Hei kaikille

marjuska

minusta on jännää kun sanotaan,että "keksitään vaikka tikusta asiaa"
nyt huuhaalaiset voitte keksiä "tikusta" asiaa :)

22

1030

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M@x

Tulee mieleen Takun kaveri.Täytyy lukea Aku-Ankkaa ja katsoa mitä se Tiku touhuilee.

• Työn orja

...tehdä asiaa, niin kannattaa mennä Porin Tikkulaan, jossa on aikanaan ollut tulitikkutehdas. Ainakin ennenmuinoin kaupoissa myytiin tikkukaramelleja ja jäätelöpuikoissakin oli tikku, josta sitten saattoi tulla tikku kieleen. Vanhuksille ei kuitenkaan kannata noita herkkuja viedä, jos sanontaan "Tikulla silmään, joka vanhoja muistaa" on uskominen :))

• marjuska
        Työn orja kirjoitti:

...tehdä asiaa, niin kannattaa mennä Porin Tikkulaan, jossa on aikanaan ollut tulitikkutehdas. Ainakin ennenmuinoin kaupoissa myytiin tikkukaramelleja ja jäätelöpuikoissakin oli tikku, josta sitten saattoi tulla tikku kieleen. Vanhuksille ei kuitenkaan kannata noita herkkuja viedä, jos sanontaan "Tikulla silmään, joka vanhoja muistaa" on uskominen :))

ja piirretään tikku-ukkoja tai kirjoitetaan tikku kirjaimilla kyllä tikusta on asiaa ;)

• Doe-10
        Työn orja kirjoitti:

Äläpäs orja lainaile mun kommenttejani;-)))

Sitäpaitsi mä sytytän röökini AINA sytkärillä:-)) Kippis!

• Työn orja
        marjuska kirjoitti:

ja piirretään tikku-ukkoja tai kirjoitetaan tikku kirjaimilla kyllä tikusta on asiaa ;)

...tikkuihin laitettuja koktailpaloja :))

• Työn orja
        Doe-10 kirjoitti:

Äläpäs orja lainaile mun kommenttejani;-)))

Sitäpaitsi mä sytytän röökini AINA sytkärillä:-)) Kippis!

...SORI :)) Sytkäri onkin varmaan siistimpi vaihtoehto, ei jää mustuneita tikkuja. Skool!

• Doe-10
        Työn orja kirjoitti:

...SORI :)) Sytkäri onkin varmaan siistimpi vaihtoehto, ei jää mustuneita tikkuja. Skool!

*ottaa kossupullosta huikan ja käy juomassa hanasta vettä* nii et sillee..:-)))

• Työn orja
        Työn orja kirjoitti:

...tikkuihin laitettuja koktailpaloja :))

...mielikirja on Maiju Lassilan Tulitikkuja lainaamassa, mielisatu HC Andersenin Pieni tulitikkutyttö, mielipeli tikkupeli ja mieliohjelma Simpsonien Tikku ja Takku. Tietsikkapelejä hän pelaa ilotikulla kunnes ei enää jaksa laittaa tikkua ristiin.

• Hyvä!

Vai tikusta pitäisi keksiä asiaa?

Kyllä huuhaalla pitää ensin keksiä se tikku..........,t. MM.

• marjuska

piti välillä poiketa vaikka tekemällä tikusta asiaa:)

• reeta11

sanotaan että jalat tikkuilee, jos ne on puutuneet.. mitähän se tikkuviina oikein on, sellaisenkin sanan joskus kuullut..

• sanottiin

muinoin pöytäviinaa, se oli silloin tehty puuspriistä, nykyisin se on viljasta valmistettua(?)

• Savolainen-Pysäyttäjä

Mitäs kuuluu, ei olekaan näkynyt sinua vähään aikaan?

Missäs sitä ollaan oltu? :-DD

• marjuska

olen kyllä palstaa seurannut tarkkaillen ja nyt oli otollinen hetki tehdä tikusta asiaa :)

• Savolainen-Pysäyttäjä
        marjuska kirjoitti:

olen kyllä palstaa seurannut tarkkaillen ja nyt oli otollinen hetki tehdä tikusta asiaa :)

Tiku ja Taku liittyivät partioon ja menivät sitten leirille. Ilta huipentui makkaran paistoon tikun nenässä.

• King~of~the~hill

Olin käymässä tikkurilassa ja joku tikkurilainen työnsi tikun mahaani, sanoin au ja otin tikun pois ja työnsin sen tikkurilaisen poskesta läpi, sitten tikkurilainen juoksi pakoon tikku poskessa valittaen. hoh hoh eikö ollukkin hyvä juttu??? ;-)

• marjuska

että oli hyvä :)

• sola

No sehän vaan passaa. Eipä täs sen kummempaa olis ollukkaa..tikuttaa nii persanasti!

• Neitsyt-Maria

monta kertaa ollut tikku sormessa.

• kippari

ajatelin alkaa pelaa paskatikkuu jos muistat sellaisen pelin;=))No kuis sinulla menee???

• Marjuska

piti tulla taas palstalle tekee tikusta asiaa jokos sun paatti on vesille lasku kunnossa että päästäs lipuu vaikka viroon viinaksia hakee :)

• kippari
        Marjuska kirjoitti:

piti tulla taas palstalle tekee tikusta asiaa jokos sun paatti on vesille lasku kunnossa että päästäs lipuu vaikka viroon viinaksia hakee :)

eihän tonne uskalla mennä nyt edes kävelemään saa kiulu olla telakkalla,mut keväällä mennään halkee juomia kunnolla;=))

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1334
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      863
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73