Palstanaisetkin olisi voineet kutsua...

...ennestään tuntemattomia yksinäisiä ätmejä luokseen joulun viettoon:

https://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/mari-kutsui-tuntemattomia-yksinaisia-luokseen-jouluksi-ihmiset-olivat-todella-otettuja/6708372#gs.TBCZe0A

Mutta kutsuko ne? eipä tietenkään. Kyllä sitä täällä saarnataan "Pitää uskaltaa elää", "Täytyy heittäytyä" jne. mutta jos sitä heittäytymistä oikeasti tarvitaan murjottaa palstanainen ylhäisessä yksinäisyydessä tai sitten se heittäytyy muttei mitään kivaa joulumieltä ätmeille tuomaan vaan jonkun ennestään tuntemattoman jännän alle baari-illan päätteeksi. semmoinen heittäytyjä on s24sinkut -nainen. Tuolle uutisen marille kuitenkin täydet pisteet heittäytymisestä vaikka tuskin sinnekään ketään ätmiä on päästetty.

67

371

Vastaukset 67

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lässytämitälässytät

En vaaranna henkeäni, terveyttäni ja kämppäni kuntoa tuollaisella touhulla!

• Todennäköisemmin se henki & gterveys vaarantuu kun kutsutte kaikenmaailman jänniä tinder & baarituttavuuksia kotiinne riehumaan. Ätmit yleensä ovat kilttejä & kunnollisia ja jos olisit tuollaisen illanvieton järjestänyt niin jos sinne joku jännä-ätmi olisi joukkoon solahtanutkin muut olisi varmaan sen sitten rauhoittaneet.

• lässytämitälässytät
        Harmaaritari kirjoitti:

Todennäköisemmin se henki & gterveys vaarantuu kun kutsutte kaikenmaailman jänniä tinder & baarituttavuuksia kotiinne riehumaan. Ätmit yleensä ovat kilttejä & kunnollisia ja jos olisit tuollaisen illanvieton järjestänyt niin jos sinne joku jännä-ätmi olisi joukkoon solahtanutkin muut olisi varmaan sen sitten rauhoittaneet.

Tämän palstan perusteella ätmit ovat hyvin väkivaltaisia naisia kohtaan. Sinäkin.

• lässyttääse
        Harmaaritari kirjoitti:

Todennäköisemmin se henki & gterveys vaarantuu kun kutsutte kaikenmaailman jänniä tinder & baarituttavuuksia kotiinne riehumaan. Ätmit yleensä ovat kilttejä & kunnollisia ja jos olisit tuollaisen illanvieton järjestänyt niin jos sinne joku jännä-ätmi olisi joukkoon solahtanutkin muut olisi varmaan sen sitten rauhoittaneet.

Miksi kukaan kutsuisi jotain tindermiehiä tai baarituttatuttavuuksia kotiinsa jouluksi. Eiköhän tämänkin palstan naiset viettäneet joulun läheistensä kanssa.. Yksinäiset kutsutkoon luokseen toisia yksinäisiä.

• En vuokraisi yhtäkään asuntoani tuollaiselle vainoharhaiselle ja mielenvikaiselle feministipaskalle.

• Montako ätmiä sulla oli kylässä? Mahtoi olla kiva joulu. :D

• Ei yhtään, käväisin maalla. Ihan ok oli mutta eipä sillä, jos naiset eivät olisi niin arkoja ja ennakkoluloisia meitä kilttejä & kunnollisia miehiä kohtaan niin olisinhan minäkin voinut alueen sinkkunaisia ottaa joulunviettoon mutta kun sen tietää jo etukäteen ettei ne uskaltaisi tulla niin ihan turha tuommoista järjestää.

• Harmaaritari kirjoitti:

Ei yhtään, käväisin maalla. Ihan ok oli mutta eipä sillä, jos naiset eivät olisi niin arkoja ja ennakkoluloisia meitä kilttejä & kunnollisia miehiä kohtaan niin olisinhan minäkin voinut alueen sinkkunaisia ottaa joulunviettoon mutta kun sen tietää jo etukäteen ettei ne uskaltaisi tulla niin ihan turha tuommoista järjestää.

Menit maalle saunomaan etkä ottanut autolastillista ätmejä mukaasi? Mikset?

• 2000luvun
        Harmaaritari kirjoitti:

Ei yhtään, käväisin maalla. Ihan ok oli mutta eipä sillä, jos naiset eivät olisi niin arkoja ja ennakkoluloisia meitä kilttejä & kunnollisia miehiä kohtaan niin olisinhan minäkin voinut alueen sinkkunaisia ottaa joulunviettoon mutta kun sen tietää jo etukäteen ettei ne uskaltaisi tulla niin ihan turha tuommoista järjestää.

No mutta ätmit olisi halukkaita tulemaan.

• Kaisanoasaa

Nätti nainen, oliskohan antanut pillua myös. En minä siitä joulu ruuasta ole välittänyt. Monen monta tuhatta naista on tänä joulunakin jännämiehille pöydän kattaneet mutta ätmia ei kutsuta joulupöytään.

• sellaisiamiehiä

Eli monen monta tuhatta jännämiestä löytyy.

• 765

"oliskohan antanut pillua myös. En minä siitä joulu ruuasta ole välittäny"

Juuri tuon takia ätmejä ei kutsuta.

• sellaisiamiehiäovat

Sitten saa syyttää vaan itseään kun tuntemattoman jännämiehen kutsui kotiinsa.

• Re-alisti

Taisipa vaan olla juttu kirjoitettu jenkkikasaarien paskanjauhannan perinteen mukaisesti. Ei tuollaista oikeasti tapahdu missään.

• Nainen39vee

Palstan ätmit, tai mitä nämä miehet täällä sitten ovatkaan, eivät tuollaisesta olisi ilahtuneet. He olisivat vain pettyneet, kun "eivät päässeet toisille treffeille" ja "eivät saaneet seksikokemuksia". Heillehän olisi ollut valtava pettymys tavata nainen ihan vaan kaverillisessa ja joulun vieton hengessä, kun monen ketjun perusteella heille jokainen kontakti naisen kanssa tarkoittaa pakottavaa tarvetta saada suhde (tai seksiä) tämän kanssa. Jos joku nainen olisikin kutsunut yksinäisiä ätmejä luokseen joulunviettoon, nämä valittaisivat jo palstalla, että "eivät kelvanneetkaan suhteeseen" tai edes uusille treffeille.

• Täysin totta. Mutta kun eivät he ymmärrä mitä on edes seksuaalinen kiinnostus. Ihan outo käsite. Sitä korkeintaa voi tarjota heidän mielestään jännämies. Ei esimerkiksi kiltti ja kunnollinen mies, jolla on kuuppa ja elämä kunnossa.

• "Heillehän olisi ollut valtava pettymys tavata nainen ihan vaan kaverillisessa ja joulun vieton hengessä, kun monen ketjun perusteella heille jokainen kontakti naisen kanssa tarkoittaa pakottavaa tarvetta saada suhde (tai seksiä) tämän kanssa. "

Mistähän tuommoinenkin käsitys on voinut palstanaisille muodostua kun minä itse ja moni muukin palstalainen on usein kertonut täällä ettemme edes yritä millään tavoin tavoitella 2000-luvun naisia, se on aika turhaa jos ottaa huomioon todennäköisyyden saada hyvä. Ongelma lienee teidän palstanaisten(kin) hypergamiassa. kuvittelette olevanne niin mainioita vaimomatskuksi että kaikki haluaa seurustella teidän kanssa ja myös itsenne niin seksikkäiksi että kaikki miehet haluaa seksiä teidän kanssa. Älä nyt pety mutta ei oieasti ihan niin ole,

• Nainen39vee
        Dissident kirjoitti:

Täysin totta. Mutta kun eivät he ymmärrä mitä on edes seksuaalinen kiinnostus. Ihan outo käsite. Sitä korkeintaa voi tarjota heidän mielestään jännämies. Ei esimerkiksi kiltti ja kunnollinen mies, jolla on kuuppa ja elämä kunnossa.

"Täysin totta. Mutta kun eivät he ymmärrä mitä on edes seksuaalinen kiinnostus. Ihan outo käsite. Sitä korkeintaa voi tarjota heidän mielestään jännämies. Ei esimerkiksi kiltti ja kunnollinen mies, jolla on kuuppa ja elämä kunnossa. "

Tämä vaikutelma täällä kyllä tulee.

Uutisessa ei edes kerrottu, keitä on kutsuttu viettämään joulua - ihan hyvinhän siellä on voinut olla aloittajan tarkoittamia "ätmejä". Joskin myös jotain korttelin mummoja ja pappoja, yksin asuvia, juuri muualta muuttaneita... keitä vain.

• Nainen39vee
        Harmaaritari kirjoitti:

"Heillehän olisi ollut valtava pettymys tavata nainen ihan vaan kaverillisessa ja joulun vieton hengessä, kun monen ketjun perusteella heille jokainen kontakti naisen kanssa tarkoittaa pakottavaa tarvetta saada suhde (tai seksiä) tämän kanssa. "

Mistähän tuommoinenkin käsitys on voinut palstanaisille muodostua kun minä itse ja moni muukin palstalainen on usein kertonut täällä ettemme edes yritä millään tavoin tavoitella 2000-luvun naisia, se on aika turhaa jos ottaa huomioon todennäköisyyden saada hyvä. Ongelma lienee teidän palstanaisten(kin) hypergamiassa. kuvittelette olevanne niin mainioita vaimomatskuksi että kaikki haluaa seurustella teidän kanssa ja myös itsenne niin seksikkäiksi että kaikki miehet haluaa seksiä teidän kanssa. Älä nyt pety mutta ei oieasti ihan niin ole,

"Mistähän tuommoinenkin käsitys on voinut palstanaisille muodostua kun minä itse ja moni muukin palstalainen on usein kertonut täällä ettemme edes yritä millään tavoin tavoitella 2000-luvun naisia, se on aika turhaa jos ottaa huomioon todennäköisyyden saada hyvä. Ongelma lienee teidän palstanaisten(kin) hypergamiassa. kuvittelette olevanne niin mainioita vaimomatskuksi että kaikki haluaa seurustella teidän kanssa ja myös itsenne niin seksikkäiksi että kaikki miehet haluaa seksiä teidän kanssa. Älä nyt pety mutta ei oieasti ihan niin ole, "

