Ois niin kiva mies töissä..

Eitajuamä

Mut työkaveri.. se on työkaveri! Eihän semmoisiin voi sekaantua. Entä sit jos seksi ois kamalaa tai muuten menis ketuiks koko homma, niin miten sitä enää vois nähdä joka päivä?

Onko joku voinut säilyttää työkaveruuden sen jälkeen jos orastava romanssi mennyt piloille?

12

354

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Töikaveri

      Älä välitä! Jos se olen minä, ei haittaa, jos seksi menee ketuiksi, se on silti parempi, kuin ei menisi ollenkaan, ketuiksikaan.

      • Paljonparempi

        Suomalainen sananlasku:
        Parempi ketuiksi, kuin ei siihenkään.
        Paljon parempi!!!!


    • mitämäjustluin

      Voi miten kaunis romanssi.
      Ekana mielessä ajatus että jos seksi olisikin kamalaa.

      Joo, mitä tosiaan jos hänen mielestään seksi olisi kanssasi kamalaa?
      Mitenkähän reagoisit jos hän kertoisi sen sinulle suoraan tai yhteisille työkavereille että olet surkea sängyssä?

      Tuolta pohjalta ei kannata.

    • Eitajuamä

      No sitä juuri tarkoitin että jos pitäisi mua ällöttävänä eikä haluaisi enään tapailla. Olisihan se ikävä tavata häntä töissä kun tietäisi että toinen inhoaa niitä kriittisimpiä kohtiani. Miten kiusallista se olisi.
      Mutta olet oikeassa, parempi jättää vaan ajatuksen asteelle :)

    • Säootsus

      Happamia, sano kettu oravanmarjoist

    • Hklmgu

      Minulla kävi niin että seksi ekalla kerralla oli niin kamalaa ettemme nähneet vapaa-ajalla kahteen kuukauteen. Olimme kuitenkin tiiviisti yhteyksissä ja tutustuimme toisiimme paremmin ja seksi alkoi luistamaan pian ja nykyään se on taivaallista.

    • Työmaatuuppari

      Anna mennä vaan, kyllä se siitä lähtee liikkeelle.
      Elämän kokemuksia.
      Mulla ei ole mahdollista nussia työkaveria vaikka muutama varteenotettava on ja pari kollleegaa niitä on jo tuupannut.
      Toinen on naimisissa oleva,NS huonossa suhteessa ja se kiinnostaa muutenkin kuin tuupoaus mielessä.

    • krt7

      Todennäköisemmin paljastuu jotain muuta kamalaa, kuten inhottava luonne tai väärät arvot, joita et näe työssä. Miten työ sitten sujuu?

    • Oppeliini1

      Maailman typerin idea on aloittaa mitään romantiikkaan viittaavaa työkavereiden kaaa. Nuo yleensä ei kestä kauaa. Kummankin tâytyy nähdä toista joka pâivä, plösöksi menneen “suhteen” jälkeenkin, samassa työpaikassa kun ollaan.

      Tuo vie aivan liian paljon ajatuksenjuoksua ja energiaa. Työläisille maksetaan työajasta ja siiloin on vain aiheellista että koko energia käytetâän siihen mistä maksetaan. Ei flirttailuun, ei sekstailuun, ei mihinkää muuhun mikä ei liity suoranaisesti maksettuun työhön.

      Teet paljon älykkäämmin jos haet seuralaisesi työpaikkasi ulkopuolelta.

      • Urakkaus

        Mä teen töitä urakkapalkalla, ja se ei sinulle kuulu, miten vapaa-aikani käytän.

        Jotkut eivät kestä rakkautta, mutta se taas ei kuulu minulle.


    • j---ja-a

      Minä olen ihastunut naispuoliseen blondiin työpaikalla. Aina pyytää käymään,keittää kahvit ja puhuu mistä vain ja on niin söpöläinen. Ehkä kaipaakin minua salaa,mutta ei tee aloitetta,vaikka kuinka viereen menisin. On sanonut,ettei seurustele kenenkään kanssa,mutta ei kysy minultakaan,että seurusteltaisiinko? Sanon aina välillä häntä kullaksi ym., mutta hymyilee vain. Muut luulee, että seurustelemme, työssä ollaan kuin aviopari, mutta vapaa-aikana eri osoitteissa, jos nyt soitan aina välillä ja kysyn jotain omia juttuja. Tulee se päivä vielä, kun halaan ja suukotan, mutta voi ehkä mennä hämilleen ja suuttua. Katsotaan, mitä uusivuosi tuo tullessaan,kun ei ihan joka päivä nähdä edes työn merkeissä. Mutta,suutelisin,jos saisin.

    • eliunohda

      varattu on varattu!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2072
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe