Mihinkäs se unohtu että Viola on Aaron ja Lindan lapsi? Siis Aaro raiskannut tyttärensä ja siitä syntyi Viola. Linda siis todellakin on (myös) Violan sisko (ja äiti). Aika vahvasti tämä annettiin tietyssä vaiheessa sarjaa ymmärtää että se on näin. Mutta sitten taas unohdettiin.
Aaron ja Lindan suhde
14
532
Vastaukset
- Wsex333
Täähän on Salkkareissa ihan peruskamaa että asiat unohtuu.
- Gjf
Ihan ite keksit ton päästäs
- Silminäkijä
Saippuasarjojen ideahan on,että kaikki on vähän sekaista sekä hämärää.Salkkkareissa kuin Kaunareissakin sitä pienet edellä,mitä isot perässä.Isät ja tytöt sekä pojat kuin äidit räiskii kukin vuorollaan.
- noei
höh. Siis selvishän se siinä että Aaro oli syypää Violan isän kuolemaan....
- gfghggf
Aloittaja on itse muodostanut tuon mielikuvan sairaassa päässään.
- zvsdvsdv
heikki harman vaimo on kirjoittanut psykoosissaan sen.
- Näin_se_on
Eipä tainnut Sarita näitä pahemmin kirjoitella.
- voivoivoivoivoi
Eikö aaro jää koskaan kiinni rötöksistään
- oivoivoiv
huhujen mukaan aaro ei osaa oikein kirjoittaakaan
- vioviovio
huhujen mukaan aaro osaa heiluttaa hyvin melaansa
- kksadlksadl
Ei oo huhu, vaan Eeron vahvistama tosiasia.
- katsoja85
Kyllä kieltämättä silloin kun Aaro ja Linda keskustelivat tästä Violan isän kuolemasta niin kun keskustelu alkoi haukoin henkeäni että ei kai vaan nyt selviä se mitä katsojat pahoin pelkäsivät ja kun tuli lause "Mitä Violan isälle tapahtu?"Oli aika helpotus... Varmaan haluttiin että tulee tuolle spekulaatiolle loppu kun väkisinkin tuollainen epäilys heitettiin sarjassa ilmaan, siis katsojien keskuuteen....
- VELLUOHIKIITÄJÄ
Tykkään kovasti Aaron itsepäisyydestä.
En piittaa muuten siitä, koska kamala luonne, mutta tykkään sen itsepäisyydestä.
Sen hahmo on rakennettu hyvin tolta kantilta pohdittuna.
Mä pyörittelen paljon eri hahmojen luonteita jne.
Aarossakin on toi hyvä puoli, että on itsensä Jumala.
Ihminen on lähtökohtaisesti oman itsensä paras psykiatri/Jumala.
Meistä jokaisen tulisi kontrolloida omat asiat itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623