Miten sais ystävän aasialaisesta naisesta???

YstäväAasialaisesta

Miten sais ystävyys suhteen aasialaisesta naisesta. Paikkakunnallani on kauniita aasialaisia naisia ja kiinnostaisi ystäyys heidän kanssaan, miten päästä aasialaisten naisten piireihin???
Facebookissa olen törmännyt muutamiin aasialaisiin naisiin paikkakunnallani.
Siis lähettääkö heille hyvän joulun toivotus ja kaveripyyntö.
Erään japanilaisen naisen, joka asuu paikkanunnallani,niin tykkäsin ja kommentoin hänen kuvaansa.
Facebookkiin tuli vastaus, että aiemmin tuntematon henkilä on kommentoinut julkaisuani, mutta ei vaan näy kommentointi sivulla, eikö kommentin pitäisi näkyä sivulla vai näkyykö vaan kaveri kommentit, sit facebook on vajaa.

27

1857

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asia.nais

      Missä?

    • "Miten sais ystävän aasialaisesta naisesta???"

      Samalla tavalla kuin ihan mistä tahansa muualta (kuten Suomesta) olevien naisten kanssa, eli kun tapaat esimerkiksi yhteisessä harrastuksessa voit aloittaa keskustelemaan siitä. Sitten kun olet jo alkanut tavata ja jutella henkilön kanssa silloin tällöin voit kysyä henkilöä ulos jos he olisivat kiinnostuneet treffeille ja vasta sen jälkeen lähetä hänen luvallaan kaveripyyntö.

      Yleisesti ottaen naiset mistä tahansa maasta blokkaavat tai ignooraavat henkilöt joita eivät tunne mutta silti yrittävät tulla lähelle FB:ssä.

      • YstäväAasialaisesta

        Olen minä jutellut erään Kiinalaisen naisen kanssa, joka osaa tosi hyvin suomen kieltä.. Alussa moikasin aina, kun hänet näin ja hänkin moikkasi.
        Nyt sitten viimein rohkenin alkaa juttelemaan hänen kanssaan ja muutamia kertoja ollaan juteltu, mut olosuhteista johtuen ei oikein ole, kuin lyhyitä juttuhetkiä ollu, mut on tosi ystävällinen, iloinen ja mukava.
        Mä oon senverran ujo, etten ole uskaltanut pyytää häntä kahville, vaikka haluaisin mielelläni tarjota hänelle kahvit jossakin kahvilassa.
        En viitti edetä liian nopeesti, enkä olla liian tunkeileva.

        On mulla facebook sivut, mut ei oo vielä ainakaan kukaan aasialainen nainen lähettänyt kaverikutsua, vaikka mielelläni aasialaisen naisen kaveriksi ottaisi, ehdottomasti!


      • KylläKelpais

        Kunpa olisikin helppoa pyytää naista ulos, mut kun ei oo mikään komistus, niin se on syönyt itsetuntoa rankasti naisten suhteen, et ei uskalla pyytää ulos, koska olettaa, ettei kukaan nainen suostu lähteen ulos, vaikka olisi jutellut useinkin.
        Oletan, että juttelevat, koska ovat ystävällisiä ja ollaan juttelutasolla.
        Siinä tulee sit raja vastaan, jos lähdetään pyytämään naista ulos, mikä on astetta korkeampi satunnaiseen tapaamiseen ja jutteluun verrattuna saatikka treffeille.


      • KylläKelpais kirjoitti:

        Kunpa olisikin helppoa pyytää naista ulos, mut kun ei oo mikään komistus, niin se on syönyt itsetuntoa rankasti naisten suhteen, et ei uskalla pyytää ulos, koska olettaa, ettei kukaan nainen suostu lähteen ulos, vaikka olisi jutellut useinkin.
        Oletan, että juttelevat, koska ovat ystävällisiä ja ollaan juttelutasolla.
        Siinä tulee sit raja vastaan, jos lähdetään pyytämään naista ulos, mikä on astetta korkeampi satunnaiseen tapaamiseen ja jutteluun verrattuna saatikka treffeille.

