Jos olisitte disneyn

Disni_ä

Satutarina. Mikä tarina muistuttaisi sinun ja kaivattusi tarinaa?
Mitä disneyn hahmoa kaivattunne ulkonäöllisesti muistuttaa ?

27

624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LadyCCC

      Levotonta Tuhkimoa

    • Helppooo

      Hah. Tarinamme on kuin aladin.

      Mies nimeltä aladin rakastuu prinsessa Jasmineen kun Jasmine on karkumatkalla palatsista,Jasmine rakastuu aladiniin sellaisena köyhänä kerjäläispoikana mutta aladin häpee itseään ja ajattelee ettei kelpaa prinsessalle kun on köyhä katupoika joka joutuu varastaan ruokaa elääkseen. Hän löytää taikalampun ja toivoo siltä että henki tekisi hänestä prinssin.

      Aladin esiintyy prinssinä ja menee Jasminea kosiskeleen. Jasmine ei kuitenkaan pidä itseään täynnä olevasta prinssi Alista vaan kaipaa salaa köyhää vaatimatonta aitoa aladinia, kunnes tajuaa että Ali on aladin. Esittää ettei tunnistaisi ja leikkii mukana

      Samalla heitä vastaan juonii jafar joka tavoittelee prinsessa Jasminea saadakseen itsensä kuninkaaksi

    • Disniätulee

      Täytyy vähän blendata.

      Hän olisi kuin sekoitus Aristokattien oranssia röyhkeän viekoittelevaa Thomasia, ja kuitenkin herkkänä ja kauniina puolena kuin NotreDamen kellonsoittajan Quasimodo, sisäisesti, piilossa.

      Minä olen kuin Pienen merenneidon Ariel, yksinäisenä kaipaamassa ja ihastuneena, unelmoimassa prinssistään, mykkänä kun ei saa avattua sisintään hänen näkyvilleen, peläten että toinen nainen vie prinssin. Olemukseltani olen myös hieman kuin NotreDamen Esmeralda, seksikäs, mystinen ja sanavalmis.

      Tarina on niin alussa kuin monet Disneyn tarinat ovat, eli nainen unelmoi ja kaipaa miestä.

    • kaunotarhirviö

      Kaunotar ja hirviö

    • tääonhelppo

      Shrek. Ei lisättävää.

    • tahtoisjutella

      Kaksin karkuteillä. Hän Flynn, minä Rapunzel tummilla hiuksilla. Ainakin mun mielikuvissa 😃

      • Tahtoisnutella

        Niin tahtoisin a 😗


      • justlikethat

        a?


      • Tahtoisnutella
        justlikethat kirjoitti:

        a?

        Tahtoisjutella lähettäjän nimi alkaa a kirjaimella


      • eiosunueikäuponnu

        eikä ala, sorry 😯 vaan m


      • Tahtoisnutella

        Et ole oikea lähettäjä


      • äläalavänkään
        Tahtoisnutella kirjoitti:

        Et ole oikea lähettäjä

        Olenpas. Mut se ei ollut sulle, uskohan jo.


      • Tahtoisnutella
        äläalavänkään kirjoitti:

        Olenpas. Mut se ei ollut sulle, uskohan jo.

        Eihän täälä päivystä siitä tiedän 😀


      • ettaidatietää

        Jahah, ihan miten vain. Minäpäs päivystän 😛 kohta loppuu vuoro tältä erää, lähdetään Flynnin kanssa seikkaileen. Sorry jos luulit joksikin sulle tärkeäksi.


    • olen.ariel

      Pieni merenneito. Selvästi.

    • Eristaiei

      Joku ruusune tai jotain..... olisin joku sivuhenkilöistä... ehkä hyvä haltiatar... tai sitten paha.

    • hiljaahiljaa

      onko sellaisia satuja missä ei puhuta

    • KirjoitanNyt

      Eiks se totuus ole tarua ihmeellisempää..

    • sillaikaisitten
    • hhghfhfhfhf

      Prinsessa ruusunen. Minä prinsessa,hän prinssi.....

    • 5cardcharlie

      yrittääkää nyt keksiä hyviä sketsejä ja hahmoja siihen minun ehdottamaani "ikävän PIENI" - elokuvaan, johon annoin vihjeitä :)

      3 eritasoista hahmoa tuollaiseen peliin, helpoin olisi Tiffany eli joku tyttöhahmo Texasista, Siru olisi joku toinen tyttöhahmo, mutta muualta, sitten Charlie, minkälainen, sekin voisi olla kyllä tyttö, mutta Charlie nimenä ja merkityksenä tarkoittaa vapaata miestä.

      Huomennakaan ei ehkä tarvitse vielä tehdä oikeita töitä, pakko varmaankin ehkä rentouttaa aivoja, antaa siis aivojen työskennellä levossa aina välillä, unessa. Aamulla sitten jo rentouttamaan aivoja hakemalla taksilla viinakaupasta viskipullo rentouttamaan lisääkin aivoja, ehkä.

    • Matami_Mimmi_

      Minä raskasrakenteinen Helinä-Keiju ja hän kuin Peter Pan.

      Tai hän kuin Simba, leijonakuningas ja minä naispuoleinen Pumba.....

    • Pihala

      En oo satuja lukenut, maalla ei ollu kirjastoo

      • sieltäoissaanu

        Eikö edes kirjastoauto käyny?


    • Pellepeloton1

      Ei silloin ollu mitää kirjastoautoja, Makkosen turistibussit vaa.

      • maitokärryillä

        oot sitten kyllä aika iäkäs.. ainahan niiton ollu


    • Toy Story. Buzz Lightyear.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1725
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1342
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      284
      1250
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      66
      1169
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      113
      1092
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      969
    7. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      947
    8. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      24
      923
    9. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      838
    10. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      809
    Aihe