No, kirjoitin epäselvästi enkä tietysti tarkoittanut kaikkia palstan miehiä. Olisi pitänyt muotoilla lause vaikka niin, että "jotkut palstan ätmit" tms. Enhän minä oikeastaan tiedä, ketkä ovat "ätmejä" tms, kun tuollaiset määritelmät ovat itselleni täysin vieraita enkä ainakaan itse lähtisi ketään määrittelemään noin. ja sinusta ei tosiaan ole tullut sellaista käsitystä, että nykynaiset kauheasti kiinnostaisivat :D

Mutta mitä termiin "vaimomatskua" tulee, niin enpä ole kuullut sen enempää naisten kuin miestenkään sellaista termiä käyttävän. Siis aikuisten, muuten kuin ironisesti. On sillä vähän sivistymätön klangi. Ja suurin osa tuskin ajattelee olevansa sellainen, jonka kanssa "kaikki" haluaisivat olla - enemmän ihmiset tuntuvat miettivän sitä, haluaako se joku yksi tietty kiinnostuksen kohde olla heidän kanssaan. Ja kummasti naisetkin tuntuvat ihastuvan ihan tavallisiin miehiin - niihin työkavereihin, opiskelukavereihin, yms.

Täytyy kyllä sanoa, että palstan kirjoituksista on tullut sellainen vaikutelma, että aika moni mies kuitenkin haluaisi seksiä kenen tahansa naisen kanssa - tavallaan siis kaikkien kanssa. Sen vuoksihan he eivät ketään saakaan. Omasta puolestani on varsin ok, jos tämä ei minua koske, kun enpä itsekään seksiä saati suhdetta miesten kanssa halua ;) Tässä mielessä nimenomaan minä EN ole "vaimomatskua" miehille. Melkein kuule pettyisin, jos nimenomaan miehet kiinnostuisivat minusta ja naiset eivät noteeraisi :D Mutta oikeasti kiinnostaa kyllä lähinnä se, miten menee juuri sen ihmisen kanssa, jonka kanssa haluan olla. Jos hyvin, olen tyytyväinen. Jos huonosti, ei yhtään lohduta, vaikka koko muu maailma olisi kiinnostunut.

• Nainen39vee kirjoitti:

"Täysin totta. Mutta kun eivät he ymmärrä mitä on edes seksuaalinen kiinnostus. Ihan outo käsite. Sitä korkeintaa voi tarjota heidän mielestään jännämies. Ei esimerkiksi kiltti ja kunnollinen mies, jolla on kuuppa ja elämä kunnossa. "

Uutisessa ei edes kerrottu, keitä on kutsuttu viettämään joulua - ihan hyvinhän siellä on voinut olla aloittajan tarkoittamia "ätmejä". Joskin myös jotain korttelin mummoja ja pappoja, yksin asuvia, juuri muualta muuttaneita... keitä vain.

Joo ihan hyvin, yhtä hyvin kuin lehmät voivat lentää ja kiltti & kunnollinen mies voi löytää hyvän naisen.

• Nainen39vee
        Harmaaritari kirjoitti:

Joo ihan hyvin, yhtä hyvin kuin lehmät voivat lentää ja kiltti & kunnollinen mies voi löytää hyvän naisen.

Jutusta saa käsityksen, ettei ihmisiä ole kutsuttu henkilökohtaisesti, vaan annettu yleisesti kutsu lähiseudun yksinäisille joulunviettäjille. Näin se siis on "ätmien" omasta saamattomuudesta kiinni, jos eivät saapuneet paikalle.

• naiset.on.seksyjä
        Nainen39vee kirjoitti:

"Mistähän tuommoinenkin käsitys on voinut palstanaisille muodostua kun minä itse ja moni muukin palstalainen on usein kertonut täällä ettemme edes yritä millään tavoin tavoitella 2000-luvun naisia, se on aika turhaa jos ottaa huomioon todennäköisyyden saada hyvä. Ongelma lienee teidän palstanaisten(kin) hypergamiassa. kuvittelette olevanne niin mainioita vaimomatskuksi että kaikki haluaa seurustella teidän kanssa ja myös itsenne niin seksikkäiksi että kaikki miehet haluaa seksiä teidän kanssa. Älä nyt pety mutta ei oieasti ihan niin ole, "

No, kirjoitin epäselvästi enkä tietysti tarkoittanut kaikkia palstan miehiä. Olisi pitänyt muotoilla lause vaikka niin, että "jotkut palstan ätmit" tms. Enhän minä oikeastaan tiedä, ketkä ovat "ätmejä" tms, kun tuollaiset määritelmät ovat itselleni täysin vieraita enkä ainakaan itse lähtisi ketään määrittelemään noin. ja sinusta ei tosiaan ole tullut sellaista käsitystä, että nykynaiset kauheasti kiinnostaisivat :D

Mutta mitä termiin "vaimomatskua" tulee, niin enpä ole kuullut sen enempää naisten kuin miestenkään sellaista termiä käyttävän. Siis aikuisten, muuten kuin ironisesti. On sillä vähän sivistymätön klangi. Ja suurin osa tuskin ajattelee olevansa sellainen, jonka kanssa "kaikki" haluaisivat olla - enemmän ihmiset tuntuvat miettivän sitä, haluaako se joku yksi tietty kiinnostuksen kohde olla heidän kanssaan. Ja kummasti naisetkin tuntuvat ihastuvan ihan tavallisiin miehiin - niihin työkavereihin, opiskelukavereihin, yms.