        Samanlaiset standardit miesten kanssa heillä on kuin muualtakin oleville naisilla, erityisesti jos ovat olleet tarpeeksi hyvätuloisia että pääsevät matkaamaan ja asumaan Eurooppaan.

        Mutta toisaalta ulkonäköä voi kompensoida esimerkiksi hyvillä käytöstavoilla ja hyvällä pukeutumisella sekä älykkäällä keskustelulle, myös pitemmän ajan suhteeseen naisillä on vähemmän rajoituksia ulkonäöstä kuin tyyliin yhden yön juttuun.

        Eli ei kannata lainkaan stressata, joskin se saattaa kestää jonkin verran aikaa että löytää oikean sävelen jolla keskustellessa pystyy samaan aikaan näyttämän kiinnostuksensa toisaalta ilman että on liian aggressiivinen pösilö.


      • Asiamtuntija
        KylläKelpais kirjoitti:

        Kunpa olisikin helppoa pyytää naista ulos, mut kun ei oo mikään komistus, niin se on syönyt itsetuntoa rankasti naisten suhteen, et ei uskalla pyytää ulos, koska olettaa, ettei kukaan nainen suostu lähteen ulos, vaikka olisi jutellut useinkin.
        Oletan, että juttelevat, koska ovat ystävällisiä ja ollaan juttelutasolla.
        Siinä tulee sit raja vastaan, jos lähdetään pyytämään naista ulos, mikä on astetta korkeampi satunnaiseen tapaamiseen ja jutteluun verrattuna saatikka treffeille.

        Kannattaa oikeasti säästää lähestymisyritykset siihen hetkeen, kun tuntuu löytäneensä sellaisen, joka voisi lämmetä lähestymisyrityksille. Lähestymällä satunnaisesti jokaista kaupungilla vastaan tulevaa aasialaista naista, kyllä varmasti jossain vaiheessa tärppää. Tämä on kuitenkin aikaa vievää ja voi olla hermoja raastavaakin saada useita pakkeja ennen tärppiä (sama juttu kuin ovelta-ovelle myynnissä tai telemarkkinoinnissa). Tästä syystä suuntaisin itse aasialaisten naisten suosimalle deittisivustolle, ja vieläpä sellaiselle jossa aasialaiset naiset etsivät eurooppalaista miestä. Tällöin voit lähestyä vain sellaisia naisia, joista voit olla varma, että he haluavat tulla lähestytyiksi. Etkä siis tuhlaa aikaasi niihin, joista et tiedä. Ja oikeasti, useasti noilla sivustoilla aasialaiset naiset lähestyvät miehiä, joten itse ei tarvitse edes olla kauhean aktiivinen. Tässä kirjoituksessa on kerrottu, miten saat thaimaalaisen vaimon: http://www.asumaansuomeen.fi/ulkomaalaiset-naiset-etsivat-suomalaista-miesta/thaimaalainen-nainen-vaimoksi/ Kannattaa lukea, vaikka ei vaimoa olisi hakemassakaaan. Samoja ohjeita voi soveltaa myös kevyemmän suhteen haussa thai naisten kanssa.


      • fghjfghjgh
        Oudoksuva kirjoitti:

        Samanlaiset standardit miesten kanssa heillä on kuin muualtakin oleville naisilla, erityisesti jos ovat olleet tarpeeksi hyvätuloisia että pääsevät matkaamaan ja asumaan Eurooppaan.

        Mutta toisaalta ulkonäköä voi kompensoida esimerkiksi hyvillä käytöstavoilla ja hyvällä pukeutumisella sekä älykkäällä keskustelulle, myös pitemmän ajan suhteeseen naisillä on vähemmän rajoituksia ulkonäöstä kuin tyyliin yhden yön juttuun.

        Eli ei kannata lainkaan stressata, joskin se saattaa kestää jonkin verran aikaa että löytää oikean sävelen jolla keskustellessa pystyy samaan aikaan näyttämän kiinnostuksensa toisaalta ilman että on liian aggressiivinen pösilö.

        Aasialaisilla naisilla miehen status on kaikki kaikessa. Köyhä mies ei ole minkään arvoinen. Lisäksi esimerkiksi kiinalainen nainen todellakin pitää miehen kurissa kotona. Seurustelu tähtää aina naimisiin Kiinassa, joten kaikki deittailu kannattaa unohtaa. Jos et ole valmis naimisiin ja hankkimaan lapsia suht ripeästi, niin kiinalainen nainen ei sovi.

