Sykemittari/urheilukello

Teputee

Olisiko kenelläkään vinkkiä, mikä on hyvä ranteesta sykkeen mittaava sykemittari kapeaan 14,5cm ranteeseen? Tarvitsen sykkeen seurantaa ympäri vuorokauden, sekä tietysti urheillessa. Esimerkiksi polar M430 vaikuttaisi ominaisuuksiltaan riittävältä, mutta on leveämpi kuin ranteeni. .

6

2524

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulla on nyt ollut jonkun aikaa käytössä Polar M200 ja siihen oon ollut tyytyväinen, hintakaan ei ole mielestäni paha.

• Himoduunari

Panosta laatuun ja sellaiseen jossa on ranteesta sykkeen mittaus. Itse suosin Polaria. On myös kotimainen.
      Se miksi itse suosin ranteesta mittaavaa, niin en koe mielekkääksi käyttää rintakehään tulevaa anturia. Siihen en vaan totu, eikä lähetys ranteeseen ole aina aukotonta erinäisistä syistä johtuen.
      Vaikka kello maksaa 200€:sta ylöspäin, niin käytöstä riippuen siinä on vuosiksi eteenpäin treenikannustajaa. Itse aloin töissä tekemään extrahyötyliikuntaa kellon takia :D
      Kun sen ottaa tehokäyttöön, niin tuloksia syntyy varmasti.

• Kkklll

Mun ranne on juurikin tuon 14.5 cm (piti ihan mitata) ja m430 käytössä. Vähän se on semmonen ison näköinen, mutta istuu ihan hyvin ranteeseen ja mittaa sykkeen kuten kuuluukin. Remmiä oon leikkaamalla lyhentänyt kun ylsi lähes näytön päälle. Suosittelen että käyt kokeilemassa miten istuu ranteeseen :)

• Anonyymi

Minulla on Polar M430. Minua raivostuttaa eniten latausjohto, joka on täysin erilainen mikään muu latausjohto maailmassa. En ymmärrä, miksi kellossa ei ole tavallista standardoitua USB-johtoa! Nyt pitää jatkuvasti etsiä, että mihin minä sen latausjohdon nyt laitoinkaan taas!

Onko tässä koko hommalla tarkoitus lypsää ihmisiltä rahat jos latauslohto rikkoutuu/hukkuu?

Olisi niin kätevää, kun kellon voisi ladata samalla johdolla kuin kännykän.

• Anonyymi

paras tarkkuus mittareista v800 ja joku suunto ambit run samoin garmin 610 hjyvä 235ssa huono gps tarkkuus. ehkä 245 jos tietäs onko hyvä laittaisin hinnnalla saa siinä paljon. tämä tarkkuussivusto löytyy netistä hulla

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Niin surullinen

onnettomuus taas. Voimia ihan kaikille läheisille,kavereille ja kouluun 🙏
      Lapua
      100
      2951
    2. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      86
      2391
    3. Paloautoko se oli kolarissa Juntusrannan risteyksessä?

Oli kuva paloautosta nettijutussa.
      Suomussalmi
      24
      1926
    4. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      22
      1490
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?
      Outokumpu
      29
      1470
    6. Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!

Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1345
    7. siis ihan oikeesti

Tämä on naurettavaa
      Ikävä
      87
      882
    8. Murtautuminen uimahalliin

17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?
      Kiuruvesi
      26
      877
    9. Mitä tarkalleen tunnet

Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai
      Ikävä
      62
      826
    10. Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.

Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois
      Hybridi- ja sähköautot
      2
      749
    Aihe