Joku kysyi missiosta tässä taannoin palstalla ja muistutti perinnöstä mitä me tänne jätetään.
Tuukka Kuru piti hienon puheen 612 kulkueelle Helsingissä 6.12.2017. Minusta ei kovin rasistinen ja vihamielinen puhe, vaan erittäin suomalainen puhe.
Tässäpä tämä linkki, jos ketä kiinnostaa...
https://youtu.be/Bi4X1qdTGYk
Löysimpäs....
120
1032
Vastaukset
- Karvaperseäijä
Ei mitään hienoa raiskata isänmaallisuutta.
- EdesUnissa
"..ei kovin rasistinen ja vihamielinen puhe,..." Olipa varovainen kommentti. Minä en kyennyt näkemään MINKÄÄNLAISTA rasismia tai vihamielisyyttä tuossa puheessa.
Nykyisin on tapana leimata vastustajat jollakin leimalla jos puolustavat omaa kantaansa. Rasismi kortin heiluttelu on tyypillisin tapa leimata ihmiset jotka eivät kannata globalismia.
Globalismi on sinällään erikoinen asia, sillä vasemmisto ja oikeisto ovat sen suurimpia kannattajia mutta eri syistä.
Käsittääkseni tavallinen kansanosa ei enemmistönä kannata globalismia juuri missään, koska tavallinen kansa on se häviäjä seurausvaikutuksissa. Voittajia kai olisivat suuryritykset joiden toimintaedellytykset paranevat ja virkamiehet joiden toimintaympäristö laajenee ja valta valvonnan tarpeen kasvun myötä kasvaa. Mutta tavallinen hitsari tai kaupan kassa ovat ainoastaan häviäjinä.
Tuo 612 kulkue yhdistää varmaan ihmisiä yli poliittisten rajojen. Onko se joku satavuotiskeksintö, vain onko 612 kulkue ollut olemassa jo aiempinakin vuosina ? Videossa oli maininta että järjestettäisiin vuoden pasta uudestaan.Käsittääkseni tämä median "äärioikeistolaisten, jopa natsien pitämä marssihan" vei narikkatorilta tai jostain lapsilta tapahtuman, joka piti siirtää hjk;n stadionille....se alpakkatapaus. Ja tämä on pidetty jo vuosia, jokaikinen itsenäisyyspäivä.
Tuo Tuukkahan on suomen sisun lapin jaoksen puheenjohtaja.
Aloituksessa pistinkin sarkasmia, koska nämä nationalistit mielletään aina rasistiseksi ja äärioikeistoisiksi....aina on jokin syy, minkä vuoksi heitä pidetään ääriliikkeenä. Mutta minusta tuossa puheessa oli arvoja ja merkityksiä, jotka nimenomaan ovat tämän kansan vuosisatojen aikana kasannut ja perustanut tänne. Suomen historia on maana pieni, mutta olisi jo aika ottaa itsenäisyytemme itseellisenä ja ansaittuna asiana, eikä "nössöillä" enää ja nöyrtyä valtavirran mukaan, niinkuin Tuukka tuossa sanoi.- Hölynpölyä_
Höpöhöpöä. Persut ja muut pienet ääriliikkeet ovat ainoita joiden kannattajat haaveilevat planeetasta jossa olisi vain suomenkieliset suomalaiset.
Hölynpölyä_ kirjoitti:
Höpöhöpöä. Persut ja muut pienet ääriliikkeet ovat ainoita joiden kannattajat haaveilevat planeetasta jossa olisi vain suomenkieliset suomalaiset.
No jokaisesta sakista löytyy hörhöjä, eikä vihervasemmistolainen toinen pääty tunnu olevan yhtään sen parempi.
Itse en mihinkään ääriajatteluun haluakaan lähteä. Täällä suomessakin saa puhua vaikka mitä kieltä ja kyllä tänne mahtuu muitakin kuin suomalaisia, mutta suomalaisuus ja se rakennettu itsenäisyys ei saa kadota.
Tehkööt kuka mitenkin haluaa... ehkä ainoa vaihtoehto muuttaa nykymenoa ja suomalaisuuden pelastaminen on sitten persujen äänestäminen? Houkuttelee myös heidän ajatus "itävallan mallista" demokratiasta. Hallituksen päätöksestä voi tehdä kansalaisaloitteen ja yli 5000 äänen saatuaan, tulee kansanäänestys. Kyllä minä uskon suomalaisten kansalaisten sivistystasoon sen verran, että oikeat päätökset voivat syntyä noin. Olisipa sellainen ollut jo, kun päättivät eteläsuomen kantaverkon myynnistä...
Jotenkin Suomen päätöksentekojärjestelmään on saatava muutoksia... Nyt siellä jylllää selkeä korruptio...- tämäonsejuttu
Dissident kirjoitti:
No jokaisesta sakista löytyy hörhöjä, eikä vihervasemmistolainen toinen pääty tunnu olevan yhtään sen parempi.
Itse en mihinkään ääriajatteluun haluakaan lähteä. Täällä suomessakin saa puhua vaikka mitä kieltä ja kyllä tänne mahtuu muitakin kuin suomalaisia, mutta suomalaisuus ja se rakennettu itsenäisyys ei saa kadota.
Tehkööt kuka mitenkin haluaa... ehkä ainoa vaihtoehto muuttaa nykymenoa ja suomalaisuuden pelastaminen on sitten persujen äänestäminen? Houkuttelee myös heidän ajatus "itävallan mallista" demokratiasta. Hallituksen päätöksestä voi tehdä kansalaisaloitteen ja yli 5000 äänen saatuaan, tulee kansanäänestys. Kyllä minä uskon suomalaisten kansalaisten sivistystasoon sen verran, että oikeat päätökset voivat syntyä noin. Olisipa sellainen ollut jo, kun päättivät eteläsuomen kantaverkon myynnistä...
Jotenkin Suomen päätöksentekojärjestelmään on saatava muutoksia... Nyt siellä jylllää selkeä korruptio...Usein kanssasi joistain asioista erimieltä, mutta tälle kommentille laittaisin peukun jos voisin! Juurikin näin kuten kirjoitit!
tämäonsejuttu kirjoitti:
Usein kanssasi joistain asioista erimieltä, mutta tälle kommentille laittaisin peukun jos voisin! Juurikin näin kuten kirjoitit!
No ei kaikesta voikaan olla aina samaa mieltä. Toisaalta ihmisen mieli monesti muuttuu, kun ymmärtää asioita toisin. Ja en mä peukkuja laske. Kommentit kivempia.
Dissident kirjoitti:
Jotenkin Suomen päätöksentekojärjestelmään on saatava muutoksia... Nyt siellä jylllää selkeä korruptio...Just noista "ääripäistä" oli pressiklubissa keskustelua. Eihän rasismin toinen ääripää ole rasismin vastustaminen. Suomesta puuttuu tämä toinen ääripää.
Wwuwuw kirjoitti:
Just noista "ääripäistä" oli pressiklubissa keskustelua. Eihän rasismin toinen ääripää ole rasismin vastustaminen. Suomesta puuttuu tämä toinen ääripää.
No maahanmuttopolitiikan kritisointikaan ei ole suoraan rasismia...paitsi että on...
Dissident kirjoitti:
No maahanmuttopolitiikan kritisointikaan ei ole suoraan rasismia...paitsi että on...
Ei se ole. Vihapuheet on, siitähän Halla-ahokin sai tuomion. Asiallinen keskustelu on ihan ok.