        Jos olet blondi, niin mahdollisuudet voivat olla kaikesta köyhyydestä huolimatta ja onhan länsimainen mies keskivertokiinalaismiestä varakkaampi. Rikas kiinalainen mies löytää naisia Kiinastakin. Huomioitava on myös, että kiinalaisia naisia on selvästi miehiä vähemmän, mutta kiinalaiset miehet ovat epäluotettavia ja huonoja aviopuolisoita ja heidän markkina-arvonsa on todella matala huonon ulkonäön ja luonteen takia.


      • YstäväAasialaisesta

        Jo vain, mua sais kyllä kiinalainen nainen kurittaa, mä kyllä viihtyisin kiinalaisen naisen kurituksen alla, kun hyvän näköinen ja sexy kiinalaisnainen kurittaa.. Tietenkin naimisiin ja lapsia vaan tehtailemaan sexyn kiinalais naisen kanssa.


    • rumilukset-ei-kelpaa

      jos et onnistu aasialaisnaista kosimaan niin sitten kannattaa pysyä sinkkuna, koska et vain kelpaa.

      • raaka-suvakki2

        "rumilukset-ei-kelpaa "

        Tämän vuoksi sinä amalia olet saastaisessa kaupungin vuokrayksiössä räkivä hylky. Tosin erittäin paha luonnevika vastenmielisen ulkonäön vuoksi edesauttoi asiaa.


    • Aamunavaustänään

      Riston haave tämä? Oletko nytkin siellä K-marketin kassalla lirkuttelemassa?

      • KylläKelpais

        Ah, haha, takaan et säkin olisit lirkuttelemassa K-Marketin kassalla, jos siellä olisi silmiä hivelevän kaunis tummahiuksinen ja lumoavan tummasilmäinen aasialainen neito...


      • Halaisin
        KylläKelpais kirjoitti:

        Ah, haha, takaan et säkin olisit lirkuttelemassa K-Marketin kassalla, jos siellä olisi silmiä hivelevän kaunis tummahiuksinen ja lumoavan tummasilmäinen aasialainen neito...

        Risto tunnusti 😁 noo näin naisena jos olis thaikkumies ja vielä kirjoitteleva sellainen. Mistä kaupasta löydän?


      • KylläKelpais

        Thaikku mies en valitettavasti ole, vaan suomalainen, joka on heikkona nimenomaan aasialaisiin naisiin.
        Mä voisin tuijottaa aasialaisen naisen silmiin vaikka kuinka pitkään, ne on jollakin lailla hypnoottisen luomavat ja se hymy, aivan järjettömän kaunis......
        Mut varmaan joudun vaan elään täs haavemaailmas, kun tuskinpa aasialainen nainen mua noteeraa millään tavoin, kunhan haaveilen.....


      • Reippaanavain
        KylläKelpais kirjoitti:

        Thaikku mies en valitettavasti ole, vaan suomalainen, joka on heikkona nimenomaan aasialaisiin naisiin.
        Mä voisin tuijottaa aasialaisen naisen silmiin vaikka kuinka pitkään, ne on jollakin lailla hypnoottisen luomavat ja se hymy, aivan järjettömän kaunis......
        Mut varmaan joudun vaan elään täs haavemaailmas, kun tuskinpa aasialainen nainen mua noteeraa millään tavoin, kunhan haaveilen.....

        Yhtä tummat silmät ovat ebonynaisilla vinkkinä että tuollaisena "maatiaisena" niin kuin asian itse ilmaisit luulisi olevan helpompaa tavoitella aasiatarta tai ebonyy kuin kaunista blondia. Rohkeasti juttelemaan vain. Suklaasilmät odottavat.


      • KylläKelpais
        Reippaanavain kirjoitti:

        Yhtä tummat silmät ovat ebonynaisilla vinkkinä että tuollaisena "maatiaisena" niin kuin asian itse ilmaisit luulisi olevan helpompaa tavoitella aasiatarta tai ebonyy kuin kaunista blondia. Rohkeasti juttelemaan vain. Suklaasilmät odottavat.

        Olin kansainvälisessä joulujuhlassa ja siellä oli aasialaisia ja afrikkalaisia naisia.
        Voi sitä hetkeä, kun sai kätellä näitä aasialaisia ja afrikkalaisia naisia ja toivottaa heille hyvää joulua. Jo pelkkä kättely tuotti valtavan onnellisuuden tunteen, kuin olisi seitsemännessä taivaassa....
        Niin valtavan lumoavan kauniita olivat....
        Muuten mun facebook sivut on alkaneet pukkaan afrikkalaisia naisia kaveriehdokkaiksi.
        Sais vaan sinne aasialaisia kaveri ehdokkaita....

        Mä oon lähettänyt tykkäyksiä paikkakuntani aasialaisille naisille, mitä oon facebookista onnistunut onkimaan....


      • KylläKelpais
        Reippaanavain kirjoitti:

        Yhtä tummat silmät ovat ebonynaisilla vinkkinä että tuollaisena "maatiaisena" niin kuin asian itse ilmaisit luulisi olevan helpompaa tavoitella aasiatarta tai ebonyy kuin kaunista blondia. Rohkeasti juttelemaan vain. Suklaasilmät odottavat.

        Blondit ei jostain syystä mua sytytä, kuten aasialainen nainen ja ennenkaikkea aasialaisen naisen silmät ja tummat hiukset on jotain, mitkä vetoaa muhun tosi paljon.
        Ne suklaa silmät on vaan aivan järjettömän lumoavat, niin aasialaisilla, kuin afrikkalaisillakin.


    • Aasia on kyllä aika laaja käsite. Läntistä Islaminuskoista Aasia en niin suosittele, mutta joku japanilainen tai eteläkorealainen menettelee. Itsekin olen tässä yhden korealaisen kanssa sopinut sen, että juttelemme vierekkäin vain bussissa, siilä hänellä on kotona poikakaveri. Kokemuksesta tiedän sen, että monet viehättävät aasialaiset naiset ovat varattuja - se saattaa vaikuttaa siihen, että heidän kanssaan ei ole muuta mahdollisuutta kuin joku dösätuttavuus, sillä linja-autossa ei tapahtu mitään tuhmaa poikaystävän kannalta.

      Puhut kivasti englantia. Puhut mieleenkiintoisia juttuja ja annat sen naisen puhua sydämensä pohjasta mitä haluaa. Kuuntele pääasiassa, sillä kuuntelemalla hyvin pääsee parhaiten naisen sydämeen. Näin korealaiset, kiinalaiset ja japanilaiset suostuvat kanssasi treffeille. Jostain Pakistanista länteen alueilla pitää olla varovainen, sillä Aasiaa ja kulttuuria on vaikka minkälaista. Vietnamilainen tai Indonesian nuori nainen voi olla kiva tuttavuus sekä eksoottinen ystävä.

      • YksinäinenMiesKysyy

        Kun sinulla on positiivisia kokemuksia aasialaisista naisista, ovat suostuneet kanssasi treffeille ja osa heistä on kutsunut sinut jopa luokseen, mikä vaikuttaa kyllä tosi hienolta.
        Mietin vaan sitä, kun olen tutustunut erääseen Thaimaalaiseen naiseen, joka asuu suomessa ja on tällähetkellä sinkku.
        Viime syksynä hänet huomasin hänen työpaikalla, aluksi moikkasin ja olen jutellut hänen kanssaan, mutta jutteluhetket jää aina niin lyhyiksi olosuhteista johtuen.
        Hän vaikuttaa aina ilahtuvan, kun näkee minut ja minä tietenkin myöskin ilahdun hänet nähdessään.
        Mieli tekisi pyytää hänet kahville kahvilaan tai jonnekin syömään, mutta en ole vielä kysynyt, että suostuisiko hän "treffeille" ja puhelin numeron haluaisin hänelle antaa.
        Hän on niin valtavan mukava, ystävällinen, kaikinpuolin miellyttävä nainen ja hänen kanssa on niin helppo jutella.


