omituinen käytös

donotunderstand

Mulla on työkaverina mies, johon olen vähän ihastunut, ja jonka kanssa on hyvä keskustella syvällisempiäkin juttuna. Vaistoan miehen puolelta myös kiinnostusta ja välittämistä. Sen enempää ei olla koskaa puhuttu mistään tunteista, eikä mies ole mikään flirttailija tms. Mulla on hyvä olla miehen kanssa, kun ollaan kahdestaan. Nyt miehessä on alkanut näkyä yhä enemmän jonkinlaista "räjähtämistä" ja tiuskimista mua kohtaan, kun paikalla on muita työkavereita. Tämä on kuitenkin satunnaista, ja littyy yleensä miehen työkiireisiin tai stressiin tms..kyllä hän muillekin tiuskii, mutta kuitenkin melko "valikoivasti". Samaa rähjäämistä olen huomannut, kun paikalla on muita miehiä ja minä. Hetken kuluttua kun ollaan kahdestaan, mies on entinen pehmeä itsensä.

Mistä tämä käytöksen ailahtelevuus johtuu ja miten siihen pitäisi suhtautua? Tuntuu ikävältä kuunnella miehen rähjäämistä, kun itse ole elätellyt mielessäni jotain mielikuvia, että meidän suhteemme olisi jotenkin erityisen lämmin ja kunnioittava..ei se sitten sitä olekaan? En tiedä, kuvittelenko, mutta onko tuo muiden miesten läsnäollessa räyhääminen mustasukkaisuutta, vai mitä? Mies on aika estynyt, jotenkin usein vähän jännittynyt ja kilpailuhenkinen..

9

1318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HuoliHuomisesta

      Voi olla luottamuksen puute muita kohtaan? Pelkoa, et käyttäydyt samalla tavalla muita kohtaan kuin häntä kohtaan? Menettämisen pelko, et ihastut johonkin toiseen työkaveriin samalla tavalla kuin häneen? Voi olla myös, et kelaa omaa käytöstään näissä tilanteissa, eikä ole kovin mielissään siitä (omakuva)?

    • Vaikuttaatylyltä

      Haluaa nolata sut/ osoittaa paikkasi, joka on häntä alempana.

    • etwetwetwet

      "Mistä tämä käytöksen ailahtelevuus johtuu ja miten siihen pitäisi suhtautua?"

      Ei taida kristallipallo riittää tietämään. Kuullostaa että tulossa hellä suhde kotona kun töissä juttelet miespuolisen kolleegan kanssa....Mistä keksit "lämpimän ja kunnioittavan suhteen" ? Ihminen joko on lämmin ja kunnioittava tai ei ole, mielikuvitus on sitten oma osio.

      Ehdottomasti kannattaa pukata yhteen miehen kanssa joka räjähtelee jo nyt....kotona sitten kivaa aina siihen asti kun ei olekaan. Siihen asti hellitään sitä pehmeää puolta yhdessä. Vaikka silmä mustana ja käsi poikki.

    • Mies katsoo toiset kilpailijoikseen. On siis mustasukkainen jo nyt.
      Tulevaisuudessa joudut ottamaan lopputilin ja pahimmassa tapauksessa olemaan kotona kunnes mies tulee töistä.

      Voi myös olla, että tylyllä esiintymisellä mies haluaa esittää ettei ole mielenkiintoa sinuun.

    • donotunderstand

      Kiitos vastauksista! annoinkohan liian negatiivisen kuvan miehestä? Ei hän nyt sentään mikään räjähtelevä, väkivaltainen kuumakalle ole..tuo lämmin ja kunnioittava suhde tulee siitä, että ollaan miehen kanssa keskusteltu hyvin syvällisiä ja intiimejäkin juttuja, meillä on hyvin paljon huumoria ja toistemme tsemppausta keskusteluissa mukana. MIes on tukenut mua hyvin raskaissa asioissa.
      Itsekin äsähtelen töissä, kun on kiire, myös tälle miehelle..Kysyin lähinnä sen vuoksi, kun mua kiinnostaa, miksi tuo ärähtely miehen taholta ilmenee juuri silloin kun paikalla on muita miehiä? Juuri tuota mustasukkaisuutta mietin itsekin.

      • Vaihtoehtoja

        Tai sitten nämä muut miehet ovat huomanneet teidän läheiset välit ja kuittailevat hänelle suhteesta tms. Ehkä hän ei halua sinusta hyvää kaveruutta enempää ja käyttäytyy sinua kohtaan noin kuittailijoiden edessä. Näyttääkseen heidän olevan väärässä.
        Miksi et kysy suoraan häneltä ”mikä mättää?”
        Aina kun joku asia mieltä vaivaa on parempi kysyä suoraan, kun spekuloida.


    • Micce52__

      Nykyään on parempi, että miehet eivät tee mitään aloitteita tai edes ole huomaavinaan. Sinunkin on toki syytä olla lähestymisessäsi erittäin varovainen ja hienotunteinen, hyvien tapojen mukaan käyttäytyvä. Rohkeasti ottamaan kontaktia, aina on mahdollista että et tule torjutuksi.

    • Oletkoepätoivoinen

      Minä en ainakaan tuollaista käytöstä itseäni kohtaan suvaitse. Oli syy mikä hyvänsä, jos ei kykene kaikkien aikana ja kohdalla käyttäytymään asiallisesti ja kunnioittavasti minua kohtaan niin antaa olla. Aikuinen mies ei tuolla lailla käyttäydy. Luonteen heikkoutta tuollainen kiukuttelu. Miksi ei voi käyttäytyä samalla tavalla koko ajan? Ehkä haluaa näyttää toisille ettei ole mitää vakavaa. Senhän halusit kuulla että juu juu on lauman urosten kesken mustasukkainen lauman ainoasta naaraasta. Usko huviksesi miehet ajattelevat hyvin yksinkertaisesti ilman mitään ihme analysointia. Jos haluat olla kynnysmatto niin mikäs siinä. Selvittelythän jo käytöstään että itsekin kiukuttelet joskus toisille. Kuitenkin olet jollain tasolla hämmentynyt miehen ristiriitaisesta käytöksestä Eli ei mielestäsi ole ihan ok mutta silotella täytyy.....

    • ennoorobotti

      Oudolta kuulostaa, varsin kummalliselta suorastaan. Mutta voihan se olla, että minuun ei kukaan työkaverimies ole ihastunut, joten ei ole sitten ärissytkään, vaan ihan laidataan ystävällisiä ja vähintäänkin asiallisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      346
      3895
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1719
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      1480
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe