Tuli yhdessä keskustelussa puheeksi tästä toistelusta. Miten tätä oikein hallita? Tuli mieleen tällainen juttu, kun äsken annoin neuvoja tuolla "miten nainen isketään"- palstalla. Toki nämä neuvot ovat tulleet esille varmasti aikaisemmista kirjoituksistani. Joku voi klikata tätä mun sinisellä näkyvää nimimerkkiä ja lukea mun aikaisempia keskusteluja ja löytää suurin piirtein samat neuvot. Onko kuitenkin ok, että kirjoitan oman mielipiteeni kyseiseen keskusteluun, vaikka tämä olisi aikaisemminkin mainittu. Voihan kysyjä olla joku uusikin, joka nyt vaan ei ole lukenut mun kirjoituksia. Jotenkinhan minun täytyy tälle uudelle henkilölle ilmoittaa, että tällainen nimimerkki "todellavaikeeta" on myös olemassa täällä suomi24 sivulla.
Tuossa tuo keskustelu, johon lainoin oman kommentin. Nämä asiat ovat varmastikin tulleet esille jossain aikaisemminkin, jos joku lukee näitä mun kirjoituksia esimerkiksi klikkaamalla tätä sinisellä näkyvää nimimerkkiä.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15064704/mista-oman-ikaluokan-naisia
Muistaakseni Darkfearinkin kohdalla tuo "yksin baariin" -keskustelu on kyllä tullut enemmän kuin yhden kerran esille.
Kysymys siis: onko parempi, että vastaan johonkin keskusteluun, vaikka tämä olisikin toistoa vai olisko parempi, että etsin omista vanhoista kirjoituksista ne keskustelut, joissa on samanlainen kommentti ja laitan kyseisen keskustelun linkin kyseiseen viestiin?
Toiston ongelma
1
52
Vastaukset
Vielä kysymys: onko muut täällä miettinyt tätä toistelun ongelmaa? Miten sitä olis fiksuinta hallita? Toisaalta täytyyhän johonkin kysymykseen pystyä antamaan vastaus, vaikkakin samanlainen, jos tämä kysyjä ei ennestään tunne tämän suomi24 sivun käyttäjiä. Jotkut toki sitten huomauttaa tästä toistosta. Ne jotka tuntevat käyttäjän paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756