Eikä mun miekestä ole mitään järkeä äänestää jotain "vitsin" vuoksi. Haloo..Wwuwuw kirjoitti:
Ei se ole. Vihapuheet on, siitähän Halla-ahokin sai tuomion. Asiallinen keskustelu on ihan ok.
Eikä mun miekestä ole mitään järkeä äänestää jotain "vitsin" vuoksi. Haloo..Plus että tuo sama sasikalju toivoi, että vihervasemmisto ja heitä äänestävät naiset raiskattaisiin.
Jee... 👍 Olipa hassusti sanottu.Wwuwuw kirjoitti:
Eikä mun miekestä ole mitään järkeä äänestää jotain "vitsin" vuoksi. Haloo..Joo. No siis kaikki on vihapuhetta... Joo. Halla-ahokin on opetellut artiguloimaan selkeämmin. Mutta media vaan jankkaa vanhoja. Monestikaan hänem ei anneta puhua loppuun. Kannattaa kurkata ennemmin muuta väylää pitkin juttuja kuin ylee tai Hesaria.
Toi 612 kulkuekin oli ensin Hesarissa nimetty natsimarssiksi.... myöhemmin korjattu äärioikeistoksi. Otsikkokin oli. Äärioikeiston marssi vei lapset pois hakaniemen torilta.... muuten ok. Mutta tuo kulkue oli sen varannut paljon ennen alpakkatapahtumaa..
Mediakin vääristää asioita selkeästi...Wwuwuw kirjoitti:
Plus että tuo sama sasikalju toivoi, että vihervasemmisto ja heitä äänestävät naiset raiskattaisiin.
Jee... 👍 Olipa hassusti sanottu.No Hakkaraiselle ehkä koku on tuon aloitteen ehdottanut ja sanonut, että vie tämä sinne...
Ei ne persuedustajat tosiaan kovin fiksuja kaikki ole..en kiellä.
Mutta onhan Kepullakin Sipilä...Dissident kirjoitti:
Joo. No siis kaikki on vihapuhetta... Joo. Halla-ahokin on opetellut artiguloimaan selkeämmin. Mutta media vaan jankkaa vanhoja. Monestikaan hänem ei anneta puhua loppuun. Kannattaa kurkata ennemmin muuta väylää pitkin juttuja kuin ylee tai Hesaria.
Toi 612 kulkuekin oli ensin Hesarissa nimetty natsimarssiksi.... myöhemmin korjattu äärioikeistoksi. Otsikkokin oli. Äärioikeiston marssi vei lapset pois hakaniemen torilta.... muuten ok. Mutta tuo kulkue oli sen varannut paljon ennen alpakkatapahtumaa..
Mediakin vääristää asioita selkeästi...Natsejan ne äärioikeistolaiset on.
Olen mä lukenut Halla-aholta ihan hyviäkin juttuja, esim. että pitäisi tukea kehittyvien maiden tyttöjen koulutusta. Kai se on vähän aikuistunut. Soini ei mun mielestä ollut ikinä niinkään rasisti, kuin sovinisti. Vaihtoi jopa uskonsa kuppikuntaa kun ei kestänyt naispappeutta.Wwuwuw kirjoitti:
Natsejan ne äärioikeistolaiset on.
Olen mä lukenut Halla-aholta ihan hyviäkin juttuja, esim. että pitäisi tukea kehittyvien maiden tyttöjen koulutusta. Kai se on vähän aikuistunut. Soini ei mun mielestä ollut ikinä niinkään rasisti, kuin sovinisti. Vaihtoi jopa uskonsa kuppikuntaa kun ei kestänyt naispappeutta.Äärioikeisto... mitäs sitä kaunistelemaan
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/ÄärioikeistoWwuwuw kirjoitti:
Äärioikeisto... mitäs sitä kaunistelemaan
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Äärioikeisto"Äärioikeisto on nimitys, jota käytetään totalitaarisiin päämääriin pyrkivistä radikaaleista, poliittisista oikeistoliikkeistä.[1] Äärioikeistolaisuuden käsitettä vastaa nimitys oikeistoradikalismi. Tunnetuimpia äärioikeistolaisia liikkeitä ovat Euroopassa olleet fasismi, kansallissosialismi ja uusnatsismi"
Eli lainaus wikistä.Wwuwuw kirjoitti:
Olen mä lukenut Halla-aholta ihan hyviäkin juttuja, esim. että pitäisi tukea kehittyvien maiden tyttöjen koulutusta. Kai se on vähän aikuistunut. Soini ei mun mielestä ollut ikinä niinkään rasisti, kuin sovinisti. Vaihtoi jopa uskonsa kuppikuntaa kun ei kestänyt naispappeutta.No persuissa on talousasioissa oikeiston vikaa, mutta minusta paras on se "Itävallan"-malli demokratiaan, mitä ne ajaa. Vois jollain 5000 nimellä vetää paskasta päätöksestä kansanäänestyksen. Rupeis yleinen mielipide menemään päätöksiin. Minusta on typerää ajattelua, että suomalainen olisi sivistymätön.
Dissident kirjoitti:
No persuissa on talousasioissa oikeiston vikaa, mutta minusta paras on se "Itävallan"-malli demokratiaan, mitä ne ajaa. Vois jollain 5000 nimellä vetää paskasta päätöksestä kansanäänestyksen. Rupeis yleinen mielipide menemään päätöksiin. Minusta on typerää ajattelua, että suomalainen olisi sivistymätön.
Kukas se tokaisikaan, että suomalaiset ovat hyvin koulutettu, mutta sivistymätön kansa.
Wwuwuw kirjoitti:
"Äärioikeisto on nimitys, jota käytetään totalitaarisiin päämääriin pyrkivistä radikaaleista, poliittisista oikeistoliikkeistä.[1] Äärioikeistolaisuuden käsitettä vastaa nimitys oikeistoradikalismi. Tunnetuimpia äärioikeistolaisia liikkeitä ovat Euroopassa olleet fasismi, kansallissosialismi ja uusnatsismi"
Eli lainaus wikistä.No äärioikeistolaisiahan ne kaikki puolueet sitten on... totaalisesti ajattelevat omaa vaalirahoitustaan ja radikaalisti maksavat päätöksillään rahoittajille tukia ja ottavat valtionlainoja.
Vasurit ja muut vaan niitä vastapuolia... möisivät nekin äitinsä hurskastelun puolesta...Wwuwuw kirjoitti:
Kukas se tokaisikaan, että suomalaiset ovat hyvin koulutettu, mutta sivistymätön kansa.
Varmaan joku nalle wallruus...
Dissident kirjoitti:
Varmaan joku nalle wallruus...
Pakkoruotsi on semmonen juttu, jossa olen persujen kanssa samaa mieltä. Siis tuntuu hölmöltä, kun jokainen virallinen asiakirja pitää vääntää myös ruotsiksi ja maksaa siitä.
Wwuwuw kirjoitti:
Pakkoruotsi on semmonen juttu, jossa olen persujen kanssa samaa mieltä. Siis tuntuu hölmöltä, kun jokainen virallinen asiakirja pitää vääntää myös ruotsiksi ja maksaa siitä.
Joo. No kyllähän niillä on monta populistista juttuakin, en kiellä. Mutta äänestämisessä pitäis miettiä, että ei kaikki halutut vaalilupaukset mene läpi ikinä. Hallitus tehdään voittajan ympärille ja hallitusohjelma näiden kesken.
Ja huvittavinta, että me äänestetään henkilöä, mutta henkilön pitää sitten äänestää ryhmäkurin mukaan.. ihan tyhmää ja harhaannuttavaa.Dissident kirjoitti:
No Hakkaraiselle ehkä koku on tuon aloitteen ehdottanut ja sanonut, että vie tämä sinne...
