Naisen kehumista kannattaa varoa

Tässä taas neuvoja naisen pokaamiselle. Vaatteita ei kannata kehua. Olen itsekin miettinyt tällaista: kun lähestyy naisporukkaa, kannattaa ensimmäisenä jutella sellaisten naisten kanssa, jotka ovat pukeutuneet "vaatimattomasti". Nämä naiset, jotka ovat pukeutuneet "ei-vaatimattomasti" eivät kuitenkaan halua, että mies huomaa heidän vaatteet. Tässä tämä pelin tavaton vaikeus juuri on: naiset haluavat, että heidät huomataan, mutta eivät kuitenkaan halua, että heitä huomataan. Siksi ainoastaan taitavimmat pelimiehet säästyy ahdistelusyytöksiltä ja ne vähemmän taitavat sitten kärsivät.
Tuosta naisten pukeutumisesta: ainakin itsellä on usein sellainen tunne, että joutuu jatkuvasti varomaan ja siksi en oikein pysty puhumaan mitään. Sellaisten naisten, jotka ovat pukeutuneet "vaatimattomasti", ei samaa ongelmaa ole.
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000005488809.html

37

462

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kehumista kannattaa aina varoa, parempi jos on edes vähän vilpitön ja aidosti sitä mieltä.
      Naisporukkaa lähestyessä kannattaa ensimmäisenä ottaa huomioon kaikki ja jutella luontevasti kaikkien kanssa tai sen jonka kanssa se parhaiten luonnistuu.

Näitä "ei-vaatimattomasti" pukeutuneita naisia, kuten niitä muitakin kannattaa ehdottomasti katsoa silmiin. Eihän tuo mitään rakettitiedettä ole, että tajuaa miltä naisesta tuntuu, kun taas yksi huomasi vain tissit, perseen tai sääret. Ei tarvitse edes huomata tissejä, kymmenet ovat jo huomanneet ja tehneet siitä numeron.

Nainen ei halua kokea olevansa objekti, nainen ei välttämättä ole tyytyväinen kehoonsa. Osoita kehut ei kriittiselle alueelle. Kriittinen alue: kaulasta polviin.

• Buhahaha

Ätmien ollessa kyseessä naisten kommentoinnilta kielletty alue ulottuu kantapäistä päälakeen.

• Buhahaha kirjoitti:

Ätmien ollessa kyseessä naisten kommentoinnilta kielletty alue ulottuu kantapäistä päälakeen.

Onneksi naisella on kommentointi alueen ulkopuolella uloke nimeltä käsilaukku. Tasajalkaa hyppien oikein korkealta huudahtaen iiik, aivan ihana käsilaukku.

• Buhahaha
        Åke82 kirjoitti:

Onneksi naisella on kommentointi alueen ulkopuolella uloke nimeltä käsilaukku. Tasajalkaa hyppien oikein korkealta huudahtaen iiik, aivan ihana käsilaukku.

No totta puhut, mutta tuskinpa tuo iskureplana silti toimiii.

• Buhahaha kirjoitti:

No totta puhut, mutta tuskinpa tuo iskureplana silti toimiii.

Kielteisenä saattaisit negatiivisesti pettyä kun se toimii paremmin kuin muut iskurepliikit.
        Ei mikään toimi kuin salama kirkkaalta taivaalta.

• Buhahaha
        Åke82 kirjoitti:

Kielteisenä saattaisit negatiivisesti pettyä kun se toimii paremmin kuin muut iskurepliikit.
        Ei mikään toimi kuin salama kirkkaalta taivaalta.

Joo, mutta ätmillä ei toimi mikään, ei kirkkaalta taivaalta eikä muutenkaan. Joskus olen jotain vastaavaa kehunut (esim. kenkiä) ja se herätti heti ääneen lausutun epäilyksen että olen joku ällö kenkäfetisti ja kerran jostain vastaavasta sain kuulla kymyksen siitä olenko homo. Ja molemmat tuli sellaisella äänensävyllä että sitä ei voinut erehtyä luulemaan miksikään flirttailuksi.

• Buhahaha kirjoitti:

Joo, mutta ätmillä ei toimi mikään, ei kirkkaalta taivaalta eikä muutenkaan. Joskus olen jotain vastaavaa kehunut (esim. kenkiä) ja se herätti heti ääneen lausutun epäilyksen että olen joku ällö kenkäfetisti ja kerran jostain vastaavasta sain kuulla kymyksen siitä olenko homo. Ja molemmat tuli sellaisella äänensävyllä että sitä ei voinut erehtyä luulemaan miksikään flirttailuksi.

Oliko kengät jalassa kielletyllä alueella? Olisit tunnustanut kenkäfetissin tai säärifetissin.
        Oliko kaikki noista kaupungin laitetuimmat pissaliisat? Ylipukeutuneet eli koreat vaatteet ei liikaa, ylinätit ainakin omasta mielestään, ylimeikatut? Sotamaalit naamassa, bootsit jalassa, minihame ja tissit näkyy kaikille asenteella pidä mun käsilaukkua, mee pois? Ei tuollaisia epäkypsiä teiniliisoja kannata lähestyä.

• Buhahaha
        Åke82 kirjoitti:

Oliko kengät jalassa kielletyllä alueella? Olisit tunnustanut kenkäfetissin tai säärifetissin.
        Oliko kaikki noista kaupungin laitetuimmat pissaliisat? Ylipukeutuneet eli koreat vaatteet ei liikaa, ylinätit ainakin omasta mielestään, ylimeikatut? Sotamaalit naamassa, bootsit jalassa, minihame ja tissit näkyy kaikille asenteella pidä mun käsilaukkua, mee pois? Ei tuollaisia epäkypsiä teiniliisoja kannata lähestyä.

Jopa alkaa yksinkertaiseen totuuteenkin tulla noita lisäparametreja, minkä jälkeen se ei enää olekaan yksinkertainen, varsinkin kun niitä tulee lisää ja lisää... Ensin "mikään ei toimi kirkkaalta taivaalta" eli tämä jekku ei kuitenkaan riitä vaan on vain yksi lisää loputtomassa ketjussa. Nyt tuli vielä että ei toimi tällaisille ja tällaisille naisille - muutama näistä lisää ja jäljellä on enää jyvänen alkuperäisesta ytimekkäästä ajatuksesta.

Mutta: eivät olleet kuvaamiasi, vaan ihan aikuisia naisia. Homman ydin kun on, että jos naista lähestyy mies joka ei yhtään nappaa, sen haluaa karkoittaa millä keinolla hyvänsä ja mikä tahansa kelpaa aseeksi, paras jos se on jokin mitä mies sanoo - riippumatta siitä mitä sanoo. Pitäisi vihdoin viimein ymmärtää sekin että mikä toimii Åkelle, ei välttämättä toimi muille.

• Buhahaha kirjoitti:

Jopa alkaa yksinkertaiseen totuuteenkin tulla noita lisäparametreja, minkä jälkeen se ei enää olekaan yksinkertainen, varsinkin kun niitä tulee lisää ja lisää... Ensin "mikään ei toimi kirkkaalta taivaalta" eli tämä jekku ei kuitenkaan riitä vaan on vain yksi lisää loputtomassa ketjussa. Nyt tuli vielä että ei toimi tällaisille ja tällaisille naisille - muutama näistä lisää ja jäljellä on enää jyvänen alkuperäisesta ytimekkäästä ajatuksesta.

Mutta: eivät olleet kuvaamiasi, vaan ihan aikuisia naisia. Homman ydin kun on, että jos naista lähestyy mies joka ei yhtään nappaa, sen haluaa karkoittaa millä keinolla hyvänsä ja mikä tahansa kelpaa aseeksi, paras jos se on jokin mitä mies sanoo - riippumatta siitä mitä sanoo. Pitäisi vihdoin viimein ymmärtää sekin että mikä toimii Åkelle, ei välttämättä toimi muille.

Sehän yksinkertainen totuus on aina yksinkertainen totuus. Niin tai näin, aina väärinpäin, eikö?
        Kun saa juoksukilpailuun osallistua formula autolla ja lähteä ensimmäisenä häviää silti?

Mikä olikaan se alkuperäinen ytimekäs ajatus? Tuo polla ei enää säteile kuten ennen. Ennenkään tosin en ollut parkettien partaveitsi. ;)

Onko mahdollista, että ne sinun mielestäsi olevat aikuiset naiset, siis fyysiseltään iältään aikuiset naiset ovat minun kuvailemiani pissaliisoja henkiseltä iältään ja ominaisuuksiltaan?

Se mikä toimii minulle? Se mikä toimii minulle, ei riitä sinulle. Se toimii kaikille, mutta se ei kelpaa kenellekään.

• Buhahaha kirjoitti:

Juuri näin! Nainen voi tulkita aivan minkä tahansa miehen sanomisen häirinnäksi, jos mies ei miellytä naista. Nainen voi nauhottaa vaikka miehen puhetta ja nostaa oikeusjutun häirinnästä, jos puheessa tulee yksikin aivan mitätön lause, joka voidaan tulkita kaksmieliseksi, vaikka mies todellisuudessa tarkoitti aivan muuta. Tämä on tämän verbaalisen häirinnän ongelma, jos lakia aletaan tiukentaa myös verbaalisella tasolla. Sanat voidaan tulkita eri tavalla. Voiko esimerkiksi naiselle sanoa, että pitää kappaleesta Sata salamaa iskee tulta? Miten nuo sanat nainen todellakin tulkitsee?

• Åke82 kirjoitti:

"Oliko kengät jalassa kielletyllä alueella?"
        Nyt tulee tyhmä kysymys. Minkäs sille voi, kun olen ATM, vaikka olenkin jonkin verran pystynyt kohottaa markkina-arvoa ajan kanssa. Vielä on paljon opittavaa. Niin siis kysymys: kengät kielletyllä alueella, siis saappaat, jotka ulottuvat reisiin asti - ehtoton ei kehumiselle? Entä jos ne ulottuvat polviin saakka? Entä jos korko on 15 cm? Entä jos ei ole ollenkaan korkoa? Kenkien materiaali? Olen itsekin miettinyt tätä kenkien kehumista. Milloin todella on parempi jättää kehumatta?

• Åke82 kirjoitti:

Olen nähnyt myös naisporukoita, jossa yksi naisista on se, jota voi pitää kaupungin laitetuimpana näyttävine vaatteineen ja muut vaatimattomammin pukeutuneita. Voiko tällaista naisporukkaa lähestyä kohtuu turvallisesti, jos juttelee koko porukalle? Tietysti pyrkii siihen, että ei kiinnitä yhtään enempää huomiota siihen laitetuimpaan naiseen.

• todellavaikeeta kirjoitti:

"Oliko kengät jalassa kielletyllä alueella?"
        Nyt tulee tyhmä kysymys. Minkäs sille voi, kun olen ATM, vaikka olenkin jonkin verran pystynyt kohottaa markkina-arvoa ajan kanssa. Vielä on paljon opittavaa. Niin siis kysymys: kengät kielletyllä alueella, siis saappaat, jotka ulottuvat reisiin asti - ehtoton ei kehumiselle? Entä jos ne ulottuvat polviin saakka? Entä jos korko on 15 cm? Entä jos ei ole ollenkaan korkoa? Kenkien materiaali? Olen itsekin miettinyt tätä kenkien kehumista. Milloin todella on parempi jättää kehumatta?

Ovat varmasti ehdoton ei kehumiselle, ellet tunne naista pidemmältä ajalta, kuten 2-vuotta.
        Kaikki mitkä ovat naisen strategisten paikkojen välittömässä läheisyydessä on hyvä jättää kehumatta, ellet ole tuntenut naista vuosia tai kyseessä on lähisukulainen.
        Buhaha luetteli ne strategiset paikat, eli kantapäästä päälakeen.

• todellavaikeeta kirjoitti:

Olen nähnyt myös naisporukoita, jossa yksi naisista on se, jota voi pitää kaupungin laitetuimpana näyttävine vaatteineen ja muut vaatimattomammin pukeutuneita. Voiko tällaista naisporukkaa lähestyä kohtuu turvallisesti, jos juttelee koko porukalle? Tietysti pyrkii siihen, että ei kiinnitä yhtään enempää huomiota siihen laitetuimpaan naiseen.

Voi lähestyä kohtuu turvallisesti kun muistaa katsekontaktin. Vielä kun ei ajattele mitään ja jatkaa matkaa suoraan ohi jos yksikin nainen näyttää happamalta. Näkyy naisen naamasta kilometrien päähän kun on parempi siirtyä sivuun.

• Naiskauneusexpertti

Siksi onkin parempi kiinnittää huomiota vain naisen mahdollisiin huonoihin puoliin kuten lattapeppuun, kynittyihin hiuksiin ym.

• Karvamuna-

Ihme skeidaa heität. Naista just pitää aina kehua koska ne tykkää siitä. Olen aina kehunut naisten hyvännäköisyyttä mutta en tuntemattomien naisten. Ensin pitää vähän tutustua ja sitten voi kehua. Voit esim kehua kaveriasi naista jonka olet tuntenut 2 viikkoa tai 15 vuotta. Naiset ei koskaan saa tarpeeksi kehuja. Voit kehua myös varattua naista koska 99% todennäköisyydellä sen varatun naisen oma mies ei kehu naistaan koska mies pitää itsestäänselvytenä että nainen rakastaa miestään. Saat taatusti enemmän naisilta huomiota kun kehut niitä. Nainen myös hymyilee jos tykkää kehuista ja varmasti tykkää.

Sanot vaan naiselle että näytät hyvältä, ja sitten voit kysyä että onko sillä pukeutumisvinkkeja sinulle niin siitä saatte jutunaihetta sitten ja voitte luontevasti keskustella. Kehuja antava mies jää naiselle mieleen ja nainen voi jopa soitella miehelle ja pyytää kahville.

• miehen.keinot

Tuttavani, jolla on pakkomielle köyriä aina vaan uusia akkoja, pystyy pokkana kehumaan kaikennäköisiä ja -ikäisiä haaskoja, mutta kaikkein ihmeellisintä on, että hän pystyy sen jälkeen myös panemaan niitä.

• cvcvcvcvcccvvvvvvvv

Tuntemattomia just kannattaa kehua, kunhan ei ole niljakas tai ala liikaa lässyttämään. Jos sanoo jotain mukavaa vaikka nätille kassatytölle niin yleensä heti näkee ilmeestä kuinka tuli positiivisena yllätyksenä. Siinä sitten voi vaikka heti kysäistä numeroa jos haluaa.

• Kaisanoasaa

Paljonko se kehuminen maksaa?

• Totuus-

Availen naisille ovia usein mutta ei ne kehu minua.

• miksi-vaatteita

Jos joku tuntematon mies tulisi kehumaan vaatteitani, ensimmäinen ajatus olisi että hän on transvestiitti tai transseksuaali. Ei ole mitään transuja vastaan ja varmaan kehkeytyisi mielenkiintoinen keskustelu. Koska en transun kanssa välttämättä kuitenkaan haluaisi seurustella, niin pokauksena kehuja en ottaisi. Miksi mies kehuisi muuten naisen vaatteita, kuin jos haluaisi hankkia sellaiset itselleen? Paitsi jos kyseessä on tuttu mies, joka toteaa, että olet näköjään ostanut kivan takin tms.

• Totta kyllä. Jos joku tuntematon, heterolta vaikuttanut mies on tullut kehumaan vaatteitani, on seurauksena aina ollut hämmennys. "Sulla on tooosi kivat housut, noin kivahousuinen ei taida olla suomalainen" ja " oho, vau, no nyt on paita" -kommentit ovat saaneet kyllä sadattelemaan itseäni, että olis pitänyt katsoa peiliin kaksi kertaa. Jos tuttu mies kehuu, se on eri asia, silloin sanon kiitos ja olen hyvilläni. Mutta keskustelunavaukseksi nuo vaatekehut eivät taida olla omiaan. Saati pokauskeinoksi.

• puspuspuus

Miksei täällä voi olla sydäntykkäystä, kuten facebookissa <3

• Mulla on tietyt eleet ja äänensävy kun kehun naisia..

Kerron mittailen katseella, hymyilen ja kerron mitä haluaisin tehdä sille naiselle.

Päättäväinen pervoilu toimii aina...
      Jatkat vaan pommitusta kunnes kohde antautuu. :D

• Teknodonna

Mjaa

Oikeastaan mulla ei ole tähän mitään sanottavaa, sillä mulla on aivan hirveä darra. Lisäksi olen pingottunut, vetelä, innoton ja voin fyysisesti pahoin. Vaa'an lasi halkesi astuttuani sille. Laastariakaan ei ole ja tunnen olevani likainen, hyödytön ja absoluuttisen ruma sekä sisältä että ulkoa. Sielustani lähtee omituista ulinaa, joka juuttuu matkalla ulos sisäpuoliseen aivopuuroon, vaimetakseen siellä olemattomiin.

Jos joku nyt tulisi sanomaan fiktiiviselle Teknodonnalle, kuinka kaunis hän on, niin kuristaisin sellaisen ihmisen hengiltä.

Taas pynttäysdonna, jollainen lähes maanisesti etsii huomiota omiksi pikku palkinnoikseen, on kuin sanataiteellinen kooste ihmisen erinomaisuutta ja yksilöllisyyttä.

Sellaista ei sovi kehua. Sellaisen kehuminen tekee tyhjäksi tuloksen. Kehuminen on aina valhe. Kehuminen osoittaa sormella fiktiivistä naista todistaakseen tämän alhaiset pyrkimykset tarkoitushakuisiksi. Nollaa, suorastaan.

(Hihitystä)

• Teknodonna

Mutta kuinka sitten suhtautua tällaisiin naisiin, jotka eivät ole oikein totta missään suhteessa?

En minä tiedä.

(Reps)

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Mutta kuinka sitten suhtautua tällaisiin naisiin, jotka eivät ole oikein totta missään suhteessa?

En minä tiedä.

(Reps)

Hetken mielijohteesta päädyin seuraavanlaiseen henkilökohtaiseen lopputulokseen.

- Kehu minua kaukaa, ja kerro minusta muille, mutta hauku lähellä, niin kuin koira -

(Hirn)

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Hetken mielijohteesta päädyin seuraavanlaiseen henkilökohtaiseen lopputulokseen.

- Kehu minua kaukaa, ja kerro minusta muille, mutta hauku lähellä, niin kuin koira -

(Hirn)

En oikein löytänyt visuaalista vastinetta kuvaukselle, mutta silmittömästi vihaamani Barbie -hahmo käy tähän mallinukeksi oikein mainiosti.

Toivon Barbielle vain pahaa.

(Reps)

https://urly.fi/Spj

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

En oikein löytänyt visuaalista vastinetta kuvaukselle, mutta silmittömästi vihaamani Barbie -hahmo käy tähän mallinukeksi oikein mainiosti.

Toivon Barbielle vain pahaa.

(Reps)

https://urly.fi/Spj

Olenko muuten koskaan esitelmöinyt tästä patologisesta inhostani tätä pellehahmoa kohtaan?

Enkö ole?

No voi ziisus!

(Naurua)

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Olenko muuten koskaan esitelmöinyt tästä patologisesta inhostani tätä pellehahmoa kohtaan?

Enkö ole?

No voi ziisus!

(Naurua)

Lyhyt insertti

Katsokaapa tuotakin darrapelleä tuossa portaikolla. Oikeasti hän ei ole Barbi, mutta silti on pitänyt heittäytyä Barbiksi.

Hänellä on oikeasti huono olo (Tai siis esittää sellaista).

Feikkibarbit eivät voi hyvin. Oikeat Barbit voivat, koska ovat sisältä tyhjiä ja kuori on kumia, hiukset muovia.

(Hihitystä)

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Lyhyt insertti

Katsokaapa tuotakin darrapelleä tuossa portaikolla. Oikeasti hän ei ole Barbi, mutta silti on pitänyt heittäytyä Barbiksi.

Hänellä on oikeasti huono olo (Tai siis esittää sellaista).

Feikkibarbit eivät voi hyvin. Oikeat Barbit voivat, koska ovat sisältä tyhjiä ja kuori on kumia, hiukset muovia.

