Onnellinen perhe

Kiltti-ja-kunnollinen

29

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bud-spencer

Turpiin vaan ja onnea

• Jotkut eukot tekee niin että eka sanovat jotain vittumaista ja sitten sanovat että "älä suutu lasten edessä"...

:D

• Tuo on kirjalmellisesti totta.

• valtakunta kirjoitti:

Tuo on kirjalmellisesti totta.

On koettu..

Käyttävät lapsia kilpenä.

• miehilläeivastuuta
        KonnaKettu kirjoitti:

On koettu..

Miehillä on automaattinen oikeus käydä käsiksi?

• Turpaanvaan
        miehilläeivastuuta kirjoitti:

Jos raukkamaisesti lasten selän takaa huudellaan ja räksytetään niin on automaattinen oikeus vedellä silmät mustaksi.
        Oveen käveli jos joku kysyy.

• miehilläeivastuuta kirjoitti:

Aika useasti naiset ei huomioi yhtään heidän omaa väkivaltasta käyttäytymistään.

Syyttävät ihan pokkana miestä lyömisestä vaikka ovat itse lyöneet ensin. :D

• miehilläeivastuuta
        Turpaanvaan kirjoitti:

Jos raukkamaisesti lasten selän takaa huudellaan ja räksytetään niin on automaattinen oikeus vedellä silmät mustaksi.
        Oveen käveli jos joku kysyy.

Mies ei ole raukkamainen?
        Näitähän miehet on. Kumppaninsa tappavat ja siinä sivussa menee lapsetkin.
        Sitten vielä ihmettelevät kun eivät perhettä saa. Ei kiinnosta todellakaan parisuhde.

Mies ei ole raukkamainen?
        Näitähän miehet on. Kumppaninsa tappavat ja siinä sivussa menee lapsetkin.
        Sitten vielä ihmettelevät kun eivät perhettä saa. Ei kiinnosta todellakaan parisuhde.

Niin ja naiset sekoaa päästään ihan muuten vaan ja tappavat lapset... Seki toki laitetaan miesten syyksi..

On olemassa ihan "lapsensurma" lakipykäläkin... Naaras sekoaa ja tappaa pennut niinkuin häkissä oleva elukka.

Aborttiki on minun mielestä murha..

• miehilläeivastuuta
        KonnaKettu kirjoitti:

Niin ja naiset sekoaa päästään ihan muuten vaan ja tappavat lapset... Seki toki laitetaan miesten syyksi..

On olemassa ihan "lapsensurma" lakipykäläkin... Naaras sekoaa ja tappaa pennut niinkuin häkissä oleva elukka.

Aborttiki on minun mielestä murha..

Naisen syyhän se on niinkuin sekin kun mies tappaa lapsen. Sama lapsensurma se on onpa tekijänä mies tai nainen.
        Kun nainen tappaa vastasyntyneen on kyse lähes aina psykoosista. Mies tappaa vihasta.

• KonnaKettu kirjoitti:

On koettu..

Itse asiassa olen nähnyt kultaiseni siskon, joka ärsyttää myös suhteissaan kumppani, myös heitä jotka eivät lyö, saa myös heidätkin lyömään itseään.

ärsyttää tarkoituksella toisen heikkouksilla kertoo avoimesti,lisäksi ivailee ja tekee pilaa.
        Lisäksi heittäytyy uhrin osaksi että naisten hakkaajaksi nimittelee heitä ja piilohakkajaksi.

Ei ollut lapsia silloin kun lopetettiin yhteydenotto mutta kovasti yritti saada. Kärsi kaksisuutaisesta mielialahäiriöstä, jatkuvasti sairaala jaksoja.

• valtakunta kirjoitti:

Itse asiassa olen nähnyt kultaiseni siskon, joka ärsyttää myös suhteissaan kumppani, myös heitä jotka eivät lyö, saa myös heidätkin lyömään itseään.

ärsyttää tarkoituksella toisen heikkouksilla kertoo avoimesti,lisäksi ivailee ja tekee pilaa.
        Lisäksi heittäytyy uhrin osaksi että naisten hakkaajaksi nimittelee heitä ja piilohakkajaksi.

Ei ollut lapsia silloin kun lopetettiin yhteydenotto mutta kovasti yritti saada. Kärsi kaksisuutaisesta mielialahäiriöstä, jatkuvasti sairaala jaksoja.

Aika monella naisella on tuollasta käyttäytymistä..

Kaikki on aina miehen syytä.. Naiset on aina uhreja. :D

• miesonkaiuhri
        KonnaKettu kirjoitti:

Aika monella naisella on tuollasta käyttäytymistä..

