Peris vai Teknodonna?
Kumpaa sukupuolta arvelet tekniksen olevan? Entä molempien seksuaalinen suuntautuminen?
Kumpi on mielenkiintoisempi palstakirjoittaja?
71
578
Vastaukset
.. Epäilen, että Teknis on Nainen.. Mulla on Hyvät Syyt Epäilykseen.. Mut en niitä Kerro.. ;D
- mitenkätämä
Entä seksuaalinen suuntautuminen. Naisten perään tuntuu kovasti haikailevan. Lesbo vai bi?
- taitämä
Selvä mies on. Kirjoitustavasta huomaa.
- huvikummusta
Teknodonna on mies. Esittää fiktiivistä naista. Hyvä mielikuvitus. Villi veikkaus, että on lukenut paljon kirjoja. Ehkä kirjoittaminen myös geeneissä......
- 876
Olen samaa mieltä tästä asiasta.
- terveisetiltakävelyltä
Ehkä osuu,ehkä uppoaa.....
:) - EdesUnissa
Ongelma on siinä, että jos kyseessä on mies, niin sillä olisi selkeä indentiteetti ongelma. Sitä taas ei voi kirjoituksista havaita.
Naisten maailma on muutoinkin monimutkaisempi. Heidän on helpompi astua yksinkertaiseen miesten rooliin, kuin meille miehille on astua sinivalkoisesta maailmastamme värien monitahoiseen maailmaan.
Ihmiset jotka ovat lukeneet paljon ovat useasti myös pragmaattisia. Motiivi mieshenkilölle esiintyä naisena jäisi minulle epäselväksi. En myöskään muista tavanneeni mieshenkilöitä, jotka jäsentelevät maailmankuvaansa kirjoittamisen kautta.
Siksi miehisistä harrastuksista huolimatta veikkaan naista. Tosin ei mitenkään erityisen onnellinen nainen. Mutta onko sillä lopulta merkitystä ? Palstamielipiteiden ei tarvitse olla sukupuoleen sidottuja. - 876
EdesUnissa kirjoitti:
Ongelma on siinä, että jos kyseessä on mies, niin sillä olisi selkeä indentiteetti ongelma. Sitä taas ei voi kirjoituksista havaita.
Naisten maailma on muutoinkin monimutkaisempi. Heidän on helpompi astua yksinkertaiseen miesten rooliin, kuin meille miehille on astua sinivalkoisesta maailmastamme värien monitahoiseen maailmaan.
Ihmiset jotka ovat lukeneet paljon ovat useasti myös pragmaattisia. Motiivi mieshenkilölle esiintyä naisena jäisi minulle epäselväksi. En myöskään muista tavanneeni mieshenkilöitä, jotka jäsentelevät maailmankuvaansa kirjoittamisen kautta.
Siksi miehisistä harrastuksista huolimatta veikkaan naista. Tosin ei mitenkään erityisen onnellinen nainen. Mutta onko sillä lopulta merkitystä ? Palstamielipiteiden ei tarvitse olla sukupuoleen sidottuja.Sä et tietenkään tunne yhtäkään kirjailijaa, siis mieskirjailijaakaan. Teknis on heidän tyyppiään. Kirjailijalla ei tarvitse olla minkäänlaista identiteettiongelmaa pystyäkseen luomaan erilaisia fiktiivisiä hahmoja, myös eri sukupuolta olevia. Hänen teksteissään on kuitenkin selkeä maskuliininen vivahde. Käsitykseni mukaan hän on mies.
- Teknodonna
Fantastinen aihe
Tällaista toista mainittua en tunne tai tunnista, joten ihan diiba daabaa. Taas itseäni pidän suhteellisen suuressa arvossa, koska olen hämmästyttävän individuaali suhteessa ympäristöön, joka näin on minut tullut tahtomattaan määritelleeksi.
Olen tuottoisa, erkaneva ja säädytön.
(Remakkaa naurua)- Teknodonna
Sukupuoli- ja mieltymysasioihin nojaten Teknodonnan seksuaalinen suhtautuminen vastakkaiseen sukupuoleen on päivänselvää kirkkaampi asia.
On vain yksi sukupuoli, joka Teknodonnaa puhuttelee.