Ei ne persuedustajat tosiaan kovin fiksuja kaikki ole..en kiellä.
Mutta onhan Kepullakin Sipilä...Sipilästä...
https://youtu.be/C8ehvPjYcoA
Pelimies on huippuparodiaa.. Yritin etsiä sitä yhtä kohtaa, jossa Sipilä ottaa pukunsa pois ja alla on teräsmiehen vaatteet ja tietysti iso S-kirjain rinnassa.
Nordman on varmaan lukenut meidän juttuja...
Zädäm!Wwuwuw kirjoitti:
Sipilästä...
Pelimies on huippuparodiaa.. Yritin etsiä sitä yhtä kohtaa, jossa Sipilä ottaa pukunsa pois ja alla on teräsmiehen vaatteet ja tietysti iso S-kirjain rinnassa.
Zädäm!Tää mun on myös pakko laittaa, tää on ihan hillitön. Syy miksi Halla-aho nieleskelee..
https://youtu.be/nIzgSlbdBkQWwuwuw kirjoitti:
Sipilästä...
Zädäm!No varmaan. Vois kyllä kotain rojalteja saada...
Wwuwuw kirjoitti:
Tää mun on myös pakko laittaa, tää on ihan hillitön. Syy miksi Halla-aho nieleskelee..
https://youtu.be/nIzgSlbdBkQNo niin. Johan selvis perhana.
Onkohan Hallis muuten sen demariukon sukua???
Jotenkin koin dejavuuta...
https://goo.gl/images/2d4oCVDissident kirjoitti:
No niin. Johan selvis perhana.
Onkohan Hallis muuten sen demariukon sukua???
Jotenkin koin dejavuuta...
https://goo.gl/images/2d4oCVTuosta lopusta puuttu se pätkä, jossa Halla-aho menee lääkärille ja kysyy, miten hän saisi sen kamalan lihan maun pois suustaan. Lääköri sanoo, että sylje se pois. - EI, minä en osaa syljeskellä. - No, nieleskelkää sitten niin kauan että se menee pois, sanoo lääkäri.
Jussihan nuorempana oli pitkätukkanen sivari, joka äänesti vihreitä..
Minkä demariukon?Wwuwuw kirjoitti:
Tuosta lopusta puuttu se pätkä, jossa Halla-aho menee lääkärille ja kysyy, miten hän saisi sen kamalan lihan maun pois suustaan. Lääköri sanoo, että sylje se pois. - EI, minä en osaa syljeskellä. - No, nieleskelkää sitten niin kauan että se menee pois, sanoo lääkäri.
Jussihan nuorempana oli pitkätukkanen sivari, joka äänesti vihreitä..
Minkä demariukon?Joo. Osuvaa...
Joo, kyllä sitä moni muuttuu...
Niin Tuomiojaa tarkoitin ja tuli vaan eilinen tekniksen hankkijalippiskuva...se kun sanoi, että uupuessa näyttää oranssilta...mietin jos lippis valahti silmille...
Tämä pätkä piti olla...
https://youtu.be/KvUIOrtyNB4Dissident kirjoitti:
Joo. Osuvaa...
Joo, kyllä sitä moni muuttuu...
Niin Tuomiojaa tarkoitin ja tuli vaan eilinen tekniksen hankkijalippiskuva...se kun sanoi, että uupuessa näyttää oranssilta...mietin jos lippis valahti silmille...
Tämä pätkä piti olla...
https://youtu.be/KvUIOrtyNB4Itsevaltiaat... jeps, Se oli kans hauska.
Mistähän ton lippiksen sais, oikeesti. Se on niin mauton, että se on tyylikäs.Wwuwuw kirjoitti:
Itsevaltiaat... jeps, Se oli kans hauska.
Mistähän ton lippiksen sais, oikeesti. Se on niin mauton, että se on tyylikäs.Se sopis sulle kyllä. Hankkijaltahan niitä. Taitaa nykyään olla vaan toisenlainen... ei niin hyvä...
Siis jotkut agrimarketit vissiin muuttui hankkijaks taas...
https://goo.gl/images/ews2p3Dissident kirjoitti:
Se sopis sulle kyllä. Hankkijaltahan niitä. Taitaa nykyään olla vaan toisenlainen... ei niin hyvä...
https://goo.gl/images/ews2p3Eeeeei, ei toi ollut hyvä.. Kunnon musta ja muovinen lippa pitäs olla. Retroa nääs.
Dissident kirjoitti:
Se sopis sulle kyllä. Hankkijaltahan niitä. Taitaa nykyään olla vaan toisenlainen... ei niin hyvä...
https://goo.gl/images/ews2p3Siinä olis persuille uus agenda: hankkijan vanhat lippalakit takaisin! Kyllä vaan ennen oli lippiksetkin parempia. Miehet rautaa ja naiset leipo pullaa. Jatkuvasti, pelkkää pullaa..pullaa..pakkopullaa..
Tiesitkö, että jos joku tulee kylään ja pyörittelee peukaloitaan, niin hän haluaa kahvia, mutta jos hän painaa peukaloitaan vastakkain, niin hän tahtoo pullaa. Kyllä wanha kansa tietää.Wwuwuw kirjoitti:
Eeeeei, ei toi ollut hyvä.. Kunnon musta ja muovinen lippa pitäs olla. Retroa nääs.
Juu... niin pitääkin.
Tääääysin samaa mieltä.Wwuwuw kirjoitti:
Siinä olis persuille uus agenda: hankkijan vanhat lippalakit takaisin! Kyllä vaan ennen oli lippiksetkin parempia. Miehet rautaa ja naiset leipo pullaa. Jatkuvasti, pelkkää pullaa..pullaa..pakkopullaa..
Tiesitkö, että jos joku tulee kylään ja pyörittelee peukaloitaan, niin hän haluaa kahvia, mutta jos hän painaa peukaloitaan vastakkain, niin hän tahtoo pullaa. Kyllä wanha kansa tietää.No se kuitenkin on jotakuta loukkaavaa ja loppuu peukalonpyörityksetkin syrjivyytenä.
- EdesUnissa
Wwuwuw kirjoitti:
Olen mä lukenut Halla-aholta ihan hyviäkin juttuja, esim. että pitäisi tukea kehittyvien maiden tyttöjen koulutusta. Kai se on vähän aikuistunut. Soini ei mun mielestä ollut ikinä niinkään rasisti, kuin sovinisti. Vaihtoi jopa uskonsa kuppikuntaa kun ei kestänyt naispappeutta... Jos ihminen vaivautuisi perehtymään asioihin eikä kopioisi iltaapäivälehtien ja wikipedian mielipiteitä, niin voisi löytää maailman huomattavasti paljon laajempana. Natsismi oli laatuaan hyvin poikkeuksellinen äärioikeiston muoto. Sen taustallahan oli selkeästi sosialistinen talousnäkemys. Jos tänä päivänä sanotaan että äärioikeisto on natseja, niin se tulisi kyetä jotenkin perustelemaan. Onko LePenin nationalistit mielestäsi natseja ?
Yhtä mielekästä olisi sanoa että vasemmistolaiset ovat terroristeja. ja vedota Angela Davisiin ?
Vai onko mielestäsi oikeampi versio kääntää se toisinpäin että terroristit ovat vasemmistolaisia ?
Yleistäminen on yleensä helpoin tie eksyä itse asiasta. Palstalla se on tietty normi, koska täällä kaikki naiset pihtaa, kaikki ÄTMIT jää ilman pillua, jne. Itse yritän välttää yleistämistä silloin kun osoitellaan jotakuta sormella.