Kaikki on aina miehen syytä.. Naiset on aina uhreja. :D

Mies kun ei keksi muuta vastusta niin ottaa toisen hengiltä. En näe minkäänlaista lieventävää asiaa sellaiselle teolle.

Naisen syyhän se on niinkuin sekin kun mies tappaa lapsen. Sama lapsensurma se on onpa tekijänä mies tai nainen.
        Kun nainen tappaa vastasyntyneen on kyse lähes aina psykoosista. Mies tappaa vihasta.

Lapsensurma on lieventävä asia..

Naiset voi tehdä lapsensurman.. Miehet ei..

Sen rautavaaran bussiturmanki feministit jotenki kääns miehen syyksi..

Veikkaan että siinäki tapauksessa oli mies lähteny käveleen koska perus eukko oli jakanu persettä pitkin kyliä. Seki oli miehen syy.. :D

Siitä suivaantuneena eukko päätti sitten lahdata lapset.

• KonnaKettu kirjoitti:

Lapsensurma on lieventävä asia..

Naiset voi tehdä lapsensurman.. Miehet ei..

Sen rautavaaran bussiturmanki feministit jotenki kääns miehen syyksi..

Veikkaan että siinäki tapauksessa oli mies lähteny käveleen koska perus eukko oli jakanu persettä pitkin kyliä. Seki oli miehen syy.. :D

Siitä suivaantuneena eukko päätti sitten lahdata lapset.

Minä en tuohon usko.
        Oon itse ollut parisuhde kriisissä ja tasan tarkkaan, olen siinä tilassa miettinyt tarkkaan vuosia sitten,miten vie omani henkeni mutta vatsassa olleen lapsen hengen saisi pelastettua.

Miehiäkin on sellaisia jotka ei kaikkea ymmärrä mitä heidän tekonsa aiheutuu.
        Kultaseni järkeni lopulta.

Älä syytä kaikkea naista sekä kultaseni uhkasi kerran tien päällä meidän kaikkien henkeä kun olimme mukanaan kun parisuhteemme oli kriisissä vuosia sitten.

Jos olisin ollut väärässä emme olisi enää yhdessä

• valtakunta kirjoitti:

Minä en tuohon usko.
        Oon itse ollut parisuhde kriisissä ja tasan tarkkaan, olen siinä tilassa miettinyt tarkkaan vuosia sitten,miten vie omani henkeni mutta vatsassa olleen lapsen hengen saisi pelastettua.

Miehiäkin on sellaisia jotka ei kaikkea ymmärrä mitä heidän tekonsa aiheutuu.
        Kultaseni järkeni lopulta.

Älä syytä kaikkea naista sekä kultaseni uhkasi kerran tien päällä meidän kaikkien henkeä kun olimme mukanaan kun parisuhteemme oli kriisissä vuosia sitten.

Jos olisin ollut väärässä emme olisi enää yhdessä

No se oli vähän kärjistetty tilanne..
        Se nyt vaan on niin että kaikki laitetaan miehen syyksi.

Raskaana ollessa saattaa ne hormonit saada tunnepuolen sekasin.. Jäätävä masennus ja sitten kauhean iloinen fiilis. :D

Saattaa ruveta sulhasellaki kuumottamaan kun neito on raskaana ja ei oikein tiedä mitä tehdä.

itellekki on tullu vastaan sellasia tilanteita jossa on ollu ihan pakko satuttaa toista kun enhän mie voi omaa elämääni toisen ehdoilla alkaa elämään. :(

Mie aina uhkailen heittoistuin napilla jos tulee autossa riitaa.. :D
        Riitely ei vaikuta mun ajotyyliin mutta keskittyminen saattaa herpaantua jos joku kailottaa vieressä.

Oon käyny piipahtaan linnassa jne. mutta oon loppupeleissä aika vakaa kaveri.
        Saatan mennä ihan neutraaliin tilaan jossa en reagoi mitenkään mihinkään muutako fyysiseen väkivaltaan.

• KonnaKettu kirjoitti:

No se oli vähän kärjistetty tilanne..
        Se nyt vaan on niin että kaikki laitetaan miehen syyksi.

Raskaana ollessa saattaa ne hormonit saada tunnepuolen sekasin.. Jäätävä masennus ja sitten kauhean iloinen fiilis. :D

Saattaa ruveta sulhasellaki kuumottamaan kun neito on raskaana ja ei oikein tiedä mitä tehdä.

itellekki on tullu vastaan sellasia tilanteita jossa on ollu ihan pakko satuttaa toista kun enhän mie voi omaa elämääni toisen ehdoilla alkaa elämään. :(

Mie aina uhkailen heittoistuin napilla jos tulee autossa riitaa.. :D
        Riitely ei vaikuta mun ajotyyliin mutta keskittyminen saattaa herpaantua jos joku kailottaa vieressä.