(Hihitystä) - huvikummusta
Nykyään ollaan hyvin tarkkana sukupuolesta.Tytöt ja pojat.Ennen oli neutraalimpaa..
- Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Sukupuoli- ja mieltymysasioihin nojaten Teknodonnan seksuaalinen suhtautuminen vastakkaiseen sukupuoleen on päivänselvää kirkkaampi asia.
On vain yksi sukupuoli, joka Teknodonnaa puhuttelee.
(Hihitystä)Previously unknown or secret information
Eilen laivalla kävelin hajuvesiosasto läpi kaikki aistit auki.
Sen läpi on pakko kulkea, koska muu putiikki on vasta sen jälkeen tavoitettavissa. Hajuvedet ja kosmetiikka tulevat ensimmäisenä vastaan.
Bootti oli XPRESS
(Hirn) - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Previously unknown or secret information
Eilen laivalla kävelin hajuvesiosasto läpi kaikki aistit auki.
Sen läpi on pakko kulkea, koska muu putiikki on vasta sen jälkeen tavoitettavissa. Hajuvedet ja kosmetiikka tulevat ensimmäisenä vastaan.
Bootti oli XPRESS
(Hirn)Tämä oli hieman kuin anekdootti
Nainen on hieman samanlainen järjestely kuin laivan asetelma: en sinä on kaikenlaista pöllyä ja kimallusta, sitten karkkia ja viinaa.
(Reps) - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Tämä oli hieman kuin anekdootti
Nainen on hieman samanlainen järjestely kuin laivan asetelma: en sinä on kaikenlaista pöllyä ja kimallusta, sitten karkkia ja viinaa.
(Reps)Siis ensin siinä on kaikenlaista...
Siis en minä.
(Hirn) - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Siis ensin siinä on kaikenlaista...
Siis en minä.
(Hirn)Tiedättekö mitään kirjoittamisesta?
Kirjoittamisessa on vaikeinta löytää hyvää "ilmettä".
https://qph.ec.quoracdn.net/main-qimg-c5587d00df41292dc3b5d8a149b776b6-c - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Tiedättekö mitään kirjoittamisesta?
Kirjoittamisessa on vaikeinta löytää hyvää "ilmettä".
https://qph.ec.quoracdn.net/main-qimg-c5587d00df41292dc3b5d8a149b776b6-cKas kummaa
Mua on aina parjattu mun hymiövihasta, mutta sitten kun sellainen jää pohjalle tietoisesti tuikkaamatta, niin alitajuisesti se kuitenkin ilmestyy sinne.
Omituinen höpöttäjä.
(Hirn)
Teknis tietysti.
Nainen on.Teknis parempi ja on fiktiivisin pikkutissitöpöttelijä palstalla for ever.
- Teknodonna
Tissikeissi
Tiedätkö tämän rihkamaketjun Tiger Helsingissä?
No mä tänää tossa Kaisaniemessä tutkiskelin laareja, sillä pidän kaikenlaisesta typerästä ja turhasta, kun näin edessäni elämäni tissit.
Siis mulla pysähtyi aivan kaikki niille sijoilleen, ja jäin vain tuijottamaan rintaparia pienet miniatyyriostoskärryt otteessani. En edes välittänyt, huomattiinko tätä toljotusta vai ei.
Olin aivan "zip".
(Rihkamanaurua) - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Tissikeissi
Tiedätkö tämän rihkamaketjun Tiger Helsingissä?
No mä tänää tossa Kaisaniemessä tutkiskelin laareja, sillä pidän kaikenlaisesta typerästä ja turhasta, kun näin edessäni elämäni tissit.
Siis mulla pysähtyi aivan kaikki niille sijoilleen, ja jäin vain tuijottamaan rintaparia pienet miniatyyriostoskärryt otteessani. En edes välittänyt, huomattiinko tätä toljotusta vai ei.
Olin aivan "zip".
(Rihkamanaurua)Siis ne olivat murskaavan kauniit rinnat.
Ne olivat täydelliset rinnat.
Ne olivat The Rinnat
Verenpaineeni alkoi laskea ja minun oli pidettävä laareista kiinni,e tten olisi pudonnut lattialle.
Ehkä olisi pitänyt tipahtaa.
(Naurua) - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Siis ne olivat murskaavan kauniit rinnat.