Täytyy kyllä sanoa, että palstan kirjoituksista on tullut sellainen vaikutelma, että aika moni mies kuitenkin haluaisi seksiä kenen tahansa naisen kanssa - tavallaan siis kaikkien kanssa. Sen vuoksihan he eivät ketään saakaan. Omasta puolestani on varsin ok, jos tämä ei minua koske, kun enpä itsekään seksiä saati suhdetta miesten kanssa halua ;) Tässä mielessä nimenomaan minä EN ole "vaimomatskua" miehille. Melkein kuule pettyisin, jos nimenomaan miehet kiinnostuisivat minusta ja naiset eivät noteeraisi :D Mutta oikeasti kiinnostaa kyllä lähinnä se, miten menee juuri sen ihmisen kanssa, jonka kanssa haluan olla. Jos hyvin, olen tyytyväinen. Jos huonosti, ei yhtään lohduta, vaikka koko muu maailma olisi kiinnostunut.

nyt selvisi miksi sinulla on vaikeuksia miesten kanssa etkä osaa olla miesten kanssa toivottavasti löydät kivan naisen itsellesi

• Nainen39vee
        naiset.on.seksyjä kirjoitti:

nyt selvisi miksi sinulla on vaikeuksia miesten kanssa etkä osaa olla miesten kanssa toivottavasti löydät kivan naisen itsellesi

Kiitti, olen jo löytänyt :)

Miehiä on kyllä kavereina, ja se on hyvä niin.

• upea.juttu
        Nainen39vee kirjoitti:

Kiitti, olen jo löytänyt :)

Miehiä on kyllä kavereina, ja se on hyvä niin.

tuo oli tosi hieno kuulla ja onnea teille niin tosi hieno juttu ja pidän peukkuja puolestanne niin hienoa että olet löytänyt rakkauden ja että sinua rakastetaan

• mäihmettelekauhiast
        Nainen39vee kirjoitti:

"Täytyy kyllä sanoa, että palstan kirjoituksista on tullut sellainen vaikutelma, että aika moni mies kuitenkin haluaisi seksiä kenen tahansa naisen kanssa - tavallaan siis kaikkien kanssa. Sen vuoksihan he eivät ketään saakaan."
        Tää väite on niin täyttä paskaa kuin olla ja voi. Ensinnäkään se että haluaa seksiä kenen kanssa vain ei näy päällepäin, vaikka te pinnallisethan olette sen näkevinänne päälle. Toisinsanoen te kategorisoitte miehet kuka haluaa ja kuka saa pelkän ulkokuoren perusteella.
        Yhtälailla ne komeat jännämiehet haluaa seksiä vähän kenen kanssa vaan, mutta ne myös saavatkin sitä. Samoin rumat ätmit sillä erolla että he eivät saa. Normi heteromies ulkonäköön katsomatta haluaa seksiä.
        "Sen vuoksihan he eivät sitä saakaan" Ai ei? Miksi sitten ne komeat saavat mutta rumat eivät? Mihis tuo sinun filosofiasi perustuu?
        Tämän palstan kaksinaismoralismi on mielenkiintoista seurata. Ensin toiset naiset väittävät että "jos ätmit eivät olisi ronkeleita saisivat seksiä" ja toinen väite sanoo "kun he haluavat kaikkia he eivät saa seksiä"
        Toisinsanoen pitäisi kelvata kaikki, mutta toisaalta ei saisi haluta ketään. Justiin.
        Tästä syystä miehelle on kelvattava periaatteessa kuka vaan, jos haluaa seksiä. Nainen kun sen valinnan tekee. Tästä syystä moni mies on tyytymätön suhteeseensa, kun ei saa sitä kenet haluaa. Nainen saa, mutta hän taas ihmettelee miehen tyytymättömyyttä josta ne riidat lopulta tulevat. Jos mieskin saisi sen kenet haluaa, niin suhteet olisivat todella onnellisia. Nyt ei koska luonto on sanellut päätösvallan vain naiselle.

