Näköinen osapuoli, mutta nykyään tuntuu että näin naiset haluavat. Tutkimuksetkin sanovat että parisuhde on onnellisempi kun mies ei ole liian komea ja ihan maalaisjärjelläkin tuo pitäisi tajuta. Niin kysymys kuuluu että eivätkö naiset halua onnellista parisuhdetta?
Miehen ei kuulu olla parisuhteessa paremman
27
162
Vastaukset
- maalaisjärkii
En halua parisuhdetta.
- Nainen39vee
Kaikenlaisia juttuja tekin pyörittelette päässänne.
Ei parisuhteessa "kuulu" mennä tuo mitenkään päin. Se menee just niinkuin ihmiset itse haluavat ja millaisia suhteita he aloittavat.
Vaikea sitä suhdetta on aloittaa sellaisenkaan kanssa, jonka kanssa ei haluaisi olla suhteessa - ei se onnellisuus ainakaan niin tule. Mutta varmasti tämänkin aloituksen varsinainen pointti oli se, että kaikkien miesten kyllä pitäisi saada mahdollisimman hyvännäköinen nainen, mutta miesten ulkonäöllä ei "saisi" olla mitään väliä. No, kukin toki saa toivoa mitä haluaa.- Naisasialooser.1
Pitää kutinsa mummoseni, pitää kutinsa oikein hyvin. Jos katsot venäläisiä pariskuntia niin joka ikisessä nainen on huomattavasti paremman näköinen ja niin sen kuuluu ollakkin. Nainen on koriste-esine ja mies on työkone. Naisen seksikkyyden ratkaiseen nuoruus ja kauneus, miehen taas miehekkäät teot ja käytös. Ei mieheltäkään hyväksytä sitä, että hän vaatii miehekästä naista, joka hoitaa kaikki miehen työt suhteessa ja on miehen"suojelija", ihan samalla tavalla ei naiseltakaan hyväskystä sitä, että hän vaatii mieheltä ulkonäköä.
Kesällä näin venäläisen pariskunnan jossa nainen oli hoikka ja kaunis, mutta mies oli naamaltaan silmiinpistävän ruma, isoine hörökorvineen ja apinaa muistuttavine kasvonpiirteineen. - Nainen39vee
Naisasialooser.1 kirjoitti:
Pitää kutinsa mummoseni, pitää kutinsa oikein hyvin. Jos katsot venäläisiä pariskuntia niin joka ikisessä nainen on huomattavasti paremman näköinen ja niin sen kuuluu ollakkin. Nainen on koriste-esine ja mies on työkone. Naisen seksikkyyden ratkaiseen nuoruus ja kauneus, miehen taas miehekkäät teot ja käytös. Ei mieheltäkään hyväksytä sitä, että hän vaatii miehekästä naista, joka hoitaa kaikki miehen työt suhteessa ja on miehen"suojelija", ihan samalla tavalla ei naiseltakaan hyväskystä sitä, että hän vaatii mieheltä ulkonäköä.
Kesällä näin venäläisen pariskunnan jossa nainen oli hoikka ja kaunis, mutta mies oli naamaltaan silmiinpistävän ruma, isoine hörökorvineen ja apinaa muistuttavine kasvonpiirteineen.No mutta mikä on ongelma? Ne, jotka haluavat tällaisen suhteen, voivat hakea ja aloittaa sellaisen. Ne taas, jotka haluavat toisenlaisen suhteen, hakevat sellaisen.
Jos Venäjällä suurin osa haluaa suhteen, jossa on koriste-esine ja työkone, niin se on täysin fine. Jos taas täällä Suomessa suurin osa haluaa toisenlaisen suhteen, niin siinä ei paljoa itäisen naapurin käytännöt paina.
Vai onko tällaisessa jaarittelussa varsinainen ajatus se, että teitä v*tuttaa kun jotkut kaverinne ovat saaneet suhteen ja saavat ehkä perheenkin, ja sitten yritätte uskotella itsellenne, että oikeasti he ovat tietysti onnettomia - ja salaa toivotte heidän sisäistävän ajattelunne, jotta he eroaisivat ettekä olisi enää kaveripiirinne ainoa sinkku? Mustasukkaisuutta kaverista? Kateutta kavereiden suhteista? - Naisasialooser11
Kaverini ovat myös naisettomia ja sellaisena myös pysyvät jos ja kun se on minusta kiinni. Osa on toki saanut suhteen, mutta he ovat suhteessa niitä työkoneita ja naiset koriste-esineitä.
