Voi tätä järjen määrää taas, ei voi kuin ihmetellä miten helsinkikeskeinen tämä meno taas on. Kovaan ääneen papatetaan että maakuntien elinvoima säilytettävä, mutta samaan aikaan kaikki valtion virastot pitäis saaha keskitettyä sinne kehäykkösen sisälle, oikein metropoliin. Täälläkin ois osaavaa ja varmasti motivoitunempaa työvoimaa tarjolla uskosin että ruuhkahelvetin oravanpyörästä moni ois halukas muuttamaan kauniisiin maisemiin töihin. Niin ja kun puhutaan siitä digiloikasta.. otettais se digikolmiloikkaa ja oikeesti hyödynnettäisiin teknologiaa joka mahollistaa täysin (itse asiassa paremmin ja tietoturvallisemmin hajautettuna mallina) etätyöt. Fyysinen läsnäolo on vain kellokorttiajattelun aikakauden muinaisjäänne. Toki ymmärrän että isonkirkon selkärangattomat lierot ei tee töitä jos ei joku kokoajan ole kyttäämässä selän takana. :D
Korpee tämäkin ratahanke jossa sama malli painaa järkevämmän itäreitin tilalle länsipuolen väylää. Minne siitä pääsee?? Huh hei kun on taas ajatus päättäjillä mukana.
"Syrjäläisiä" sorretaan
hästägmejänpuolesta
0
274
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1251134
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838