• hoh.hoijaaa
        mäihmettelekauhiast kirjoitti:

"Täytyy kyllä sanoa, että palstan kirjoituksista on tullut sellainen vaikutelma, että aika moni mies kuitenkin haluaisi seksiä kenen tahansa naisen kanssa - tavallaan siis kaikkien kanssa. Sen vuoksihan he eivät ketään saakaan."
        Tää väite on niin täyttä paskaa kuin olla ja voi. Ensinnäkään se että haluaa seksiä kenen kanssa vain ei näy päällepäin, vaikka te pinnallisethan olette sen näkevinänne päälle. Toisinsanoen te kategorisoitte miehet kuka haluaa ja kuka saa pelkän ulkokuoren perusteella.
        Yhtälailla ne komeat jännämiehet haluaa seksiä vähän kenen kanssa vaan, mutta ne myös saavatkin sitä. Samoin rumat ätmit sillä erolla että he eivät saa. Normi heteromies ulkonäköön katsomatta haluaa seksiä.
        "Sen vuoksihan he eivät sitä saakaan" Ai ei? Miksi sitten ne komeat saavat mutta rumat eivät? Mihis tuo sinun filosofiasi perustuu?
        Tämän palstan kaksinaismoralismi on mielenkiintoista seurata. Ensin toiset naiset väittävät että "jos ätmit eivät olisi ronkeleita saisivat seksiä" ja toinen väite sanoo "kun he haluavat kaikkia he eivät saa seksiä"
        Toisinsanoen pitäisi kelvata kaikki, mutta toisaalta ei saisi haluta ketään. Justiin.
        Tästä syystä miehelle on kelvattava periaatteessa kuka vaan, jos haluaa seksiä. Nainen kun sen valinnan tekee. Tästä syystä moni mies on tyytymätön suhteeseensa, kun ei saa sitä kenet haluaa. Nainen saa, mutta hän taas ihmettelee miehen tyytymättömyyttä josta ne riidat lopulta tulevat. Jos mieskin saisi sen kenet haluaa, niin suhteet olisivat todella onnellisia. Nyt ei koska luonto on sanellut päätösvallan vain naiselle.

Miehellä on täysi oikeus kieltäytyä suhteesta sellaisen naisen kanssa, jota hän ei halua.

• 765
        Harmaaritari kirjoitti:

"Heillehän olisi ollut valtava pettymys tavata nainen ihan vaan kaverillisessa ja joulun vieton hengessä, kun monen ketjun perusteella heille jokainen kontakti naisen kanssa tarkoittaa pakottavaa tarvetta saada suhde (tai seksiä) tämän kanssa. "

"Mistähän tuommoinenkin käsitys on voinut palstanaisille muodostua"

Luepa kuule tuon "Kaisanoasaa":n kommentti tuosta vähän ylempää. Näistä tuon tyylisistä kommenteista (joita palsta on pullollaan) se käsitys valitettavasti tulee.

• Nainen39vee kirjoitti:

Palstan "ätmit" jollaintapaa arvostavat itseään huonosti. Alemmuuskompleksi iskee, joko flekmaattisuutena tai vihana. Käsitys ei riitä tuossa tilassa siihen, että näkisi itsensä tasavertaisena, vaan aina naiset on jotain omavaltaisia otuksia, jotka tekevät mitä tykkäävät. Näitä ajatuksia tukee palstateoriat ja jotkut treffisivujen mies/nais-määrät.

Itse nähdään itsensä hyvänä ja kilttinä, mutta ei kiinnostavana.. vaikka se hyvyys ja kiltteys pitäis löytää itse ja olla siitä ylpeä. Pitää itselle tärkeistä asioista kiinni ja kannatella itse itseään, eikä odottaa ketään muuta kannattelemaan.

Itsetuntemus ja sitä kautta tullut itsevarmuus kuntoon, niin on edes valmis kohtaamaan toisen ihmisen...

• Nainen39vee
        upea.juttu kirjoitti:

tuo oli tosi hieno kuulla ja onnea teille niin tosi hieno juttu ja pidän peukkuja puolestanne niin hienoa että olet löytänyt rakkauden ja että sinua rakastetaan

"tuo oli tosi hieno kuulla ja onnea teille niin tosi hieno juttu ja pidän peukkuja puolestanne niin hienoa että olet löytänyt rakkauden ja että sinua rakastetaan "

Kiitos :)

• Nainen39vee
        mäihmettelekauhiast kirjoitti:

""Täytyy kyllä sanoa, että palstan kirjoituksista on tullut sellainen vaikutelma, että aika moni mies kuitenkin haluaisi seksiä kenen tahansa naisen kanssa - tavallaan siis kaikkien kanssa. Sen vuoksihan he eivät ketään saakaan."
        Tästä syystä miehelle on kelvattava periaatteessa kuka vaan, jos haluaa seksiä. Nainen kun sen valinnan tekee. Tästä syystä moni mies on tyytymätön suhteeseensa, kun ei saa sitä kenet haluaa. Nainen saa, mutta hän taas ihmettelee miehen tyytymättömyyttä josta ne riidat lopulta tulevat. Jos mieskin saisi sen kenet haluaa, niin suhteet olisivat todella onnellisia. Nyt ei koska luonto on sanellut päätösvallan vain naiselle. "

Mihin perustuu väite, että jos mies saisi sen kenet haluaa, suhteet olisivat onnellisia? Saisiko tällöin nainenkin kenet haluaa, vai uskotko että suhteen onnellisuudeksi riittää yksipuolinen tyytyväisyys miehen taholta?

Mitä oikeastaan tarkoittaa se, että "saa kenet haluaa"? Suurimmalle osalle käy niin, että aina välillä jotakin haluamaansa ihmistä ei saa. Joku voi olla pitkäänkin ihastunut saamatta vastakaikua. Mutta mikäli tällaiseen jumittuu niin, ettei pääse elämässä eteenpäin eikä yli ihastuksestaan (edes ajan kanssa) on kyse pakkomielteestä. Tällöin tietysti kaikki muut tuntuvat "vääriltä" vaihtoehdoilta. Mutta normaalisti ihminen pääsee näistä yli ja pystyy kiinnostumaan jostain uudesta ihmisestä, ja joskus tämä kiinnostus on molemminpuolista. Ei silloin tunnu siltä, että ei saanut sitä kenet halusi, jos joku nuoruuden ihastus jäi saamatta, kun nykytilanne tuntuu olennaisemmalta.

Sitten taas, jos tarkoitat että miehet ovat tyytyneet johonkin muuhun, mitä oikeasti olisivat halunneet, niin ei tuosta kyllä ainakaan naisia voi syyttää. Jos vaikka 20 miestä haluaisi saman naisen, niin eihän hän voisikaan olla näiden kaikkien kanssa. Jos nyt 19 ilman jäänyttä kokevat, että nainen valitsi parhaimman näköisen, niin kyllä se sama toimii toisinkin päin, eli parhaimman näköisillä naisilla olisi enemmän vientiä kuin vähemmän hyvännäköisillä.

Usein tuntuu kyllä, että miehet ovat tyytyväisempiä suhteisiinsa kuin naiset, ja onhan eron vireille laittejakin useammin nainen kuin mies. Mutta jos miehet kokevat jatkuvasti päätyvänsä suhteisiin väärien naisten kanssa, niin siihenhän voi vaikuttaa itsekin - ei ole pakko alkaa suhdetta väärän kanssa. Sitten taas, jos valitsee sen mieluummin kuin sinkkuuden, niin silloinhan voi ajatella tehneensä tietoisen valinnan. Ei silloin suhteelta kannata odottaakaan mitään taivaita hivelevän ihanaa rakkaustarinaa, jos jo alunperin on tiennyt kumppanin olevan väärä. Silloin pitää tarkastella tilannetta sen mukaan, mitä varten suhde aloitettiin - jos sen pointti oli vaan sinkuden välttäminen, niin silloinhan suhde teki tehtävänsä. Lapsellista kuvitella, että toinen ihminen muuttuu omien toiveiden toteuttajaksi, vaikka siihen ei ole minkäänlaista realistista mahdollisuutta, jos tämä kerran on jotain täysin muuta kuin mitä toivoisi.

Eli summa summarum: Jos haluaa vain suhteen määrittelemättä sen sisältöä, sen saa todennäköisemmin, kun hyväksyy kumppaniksi "kenet tahansa". Näin voi tehdä, mutta silloin on turha valittaa suhteen sisällöstä tai kumppaniehdokkaiden ominaisuuksista. Sitten taas, jos haluaa suhteelta jotain sisältöä, silloin pitää olla valikoivampi. Tällöin kumppanin löytyminen on vaikeampaa, mutta suhde todennäköisemmin tuntuu paremmalta sitten, kun sen löytää.

Ja jos itselle käy kuka tahansa, on todennäköistä, ettei saa sellaista ihmistä, joka haluaa sellaisen suhteen, jossa kumpikin haluaa olla juuri kumppaninsa kanssa - eikä niin, että on ihan sama, kuka siinä vierellä on.

• HeiheiheiMari

Ero Marin ja palstanaisten välillä on seuraava. Mari oikeasti välittää yksinäisistä. Palstanainen ylimielisesti nauraa ja pilkkaa yksinäisiä. Toisinsanoen palstanaisilla on k.si noussu hattuun ihan kuten kenellä tahansa jolla on jotain enemmän kuin toisilla. Täydet pisteet Marille! Ilo huomata että muistakin välittäviä naisia vielä löytyy.

• hoidattakaa.mieli

Palstanainen tietää millaisia rumia mietteitä siellä yksinäisten, kilttien & kunnollisten miesten mielessä liikkuu, onhan se täällä nähty.

• katkeruusmyrkyttääteidät
        hoidattakaa.mieli kirjoitti:

Palstanainen tietää millaisia rumia mietteitä siellä yksinäisten, kilttien & kunnollisten miesten mielessä liikkuu, onhan se täällä nähty.

Palstanainen "tietää" ulkonäöstä millainen mies on. Ruma=Ei kelvollinen suhteeseen. Komea=Kelvollinen suhteeseen. Sitten itketään, kun komea ajaa naisen joulunakin niskaperse otteella pakkaseen, mutta eihän hänellä rumia mietteitä ole kun se on vaan jännämiehen normaali persoona.
        Mutta se on nähty mikä on palstanaisen mieli. Epäasiallinen, ylimielinen, vittuileva eli täysin kaikkea muuta kuin Marin luonne. Hyvin pystyy lukemaan palstanaisen katkeruuden ja Marin aidon lämmön eron näistä tämänkin ketjun vastauksista, jossa lähinnä Maria kadehditaan.