      • YksinäinenMiesKysyy

        Harmi, kun en ehtinyt lukea vastaustasi, mutta ei sinun tarvitse sitä uudelleen kirjoittaa.
        Vähän kumma, että asiallinen kirjoitus poistetaan.
        Olen minä hänelle sanonut, että häntä on mukava nähdä ja hän sanoi myös samoin minulle.
        Olen häneen myös vähän ihastunut.
        Hän on toivottanut minulle jo useaan kertaan hyvää päivänjatkoa, kun olen jatkanut matkaa.
        Hyvää ystävänpäivääkin hän toivotti minulle, ennekuin ehdin ensin toivottaa.
        Arvostan ja kunnioitan häntä tosi paljon ja haluan, että hän olisi onnellinen.
        Ajattelin kyllä ehdotaa hänelle jossain vaiheessa tapaamista työpaikan ulkopuolella kahvilassa tai voisi myös ehdottaa jos hän lähtisi sushille tai johonkin aasialaiseen ruokapaikkaan syömään, kun paikakunnallani muutama on.
        Kävin paikallisessa sushiravintolassa, joka oli viihtyisä, sopivan pieni, kotoisa ja tunnelmallinen. Kävin siellä illalla ja ei ollut muita asiakkaita. Lounas aikaan siellä enemmän asiakkaita.
        Sushi on erinomaisen hyvää ja tuossa sushi ravintolassa oli todella ystävällinen palvelu.
        Hän suositteli minulle erästä aasialaista ravintolaa ja täytyy käydä tsekkaamassa ja kertoa hänelle arvioni ja kehua häntä hänen antamastaan ehdotuksesta.
        Aasialainen ruoka on varmaan ihan hyvä keskustelun aihe, kun hän on aasialaisen ruoan ystävä.


      • YksinäinenMiesKysyy kirjoitti:

        Harmi, kun en ehtinyt lukea vastaustasi, mutta ei sinun tarvitse sitä uudelleen kirjoittaa.
        Vähän kumma, että asiallinen kirjoitus poistetaan.
        Olen minä hänelle sanonut, että häntä on mukava nähdä ja hän sanoi myös samoin minulle.
        Olen häneen myös vähän ihastunut.
        Hän on toivottanut minulle jo useaan kertaan hyvää päivänjatkoa, kun olen jatkanut matkaa.
        Hyvää ystävänpäivääkin hän toivotti minulle, ennekuin ehdin ensin toivottaa.
        Arvostan ja kunnioitan häntä tosi paljon ja haluan, että hän olisi onnellinen.
        Ajattelin kyllä ehdotaa hänelle jossain vaiheessa tapaamista työpaikan ulkopuolella kahvilassa tai voisi myös ehdottaa jos hän lähtisi sushille tai johonkin aasialaiseen ruokapaikkaan syömään, kun paikakunnallani muutama on.
        Kävin paikallisessa sushiravintolassa, joka oli viihtyisä, sopivan pieni, kotoisa ja tunnelmallinen. Kävin siellä illalla ja ei ollut muita asiakkaita. Lounas aikaan siellä enemmän asiakkaita.
        Sushi on erinomaisen hyvää ja tuossa sushi ravintolassa oli todella ystävällinen palvelu.
        Hän suositteli minulle erästä aasialaista ravintolaa ja täytyy käydä tsekkaamassa ja kertoa hänelle arvioni ja kehua häntä hänen antamastaan ehdotuksesta.
        Aasialainen ruoka on varmaan ihan hyvä keskustelun aihe, kun hän on aasialaisen ruoan ystävä.

        Mielellään antasin ohjeita. Mutta ilmeisesti täällä on koodisto, että sellaista mitä voi käyttää jonkinlaiseen viettelemiseen ei saa tänne laittaa. Siitä sensurointi? Nyt yritän poimia sinun viestistäsi kohtia, joihin vastailen.

        "Olen minä hänelle sanonut, että häntä on mukava nähdä ja hän sanoi myös samoin minulle."

        Juuri noin sanoin niin japanilainen pyysi luoksensa syömään. Sanoin vain, että kiva olisi tavata jälleen, toisenkin kerran.