Ne olivat The Rinnat
Verenpaineeni alkoi laskea ja minun oli pidettävä laareista kiinni,e tten olisi pudonnut lattialle.
(Naurua)Piti pitää breikki, sillä nämä ovat mulle kovia juttuja.
Ehkä hämmentävintä tässä keississä tai äksidentissä oli se että nämä täydelliset hinkit kuuluivat aivan "tavalliselle" naiselle, joka keskusteli aseman käytävällä toisen naisen kanssa, jonka tisseistä en muista mitään. Hän oli aivan nobody verrattuna tähän edelliseen.
Funtsitaanpa nyt hetki sitä, kuinka me tämän olemassaolomme koemme.
(Hirn) Teknodonna kirjoitti:
Siis ne olivat murskaavan kauniit rinnat.
Ne olivat The Rinnat
(Naurua)Aattele jos se tissiparin kannattajs olis tullut läpsimään sut hereille?
Ja ostin tigrusta puolipallon muotoisen keraamisen ruukun. Se toimii patterilla ilmankostuttajana. 3 eegeniä. Näppärä.Teknodonna kirjoitti:
Piti pitää breikki, sillä nämä ovat mulle kovia juttuja.
Ehkä hämmentävintä tässä keississä tai äksidentissä oli se että nämä täydelliset hinkit kuuluivat aivan "tavalliselle" naiselle, joka keskusteli aseman käytävällä toisen naisen kanssa, jonka tisseistä en muista mitään. Hän oli aivan nobody verrattuna tähän edelliseen.
Funtsitaanpa nyt hetki sitä, kuinka me tämän olemassaolomme koemme.
(Hirn)Oisit taklannut sen toisen johonkin sivuun, kiilannut kylkeen ja väläyttänyt hymyn. Ehdottanut kaffeja.
Nössö...- Teknodonna
Dissident kirjoitti:
Oisit taklannut sen toisen johonkin sivuun, kiilannut kylkeen ja väläyttänyt hymyn. Ehdottanut kaffeja.
Nössö...Mjaa
Nää kahvijutut on niin eilistä, että sieppaa.
Peltsi näyttäs rypevän kotimaisemissa Kakkosella.
(Hihitystä) Teknodonna kirjoitti:
Mjaa
(Hihitystä)Vai lääst siisonii... no sit vaikka jäätelölle..
No niinpä teki... loppu jo..- Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Mjaa
(Hihitystä)Joo siis jos juoksee tuon pikkulenkin alkutalvesta, niin näkee paljon pimeää.
(Hihitystä) Teknodonna kirjoitti:
Joo siis jos juoksee tuon pikkulenkin alkutalvesta, niin näkee paljon pimeää.
(Hihitystä)Entäs jos paahtaa kieli pihalla älynrajalla, näkeekö pimeänkin kahtena?
Hmmm...- Teknodonna
Dissident kirjoitti:
Entäs jos paahtaa kieli pihalla älynrajalla, näkeekö pimeänkin kahtena?
Hmmm...Mjaa
Varmaan aika yksilöllistä. Mulla käy niin että kun mennään jonkin epämääräisen rajan yli, niin maisemat muuttuvat oranssiksi.
Eli siis näen pimeässä.
Spoookyy
(Hirn) Teknodonna kirjoitti:
Mjaa
Varmaan aika yksilöllistä. Mulla käy niin että kun mennään jonkin epämääräisen rajan yli, niin maisemat muuttuvat oranssiksi.
Eli siis näen pimeässä.
Spoookyy
(Hirn)Jos sulle putoaa hankkijan lippis silmille?
https://goo.gl/images/2d4oCV
Eräs potilas valitti lääkärille, että kahvinjuonti koskee otsaan. Lääke oli helppo. Otti lusikan pois kupista, ennen ryystöä.- Teknodonna
Dissident kirjoitti:
Jos sulle putoaa hankkijan lippis silmille?
https://goo.gl/images/2d4oCV
Eräs potilas valitti lääkärille, että kahvinjuonti koskee otsaan. Lääke oli helppo. Otti lusikan pois kupista, ennen ryystöä.Mulla on taas kaveri, joka valitteli korvaansa lääkärille. Lekuri ei löytänyt korvasta mitään vikaa, paitsi että se punoitti lehdeltään.
