Sekoita seuraavat ainekset ja kiehauta:
- tölkki Kivikylän "Palvarin hernekeittoa"
- 1/2 dl. silputtua sipulia
- 2 rkl. Dijonin sinappia (Maille)
- 1 teelusikallinen paahdettua paprikaa (Paprika smoked, Santa Maria)
- iso ripaus Yrttiseos provencalea (Meira) tai muuta vastaavaa moniyrttiseosta
- 1 dl. Pirkka-pippurikermaa, tai S-ryhmän vastaavaa
- lisäksi joulukinkun rippeitä tai kalkkunaa, jos haluat
Lopputulos: Jumalten ruokaa. Äärihernekeittoa.
Tuunattu ÄÄRIHERNEKEITTO on uskomaton kokemus!
Äärihernekeitto
3
1562
Vastaukset 3
- hernari
Minusta Kivikylän hernekeitto on kyllä hyvää ihan sellaisenaan....
- Kriisiapu
Paras hernekeitto tulee Kivikylästä. Itse lisään meiramia ja sinappia ja hyvää tulee.
- muutaeitarvita
Paras hernari on kyllä Pirkan luomukasvis-hernari ja siinä ei ole, yllätys, yllätys, mitään muuta kuin herneitä, vettä ja suolaa - oheen hyvää ruisleipää juustolla ja se on siinä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän511001Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll16881Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501799- 46737
- 42664
- 37619
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37540Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan57518