        "Ajattelin kyllä ehdotaa hänelle jossain vaiheessa tapaamista työpaikan ulkopuolella kahvilassa"

        Juuri kahvila on hyvä paikka eli sinä itse osaat. Minä yhdistäisi sen elokuviin ja elokuvien jälkeen juttelemaan kahvilaan. Sen jälkeen voitte mennä jonnekin syömään niin kuin ideoit.

        "Olen häneen myös vähän ihastunut."

        Jos se ilmenee katseessasi niin loistava juttu. Itse tammikuussa 2016 katselin ihastuneesti söpöä lukion tokaluokkalaista bussissa, joka istui vieressäni. Sitten marraskuussa hänen ollessa lukion kolmannella katselimme ihastuneesti toisiamme silmiin myös bussissa. Maaliskuussa 2017 hän lähestyi minua, sillä minä olin katsonut häneen aina ihastuneesti ja hän oli varma minun mielenkiinnostani. Tuo sinun ihastumisen alkusi on loistava lähtökohta, jos katseesi ja silmäsi kertovat mielenkiinnostasi! :)

        "Sushi on erinomaisen hyvää ja tuossa sushi ravintolassa oli todella ystävällinen palvelu."

        Sano, että olet itämaisen ruuan ystävä. Pidät sushista, mahdollisesti kiinalaisesta... kiinnostaisiko häntä (sitten ensimmäisten treffien jälkeen) tutustua laajemmin aasialaiseen ruokaan. Juttele hänen kanssaan sitten Aasiasta ja aasialaista ruuasta. Se voisi olla hyvä alku suhteelle?

        "Aasialainen ruoka on varmaan ihan hyvä keskustelun aihe, kun hän on aasialaisen ruoan ystävä. "

        Eli sinä tajusit tuon itse! :)

        "Arvostan ja kunnioitan häntä tosi paljon ja haluan, että hän olisi onnellinen."

        Arvon antaminen naiselle on A ja O. Ole kohtelias ja mukava. Se on sitä, että sano rehellisiä kohteliasuuksia hänestä. Ilmeisesti tässä oli jotain sensuroitavaa ylläpidosta niin ei tarkennusta tähän, jotta en kolmatta kertaa kirjoita turhaan.

        "Hän suositteli minulle erästä aasialaista ravintolaa ja täytyy käydä tsekkaamassa ja kertoa hänelle arvioni ja kehua häntä hänen antamastaan ehdotuksesta."

        Käy ihmeessä tarkastamassa ja anna hänelle arviosi. Kysy, että lähtisikö hän seuraavan kerran aasialaiseen ravintolaan mukaan toiseksi "arvostelijaksi" tai jonnekin muualle.

        Tekisi mieli kaikenlaista kertoa, mutta täällä ei voi. Kirjoitan niistä hyvin lyhyesti seuraavalla kerralla, jos tämä menee läpi.


      • Hoitoailmaiseksi
        YksinäinenMiesKysyy kirjoitti:

        Harmi, kun en ehtinyt lukea vastaustasi, mutta ei sinun tarvitse sitä uudelleen kirjoittaa.
        Vähän kumma, että asiallinen kirjoitus poistetaan.
        Olen minä hänelle sanonut, että häntä on mukava nähdä ja hän sanoi myös samoin minulle.
        Olen häneen myös vähän ihastunut.
        Hän on toivottanut minulle jo useaan kertaan hyvää päivänjatkoa, kun olen jatkanut matkaa.
        Hyvää ystävänpäivääkin hän toivotti minulle, ennekuin ehdin ensin toivottaa.
        Arvostan ja kunnioitan häntä tosi paljon ja haluan, että hän olisi onnellinen.
        Ajattelin kyllä ehdotaa hänelle jossain vaiheessa tapaamista työpaikan ulkopuolella kahvilassa tai voisi myös ehdottaa jos hän lähtisi sushille tai johonkin aasialaiseen ruokapaikkaan syömään, kun paikakunnallani muutama on.
        Kävin paikallisessa sushiravintolassa, joka oli viihtyisä, sopivan pieni, kotoisa ja tunnelmallinen. Kävin siellä illalla ja ei ollut muita asiakkaita. Lounas aikaan siellä enemmän asiakkaita.
        Sushi on erinomaisen hyvää ja tuossa sushi ravintolassa oli todella ystävällinen palvelu.
        Hän suositteli minulle erästä aasialaista ravintolaa ja täytyy käydä tsekkaamassa ja kertoa hänelle arvioni ja kehua häntä hänen antamastaan ehdotuksesta.
        Aasialainen ruoka on varmaan ihan hyvä keskustelun aihe, kun hän on aasialaisen ruoan ystävä.

