Sykemittari/urheilukello

Teputee

Olisiko kenelläkään vinkkiä, mikä on hyvä ranteesta sykkeen mittaava sykemittari kapeaan 14,5cm ranteeseen? Tarvitsen sykkeen seurantaa ympäri vuorokauden, sekä tietysti urheillessa. Esimerkiksi polar M430 vaikuttaisi ominaisuuksiltaan riittävältä, mutta on leveämpi kuin ranteeni. .

6

2550

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulla on nyt ollut jonkun aikaa käytössä Polar M200 ja siihen oon ollut tyytyväinen, hintakaan ei ole mielestäni paha.

• Himoduunari

Panosta laatuun ja sellaiseen jossa on ranteesta sykkeen mittaus. Itse suosin Polaria. On myös kotimainen.
      Se miksi itse suosin ranteesta mittaavaa, niin en koe mielekkääksi käyttää rintakehään tulevaa anturia. Siihen en vaan totu, eikä lähetys ranteeseen ole aina aukotonta erinäisistä syistä johtuen.
      Vaikka kello maksaa 200€:sta ylöspäin, niin käytöstä riippuen siinä on vuosiksi eteenpäin treenikannustajaa. Itse aloin töissä tekemään extrahyötyliikuntaa kellon takia :D
      Kun sen ottaa tehokäyttöön, niin tuloksia syntyy varmasti.

• Kkklll

Mun ranne on juurikin tuon 14.5 cm (piti ihan mitata) ja m430 käytössä. Vähän se on semmonen ison näköinen, mutta istuu ihan hyvin ranteeseen ja mittaa sykkeen kuten kuuluukin. Remmiä oon leikkaamalla lyhentänyt kun ylsi lähes näytön päälle. Suosittelen että käyt kokeilemassa miten istuu ranteeseen :)

• Anonyymi

Minulla on Polar M430. Minua raivostuttaa eniten latausjohto, joka on täysin erilainen mikään muu latausjohto maailmassa. En ymmärrä, miksi kellossa ei ole tavallista standardoitua USB-johtoa! Nyt pitää jatkuvasti etsiä, että mihin minä sen latausjohdon nyt laitoinkaan taas!

Onko tässä koko hommalla tarkoitus lypsää ihmisiltä rahat jos latauslohto rikkoutuu/hukkuu?

Olisi niin kätevää, kun kellon voisi ladata samalla johdolla kuin kännykän.

• Anonyymi

paras tarkkuus mittareista v800 ja joku suunto ambit run samoin garmin 610 hjyvä 235ssa huono gps tarkkuus. ehkä 245 jos tietäs onko hyvä laittaisin hinnnalla saa siinä paljon. tämä tarkkuussivusto löytyy netistä hulla

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      25
      2084
    2. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      88
      1909
    3. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      88
      1881
    4. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1593
    5. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      488
      1456
    6. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      1
      1444
    7. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      1347
    8. Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?
      Lieksa
      48
      1247
    9. Mistä juttelit viimeisen kerran

Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.
      Ikävä
      73
      1114
    10. Kemet lomautukset

Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas
      Suomussalmi
      35
      1109
    Aihe