Vaikka itse kannatan oikeistolaista talouspolitiikkaa, niin kykenen silti näkemään ideologisen kauneuden kansallissosialistisessa, sosialistisessa ja kommunistisissa talousjärjestelmissä. Ne ovat vain kaikki yleisesti valuneet totaalitäärisiksi yhteiskunniksi, mutta itse talouspolitiikan vika se ei ole. Jos vasemmistolainen järjestelmä muodostuu totalitääriseksi se on tuolla sinun Wikipedia ja natsi logiikalla äärioikeistoa. Siis Kamdobzan kommunisti hallinto oli äärioikeistoa ? Molemmat ymmärrämme ettei se niin mene, halu yksinkertaistaa toimii vain itseoikeutetusti yleistäen ja mutkat suoristamalla kansallissosialismin kohdalla. Samalla tavalla marginalisoimme muitakin ismejä kutsumalla niitä radikalismiksi.
itsenäinen ihminen myös välittää toisen ihmisen puheista.
Nimenomaaan. Toisten mielipiteet ei ole hältä pois, vaan nehän antaa leveyttä ymmärrykseen...näkökulmaa erisuunnista.
Dissident kirjoitti:
Nimenomaaan. Toisten mielipiteet ei ole hältä pois, vaan nehän antaa leveyttä ymmärrykseen...näkökulmaa erisuunnista.
Voi ne olla poiskin, jokin korkeampi päättää alistaa heikompia kuin politiikkojen päätöksien tai sekä lääkärit antamatta hoitoa vain sen vuoksi että he voi päättää oman moraalinsa mukaan rajoissa.
Eikä ne tee tutkimuksia uudestaan syystä kun on tutkittu jo vaikka jotkin tutkimukset perustuu vin suulliseen kanssa käymiseen.Dissident kirjoitti:
sitten ne eväävät vain tutkimuksenkin vain sen vuoksi kun jo kerran ”tutkittu” vaikka tutkimus on tapahtunut suullisesti.
Dissident kirjoitti:
Heillä joilla on rahaa on valtaa omiin päätöksiin
Dissident kirjoitti:
Minun esteeni on se että jotkut eivät osaa noudattaa lääkärin valaa.
valtakunta kirjoitti:
Minun esteeni on se että jotkut eivät osaa noudattaa lääkärin valaa.
No kaikkia ei yleissysteemit palvele. Ja joittenkin pitää täälläkin taistella asioistaan. Se on harmi.
Dissident kirjoitti:
No kaikkia ei yleissysteemit palvele. Ja joittenkin pitää täälläkin taistella asioistaan. Se on harmi.
Noh pitää tehdä valitus omasta asiasta että saa hoitoa ja peräti pojan
valtakunta kirjoitti:
Noh pitää tehdä valitus omasta asiasta että saa hoitoa ja peräti pojan
Joo.. Sinnikäs pitää olla, eikä antaa periksi.
Dissident kirjoitti:
Luvattiin kevääksi pojalle kuntoutus mutta siellä päässä taas tehty hylky. Täytyisi kysyä missä niiden järki on?
valtakunta kirjoitti:
Luvattiin kevääksi pojalle kuntoutus mutta siellä päässä taas tehty hylky. Täytyisi kysyä missä niiden järki on?
He jotka haki olivat ihmeissään miksi ovat tollain menetellyt.
valtakunta kirjoitti:
He jotka haki olivat ihmeissään miksi ovat tollain menetellyt.
No liian monta ihmistä päättää peräkkäin...sitä se nykyään on..
Dissident kirjoitti:
Se että koukouksia pidetään kuulematta vanhempia. Ainut ongelmia teetti hakee lisäselvityksiä toisesta paikasta mikä taas kartoittaa ryhmäterapian tarpeen. Vaikka koulupsykologi teki testit mitä pitäisi kuntouttaa naurospykologilla nyt keväällä itsenäistä ilmaisua.
Dissident kirjoitti:
se että lapsi menettää kokonaisen vuoden pelkästää pyrokratiaan elämänsä terveydellä leikkimiseen. Ei se auta kuin valittaa valviiralle jos ei ota järkeä käteen.
Dissident kirjoitti:
Sitten ne vielä on siten ilkeitä että tutkimukset ei saa olla vuoden vanhoja eli teetettävä lapselle monesti.
Dissident kirjoitti:
Se että lapsi ajattelee itsensä tappamista edes lyhyen aikaan on todella kuntoutuksen paikalla mutta eivät hoida neurologisia.
Dissident kirjoitti:
Ne pistää lapsen terveyden vaaraan silloin ne eivät lääkärivalaansa pidä.
valtakunta kirjoitti:
Se että lapsi ajattelee itsensä tappamista edes lyhyen aikaan on todella kuntoutuksen paikalla mutta eivät hoida neurologisia.
No on sulla huolia...
Kyllä joutuu jaksamaan psljon.Dissident kirjoitti:
Olen niin väsynyt jatkuvan stressi väsyttää ja koin päivän jo ettei minulla ole mistään elämän iloa.
Dissident kirjoitti:
No on sulla huolia...
Kyllä joutuu jaksamaan psljon.Erikoishoidon kohdalla eivät päästä.
ne laittaa aina tikun ristiin kohdallani ja oon monesti miettinyt mikä niillä on ongelma.Dissident kirjoitti:
No on sulla huolia...
Kyllä joutuu jaksamaan psljon.En tajua tätä. Mikä kerta on viimeinen milloin se ajatuksen mielessä käyminen jää mielen päälle lapselle kun koulupäivä ei luonnistu.
”Lapsi istunut koulun liikunta tunnilla melkein koko tunnin sylissä 😡”opettajalta viestiä.
Mitenköhän tuohonkin pitäisi vastata?
Eikö siellä olekaan lisäapujavaltakunta kirjoitti:
En tajua tätä. Mikä kerta on viimeinen milloin se ajatuksen mielessä käyminen jää mielen päälle lapselle kun koulupäivä ei luonnistu.
”Lapsi istunut koulun liikunta tunnilla melkein koko tunnin sylissä 😡”opettajalta viestiä.
Mitenköhän tuohonkin pitäisi vastata?
Eikö siellä olekaan lisäapujaNiin. Vaikea sanoa....
Dissident kirjoitti:
No on sulla huolia...
Kyllä joutuu jaksamaan psljon.Oon niin paljon kädet täynnä tekemistä ja raudan puutetta että joutuu nojailee jotain jatkuvasti vastaan ja vasta kun 100 sitten se alkaa vaikuttaa sikiöön. Tää on tie ei minulla yhtään helpotu tuntuu kuin joku yrittäisi viedä tietä alta.
valtakunta kirjoitti:
Oon niin paljon kädet täynnä tekemistä ja raudan puutetta että joutuu nojailee jotain jatkuvasti vastaan ja vasta kun 100 sitten se alkaa vaikuttaa sikiöön. Tää on tie ei minulla yhtään helpotu tuntuu kuin joku yrittäisi viedä tietä alta.
Sun pitäis mennä neuvolaan ja sanoa siitä.
Dissident kirjoitti:
Sain ultrasta reseptin rautatapleteihin, en tie kauanko kestää että vaikuttaa. Neuvola mittas vähän alta rajan omani siis 117 ( naisen raja)mutta ei kysynyt lääkäriltä kirjoittaako rautalääkkeitä,
ultra lääkäri kertoi että se on vaan haitaksi itselleni kun menee rauta vähäiseksi, ei vauvalle vielä ja 100 vasta alkaa sikiöön vaikuttaa.