Tuo "toisenlainen suhde" on täysin luonnoton suhde jos siis meinaat, että miehen kuuluisi olla se koriste-esine. Tuo itänaapurin käytäntö on luonnollinen. - ilmiselvyyssss
Moni haluaa vaikka mitä muttei se välttämättä onnelliseksi tee. Onhan se nyt ilmiselvää että ns. rumempi mies on kauniista naisesta onnellisempi ja näin myös pitää naisestaan sekä parisuhteestaan parempaa huolta. Nainen saa hyvän parisuhteen ja mies kauniin naisen eli molemmat voittavat, kun taas päinvastoin ei kumpikaan voita.
Tietenkään mikään ei ole kiveen hakattu mutta tilastollisestikin tuo on totta. - totuus.asiasta
Eihän nartun vastauksessa hirveästi vikaa olisi, jos naiset ymmärtäisivät katsoa joskus peiliin. Mutta ihan tavallisetkin naiset odottavat saavansa hyvännäköisen miehen joita on ehkä 5 - 10% koko miesväestöstä. Naisten pariutumiskäyttäytyminen on täysin epärealistisella pohjalla jokaisella osa-alueella.
Naisten typeryydestä kärsivät kaikki paitsi komeat miehet. - asennettalöytyy
totuus.asiasta kirjoitti:
Eihän nartun vastauksessa hirveästi vikaa olisi, jos naiset ymmärtäisivät katsoa joskus peiliin. Mutta ihan tavallisetkin naiset odottavat saavansa hyvännäköisen miehen joita on ehkä 5 - 10% koko miesväestöstä. Naisten pariutumiskäyttäytyminen on täysin epärealistisella pohjalla jokaisella osa-alueella.
Naisten typeryydestä kärsivät kaikki paitsi komeat miehet.Ihan oikein että kärsivät.
- rrjerj
asennettalöytyy kirjoitti:
Ihan oikein että kärsivät.
Miksi on mielestäsi hyvä että suurin osa ihmisistä kärsii?
- asennettalöytyy
rrjerj kirjoitti:
Miksi on mielestäsi hyvä että suurin osa ihmisistä kärsii?
Koska miehet on perseestä. Saavat kärsiä.
- totuus.asiasta
Koska miehet on perseestä. Saavat kärsiä.
Tässä näemme tyypillisen miehiä vihaavaan spermaämpärin. Nainen on koko ikänsä tähdännyt omaa tasoaan korkeammalle ja saanut siitä näpeillensä niin, että nyt vihaa kaikkia miehiä. Hän vihaa niitäkin miehiä, jotka ihastuneena häntä katselivat, kun nainen itse jakoi persettä komeille jännämiehille, jotka pettivät ja kohtelivat naista kuin roskaa.
Ei nainen rakkautta halua, nainen haluaa komeiden miesten lientä. - asennettalöytyy
totuus.asiasta kirjoitti:
Tässä näemme tyypillisen miehiä vihaavaan spermaämpärin. Nainen on koko ikänsä tähdännyt omaa tasoaan korkeammalle ja saanut siitä näpeillensä niin, että nyt vihaa kaikkia miehiä. Hän vihaa niitäkin miehiä, jotka ihastuneena häntä katselivat, kun nainen itse jakoi persettä komeille jännämiehille, jotka pettivät ja kohtelivat naista kuin roskaa.
Ei nainen rakkautta halua, nainen haluaa komeiden miesten lientä.Homot jakaa persettä.
Jos nainen vihaa miehiä niin syyhän on tietenkin miehissä. Tietenkin vihan syy löytyy kohteesta, jokin syyhän vihaamiselle aina on.
Itse ainakaan en ole miehen rakkauden tarpeessa. - niinmitenseoli
Homot jakaa persettä.
Jos nainen vihaa miehiä niin syyhän on tietenkin miehissä. Tietenkin vihan syy löytyy kohteesta, jokin syyhän vihaamiselle aina on.
Itse ainakaan en ole miehen rakkauden tarpeessa.Niin mistäs luulet ätmien vihan naisiin kohdistuvan?
Mjaa, meillä nyt sattuu olemaan mies se paremman näköinen osapuoli. Koska nuorempi, koska hoikempi...mutta kuinka se onnellisuuteen vaikuttaa?
- Naisasialooser11
Sääliksi käy miestäsi. Tosin ei nuorella pojanrimpulalla olekkaan mahdollisuuksia ikäisiinsä kaunottariin.
