Kun lukee näitä "Oon lähettäny jo 5256 hakemusta, eikä kuulunut yhdestäkään mitään, IHME IDIOOTTEJA!!!" niin mietin vain että ehkä se oma asenne ja suhtautuminen hakuprosessiin voi osaltaan vaikeuttaa sen työpaikan saamista?
Jos panostaa hakemusten laadun sijasta määrään niin ehkä ei ole hakenutkaan sellaisiin paikkoihin joihin oikeasti haluaa ja joissa voisi viihtyä. Työnantaja saattaa huomata tämän hakemusta lukiessaan.
Kuka työnantaja haluaisi tällaisen työntekijän joka kirjoittaa vastaavalla tyylillä? Kertoohan kirjoitustapa jotain tästä ihmisestä (negatiivinen persoona? uhriutuja? ei kestä vastoinkäymisiä?), tietenkin jokaisella on rajansa kuinka paljon torjutuksi tulemista kestää. Mutta jos koittaisi irtauttaa itsensä tästä prosessista ja ymmärtää että se rekrytoijan ''ei' ei ole henkilökohtainen loukkaus. Se on kuitenkin vaan työtä.
Negatiivinen asenne työnhakuun vain haitaksi?
1vtyönhaussa
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1215896
- 574316
- 582721
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282518Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151524
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341372Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241311- 261157
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431101