Ei vaan tunnu vielä vaikuttavan hyvin. Kun tuntuu että heikottaa seisominen ja hikipisarat alkaa valuun ja hengästyy, muistan tankata rauta pitoista ruisleipää ja pinaatti lättyjä lopulta sekä otan vielä rautatapletin ja sekä monivitamiinin.Dissident kirjoitti:
Kiva kun oot huolehtivainen🤗
Se on vaan ihan hyvä juttu.😍valtakunta kirjoitti:
Kiva kun oot huolehtivainen🤗
Se on vaan ihan hyvä juttu.😍No pitäähän sitä jotain keksiä.. aikapaljon ne siellä neuvoo. Nimikin samoo.
Dissident kirjoitti:
No pitäähän sitä jotain keksiä.. aikapaljon ne siellä neuvoo. Nimikin samoo.
Henkilö on vaihtunut kun edellinen jäänyt eläkkeelle. tuntuu enemmän siltä että ei oikein vielä kokemusta.🙄
valtakunta kirjoitti:
Henkilö on vaihtunut kun edellinen jäänyt eläkkeelle. tuntuu enemmän siltä että ei oikein vielä kokemusta.🙄
Joo. Näistä niitä ongelmia tulee...
Dissident kirjoitti:
Joo. Näistä niitä ongelmia tulee...
Olisi kyllä hyvä jos olisi eläkkeelle jäävällä työparina oppia työ , peräti kuukauden,kahden kuukauden verran työhön tutustuakseen.
Minä se paranna maailmaa mielikuvissa.valtakunta kirjoitti:
Olisi kyllä hyvä jos olisi eläkkeelle jäävällä työparina oppia työ , peräti kuukauden,kahden kuukauden verran työhön tutustuakseen.
Minä se paranna maailmaa mielikuvissa.No sepä oiskin hyvä, mutta raha ratkaisee...parin kuukauden tuplapalkkaus...
Dissident kirjoitti:
No sepä oiskin hyvä, mutta raha ratkaisee...parin kuukauden tuplapalkkaus...
Sellainen vain tukee perheitä ja eikä avun tarve myöhästy.
valtakunta kirjoitti:
Sellainen vain tukee perheitä ja eikä avun tarve myöhästy.
Joo. Tietty. Kuka maksaa toisen palkan vaan? Sinä? 2 kk?
Dissident kirjoitti:
Tottakai me kaikki veroista kuin tunnin istumisesta maksetaan heill täyden palkan.
https://yle.fi/uutiset/3-9983640
Sinun negatiivisuus on ihan turhaa.
Aina toinen saa pienemmän palkan, miksi olet noin negatiivinen.Dissident kirjoitti:
Eli kysymys kuuluu mitä eroa heillä on ja neuvolan?
https://www.aamulehti.fi/kotimaa/nyt-puhuu-veltto-virtanen-naista-syista-lahdin-kaupunginvaltuuston-kokouksesta-kesken-pois-24026069/valtakunta kirjoitti:
Tottakai me kaikki veroista kuin tunnin istumisesta maksetaan heill täyden palkan.
https://yle.fi/uutiset/3-9983640
Sinun negatiivisuus on ihan turhaa.
Aina toinen saa pienemmän palkan, miksi olet noin negatiivinen.Negatiivinen? Et sinäkään kai tekis ilmaiseksi 2 kk töitä?
Kyllä mä oon realisti. Idea hyvä...mutta enemmän ja pitemmälle pitää miettiä.
Tosin jos miettisi asiaa vielä pitemmälle kuin päättäjät...2kk tulpapalkka ei ois mitään. Mutta ratkaiseppa se tässä maailmassa...miten myyt asian 10 v perioidilla?valtakunta kirjoitti:
Eli kysymys kuuluu mitä eroa heillä on ja neuvolan?
https://www.aamulehti.fi/kotimaa/nyt-puhuu-veltto-virtanen-naista-syista-lahdin-kaupunginvaltuuston-kokouksesta-kesken-pois-24026069/Sori... en jsksa nyt plärätä linkkejä...
Dissident kirjoitti:
Negatiivinen? Et sinäkään kai tekis ilmaiseksi 2 kk töitä?
Tosin jos miettisi asiaa vielä pitemmälle kuin päättäjät...2kk tulpapalkka ei ois mitään. Mutta ratkaiseppa se tässä maailmassa...miten myyt asian 10 v perioidilla?En tie sanaa perioidia, mitä se lie tarkoittaa.
Dissident kirjoitti:
Sori... en jsksa nyt plärätä linkkejä...
Ei se mitään. Kyllä palkka maksaa veroista sekin on että peräti 30vuotta tehneen työn tekijän palkka on pienempi kuin työhön tutustumispalkka.
Ja minä tekisin pienemmällä koska hyödyttäisi minuakin jos tahtoisin sellaiseen neuvolan töihin varsinkin minun etuni olisi myös se että olen asiakkaisiin tutustunut.valtakunta kirjoitti:
Ei se mitään. Kyllä palkka maksaa veroista sekin on että peräti 30vuotta tehneen työn tekijän palkka on pienempi kuin työhön tutustumispalkka.
Ja minä tekisin pienemmällä koska hyödyttäisi minuakin jos tahtoisin sellaiseen neuvolan töihin varsinkin minun etuni olisi myös se että olen asiakkaisiin tutustunut.Siis sen työhön tutustumisen palkka pienempi ja helpottaa työlistymistä varsinkin jos vähän aikaa opiskeluista.
Dissident kirjoitti:
Negatiivinen? Et sinäkään kai tekis ilmaiseksi 2 kk töitä?
Tosin jos miettisi asiaa vielä pitemmälle kuin päättäjät...2kk tulpapalkka ei ois mitään. Mutta ratkaiseppa se tässä maailmassa...miten myyt asian 10 v perioidilla?Noh mutta joskus tuntuu että meidän arvomaailmat ovat ihan keskenää sotiin.
Sitä paitsi se tuottaa aloittajalle onnistumisia.Dissident kirjoitti:
Oon väsynyt selittämään. Ehkä huomrnna jaksan jos muistan..
Sinä se aina unohdat minut😩
valtakunta kirjoitti:
Sinä se aina unohdat minut😩
No en unohda, mutta kaikkiin kirjoituksiisi ei oikein voi mitään kommentoida. Tämä on kuitenkin keskustelusivusto, eikä mikään kaverilinja kuitenkin... Mullakin on oma elämä irl ja täälläkin on muita kirjoituksia, että ei sitä jokakohtaan voi sännätä...
Tuohon kahden toimijan päällekkäiseen työaikaan takaisin. Monessa hommassa, varsinkin sosiaali ja terveyspuolella olisi järkevä panostaa perushommiin enemmän. Vaikka just pitää eläköityvä töissä 2 kk ja opettamassa ja ohjaamassa seuraava siihen sillä aikaa. Kyllä. Fiksua, mutta kallista. Joku kunta taas ei tässä ajassa mieti noin pitkälle, se vaan säästää aina, kun siihen on mahdollisuus. Niinpä se uusi joutuu lähtemään entisen jälkeen tyhjästä...