Lääkäri oli sitä mieltä, että kännykän käyttöä olisi vähennettävä.
(Naurua) Teknodonna kirjoitti:
Mulla on taas kaveri, joka valitteli korvaansa lääkärille. Lekuri ei löytänyt korvasta mitään vikaa, paitsi että se punoitti lehdeltään.
Lääkäri oli sitä mieltä, että kännykän käyttöä olisi vähennettävä.
(Naurua)No eräs kaiffari meni valittamaan kun temmi hurahti aina pönöttämään, kun nainen kävelikin ohi. Lääkäri antoi sinisiä tabletteja. Mies tulee takaisin. Ei auta. Punasia..ei auta. Lääkäri neuvoi teippaamaan temmin reiteen. Sitten tuli potkimisesta pahoinpitelysyyte....
Nää on pahoja...oon on.- Teknodonna
Dissident kirjoitti:
No eräs kaiffari meni valittamaan kun temmi hurahti aina pönöttämään, kun nainen kävelikin ohi. Lääkäri antoi sinisiä tabletteja. Mies tulee takaisin. Ei auta. Punasia..ei auta. Lääkäri neuvoi teippaamaan temmin reiteen. Sitten tuli potkimisesta pahoinpitelysyyte....
Nää on pahoja...oon on.Ei tuo vielä mitään.
Mulla on koulukaveri, jonka tyttöystävä oli pitkään pölyimuri.
(Hirn)
Teknis kai sitä nyt mainostettua kolmatta sukupuolta vai mikä se nyt oli, joku lakiesitys kai siitä on olemassa. Ilmaisu on hyvää mutta hämärää, mekein mitä tahansa voi tulla sieltä.
- Sekokirjoittaja
Naismainen mies.Ei ole itsekkään sisäistänyt kummasta sukupuolesta tykkää.
- lopettaisivat-
Tympeimmät palstalaiset mainittu.
- peris-on-suosikkini
Vaikka teknis on parempi kirjoittaja, hyppään hänen kirjoituksensa yleensä yli, koska niissä ei ole juuri lainkaan ilmeisesti todellisuuspohjaa. Minua kiinnostaa todelliset ihmiset. Hänestä en osaa sanoa, kumpaa sukupuolta on, mutta naiset selvästi kiinnostavat enemmän, oli kumpaa tahansa.
Periksen kirjoituksista luen vain hänen omat juttunsa, en Liljalaakson väen satuja ym. Peris ei ole kovin hyvä kirjoittaja, mutta hän tietyllä tavalla kiehtoo mielikuvitusta; aikamiespoika, jolla on pedofilisia ja homoseksuaaleja taipumuksia, neitsyys tallella, pihiyttä, diagnooseja. lääkitystä vaille muille jakaa. Koska asun Turussa, katselen joskus tyyppejä sillä silmällä; voisiko tuo olla peris. Pikkuvanha kolmekymppinen babyface, jolla on hullun kiilto silmissä, joka käy 24/7 salilla, pukeutuu mustiin huppareihin ja henkkamaukan farkkuihin. Jos sellainen hyppää kulahtaneeseen vanhaan mersuun, tiedän: hän se on!No ensinnäkään mulla ei ole mitään homoseksuaalisia taipumuksia eikä lääkityksessäni ole tällä hetkellä erityisemmin puutteita. Pregabalin, Rivatril, Temesta sekä Atarax auttavat kukin siihen vaivaan mihin on määrätty.
Niin ja nykyisin ei ole tullut käytyä salilla, mutta siinä olet ihan oikeassa että suosin HM:n yksivärisiä huppareita ja tummansinisiä farkkuja. Ehkä jonakin päivänä me törmätään!- lääkecoctailia
peris234 kirjoitti:
No ensinnäkään mulla ei ole mitään homoseksuaalisia taipumuksia eikä lääkityksessäni ole tällä hetkellä erityisemmin puutteita. Pregabalin, Rivatril, Temesta sekä Atarax auttavat kukin siihen vaivaan mihin on määrätty.
