Onko tiedossa täällä Suomen tai Euroopan perällä hyväksi havaittua jälleenmyyjää?
Aina joka vuosi viimeistään syksyllä tappelen jäätyneiden vaihtajien ja rattaiden kanssa, tuo nuvincin suojattu ja portaaton välityksen vaihto olisi gutaa koiranilmoillakin. Tietenkin etsiskelen koko ratasta, minä kun en osaa vanteita rihtailla.
NuVinci vaihteet
10
1820
Vastaukset
- Nuivavinssi
Ukolla tai siis henkilöllä liikaa voimaa reisissä, kun tahtoo tommosen tehontappajan itselleen :)
- Vajakki_ADHD_DEMENTIKKO
Kuka vajakki on koodannut suomi24 keskustelun, jossa ei toimi html-linkit? Miten linkit saa toimimaan? APUA!
- Teoria_vs_käytäntö
Helkama ainaki teorias toimii talvella hyvin, Hangossa koottu. Teorias...
- pp_asent
Leluja ovat, ihan paskoja. Hommaa kunnon shimano vaihteet. Pelaa ja toimii, keli kun keli.
- pahvimono
Tarkoitat siiis napavaihteita, sillä ainakaan pakkavaiheet eivät toimi kelissä kuin kelissä esim. juuri näihin aikoihin vuodesta.
- P1.18
Hanki Pinion -keskiövaihteisto. Öljynvaihto kerran vuodessa tai 10000 km välein, eka huolto 60000 kilometrin kohdalla. Toimii aina. Saman tien myös hihnaveto, ei veny eikä kulu.
https://pinion.eu/en/ - Pyöräilijä_5500km_v
Tunturi on myynyt kyseisellä vaihteistolla olevaa polkupyörää, löytyisikö sietä tietoa asiasta? Itselläni on ollut vaihteisto ympäri vuoden joka päiväisessä ajossa useamman vuoden (n. 25000 km) ja olen siihen erittäin tyytyväinen . Toimii -34 ... 27 oikeinkin hyvin. Tehontappajasta en tiedä mutta vaihtaminen on erittäin vaivatonta. Suosittelen.
- Soffalta_liikkumaan
Olipa kiva lukea kommenttisi, vaikka en talvella pyöräilekään. Mutt kesällä kyllä ja juurikin NuVincin 380 Harmony automaticista todella innostuneena
Se sai meikä-soffaperunan liikkeelle ja autosta luopumisen toteutumaan.
Mulla ajo on vapaaehtoista hyötyliikuntaa ja terveyssyistä johtuvaa nautiskelua, johon aikoinaan ei Helkaman Kaunotar pystynyt, vaikka pari kertaa tulikin polkaistua... Sinne jäi räystään alle ruostumaan ;)
Mutta nyt on toisin! :) Polkupyöräily on intohimoni!
- Soffalta
Nuvinci vaihtoi nimeään tuotannon uudelleen järjestelyn vuoksi, mutt mikä se nykyään on?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760