On monta vastaavaa asiaa täällä Suomessa, missä pitäisi miettiä pitemmälle asiaa... se perioidi tarkoitti sellaista ajanjaksoa, että se 2 kk tulee esimerkiksi 2 palkka, mutta jos sen jakaa vaikka 5 vuoden ajalle, niin se saattaa tehdä säästöä ja tulla kunnalle jopa halvemmaksi ja ennenkaikkea palvelee sitä tarkoitusta paremmin. Mutta tosiaan kunnat ei voi ajatella niin pitkälle asioita, rahat on tiukilla..Dissident kirjoitti:
No en unohda, mutta kaikkiin kirjoituksiisi ei oikein voi mitään kommentoida. Tämä on kuitenkin keskustelusivusto, eikä mikään kaverilinja kuitenkin... Mullakin on oma elämä irl ja täälläkin on muita kirjoituksia, että ei sitä jokakohtaan voi sännätä...
Tuohon kahden toimijan päällekkäiseen työaikaan takaisin. Monessa hommassa, varsinkin sosiaali ja terveyspuolella olisi järkevä panostaa perushommiin enemmän. Vaikka just pitää eläköityvä töissä 2 kk ja opettamassa ja ohjaamassa seuraava siihen sillä aikaa. Kyllä. Fiksua, mutta kallista. Joku kunta taas ei tässä ajassa mieti noin pitkälle, se vaan säästää aina, kun siihen on mahdollisuus. Niinpä se uusi joutuu lähtemään entisen jälkeen tyhjästä...
On monta vastaavaa asiaa täällä Suomessa, missä pitäisi miettiä pitemmälle asiaa... se perioidi tarkoitti sellaista ajanjaksoa, että se 2 kk tulee esimerkiksi 2 palkka, mutta jos sen jakaa vaikka 5 vuoden ajalle, niin se saattaa tehdä säästöä ja tulla kunnalle jopa halvemmaksi ja ennenkaikkea palvelee sitä tarkoitusta paremmin. Mutta tosiaan kunnat ei voi ajatella niin pitkälle asioita, rahat on tiukilla..Noh kuin keskustelu sivustoissa kirjoitan vakiintuessa vain tietyille jotka haluaa pitää yhteyttä, en kaikille mutta jätän sen sit sinun kohdalta väliin ettet harmistu kaveruudesta ja lojaalisuudesta.
En katso väkisin halua kuvioissa olla mukana tai säälistä.
Mutta kunnat pitäisi juuri ajatella pitemmän ajan päähän että säästää se tulee halvemmaksi ja että yhteiskunta voi paremmin eli lopulta päädymme siihen että päättäjät ovat vääriä.valtakunta kirjoitti:
Noh kuin keskustelu sivustoissa kirjoitan vakiintuessa vain tietyille jotka haluaa pitää yhteyttä, en kaikille mutta jätän sen sit sinun kohdalta väliin ettet harmistu kaveruudesta ja lojaalisuudesta.
En katso väkisin halua kuvioissa olla mukana tai säälistä.
Mutta kunnat pitäisi juuri ajatella pitemmän ajan päähän että säästää se tulee halvemmaksi ja että yhteiskunta voi paremmin eli lopulta päädymme siihen että päättäjät ovat vääriä.No minäkin tykkään kirjoitella kyllä tutuille ja kirjoitankin paljon samojen kanssa, mutta en toisaalta halua mitään velvollisuutta tästä tehdä. Käyn täällä kirjoittamassa ja lukemassa, mutta silloin kuin huvittaa ja on sellainen fiilis...Jos joskus en jaksa, niin sitten en jaksa. Jos joku siitä pahoittaa mielensä, niin sitten pahoittaa. Tämä on kuin harrastus...Tosielämä ensin...
No itse saat päättää miten suhtaudut minuun. En mä sääli.
No sinun pitäisi mennä kunnallispolitiikkaan ja ajaa tuollainen pitkän tähtäimen säästö käytäntöön. Minä veikkaan, että aika moni on sitä yrittänyt tehdä. Mutta se on sama kun sinä mietit kaupassa, että ostat lapselle vaikka kengät, niin nehän menee kuitenkin pieneksi. Jos ostat kalliit, niin sinä mietit, että menee rahaa hukkaan ja valitset halvemmat, mutta ne saattaa rikkoutua, jalalle kalliimmat voisi olla paremmat, mutta veikkaan, että se edullisempi voittaa ja se on kompromissi noista kahdesta...Dissident kirjoitti:
No minäkin tykkään kirjoitella kyllä tutuille ja kirjoitankin paljon samojen kanssa, mutta en toisaalta halua mitään velvollisuutta tästä tehdä. Käyn täällä kirjoittamassa ja lukemassa, mutta silloin kuin huvittaa ja on sellainen fiilis...Jos joskus en jaksa, niin sitten en jaksa. Jos joku siitä pahoittaa mielensä, niin sitten pahoittaa. Tämä on kuin harrastus...Tosielämä ensin...
No sinun pitäisi mennä kunnallispolitiikkaan ja ajaa tuollainen pitkän tähtäimen säästö käytäntöön. Minä veikkaan, että aika moni on sitä yrittänyt tehdä. Mutta se on sama kun sinä mietit kaupassa, että ostat lapselle vaikka kengät, niin nehän menee kuitenkin pieneksi. Jos ostat kalliit, niin sinä mietit, että menee rahaa hukkaan ja valitset halvemmat, mutta ne saattaa rikkoutua, jalalle kalliimmat voisi olla paremmat, mutta veikkaan, että se edullisempi voittaa ja se on kompromissi noista kahdesta...Kyllä ostan kalliit kun lapselle suositellaan erityisyyden mukaan kun tarvitsee tukevat kengät.
Ne kalliimmin menee pojalla rikki nopeaan vaikka haluan kestävät mutta onneksi niissä on takuuta vuoden lainmukaan jota olen sitten käyttänyt.
Vanhimmaisella ja toiselle pojalle ostan kalliit kuin Nokian mustatsaappat että menisi monet lapset käytyä samoilla saappailla ei tytöt ole moksiskaan mustista saappaista.
Kyllä järkevät päätökset ovat tehtävä.
Ostan hyvän ja kestävän että siirtyy seuraavalle lapselle ja sekä opettavaisia leluja tai jätän ostamatta.
Minulta se on pois ei lapsilta.Dissident kirjoitti:
No minäkin tykkään kirjoitella kyllä tutuille ja kirjoitankin paljon samojen kanssa, mutta en toisaalta halua mitään velvollisuutta tästä tehdä. Käyn täällä kirjoittamassa ja lukemassa, mutta silloin kuin huvittaa ja on sellainen fiilis...Jos joskus en jaksa, niin sitten en jaksa. Jos joku siitä pahoittaa mielensä, niin sitten pahoittaa. Tämä on kuin harrastus...Tosielämä ensin...
No sinun pitäisi mennä kunnallispolitiikkaan ja ajaa tuollainen pitkän tähtäimen säästö käytäntöön. Minä veikkaan, että aika moni on sitä yrittänyt tehdä. Mutta se on sama kun sinä mietit kaupassa, että ostat lapselle vaikka kengät, niin nehän menee kuitenkin pieneksi. Jos ostat kalliit, niin sinä mietit, että menee rahaa hukkaan ja valitset halvemmat, mutta ne saattaa rikkoutua, jalalle kalliimmat voisi olla paremmat, mutta veikkaan, että se edullisempi voittaa ja se on kompromissi noista kahdesta...Ostan kalliilla että kestää mutta nykyään ei ole kestäviä edes kalliit.