Niin ja nykyisin ei ole tullut käytyä salilla, mutta siinä olet ihan oikeassa että suosin HM:n yksivärisiä huppareita ja tummansinisiä farkkuja. Ehkä jonakin päivänä me törmätään!Oletko Ketipinoria tai Seronilia kokeillut? Minulle vain atarax noista tuttu. Saa hieman paremmalle tuulelle, jos oikein masentaa. Otan max neljä x päivässä. Ketipinorin avulla nukun, mutta se ei aina toimi.
lääkecoctailia kirjoitti:
Oletko Ketipinoria tai Seronilia kokeillut? Minulle vain atarax noista tuttu. Saa hieman paremmalle tuulelle, jos oikein masentaa. Otan max neljä x päivässä. Ketipinorin avulla nukun, mutta se ei aina toimi.
Söin Ketipinoria säännöllisesti viime vuonna syynä "läpilyövät psykoottiset oireet", mutta se nosti maksa-arvot aika härskisti yli viitearvojen joten lopetin lääkkeen reilut vuosi sitten.
Lokakuussa 2016 jolloin söin Ketipinoria mun P-ALAT maksa-arvo oli 145 ja nyt viime lokakuussa se oli 36. Aikuisten miesten viitearvo on siis 50.- peris-on-suosikkini
peris234 kirjoitti:
No ensinnäkään mulla ei ole mitään homoseksuaalisia taipumuksia eikä lääkityksessäni ole tällä hetkellä erityisemmin puutteita. Pregabalin, Rivatril, Temesta sekä Atarax auttavat kukin siihen vaivaan mihin on määrätty.
Niin ja nykyisin ei ole tullut käytyä salilla, mutta siinä olet ihan oikeassa että suosin HM:n yksivärisiä huppareita ja tummansinisiä farkkuja. Ehkä jonakin päivänä me törmätään!Ehkäpä juu, olen sellainen pieni hoikka vaalea kurppa :) Voin vaikka vinkata silmää, jos aviomies ei ole matkassa ;) Siitä arvaat, mistä ollaan tuttuja:))
Mielikuvitus on aliarvostettu ominaisuus. Kaikessa viihteessä on kuitenkin kyse siitä ja fiktiivisistä hahmoista.
Harvinaista kyllä mua ei kiinnosta kummankaan fiktiiviset hahmot. Ainoastaan se mitä siinä hahmon ympärillä tapahtuu ja miten se on kirjoitettu. Hahmot ovat ärsyttäviä, kirjoittajat eivät.
Molemmat kirjoittajat ovat heteroita. Ihmettelen miksi tässä kysytään vain toisen sukupuolta. Kuinka moni varmasti tietää toisen sukupuolen?- äläolenaiivi
Et kai oikeasti kuvittele että teknis olisi mies? Koska on naisista kiinnostunut? Se on kirjoitellut miehen logiikassa jo pitkään eri nimimerkeillä ja laittoi joskus varjokuvansakin . Kovasti oli naisen hahmoinen pitkätukka. Ja ennen kaikkea ne jutut, selviä lesbonaisen kirjoituksia.
äläolenaiivi kirjoitti:
Et kai oikeasti kuvittele että teknis olisi mies? Koska on naisista kiinnostunut? Se on kirjoitellut miehen logiikassa jo pitkään eri nimimerkeillä ja laittoi joskus varjokuvansakin . Kovasti oli naisen hahmoinen pitkätukka. Ja ennen kaikkea ne jutut, selviä lesbonaisen kirjoituksia.
Teknis on ennenkaikkea fiktiivinen kirjoittaja. En kyllä näe hänessä mitään lesboa, mutta kukin näkee tavallaan. Hänen naiskuvansa ja mieshahmonsa ovat aika erikoisia ja aina jollain tapaa erillään muusta maailmasta.
- Teknodonna
elisakettu kirjoitti:
Teknis on ennenkaikkea fiktiivinen kirjoittaja. En kyllä näe hänessä mitään lesboa, mutta kukin näkee tavallaan. Hänen naiskuvansa ja mieshahmonsa ovat aika erikoisia ja aina jollain tapaa erillään muusta maailmasta.
Mjaa
Kyllä mä itsekin tunnen olevani erillään muusta maailmasta ja sen "erikoisista" sukupuolista.
Tämä mainittu kuva oli muuten otettu Maltalla. En ole sittemmin sen suuremmin lihonut tai muuttanut näkökantoja itseni suhteen.
Malta on hieman kuin toinen koti tai duuni: ajomatkan päässä.
