Täällä saa aina säännöllisen epäsäännöllisesti kuulla, kuinka jokainen mies on komea omalla tavallaan eikä kukaan ole ruma. Ja sitten saa kuulla sitä kuinka rumaksi tekee luonne eikä suinkaan ulkonäkö.
No, lapset ovat eri mieltä, vai näkevätkö he tosiaan suoraan ihmisen sieluun vain kasvoihin katsomalla:
http://www.iltalehti.fi/perheartikkelit/201712280142155_pt.shtml?_ga=2.128887436.144888046.1514872826-805822564.1511872461
Kyllä lapset tietää!
16
114
Vastaukset
Esikoinen huusi aina miehen nähtäessä kun vierasti ja hassuilta on kaikki lapset tykkää minusta.
Isäänsä hän ei vierastanut.😍- kaikysyäsaa
Ketä miestä esikoisesi sitten vierasti, jos ei isäänsä vierastanut?
Onko joku vieras sonni sinuakin käynyt höyläämässä? kaikysyäsaa kirjoitti:
Onko joku vieras sonni sinuakin käynyt höyläämässä?Kaikki mitkä ohi käveli kun pihalla käytiin kuin rapussa vastaan käveli.😁
Minua ei kukaan ole kuin kultaiseni höylännyt.valtakunta kirjoitti:
Kaikki mitkä ohi käveli kun pihalla käytiin kuin rapussa vastaan käveli.😁
Minua ei kukaan ole kuin kultaiseni höylännyt.Tässä kohta vain yhden miehen höylänä ollut 15v
kaikysyäsaa kirjoitti:
Onko joku vieras sonni sinuakin käynyt höyläämässä?Tahdoin asian kertoa että ette leimaa itseänne rumaksi kun ette ole sitä.
- kaisanoasaa
valtakunta kirjoitti:
Tahdoin asian kertoa että ette leimaa itseänne rumaksi kun ette ole sitä.
Hyvä kun selvensit asiaa.
No Harmis laittoi jo tästä aloituksen.
Mutta valokuva ja oikea ihminen on ihan erijuttu.
Ja taaperot tarvitsee aikaa tutustumiseen. Vaatii omanlaisen nöyryyden, että ventovieras saa kiinnostuksen. Mutta kyllä lapset on uteliaita ja vilpittömiä.- Buhahaha
Niinpä...ovat vilpittömiä siitäkin, että rumaan ihmiseen ei luoteta. Ei luota aikuisetkaan, mutta he eivät sano sitä ääneen.
Buhahaha kirjoitti:
Niinpä...ovat vilpittömiä siitäkin, että rumaan ihmiseen ei luoteta. Ei luota aikuisetkaan, mutta he eivät sano sitä ääneen.
No mun muksut ja mä itse ei välitetä vaan ulkonäöstä. Siihen liittyy paljon muutakin. Olemus ja eleet.
Liian koppava kauniskin ihminen saa epäilemään ja ei sellaisen kanssa äkkiä halua olla tekemisissä. Että ei se ulkonäkö ole kaikki kaikessa...
Mutta jos asian itse kokee niin ja vetäytyy sen vuoksi syrjään muilta, niin mikäs siinä. Eipä sitä tarvitse olla ihmisten kanssa tekemisissä väkisin.Dissident kirjoitti:
No mun muksut ja mä itse ei välitetä vaan ulkonäöstä. Siihen liittyy paljon muutakin. Olemus ja eleet.
Liian koppava kauniskin ihminen saa epäilemään ja ei sellaisen kanssa äkkiä halua olla tekemisissä. Että ei se ulkonäkö ole kaikki kaikessa...
Mutta jos asian itse kokee niin ja vetäytyy sen vuoksi syrjään muilta, niin mikäs siinä. Eipä sitä tarvitse olla ihmisten kanssa tekemisissä väkisin.Mikä on koppava?
valtakunta kirjoitti:
Mikä on koppava?
Vilkaise tuolta. Sieltä löytyy monille sanoille samaa tarkoittavia. Eli synonyymejä.
http://www.synonyymit.fi/koppavaDissident kirjoitti:
Vilkaise tuolta. Sieltä löytyy monille sanoille samaa tarkoittavia. Eli synonyymejä.
http://www.synonyymit.fi/koppavaLuulen että joutuisit enemmän avaan etten nyt tarvi sitä tietoa enempään.😵
Kiitos sinulle.
- Naisasialooser11
Naiset ovat tässä(kin)asiassa aikuisia lapsia, eivät luota rumaan mieheen, mutta komeaan jännämieheen kyllä luottavat. Minusta kyllä lapsetkin tykkäävät sekä kamunaisen äpärä, että YTM kaverini tytär, joka nimenomaan vaati että tulen hänen syntymäpäivilleen mukava ja kiltti setä kun olen. Leikimme aina leegoilla ja pelaillemme tietokoneella kun kaverillani käyn. Kyllä lapset tietävät kuka on hyvä ja mukava ihminen.
- niin_saatana
Kyllä on ämmämäistä leikkiä lapsen kanssa legoilla. Tosimiehet eivät leiki
niin_saatana kirjoitti:
Kyllä on ämmämäistä leikkiä lapsen kanssa legoilla. Tosimiehet eivät leiki
Ja paskat. Jokainen saa tehdä mitä tykkää.
Jos haluaa leikkiä lasten kanssa, ei vie miehuutta mihinkään. Sellainen mies, tai sellaiseksi itseään luuleva, mikä väittää muuta, etsii miehuuttaan ihan väärästä suunnasta. Se ei ole tekemistä, vaan ajatus.
Että suksi kuuseen mielipiteines...
Kerrankin tsempitän nallia.. (ruksi seinään)- 45te5r
Dissident kirjoitti:
Ja paskat. Jokainen saa tehdä mitä tykkää.
Jos haluaa leikkiä lasten kanssa, ei vie miehuutta mihinkään. Sellainen mies, tai sellaiseksi itseään luuleva, mikä väittää muuta, etsii miehuuttaan ihan väärästä suunnasta. Se ei ole tekemistä, vaan ajatus.
Että suksi kuuseen mielipiteines...
Kerrankin tsempitän nallia.. (ruksi seinään)"Miehuus on Ajatus"
Hieno mietelmä. Kirjaan sen muistiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770