Mutta joskus löytyy kalllis kirpputorilta ja vanha on hyvin sitten kestänyt mutta nykyinen uusi ei kestä.Dissident kirjoitti:
No sinun pitäisi mennä kunnallispolitiikkaan ja ajaa tuollainen pitkän tähtäimen säästö käytäntöön. Minä veikkaan, että aika moni on sitä yrittänyt tehdä. Mutta se on sama kun sinä mietit kaupassa, että ostat lapselle vaikka kengät, niin nehän menee kuitenkin pieneksi. Jos ostat kalliit, niin sinä mietit, että menee rahaa hukkaan ja valitset halvemmat, mutta ne saattaa rikkoutua, jalalle kalliimmat voisi olla paremmat, mutta veikkaan, että se edullisempi voittaa ja se on kompromissi noista kahdesta...Minä ostan kallista lapsille ja hyvät työ välineet lisää motivaatiota
Esim hyvänä esimerkkinä on logiikka linna ja hyvin kestää ,vanhin on tehnyt kaikki tehtävät ja keskimmäinenkin poika teki ne tänä syksynä ja varaosia voi ostaa.
https://www.lautapelit.fi/Castle_Logix_logiikkalinnaDissident kirjoitti:
No sinun pitäisi mennä kunnallispolitiikkaan ja ajaa tuollainen pitkän tähtäimen säästö käytäntöön. Minä veikkaan, että aika moni on sitä yrittänyt tehdä. Mutta se on sama kun sinä mietit kaupassa, että ostat lapselle vaikka kengät, niin nehän menee kuitenkin pieneksi. Jos ostat kalliit, niin sinä mietit, että menee rahaa hukkaan ja valitset halvemmat, mutta ne saattaa rikkoutua, jalalle kalliimmat voisi olla paremmat, mutta veikkaan, että se edullisempi voittaa ja se on kompromissi noista kahdesta...En edes osta halpaa muovisia vaan katson kestäviä pitkäikäisiä.
En tajua tätä ”rihkama osto” mistä ei ole pitkää iloa.
En osta itselleni mitään Ja itseni tärkeydessä on viimeisenä.
Minulle on aina lapset ollut ensisijaisia ja heihin tähtään koska tiedän heidän tekevän maastamme paremman kunhan saa kaikki taidot kehitettyä.Dissident kirjoitti:
No sinun pitäisi mennä kunnallispolitiikkaan ja ajaa tuollainen pitkän tähtäimen säästö käytäntöön. Minä veikkaan, että aika moni on sitä yrittänyt tehdä. Mutta se on sama kun sinä mietit kaupassa, että ostat lapselle vaikka kengät, niin nehän menee kuitenkin pieneksi. Jos ostat kalliit, niin sinä mietit, että menee rahaa hukkaan ja valitset halvemmat, mutta ne saattaa rikkoutua, jalalle kalliimmat voisi olla paremmat, mutta veikkaan, että se edullisempi voittaa ja se on kompromissi noista kahdesta...Eli me vanhemmat kärsimme ei meidän lapset.
Jos olisi omani etuni ollut edellä olisin koulussa mutta luotan siihen että jokainen vanhempi yrittää lapsista tehdä parempia kuin itse ovat.
Ja panostan taas miehen työ välineisiin.
Toivon suuresti ettei yhteiskunta vie lapsilta kuin veivät jo, annan vain lapsille parasta mitä pystyn antaa.
Me panostetaan kalliiseen ja kestävään sekä järkevään.
Kuin kausikortteihinvaltakunta kirjoitti:
Eli me vanhemmat kärsimme ei meidän lapset.
Jos olisi omani etuni ollut edellä olisin koulussa mutta luotan siihen että jokainen vanhempi yrittää lapsista tehdä parempia kuin itse ovat.
Ja panostan taas miehen työ välineisiin.
Toivon suuresti ettei yhteiskunta vie lapsilta kuin veivät jo, annan vain lapsille parasta mitä pystyn antaa.
Me panostetaan kalliiseen ja kestävään sekä järkevään.
Kuin kausikortteihinNo ihailtavaa taisteluasennetta sulla. Muista nyt kuitenkin, että lapsille on tärkeää myös hyvin voiva äitikin...tärkeämpi kuin hyvä kumppari...
- Naimisissajo
Sinä oot periaatteessa aina töissä.
- hyihittolainen
Justjust. Nyt meni maku susta täysin.
- Buhahaha
Tämähän se on valkoritarin kohtalo: lopulta tulee sanoneeksi kuitenkin jotain sellaista mistä naiset ei tykkää, ja sitten se on game over... tai olisi, jos se peli olisi koskaan ollut olemassa mitenkään muuten kuin teoreettisesti.
Ei siis kannata olla naisille mieliksi, tai edes yrittää. Kun jännämies sanoo jämäkästi että minä olen tätä mieltä, niin naiset on aah ja ooh miten vahva mielipide eikä sitä enää sen jälkeen kyseenalaisteta. Buhahaha kirjoitti:
Tämähän se on valkoritarin kohtalo: lopulta tulee sanoneeksi kuitenkin jotain sellaista mistä naiset ei tykkää, ja sitten se on game over... tai olisi, jos se peli olisi koskaan ollut olemassa mitenkään muuten kuin teoreettisesti.
Ei siis kannata olla naisille mieliksi, tai edes yrittää. Kun jännämies sanoo jämäkästi että minä olen tätä mieltä, niin naiset on aah ja ooh miten vahva mielipide eikä sitä enää sen jälkeen kyseenalaisteta.No en olekaan täällä ketään miellyttämässä, olen vaan tuumimassa omia mielipiteitäni. Ei minun tarvitse ketään tässä maailmassa miellyttää...ei enää ikinä. Mutta samaa mieltä voin ollakin joittenkin kanssa ja joitain miellytänkin, mutta en siis miellyttämisen halusta, vaan että olen sitten sellainen...
Enkä halua olla mikään jännämieskään... En kategorisoi itseäni miksikään muuksi kuin itsekseni... Olen mikä olen ja siitä ylpeä.- Buhahaha
Enemmän tuo vastaukseni olikin kritiikkiä hyihittolainen-nimimerkille ja hänen asenteelleen, kun kommentointia sinusta henkilökohtaisesti etkä varmaan IRL ole edes mikään valkoritari.
Buhahaha kirjoitti:
Enemmän tuo vastaukseni olikin kritiikkiä hyihittolainen-nimimerkille ja hänen asenteelleen, kun kommentointia sinusta henkilökohtaisesti etkä varmaan IRL ole edes mikään valkoritari.
Joo, siis myönnän, että joskus olin sellainenkin. Ei pidä miellyttää ketään vaan miellyttämisen halusta, vaan miellyttää, jos toinen sattuu mieltymään. Nämäkin maahanmuuttokriittiset asiat minussa on omaa pitkäaikaista pohdintaa ja samoin politiikan ajatukset. Jos ihmisillä olisi kaikki ajatukset samanlaisia, niin tuskin mikään asia menisi niin hyvin sittenkään.
Mutta onhan täälläkin vielä oma vaikeutensa tehdä omaa mielipidettään ymmärrettävään muotoon. Saman asian kun voi nähdä niin monesta erikulmasta ja kirjoittajien todellisia tuntoja ei saa ikinä täällä tarpeeksi tarkasti ulos. Näin se vaan on..Että en mä noista puskahuutelijoista välitä mitään... Enkä oikeastaan muistakaan vihamielisistä tuumauksista...ne saa oman arvonsa...
- poikuustallella33
Hölmöläisten valtakunnassa kaikki hyvin.
Näköjään ylläpidon pitää poistaa tästä kitkerät ja vähemmän kitkerät kommentit. Asioista ei saa nykyään puhua. Sitähän tämä tarkoittaa. Kaikki pitää vaientaa ja mistään ei saa sanoa mielipiteitään. Heti katsotaan kiihotteluna vissiin...
Onhan tää nykymeininki perseestä suoraan kun sanotaan...- Aikalähtikäyntiin
Poistetussa viestissä ei ollut mitään laitonta tai rasistista yms vaan suomalaista historiaa. Eli näkyy olevan ylläpidossakin vain poliittisin perustein toimivaa väkeä. Yllätys että tuon vuvuvussukan suvakkimaiset viestit saavat olla. Miksi? Vihervasemmistolaista propakandaa. Ainiin siksihän niitä ei poistetakkaan.
Ja kyllä. Äänestän perussuomalaisia nyt ja aina. Laitankin kellon käyntiin kuinka kauan tämä viesti saa keikkua täällä "vääräuskoisten poliittisten mielipiteiden puolestapuhujana" Aikalähtikäyntiin kirjoitti:
Poistetussa viestissä ei ollut mitään laitonta tai rasistista yms vaan suomalaista historiaa. Eli näkyy olevan ylläpidossakin vain poliittisin perustein toimivaa väkeä. Yllätys että tuon vuvuvussukan suvakkimaiset viestit saavat olla. Miksi? Vihervasemmistolaista propakandaa. Ainiin siksihän niitä ei poistetakkaan.
Ja kyllä. Äänestän perussuomalaisia nyt ja aina. Laitankin kellon käyntiin kuinka kauan tämä viesti saa keikkua täällä "vääräuskoisten poliittisten mielipiteiden puolestapuhujana"Vubbis saa olla omaa mieltä...
Aikalähtikäyntiin kirjoitti:
Ja kyllä. Äänestän perussuomalaisia nyt ja aina. Laitankin kellon käyntiin kuinka kauan tämä viesti saa keikkua täällä "vääräuskoisten poliittisten mielipiteiden puolestapuhujana"Mikä oli propakandaa?
Odotin kokoajan, että joku olisi tullut ja kiskonut tuon ukon housut nilkkoihin..Ainakin sen minuutin mitä jaksoin katsoa.
Vai on se Dissis löytänyt sisäisen persunsa, yyyh..Minä olen sen varmaan vetänyt pöntöstä alas ihan huomaamattani.
No, nythän nuo oli hallituksessa, oli ns. näytön paikka, vaan mites kävi. Ihan kuin nuo eivät olisi yksinkertaiseti kyenneett estämään sitä moneen kertaan ennustettua hajoamistaan, riitaisin puolue aikoihin, oikea äijäpuolue. Historia toistaa itseään.No ihan pelleilyähän tuo päätöksien tekeminen on muutenkin, oli siellä persut tai ei. Ja saa nähdä mitä ne keksii...
Ja parempi äänestää protestina persuja, kun jättää äänestämättä. Jos sais lisää hupia Arkadiaan.Dissident kirjoitti:
No ihan pelleilyähän tuo päätöksien tekeminen on muutenkin, oli siellä persut tai ei. Ja saa nähdä mitä ne keksii...
Ja parempi äänestää protestina persuja, kun jättää äänestämättä. Jos sais lisää hupia Arkadiaan.Oukei...Siis sun mielestä on parempi äänestää jotain helvetin Hakkaraista?
Viimeisin vitsi
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005494957.html
Mulla on muistikuva, että,jossain sanoit äänestäväs Huhtasaarta?Wwuwuw kirjoitti:
Oukei...Siis sun mielestä on parempi äänestää jotain helvetin Hakkaraista?
Viimeisin vitsi
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005494957.html
Mulla on muistikuva, että,jossain sanoit äänestäväs Huhtasaarta?Siis tää nykyinen hallitus on iso vitsi. Kuinka monta niitä lakialoitteita olikaan, jotka peruuntuivat jo ihan perustuslaillisiin ongelmiin, tai sitten peruuteltiin ihan muutoin vain.
https://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/hallitus-perunut-pitkalle-toistakymmenta-lakihanketta-professori-poikkeuksellinen-maara/6240564#gs.C3UAQvQNo voispa sitäkin huvikseen äänestää... sama mulle kuka ne uudenvuoden ileet pitää...
Ja Hakkarainen teki aloitteen, että pakolaisille sukupuolikiintiötkin. Naisia ja miehiä yhtäpaljon.
Minusta se ois hyvä, että joku Ifakilaisnainen sais Suomessa koulutusta. Siitä ois enemmän apua jos sd takas joskus menis. Vai?Wwuwuw kirjoitti:
Siis tää nykyinen hallitus on iso vitsi. Kuinka monta niitä lakialoitteita olikaan, jotka peruuntuivat jo ihan perustuslaillisiin ongelmiin, tai sitten peruuteltiin ihan muutoin vain.
https://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/hallitus-perunut-pitkalle-toistakymmenta-lakihanketta-professori-poikkeuksellinen-maara/6240564#gs.C3UAQvQJoo. Ja milloin samat ministerit istuneet koko kauden?
Ensin toikkaroidaan ja lähdetään pois...
Sillä idealla persuja äänestäisin, että muittenkin on alettava erottua ja tehtävä hommiaan.
Kaikista muista joukkioista ihsn sama ketä äänestää, kun jorisevat omiaan...Dissident kirjoitti:
No voispa sitäkin huvikseen äänestää... sama mulle kuka ne uudenvuoden ileet pitää...
Ja Hakkarainen teki aloitteen, että pakolaisille sukupuolikiintiötkin. Naisia ja miehiä yhtäpaljon.
Minusta se ois hyvä, että joku Ifakilaisnainen sais Suomessa koulutusta. Siitä ois enemmän apua jos sd takas joskus menis. Vai?Katoin jotain vaalilöpinää sen verran, että mieleen jäi Nato, sotapelit ja Torvaldsin sukat..ja sitten zip, kanavan vaihto. No, tää mun ukko tuli siihen ja sanoi että se vois äänestää Huhtasaarta. Mä olin että hä, miksi? Kun se on erilainen kuin muut..
Tsissus, joo on se. Vastustaa naispappeutta, oikeutta aborttiin, on kreatonisti, eli ei usko evoluution olemassaoloon. Mutta hei, onhan se näpsäkän näkönen!
Munillaanko miehet ajattelee vaaleissakin?Wwuwuw kirjoitti:
Katoin jotain vaalilöpinää sen verran, että mieleen jäi Nato, sotapelit ja Torvaldsin sukat..ja sitten zip, kanavan vaihto. No, tää mun ukko tuli siihen ja sanoi että se vois äänestää Huhtasaarta. Mä olin että hä, miksi? Kun se on erilainen kuin muut..
Tsissus, joo on se. Vastustaa naispappeutta, oikeutta aborttiin, on kreatonisti, eli ei usko evoluution olemassaoloon. Mutta hei, onhan se näpsäkän näkönen!
Munillaanko miehet ajattelee vaaleissakin?Niih. Ja fanittaa Trumppia! Hah..
No uskonnollinen hihhulihan se on. Mutta mitä väliä noillakin oikeasti on? Ei se niihin voi vaikuttaa...Dissident kirjoitti:
Niih. Ja fanittaa Trumppia! Hah..
No uskonnollinen hihhulihan se on. Mutta mitä väliä noillakin oikeasti on? Ei se niihin voi vaikuttaa...Vaaleissa on myös se epäkohta, että se syrjii tummia.
Hahha, wanha.Wwuwuw kirjoitti:
Vaaleissa on myös se epäkohta, että se syrjii tummia.
Hahha, wanha.Ah. Vihlas ihan...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366208
- 574386
- 592861
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282848Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271446Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹361434- 311261
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161