Oon käyny piipahtaan linnassa jne. mutta oon loppupeleissä aika vakaa kaveri.
        Saatan mennä ihan neutraaliin tilaan jossa en reagoi mitenkään mihinkään muutako fyysiseen väkivaltaan.

väärässä porukassa saa aikaan huonon menneisyyden

• valtakunta kirjoitti:

väärässä porukassa saa aikaan huonon menneisyyden

Ihan ite olen päätökseni tehny. :D

Linnareissuun johtanu tekoki oli ihan itsenäisesti tehty. :D

• KonnaKettu kirjoitti:

Voin sanoa että kaveriporukka vaikuttaa tekoihin minkälaisessa ympäristössä elää.
        Alkoholi ei maistu yksin mutta joukossa maistuu myös nuorilla pelkiltään energiajuomat sairaaksi asti.

https://yle.fi/uutiset/3-10017276

Poikani menee porukan mukana ja hölmöyly lisääntyy sitä myöten kuin tuodaan kotio
        hölmöilyt.

Itse myös valitsin kun minut hyväksyttiin porukkaan nuorena niin mentiin heseen siinä syötyämme,alkoi pojat turhiin tarkoituksella ketsupilla ja raskiksilla sekä hampparin pöytiä ja lattioita sekä nauroivat täysin villitsivät toisiaan . Minä häpesin silmät päästäni ja lähdin meneen,enkä enää ollut niiden kanssa.

Olen nähnyt tätä villityksen tarttumista ja myös tuo mieskin oli nuorempana villiintyessä kun tietyn hullutuksen keksijöitä. Kyllä sitä itselläkin olisi rikosteristeriä olisi jos kaikki pikkujutuista olisi jäänyt kiinni.

• KonnaKettu kirjoitti:

Seura vaikuttaa.
        Minä hillitsee tuota ukkoakin ettei ihan hölmöile kun lapset tekee ne perästä, silloin kun miettisin mitä kun tuo pikkuinen tekee perästä koulussa ja varsikin väärässä tilanteess, sitä hyvä sit kuulla kun puolustelee isikin tekee.🤣

Sitä kuulee kotonakin kun omaksuu jonkun hölmön tavan mikä on vitsi mutta taas julkisella voi saada pahan tappelun aikaan.

• KonnaKettu kirjoitti:

Niih. Mutta lopulta voimme miettiä miten sen olisi voinut ehkäistä, ettei olisi johtanut linnareissuun🙄

Suojelen lapsia niin paljon että jännä oli kun poikakin sanoi ettei uimassakaan ole kellukkeita etten ole ylisuojelevainen mutta juuri siitä syystä ei ole ettei rannan läheisyydestä joudu pitkälle uimataidottomat.

Sinäänsä turvallisuuden voi aina määritellä.

• äitisii

Ihanko kaikki naiset rakastaa jännämiehiä?

• Totuus-

Se voi pienestä roihahtaa ja sitten naisen henki lähtee kun jännämies suuttuu.

• sinkkunainenn

Sellaisia miehet on.

• Totuus-
        sinkkunainenn kirjoitti:

Sellaisia miehet on.

Sellaisia naiset on että tekevät lapsia jännämiehen kanssa. Olkaa vaan jännämiesten kanssa mutta jättäkää lapset tekemättä. Moni lapsi jäänyt ilman äitiä kun jännämiehen käsi heilahtaa.

• sinkkunainenn
        Totuus- kirjoitti:

Sellaisia naiset on että tekevät lapsia jännämiehen kanssa. Olkaa vaan jännämiesten kanssa mutta jättäkää lapset tekemättä. Moni lapsi jäänyt ilman äitiä kun jännämiehen käsi heilahtaa.

Sellaisia miehet on. Tappavat naisia. Jää lapset ilman äitiä.

• termit-sekaisin

Tuo on heikkohermoinen huutaja-mies, ei mikään jännämies, joka hakkaa. Luultavasti joku entinen ätmi, nykyinen ketmi, jolla on heikko itsetunto ja mielenterveysongelmia.

• ei-jännis

juurikin näin. Jos peris ryhtyisi/pääsisi suhteeseen hänestä tulisi nopeasti tuollainen.

• Vanha-kurppa36

Tuollaista se on seurustelu pahimmillaan miehen kanssa. Mies nälvii ja haukkuu kaikesta mitä nainen tekee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      111
      3824
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3193
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      235
      2847
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      39
      2376
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1684
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      24
      1496
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1476
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      14
      1361
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      18