän siinä ollut kaikki tärkeimmät.- true-blue
Minusta tuli aseksuaali noin kymmenen vuoden naisettomuuden jälkeen. Olen tilanteeseen oikein tyytyväinen kuin ei tarvitse enää tavoitella kuuta taivaalta ja aiempi naisettomuus-masennus on kadonnut. Sitkeys palkitaan.
- Kurppa27
Ätmiys ei kannata. Jokainen pääsee ätmiydestä eroon jos haluaa.
1. Tissuttelen harvakseltaan.
2. Ei masenna.
3. No nyt vitutti töissä käväseminen kun väsytti niin saatanasti..
4. Ei ole ollu krapulaa moneen kuukauteen..
5. Vihanen naisten kotkotuksille mutta en vihaa yksittäisiä naisia. :D
6. Hankin naisen.
7. Syön hitaasti ja säännöllisesti.
8. Nukun sen 8 tuntia vuorokaudessa.. Pörrään ympäri ämpäri 16 tuntia vuorokaudessa. :D- Ei.mene.läpi
Sen mitä olen sun juttuja lukenut, niin ihan perinteinen sovinistinen naistenvihaaja olet sinäkin. Mahtaa olla epätoivoinen tossukkarumilus se naisparka, joka sua suostuu katselemaan ja kuuntelemaan. Säälin häntä.
Ei.mene.läpi kirjoitti:
Sen mitä olen sun juttuja lukenut, niin ihan perinteinen sovinistinen naistenvihaaja olet sinäkin. Mahtaa olla epätoivoinen tossukkarumilus se naisparka, joka sua suostuu katselemaan ja kuuntelemaan. Säälin häntä.
Miten niin..
Jos käyttäydyt niinkuin tyhmä nainen niin kohtelen sinua tyhmänä naisena.
- periksen_äiti
No meidän periksellä se on tarkoittanut satuilufetissiä niin kuin olette huomanneet. Pojan ykkösvahvuusalue on trollaaminen. Ei usko kun sanon ettei poikuus koskaan lähde tuolla menolla.
- Tahvo53
Vapaaehtoinen naisettomuus on antanut vain ja ainoastaan onnellisuuden tunteita!!
- autotonsinkkunainen
Autottomuus on itselläni saanut aikaseksi 1. Alkoholisti 2. Masentaa joka päivä 3. Töihin meno vituttaa aina 4. Krapulassa aina 5.Autoviha 6.Leikin leluautollani joka päivä 7. Syön huonosti 8. Olen aina sisällä ja nukun melkein aina.
Listaa voisi jatkaa vaikka miten pitkään, mutta eiköhän siinä ollut kaikki tärkeimmät. - Totuus-
Naisella ei ole paineita ottaa miestä koska nainen saa aina miehen heti kun haluaa joten nainen ei edes masennu koskaan siitä että joutuisi elämään yksin kymmeniä vuosia koska se on vapaahrtoista elää yksin. Mies joutuu pakosta elämään yksin ja siksi tulee masennus ja mikään ei kiinnosta sen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645