        Mitä syömään tartte mennä, varmaan tykkää puhua jostain muusta kuin ruoasta. Antaa sinulle ilmaiseksi thaihierontaa ja saat varmaan hyvää extrahoitoa samalla.


    • YstäväAasialaisesta

      "Kokemuksesta tiedän sen, että monet viehättävät aasialaiset naiset ovat varattuja - se saattaa vaikuttaa siihen, että heidän kanssaan ei ole muuta mahdollisuutta kuin joku dösätuttavuus, sillä linja-autossa ei tapahtu mitään tuhmaa poikaystävän kannalta."

      Harvoinpa kaunis aasialainen nainen on vapaa, mikä on todella harmi.
      Kadulla kävellessä vaan se vähän tympii, kun näkee kauniin aasialaisen naisen ja melkein on varmaa, että hän on varattu, eikä näinollen ole häneen mahdollisuuksia
      Täälläkin näkee päivittäin kauniita aasialaisia naisia, että välillä meinaa epätoivo iskea, kun heihin ei kuitenkaan ole mitään mahiksia, kun heillä todennäköisesti on poikakaveri, joka on kyllä maailman onnellisin, kun tuollaisen kaunottaren saa omistaa, että millä ovat saaneet kaunottaren itselleen houkuteltua ja millä pitävät, ettei kaunotar karkaa toisen miehen matkaan.
      Aasialainen nainen varmaan tietää, että heillä on menekkiä ja kysyntää ja suomalainen mies on hulluna aasialaiseen kaunottareen...
      .

    • pudotuslaiturilta

      Kaikki kirjoitukset "syynätään", ja jos ne eivät mene yksiin jonkun tyypin kanssa, niin putoat kyydistä.

    • YstäväAasialaisesta

      Tulipa hyvä joulumieli itselle tänään. Kävin tänään marketissa joulu ostoksilla. Siinä marketin pihassa huomasin samalla pyörätelineellä kauniin aasialaisen naisen, kun hän oli pyörää siihen telineelle laittamassa ja minäkin pyörällä olin liikenteessä.
      Nainen katsoi minuun useamman kerran, en siinä hässäkässä tajunut mitään sanoa.
      Siinä olisi ollut hyvä tilaisuus moikata ja kenties jotain jutella hetken aikaa.
      Kaupassa oloa ajoitin, niin, että sattuisin samaan aikaan pyörätelineelle tämän aasialaisen naisen kanssa.
      Näin kävikin ja toivotin tälle kauniille aasialaiselle naiselle Hyvää joulua.
      Hän kiitti ja oli luultavasti iloinen, että tällainen suomalainen toivottaa hänelle "maahanmuuttajalle" hyvää joulua.
      Minä ainakin sain siitä hyvän mielen ja täytyykin alkaa toivottamaan Hyvää joulua aina, kun vaan näkee aasialaisen naisen ja maahanmuttaajan.

    • Miksi helevetissä haluaisit olla jonku satunnaisen aasialaisen naisen ystävä?

    • YstäväAasialaisesta

      Vuodenvaihteen alkua tässä odotellaan vähän niinkuin jännityksen/ododtuksellisten sekaisin tuntein.
      Loppuvuodesta tutustuin erääseen aasialaiseen tosi mukavaan naiseen hänen työpaikallaan. Nyt sitten kovasti toivon ja odotan, että hän saisi työsopimusen ensi vuodeksi, että saisin nähdä häntä myös ensi vuonna.
      Luusisi hänen saavan työsopimusen, on senverran ahkera ja tunnollinen työntekijä.
      Vuoden alusta saakin nyt sitten jännittää, että onko hän tutulla työpaikallaan....

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3154
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2121
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1895
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe