... tutkimuksia... :D
http://www.iltalehti.fi/pinnalla/201801042200645829_iq.shtml
Taas näitä...
8
87
Vastaukset
"Koehenkilöt joutuivat arvioimaan muun muassa sitä, kuinka vaaralliseksi kokivat kuvassa esiintyneet henkilöt.
Jopa humalassa koehenkilöt osasivat tunnistaa henkilöt, joiden oli tarkoitus demonstroida narsisteja tai psykopaatteja."
Ihmekös tuo kun jokaisella naisella on pöksyissä kosteusmittari joka kertoo vaaralisen jännämiehen tulleen liki.- Gnuk
Minun kokemukseni mukaan naiset tunnistaa narsistin vasta siinä vaiheessa kun paskat on jo housuissa. Mutta hyvä, että tämä tutkimus osoitti minun olleeni koko ajan väärässä.... :D
Gnuk kirjoitti:
Minun kokemukseni mukaan naiset tunnistaa narsistin vasta siinä vaiheessa kun paskat on jo housuissa. Mutta hyvä, että tämä tutkimus osoitti minun olleeni koko ajan väärässä.... :D
En minä epäile ollenkaan etteikö ne tunnistaisi, ne ei vaan halua tunnustaa itselleen sitä tunnistamista ja kai ajattelevat voivansa korjata asioita, tai että juuri heidän kohdalla narsu ei olisikaan narsu ja ainahan se silti on.
- ikisinkkunainen
Kun pysyy erossa miehistä niin väkisin jää myös jännämiehet pois. Jää kyllä muutkin mutta sehän on vaan miesten syy.
- päätympäri
viime vuoden puolella ulkolainen tutkimus tosiaan päin vastainen, siinä valittu mies joukko josta puolet normaalia toinen puoli narskuja pistettiin iskemään naisia satunnaisesti niin loppu tulos oli että narsistit meni kirkaasti kärkeen,
- EdesUnissa
.....JOIDEN OLI TARKOITUS DEMONSTROIDA... Eli tutkimus tehtiin ei todellisella aineistolla, vaan stereotypioilla. Harmi tuhlata aikaa ja resursseja tämmöiseen. Olisi ollut sama tehdä se todellisella aineistolla. Luulen ettei psykopatia todellisuudessa näy niin hyvin valokuvissa, mutta tarkoituksellinen psykopatia tietysti näkyy, koska se on luotu kuvaksi.
Lopputulos olisi siten pitänyt raportoida että tutkittavat kykenevät humalassakin erottamaan ilmeet kuvasta. Se ei tietysti olisi ihan yhtä houkutteleva otsikointi. - Totuus-
Ei ne tunnista koska jännämiehet on narsisteja.
Ei tunnista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8515617Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2014984- 534763
- 244457
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni234366Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364180Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h574059No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol433908- 623653
- 423305