Naisasialooser11 kirjoitti:
Sääliksi käy miestäsi. Tosin ei nuorella pojanrimpulalla olekkaan mahdollisuuksia ikäisiinsä kaunottariin.
Minun ei käy sääliksi. Minä sain ihanan hyppysteltävän miehen ja hän sain naisen muodoilla muhkulaisen naisen pehmoisineen päivineen. 😋
- Lissäää
monnom kirjoitti:
Minun ei käy sääliksi. Minä sain ihanan hyppysteltävän miehen ja hän sain naisen muodoilla muhkulaisen naisen pehmoisineen päivineen. 😋
Eikä 95 kg 191 cm miestä nyt rimpulaksi voi iän perusteella sanoa.
- okkkkkkkko
Nykyään monet junnut yrittävät vanhempia naisia ulkonäöstä riippumatta koska ajattelevat heidän olevan helpompia, ja varmastikin ovat oikeassa koska moni nuori nainen ei välttämättä parisuhdetta halua. Mutta eihän se mitenkään poislue sitä etteikö kauniimpi olisi tyydyttävämpi samassa tilanteessa.
- ihanvaanpanoa
okkkkkkkko kirjoitti:
Nykyään monet junnut yrittävät vanhempia naisia ulkonäöstä riippumatta koska ajattelevat heidän olevan helpompia, ja varmastikin ovat oikeassa koska moni nuori nainen ei välttämättä parisuhdetta halua. Mutta eihän se mitenkään poislue sitä etteikö kauniimpi olisi tyydyttävämpi samassa tilanteessa.
Tuskin ne vanhemmatkaan naiset niiden junnujen kanssa parisuhteeseen pyrkivät.
- miesmies-
Kauniit naiset on huonoja seksissä.N e odottaa että mies osaa kiakeen ja tietää heti miten nainen tyydytetään eikä ne halua vastapalvelusta tehdä.
- hiljaaa
peräti kauniit maksulliset naisetkin palveluksia vaille makaa alla.
Eiköhän nainen ole aina se paremman näkönen. :D
- Totuus-
Lähes jokaisella hollywood tähdellä on kaunis nuori kaksikymppinen tai kolmekymppinen nainen vaikka mies on itse jo yli 60 v. Ja sen takia koska mies on vitun rikas, tavallisena mies työläisenä ne naiset ei katsoisi edes päin niitä mel gibsonin kaltaisia muumioita.
https://www.mtv.fi/viihde/elokuvat/artikkeli/mel-gibsonin-34-vuotta-nuorempi-rakas-kaansi-katseet-oscareissa-oliko-han-vaimo-vai-tytar/6326626#gs.x1HXCO4- 43fwef2few
Mutta kumpiko noissa pariskunnissa saa enemmän huomiota, ne muumiot tietysti. Kun taas taviksen kanssa muut ihmettelisivät että miksi nainen on tuon kanssa.
- vanha-äijä
Kyll mul o nii ruma akka jot mää ole paljo kaunimp.
- TotuudenÄäni
Kauneus on katsojan silmissä. No ei naisen nyt mikään emakko pidä olla joka syö koko joulukinkun itse. Mutta jos on solakka niin mikäs siinä, suurin osa naisista näyttää ihan hyviltä. Toiset näyttää hyviltä mutta jotenkin hymy/silmät eivät ole ihan omantyyppisen oloisia. Kuinka moni nainen muka ajattelee että muut naisystävänsä on rumia, jos ne ei nyt näytä joltain ruma bettyltä?
Naisen asenne on suuri osa naisen charmia. Esim minun ruotsin luennoitsija yliopistolla oli täysin vastaista minun naisihanteesta. Lyhyet vetyperoksidi blondit hiukset, ruotsalainen jykevä leuka etc. Mutta hän oli solakka, omasi asennetta ja puhui selkeästi, että hänen asenne riitti hurmaamaan minut tarpeeksi ajettelemaan että hän on kaunis.
Ongelma on yleensä meissä miehissä. Esim itse vihaan ruskeita suoria hiuksia. Ne on vaan jotenkin tylsät.
Mutta tosiaan. Nainen ei saa olla läski, miksi voi miksi tekisit niin omalle kehollesi. - epäuskottavaa
Tykkään olla miestä viehättävämpi. Mies ei saa kuitenkaan olla mikään pullero.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873705
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813300Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683132On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702760Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli502312- 661869
- 371824
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271819Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181719- 601688