Sykemittari/urheilukello

Teputee

Olisiko kenelläkään vinkkiä, mikä on hyvä ranteesta sykkeen mittaava sykemittari kapeaan 14,5cm ranteeseen? Tarvitsen sykkeen seurantaa ympäri vuorokauden, sekä tietysti urheillessa. Esimerkiksi polar M430 vaikuttaisi ominaisuuksiltaan riittävältä, mutta on leveämpi kuin ranteeni. .

6

2412

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulla on nyt ollut jonkun aikaa käytössä Polar M200 ja siihen oon ollut tyytyväinen, hintakaan ei ole mielestäni paha.

• Himoduunari

Panosta laatuun ja sellaiseen jossa on ranteesta sykkeen mittaus. Itse suosin Polaria. On myös kotimainen.
      Se miksi itse suosin ranteesta mittaavaa, niin en koe mielekkääksi käyttää rintakehään tulevaa anturia. Siihen en vaan totu, eikä lähetys ranteeseen ole aina aukotonta erinäisistä syistä johtuen.
      Vaikka kello maksaa 200€:sta ylöspäin, niin käytöstä riippuen siinä on vuosiksi eteenpäin treenikannustajaa. Itse aloin töissä tekemään extrahyötyliikuntaa kellon takia :D
      Kun sen ottaa tehokäyttöön, niin tuloksia syntyy varmasti.

• Kkklll

Mun ranne on juurikin tuon 14.5 cm (piti ihan mitata) ja m430 käytössä. Vähän se on semmonen ison näköinen, mutta istuu ihan hyvin ranteeseen ja mittaa sykkeen kuten kuuluukin. Remmiä oon leikkaamalla lyhentänyt kun ylsi lähes näytön päälle. Suosittelen että käyt kokeilemassa miten istuu ranteeseen :)

• Anonyymi

Minulla on Polar M430. Minua raivostuttaa eniten latausjohto, joka on täysin erilainen mikään muu latausjohto maailmassa. En ymmärrä, miksi kellossa ei ole tavallista standardoitua USB-johtoa! Nyt pitää jatkuvasti etsiä, että mihin minä sen latausjohdon nyt laitoinkaan taas!

Onko tässä koko hommalla tarkoitus lypsää ihmisiltä rahat jos latauslohto rikkoutuu/hukkuu?

Olisi niin kätevää, kun kellon voisi ladata samalla johdolla kuin kännykän.

• Anonyymi

paras tarkkuus mittareista v800 ja joku suunto ambit run samoin garmin 610 hjyvä 235ssa huono gps tarkkuus. ehkä 245 jos tietäs onko hyvä laittaisin hinnnalla saa siinä paljon. tämä tarkkuussivusto löytyy netistä hulla

• Anonyymi

Täällä oli ihan kattava vertailu urheilukelloista naisille https://fitones.fi/urheilukello-naiselle/ , päädyin itse tuohon Polar Vantage V2 lopulta, lähti tilaukseen... toivotaan että on sopiva!!

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2463
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1628
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1366
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      157
      1205
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1115
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      116
      1101
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1054
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1051
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      929
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      892
    Aihe