(Hihitystä) - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Mjaa
Kyllä mä itsekin tunnen olevani erillään muusta maailmasta ja sen "erikoisista" sukupuolista.
Tämä mainittu kuva oli muuten otettu Maltalla. En ole sittemmin sen suuremmin lihonut tai muuttanut näkökantoja itseni suhteen.
(Hihitystä)Ja mitä taas tulee rakastamaani ohjelmaan Wheeler Dealers, niin se valitettavasti juuri loppui.
Prkl
(Naurua) Teknodonna kirjoitti:
Ja mitä taas tulee rakastamaani ohjelmaan Wheeler Dealers, niin se valitettavasti juuri loppui.
Prkl
(Naurua)Karibian piraattiloita nelosella.... nouhätä!
- Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Ja mitä taas tulee rakastamaani ohjelmaan Wheeler Dealers, niin se valitettavasti juuri loppui.
Prkl
(Naurua)Mjoo
Eli siis kaikki mitä olen, on Valletta.
(Reps) Teknodonna kirjoitti:
Mjaa
(Hihitystä)En minä ole nähnyt susta mitään kuvia. Varjokuva kuulostaa kylläkin fiktiolta. Olet kirjoittaja joka ei halua henkilöityä.
Yllätykseksi jäänee mitä pakollista Maltassa voisi olla?
Wheeler Dealers? Ei mitään tajua. Yllättää mielestäni se, että katselet ohjelmia. Luultavasti paljonkin.- Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Mjoo
Eli siis kaikki mitä olen, on Valletta.
(Reps)Yeshba
Mitä taas tulee tähän rinnastukseen, tai esiasetteelliseen konfiguraatioon kahden kirjoittajan välillä, niin minun on aidosti myönnettävä, että Suomessa kyllä osataan kirjoittaa.
Teemojen ja sävyn hakeminen on sitten jo toinen juttu.
(Hirn) - kirjavaa.väkeä
elisakettu kirjoitti:
En minä ole nähnyt susta mitään kuvia. Varjokuva kuulostaa kylläkin fiktiolta. Olet kirjoittaja joka ei halua henkilöityä.
Wheeler Dealers? Ei mitään tajua. Yllättää mielestäni se, että katselet ohjelmia. Luultavasti paljonkin.eikö monmonkin aloita mjaa aloituksilla
kirjavaa.väkeä kirjoitti:
eikö monmonkin aloita mjaa aloituksilla
Kirjoittajat käyttää toisiansa. Mun mielestä se on aina kunnioitus toista kohtaan.
Se kysymys että voisiko monmon olla tekno - tietysti voisi olla. Aikataulu sopii. Mutta itse näen heissä jotain ihan muuta yhteistä kuin yhden kirjoittajan.- Teknodonna
elisakettu kirjoitti:
En minä ole nähnyt susta mitään kuvia. Varjokuva kuulostaa kylläkin fiktiolta. Olet kirjoittaja joka ei halua henkilöityä.
Wheeler Dealers? Ei mitään tajua. Yllättää mielestäni se, että katselet ohjelmia. Luultavasti paljonkin.Mjaa
Siis periaatteessa koko mediakenttää seurailen. Ihmismieli kiinnostaa mua sen kaikessa laajuudessaan, kuten näiden piraattien toistuvat toilailut.
Pidän kaikesta. Ei sitä nyt oikein muuten voi ilmaista.
(Naurua) - 2.jakoinen.mieli
elisakettu kirjoitti:
Kirjoittajat käyttää toisiansa. Mun mielestä se on aina kunnioitus toista kohtaan.
Se kysymys että voisiko monmon olla tekno - tietysti voisi olla. Aikataulu sopii. Mutta itse näen heissä jotain ihan muuta yhteistä kuin yhden kirjoittajan.ehkä siinä kirjoittaakin esim pariskunta eli ymmärtävät toisiaan ja vastailee toisilleen esim toinen on nainen ja toinen transvestiitti tai erillainen nuori tai kumpikin on transvestiittejä tai yksi ja sama kukaan ei tiedä mitä transvestiittien päässä liikkuu voi olla kaksi jakoinen mieli eli yhtäkkiä voi olla eri henkilö eli mieli on kummajainen tai on skitsofreenikko
- Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Mjaa
Siis periaatteessa koko mediakenttää seurailen. Ihmismieli kiinnostaa mua sen kaikessa laajuudessaan, kuten näiden piraattien toistuvat toilailut.
Pidän kaikesta. Ei sitä nyt oikein muuten voi ilmaista.
(Naurua)Mjoo
Ja siis puolipisteen käyttöä tehokeinona olen funtsinut jo pitkään.
Se on arveluttava ja epätäsmällinen merkki.
(Hihitystä) 2.jakoinen.mieli kirjoitti:
ehkä siinä kirjoittaakin esim pariskunta eli ymmärtävät toisiaan ja vastailee toisilleen esim toinen on nainen ja toinen transvestiitti tai erillainen nuori tai kumpikin on transvestiittejä tai yksi ja sama kukaan ei tiedä mitä transvestiittien päässä liikkuu voi olla kaksi jakoinen mieli eli yhtäkkiä voi olla eri henkilö eli mieli on kummajainen tai on skitsofreenikko
Pariskunta voisi olla. Mitä tää transuteema hyörää koko ajan? Kumpikin ovat heteroita. Ongelmana on vain, että Monnom on rehellinen palstakirjoittaja ja Tekno tuottaa fiktioita ammentaen ne ties mistä. Tekno voi olla kuka tahansa. Kumpikaan ei ole ihan nuori.
Mutta ei tää pariteema ihan istu. Kun satun tietämään, miten pariskunnat kirjoittavat palstalla.
Onhan näitä palstakirjoittajia, joilla on monta roolia. Harvemmin se johtuu kuitenkaan lohkotusta mielestä.- Teknodonna
elisakettu kirjoitti:
Pariskunta voisi olla. Mitä tää transuteema hyörää koko ajan? Kumpikin ovat heteroita. Ongelmana on vain, että Monnom on rehellinen palstakirjoittaja ja Tekno tuottaa fiktioita ammentaen ne ties mistä. Tekno voi olla kuka tahansa. Kumpikaan ei ole ihan nuori.
Mutta ei tää pariteema ihan istu. Kun satun tietämään, miten pariskunnat kirjoittavat palstalla.
Onhan näitä palstakirjoittajia, joilla on monta roolia. Harvemmin se johtuu kuitenkaan lohkotusta mielestä.Rakas Ellu
Kirjoitan sinulle ensimmäistä kertaa. Ja voin samaan hengenvetoon sinulle (ja vain sinulle) kertoa, että mikään ei ole niin jaettavissa kuin on ihmismieli.
Kaikki muu on jakamatonta, koska se on yhtä.
(Nerokasta naurua) Teknodonna kirjoitti:
Rakas Ellu
Kirjoitan sinulle ensimmäistä kertaa. Ja voin samaan hengenvetoon sinulle (ja vain sinulle) kertoa, että mikään ei ole niin jaettavissa kuin on ihmismieli.
Kaikki muu on jakamatonta, koska se on yhtä.
(Nerokasta naurua)Ei mene läpi. Ja ensikertalaisena menit mukaan Ellu-teemaan? Sun pitäisi aistia, että miten se särkee mun hyvin aseteltua kokonaisuutta.
Ihmismieli on loputon matka kohti mielikuvituksen rajoja. Joillain ne rajat tulevat ennemmin vastaan, joillain myöhemmin. Eihän tässä muusta ole lopulta kyse.- 2.veikkaan.transvestiit
elisakettu kirjoitti:
Onhan näitä palstakirjoittajia, joilla on monta roolia. Harvemmin se johtuu kuitenkaan lohkotusta mielestä.itse veikkaan tai olen saanut käsityksen että muutama voisi olla transvestiitti tai että on transvestiitti ja se on myönnettävä että teknodonnalla on ihan hyvä naismaku eli ymmärtää kyllä naisten päälle eli mitä kuvia on naisista laittanut niin on ollut kyllä vetävän näköisiä naisia
2.veikkaan.transvestiit kirjoitti:
itse veikkaan tai olen saanut käsityksen että muutama voisi olla transvestiitti tai että on transvestiitti ja se on myönnettävä että teknodonnalla on ihan hyvä naismaku eli ymmärtää kyllä naisten päälle eli mitä kuvia on naisista laittanut niin on ollut kyllä vetävän näköisiä naisia
Jaa, voi olla. Itse en ole huomioinut asiaa. Moni kyllä esiintyy naisena/miehenä enimmäkseen vain siksi, että luulee sen edesauttavan omaa ongelmaansa. En sitten tiedä miten hyödyllistä se on ollut.
