(: TAAS PITI LUEKA LEHDESTÄ IHME JUTTU .MILLÄ IHMEEN KONSTILLA PÄÄSEVÄT TUONNE KISOIHIN. MITÄ OLEN NÄHNYT JA JOPA MAISTANUT NIIN EI OLE OIKEIN KISAN VÄÄRTI
KESKUSKEITTIÖ
NOLOSTUNUT
3
221
Vastaukset
- ponnistus77
Kyllä muuten lapseni tykkäävät kouluruuasta.
- itsenäisyys
Eihän se tietysti joku kilpailuruoka ole samaa mitään tarjotaan esim.päiväkoteihin ym.Mutta ei sitä lähiruokaa kyllä ole oikiasti olemassa,tuntuu että että vouhotusta liikaa,vanhusruokailu ainakin on huonoa hintaansa nähen,kyllä oli ennen paremmat eväät kun omat keittiöt teki,se vaan on totuus.Mutta jos keskuskeittiö haluaa kilpailla koko ajan niin siitä vaan,mutta lähiruoka on höpötystä.
- Taikinakoura
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774572Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k122677- 1771789
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2611610- 1241490
- 1221357
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91297Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil731291- 761262
- 351006