Vegaaniystävä tulee kylään ja ajattelin valmistaa hänelle uunissa cannelloneja, lisäkkeeksi vihreää salaattia. Jälkkäriksi marja-hedelmäsalaatti.
Cannellonit täyttäisin rousku tofuseoksella. Tiedän että tofua voi paistaa pannulla, mutta voiko silken tofua laittaa uuniruokiin? Ei ole nyt aikaa tehdä tieteellisiä kokeita kotikeittiössä...
Tofun käyttäytyminen uunissa
Rouskupää
3
578
Vastaukset
- trachemy
kyllä tofu ainakin laatikoissa ja vuokaruuissa pysyy uunissa aivan hyvänä. ehkä siis myös pastankin sisällä. pehmeää tofua en tosin uuniin ole pistänyt, sen käyttäytymisestä siis ei havaintoja.
- tofuja
uunissa tehneenä; ihan hyvin kestävät. tosin ei ehkä hirmu pitskiä aikoja. vegan canneloneja olen itse täytellyt paisettuilla vihanneksilla.
- Rouskupää
Ehdinkin jo aterian nauttia ja hyvin onnistui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei803529Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071792- 1061102
- 991075
- 60923
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate164840- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57791Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59769Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28735