Mistä mahtaa johtua kun olen juossut nyt uusilla Asics Kajanoilla vm.-05 , niin kantapää liikkuu (nousee) kengässä. Tämä varmasti tulisi aiheuttamaan sen, että kantapäässä olisi pidemmillä lenkeillä rakko. Olen kokeillut jos jonkinmoista lukkonauhoitusta, tuloksetta. Kengän koko on sama kuin aiemmissa malleissa.
Olisi hyvä kuulla onko muilla ollut joskus samantyylisiä ongelmia. Mitä asialle voisi tehdä? Tulisikko heti harkita jotakin muuta mallia?
Iloista juoksukevättä kaikille lukijoille.
Kantapää liikkuu kengässä
3
2798
Vastaukset
- moilanen
Sama vaiva oli Nikejen kanssa. Vähän auttoi, kun tein tossuun uudet nauhan reiät ylemmäksi.
- runner38
Ittelläni on asicsn kayanot vm -03 ja niissä sama juttu. Sisäpuolen vuorikangas on niin liukas että kantapää luistaa siinä. Itse tykkään kuitenkin mielummin väljästä koosta kuin ahtaasta, joten pieni liike kantapäässä ei ole aiheuttanut mitään hiertymiä koska hankaus ei ole tiukka. Uusi kenkä on aina jäykempi kuin hetken aikaa käytetty, itsellänikin kantapään liike on vähentynyt huomattavasti kun kenkä on pehmennyt. Rakko voi syntyä helposti jos ahdas kenkä hankaa mut jos koko on reilumpi niin rakkoa ei tule. Sukkaan kannattaa kiinnittää huomiota että se olisi pehmyt. Kokeilkaapas kahden sukan taktiikkaa, ohut alussukka ja siihen päälle hiukan paksumpi juoksusukka, autaa osaltaan sekin.
- kokenut
Liian suuret kengät!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302255
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261968Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121509Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121347Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 951066
- 17987
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752