(Hihitystä)

Jotenkin tekis vittu mieli sienisalaattia. Siis aivan törkeä himo iski.

(Hirn)

https://www.youtube.com/watch?v=ZyhrYis509A

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Jotenkin tekis vittu mieli sienisalaattia. Siis aivan törkeä himo iski.

(Hirn)

https://www.youtube.com/watch?v=ZyhrYis509A

Tukiryhmät

Naisen kehumisessa tärkein pointti on olla hänelle tukena tämän ajatuksissa ja teoissa. Jokaisella naisella on oma makunsa, ja tätä täytyy kyetä ikään kuin "sponssaamaan", oli sitten kyse kuinka järjettömästä mielihalusta tai mieltymyksestä tahansa.

Nainen pyrkii korostamaan itseään siellä, missä se on mahdollista ja feikkaamaan siellä, jossa edellinen ei onnistu.

Kehu tuellasi, älä mielipiteilläsi. Ja kärsi seuraukset.

(Hihitystä)

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Tukiryhmät

Naisen kehumisessa tärkein pointti on olla hänelle tukena tämän ajatuksissa ja teoissa. Jokaisella naisella on oma makunsa, ja tätä täytyy kyetä ikään kuin "sponssaamaan", oli sitten kyse kuinka järjettömästä mielihalusta tai mieltymyksestä tahansa.

Nainen pyrkii korostamaan itseään siellä, missä se on mahdollista ja feikkaamaan siellä, jossa edellinen ei onnistu.

Kehu tuellasi, älä mielipiteilläsi. Ja kärsi seuraukset.

(Hihitystä)

Kiertoteitse

Itse olen laittanut erilaisilla keskustelusaiteilla merkille että oikeastaan on äärimmäisen harvinaista nähdä naista loukattavan... Saati että tätä osaisi millään tasolla kehaista.

Yhteys on jollain tasolla poikki.

Helvetin hyvää sienisalaattia.

(Naurua)

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Kiertoteitse

Itse olen laittanut erilaisilla keskustelusaiteilla merkille että oikeastaan on äärimmäisen harvinaista nähdä naista loukattavan... Saati että tätä osaisi millään tasolla kehaista.

Yhteys on jollain tasolla poikki.

Helvetin hyvää sienisalaattia.

(Naurua)

Ja koska tilanne on tällainen, niin henkilökohtaisesti suunnittelin ja teetin itselleni kaksijakoisen multipersoonan, jonka molemmat puolet sekä silittelevät että sättivät toisiaan.

Tällainen on äärimmäisen huvittavaa. Se on kuin älyllistä strippausta.

(Hirn)

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Ja koska tilanne on tällainen, niin henkilökohtaisesti suunnittelin ja teetin itselleni kaksijakoisen multipersoonan, jonka molemmat puolet sekä silittelevät että sättivät toisiaan.

Tällainen on äärimmäisen huvittavaa. Se on kuin älyllistä strippausta.

(Hirn)

Tässä mediaspektaakkelissa on sanomattakin selvää, että miespuoleinen osa minussa strippaa, koska eukolla on niin pienet tissit.

(Hirn)

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Tässä mediaspektaakkelissa on sanomattakin selvää, että miespuoleinen osa minussa strippaa, koska eukolla on niin pienet tissit.

(Hirn)

Miespuoleinen osa minua on jotain tätä kokoluokkaa. On forssia ja terävyyttä, sotaisuutta ja kuria amforan täydeltä.

(Hihitystä)

https://urly.fi/Spn

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Miespuoleinen osa minua on jotain tätä kokoluokkaa. On forssia ja terävyyttä, sotaisuutta ja kuria amforan täydeltä.

(Hihitystä)

https://urly.fi/Spn

Eli kysymys on lähinnä peltipään ja muovi- sellaisen välisestä dialogista. Periaatteessa tilanne on stabiili, mutta silti riehakas.

(Kokonaisvaltaista naurua)

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      90
      10265
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      66
      2885
    3. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      20
      2336
    4. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      158
      2079
    5. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      22
      2037
    6. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1971
    7. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      52
      1856
    8. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      31
      1843
    9. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      103
      1522
    10. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1296
    Aihe