Teknodonna ymmärtää ensisijaisesti kauneuden päälle. Kuten taitelijat hän etsii kokonaisuutta ja yksityiskohtia eri teemoista. Hän vain tuo ne kirjoitettuna esille.- Teknodonna
2.veikkaan.transvestiit kirjoitti:
itse veikkaan tai olen saanut käsityksen että muutama voisi olla transvestiitti tai että on transvestiitti ja se on myönnettävä että teknodonnalla on ihan hyvä naismaku eli ymmärtää kyllä naisten päälle eli mitä kuvia on naisista laittanut niin on ollut kyllä vetävän näköisiä naisia
Mjaa
Kyllä mun mielestä Keira Knightley on yksi maailman pienitissisimmistä piraateista koko modernissa maailmassa.
Mutta mitä vittua!
(Naurua)
- periksestäentiedä
Teknodonnan ajattelen jotenkin tällaisena:
https://us.123rf.com/450wm/meddj/meddj1108/meddj110800445/10284526-drag-queen-hombre-vestido-de-mujer.jpg?ver=6- Tietäjä__
On ehkä vähän tuota, mutta teknodonna on tumma. Tumma ja reilusti keskimittaa pidempi nainen.
- periksestäentiedä
Tietäjä__ kirjoitti:
On ehkä vähän tuota, mutta teknodonna on tumma. Tumma ja reilusti keskimittaa pidempi nainen.
Niin, tuohan on siis mies, tuossa kuvassa. Uskon, että vaikka hän on naiseksi pukeutuva mies, hänen suuntautumisensa on kuitenkin heteroa, eli pitää naisista.
Peris
Never heard..
- JouIupukki
Peris on pelkkä Putinia lipova trolli, joten Teknodonna, mutta pienissä erissä. Miehen Logiikan lahja Sinkkuihin. Pitäisi käyttää nimimerkkiä darra-tsirra. Tsirra-nikillä kirjoitti aikanaan ja usein kaameassa darrassa.
- mies_86__
Kyllä minun on helpompi perikseen samaistua, osittain noiden sen naishuolien takia ja toisaalta esimerkiksi siksi että Liljalaakson Timpan alistetulla voivottelulla säestetyt, aisuruutta tihkuvat avautumiset ovat itselleni, kuten varmasti joillekin muillekin, palstan parasta antia :)))))) Teknodonnan jutuista ymmärrän ehkä arviolta puolet. Jos olisin tajunnut laittaa kaikki viime kesänä tienaamani rahat säästöön, olisin ehkä voinut haalia jostain kamaa joka saisi itseni puhumaan yhtä sekavia kuin hän, mutta toisaalta en haluaisi oman arkeni heittävän kuperkeikkaa vain sen takia.
- Usko_Käki
Timppojen ja muiden periksen satuhahmojen jutut ovat samanlaisia vuodesta toiseen. Ei jatkoon.
- Peris_voittaa
Peris on parempi, koska on seksuaalisesti normaali, eikä mikään transkummajainen. Eikä Peris myöskään yritä esittää "taiteellista" ja on muutenkin kovempi trolli.
- Usko_Käki
Jos trollius on kriteeri, peris on koko Suoli24:n kovin aikamiespoika.
Luultavasti tämäkin on Teknodonnan oma aloitus....saman tyyppisiä juttuja on kirjoitellut Tonou, zauszka, nauzka, kanasutra ja mitä kaikkia niitä nyt onkaan ollut. Yhteinen tekijä näillä ainakin on ollut se, että aloittaja vastailee omiin aloituksiinsa ja kirjoittelee mini novelleja mistä ei ainakaan minulle ole auennut mitään. Ja muistaakseni esiintyi joskus naisena ML-palstalla vedättämällä jotain maalaispoikia.
Peris on kuin Paavo Nurmen patsas, yhtä riisuttu mutta todellinen ja lähes kansallissankari.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1151897Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1541372Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551307- 531059
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html126982Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75946Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36847- 52844
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62822- 56801