• paitsi.että
        katkeruusmyrkyttääteidät kirjoitti:

Palstanainen "tietää" ulkonäöstä millainen mies on. Ruma=Ei kelvollinen suhteeseen. Komea=Kelvollinen suhteeseen. Sitten itketään, kun komea ajaa naisen joulunakin niskaperse otteella pakkaseen, mutta eihän hänellä rumia mietteitä ole kun se on vaan jännämiehen normaali persoona.
        Mutta se on nähty mikä on palstanaisen mieli. Epäasiallinen, ylimielinen, vittuileva eli täysin kaikkea muuta kuin Marin luonne. Hyvin pystyy lukemaan palstanaisen katkeruuden ja Marin aidon lämmön eron näistä tämänkin ketjun vastauksista, jossa lähinnä Maria kadehditaan.

Tämän palstan kirjoitusten perusteella palstanaiset tietävät kuinka rumia ätmit sisimmässään ovat. Ne, jotka valitsevat ulkonäön perusteella, eivät ole tätä palstaa lukeneet.

• samaa.paskaa
        paitsi.että kirjoitti:

Tämän palstan kirjoitusten perusteella palstanaiset tietävät kuinka rumia ätmit sisimmässään ovat. Ne, jotka valitsevat ulkonäön perusteella, eivät ole tätä palstaa lukeneet.

Jos nainen ei valitse ulkonäön perusteella niin sitten hän valitsee statuksen tai resurssien perusteella.

• Nainen39vee

"Palstanainen "tietää" ulkonäöstä millainen mies on. Ruma=Ei kelvollinen suhteeseen. Komea=Kelvollinen suhteeseen. Sitten itketään, kun komea ajaa naisen joulunakin niskaperse otteella pakkaseen, mutta eihän hänellä rumia mietteitä ole kun se on vaan jännämiehen normaali persoona."

Toisaalta eipä se miehen rumuus takaa sitä, että tämä olisi hyvä ihminen tai hyvä kumppani.

Kaipa se nyt ihan ymmärrettävää on, että ihmiset haluavat olla suhteessa ihmisen kanssa, joka ulkoisestikin tuntuu hyvältä. Vaikea kuvitella, että parisuhde voisi onnistua, jos toisen ulkonäkö tuntuu vastenmieliseltä.

• epäuskottavaa

". Hyvin pystyy lukemaan palstanaisen katkeruuden ja Marin aidon lämmön eron näistä tämänkin ketjun vastauksista, jossa lähinnä Maria kadehditaan. "

En nähnyt yhtään viestiä, jossa Maria kadehdittaisiin. En näe edes mitään syytä kadehtia.

• atm165

Kokkasi 15 tuntia. Kyllä helpommallakin pääsee mutta jos ei osaa kokata niin kestää kyllä 15 tuntia. Varmaan myös oli kriteerejä millaisia yksinäisiä kelpuuttaa, pitkiä ja komeita miehiä ja lyhyet rumat ätmit ei saanut kutsua.

• lihavihatipunen

En kutsunut. Olen itse yksinäinen ja minut kutsuttiin täksi päiväksi ystävieni luo syömää n itseni ähkyyn.

Ja ystäväni oli tehnyt muuten 2 viikkoa ruokaa. Siis ei kokopäiväisesti vaan töiden jälkeen ja viikonloppuisin...eikä ole kyse siitä etteikö hän osaisi tehdä ruokaa vaan että hän oli tehnyt ihan kaikki itse.

• olisitte.pyytänyt

tätä ihmettelen minäkin niin jos olisi kutsunut sinkku ätmin luokseen niin nyt hänellä olisi iki oma mies ja loppu elämän rakkaus mutta ei tuntemattomia tinderimiehiä kyllä kutsuu ja sanoo voin olla hetken sinun patjasi ja panisitko minua olen reikäsi ja sinkkuus jatkuu

• Juurikin noin. Olisi kutsunut kiltin & kunnollisen palstamiehen olisi saanut viettää tunnelmallisen joulun mutta kun kutsui tinderistä jännän ensin odotti koko illan, ruuat jäähtyi, jännä tuli vasta kun oli muut panot hoideltu kassi kilisten viinaa, ryyppäsi ja räyhäsi, ajoi palstanaisen ulos pakkaseen ja valitti että kinkku oli ihan kuivaa kun ei tullut ajallaan. sellainen oli palstanaisen joulu tänäkin vuonna mutta kai se tykkää lumihangessa seisoa ja itkeä, jännältä kerjätä ottaakao se vielä sisälle lämmittelemään.

• Totuus-

Kannattaako sitä ruokaa tehdä niin paljon koska ei kukaan jaksa syödä ja sitten se menee pilalle ja roskiin.

• niinkinn

joulusta ei ikään tiedä vieras määrää.

• Mitähän siitäkin olis tullut...erimielisyyksiä varmaan. :)

• niin.nähty

Ai että naisten velvollisuudeksi pitäisi mennä yksinäisten ilahduttaminen, kun itse et tee asian eteen mitään.

• 876

Niimpä. Aloittajakin olisi voinut muutaman ätmin ottaa mukaansa sille saunareissulleen, mutta ei....

• Totuus-

Entäs jos yksinäinen mies olisi kutsunut yksinäisiä luokseen. Ei kukaan olisi tullut? Tottakai noin nätin naisen luokse tulee heti porukkaa.

• semmostase

Yksinäinen mies ei ole luotettava vaan lähinnä pelottavaa olis mennä yksinäisen miehen luokse.

• MinnaÄm

Harmista ei vois pyytää kun se on persuhörhö. Ätmiys on ihan ok sinänsä, meitä on moneen junaan. Mutta ne persut on sieltä ja syvältä.

• Se tuleekin ainakin minulle olemaan ikuisesti arvoitus ettei omasta kultuurista tuttua kilttiä miestä voi suominainen kutsua kotiinsa mutta vieraan kultuurin mahdollisesti sotarikolliselle mahdollisesti isis-miehelle on koti ja syli avoinna aina.

• persoonat

ennakko luulot mihin itse ja moni muu syylistyy. onneksi meitä on moneksi muutehan olisimme värittömiä.

• Ei niin mutta eräät kutsuivat "Meillä on tilaa!". Tänään oli venäjällä jyrännyt bussi metron portaisiin ja saksassakin jotain hässäkkää oli mutta eihän meille voi sattua, tänne tulee vain kivat isisläiset kutsujien mielestä mutta kun ikävä kyllä se ei mene ihan niin.

• muutenhyvä

Sosialisesti ahdistunut ätmi ei olisi pystynyt menemään moiseen tilanteeseen.

• katujyränalla

Siis tarkoitat joukkopanoja, siemen-nesteiden lentävän seinille. Eikö niitä raiskauksia jo ole ihan tarpeeksi raportoitu yleisillä sivuilla. Suomen naiset eivät ole nostaneet mitään meteliä raiskaajista, taitavat olla niistä mielissään. "Olipa kerrankin kunnon kukko, sanoi kana kun jäi katujyrän alle".

• Sanonoahan vaan mutta sekin on jokseenkin omituista että siinä missä minä ketjun avatessani ajattelin lämminhenkistä yhdessäoloa, rupattelua, kinkun tai jonkun muun suolaisen napostelua ja kahvittelua, mukavaa yhdessäoloa tuntuu ketjuun vastanneet naiset automaattisesti ajattelevan riitelyä, väkivaltaa ja seksiä joulunviettotapana. Onkohan nyt niin että teiltä 2000-luvun naisilta on karannut koko joulun ajatus? Onko ne ne menneet jännäsuhteet jotka teidät on tehneet tuollaisiksi, ettei muuta osaa jatella kuin tuollaisia negatiivisia juttuja vaikka pitäisi olla iloinen juhla-aika.

• jhvjuyggjjvvhh

Mistäs sen näkee ettei ollut yhtäkään ätmiä? Tosin eihän ätmit uskaltaisi ilmoittautua mukaan.

• 876

Aloittajalla on katsos kristallipallo, jonka avulla hän näkee kaikki asiat "niin kuin ne ovat".

• 762x53
        876 kirjoitti:

Aloittajalla on katsos kristallipallo, jonka avulla hän näkee kaikki asiat "niin kuin ne ovat".

Kuten naisilla on kristallipallo josta näkee ruman ja komean miehen luonteen eroavaisuuden;)

• päivätkin

ainakin meitä yhdistää sinkkuna oleminen.

• maritäällämoi

Oletko aivan varma, etten ole palstalainen?

• Nyt on helppo. Ei täällä ole noin kilttejä naisia.

• Palstan_naiset

Emme halua ätmejä nurkkiimme, mutta perustimme bändin. Se laulaa mustalaislauluja ja on nimeltään Lorttokaalo.

• marillee

ei voi kirjoittaa mitään jos epäröi. tosin en ole vaki jäsen. terv juha.

• Yksinäinen-ätmi

Kutsuin yksinäisen naisen luokseni mutta ei se tullut koska on varmaan liian outoa olla toisen yksinäisen kanssa. Nainen kun esittää kutsun niin kyllähän sinne nyt heti löytyy porukkaa eikä ne edes välttämättä ole oikeesti yksinäisiä vaan välillä yksinäisiä tai sellaisia joilla ei ole kumppania mutta kavereita on vaikkakin ei just jouluna.

• Teknodonna

Mjoo

Käsittääkseni nämä mainitut vieraat olivat talon asukkaita, Tai ainakin mulle jäi sellainen kuva.

Näin kalliolaisena mun on sanottava, että Kallio ei jätä koskaan yllättämättä positiivisesti.
      Kumma juttu, mutta negatiivisia asioita tulee harvemmin vastaan.

Siis Kalliossa.

Itsekään en lue itseäni kovin negsuksi.

(Naurua)

• Kunnollinen-mies

Jännämiehiä naiset aina kutsuu syöään muttei kunnollisia miehiä.

• En ota kotioni palstalaisia

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      358
      1114
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      748
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      696
    4. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      49
      590
    5. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      41
      588
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      533
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      321
      501
    8. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      491
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      75
      471
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      459
    Aihe