Miespuoliset seksirobotit

Mielenkiintoinen tulevaisuuden visio: Vaimo ja mies tulevat töistä kotiin, vaihtavat kuulumiset, syövät ehkä jotain kevyttä ja iltapuhteiden jälkeen menevät omiin makuukammareihinsa, omien seksinukkiensa luo..

"Miesrobotin bioninen penis on parempi kuin vibraattori, ylpeilee McMullen.

- Se jaksaa niin kauan kuin haluat."

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201801182200677351_ul.shtml

103

1535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Edelleen en voi olla ajattelematta, että nuo robotit harjoittaisivat seksiä keskenään - tai mitä se nyt olisi..

      • Eihän 15 000 nyt niin paljon ole. Mitähän mun ukko sanois jos se yks päivä tulis kotiin ja mä vehtaisin siellä bionisen munan kanssa..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Eihän 15 000 nyt niin paljon ole. Mitähän mun ukko sanois jos se yks päivä tulis kotiin ja mä vehtaisin siellä bionisen munan kanssa..

        Ja se vaan jaksaa ja jaksaaa...

        https://youtu.be/Bw8m7IkyZjM




      • Kufivkdkd
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Jumala loi naisen jo 6 000 vuotta sitten.

        Vau, osaat olla passiivis-aggressiivinen. Ensimmäinen todistamani dissaus sinun suunnaltasi.


      • Kufivkdkd kirjoitti:

        Vau, osaat olla passiivis-aggressiivinen. Ensimmäinen todistamani dissaus sinun suunnaltasi.

        Kiitos kehuista.


      • segfdgrdg
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Kiitos kehuista.

        ur welcum u know


    • helpottaaelämää
    • anonyyminainenn

      Voisin kokeilla.

      • Eikö dildo riitä?

        Mihin helvettiin tarvit dildon lisäksi vielä telineen jossa sitä kuljetetaan?


      • anonyyminainenn
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Eikö dildo riitä?

        Mihin helvettiin tarvit dildon lisäksi vielä telineen jossa sitä kuljetetaan?

        Kokeilemisen jälkeen näkisi riittääkö dildo. Voisi olla ettei ole paluuta enää pelkkään dildoon.


      • anonyyminainenn kirjoitti:

        Kokeilemisen jälkeen näkisi riittääkö dildo. Voisi olla ettei ole paluuta enää pelkkään dildoon.

        Mielenkiintoinen kommentti.

        Mitä etua robotista voisi olla suhteessa dildoon?


      • anonyyminainenn kirjoitti:

        Kokeilemisen jälkeen näkisi riittääkö dildo. Voisi olla ettei ole paluuta enää pelkkään dildoon.

        Tuon jutun mukaan se halailee ja kuiskuttelee korvaan..

        Mitähän se tekee seksin jälkeen? Lösähtääkö päälle, vai kääntääkö kylkeä ja alkaa kuorsaamaan?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Tuon jutun mukaan se halailee ja kuiskuttelee korvaan..

        Mitähän se tekee seksin jälkeen? Lösähtääkö päälle, vai kääntääkö kylkeä ja alkaa kuorsaamaan?

        Ehkä se keittäisi kahvit.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Ehkä se keittäisi kahvit.

        Kyllä varmasti ja tiskaisi astiat, imuroisi ja veisi koirat ulos..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kyllä varmasti ja tiskaisi astiat, imuroisi ja veisi koirat ulos..

        Robotit eivät myöskään eritä mitään epämiellyttäviä eritteitä eivätkä liho. Karvatkin pysyy nykyliimoilla hyvin päässä.

        Uskollisuus on hyvällä ohjelmoinnilla varmistettavissa, tai viimeistään katkaisemalla virta "uroosta" kun se ei ole valvovan silmän alla.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Robotit eivät myöskään eritä mitään epämiellyttäviä eritteitä eivätkä liho. Karvatkin pysyy nykyliimoilla hyvin päässä.

        Uskollisuus on hyvällä ohjelmoinnilla varmistettavissa, tai viimeistään katkaisemalla virta "uroosta" kun se ei ole valvovan silmän alla.

        Eivätkä ne haise, vanhene, saati sairastu, ei mökötä, ei mäkätä, ei piere, ei..no huhhu.. mitähän myyntipuhetta mä tässä pidän..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Eivätkä ne haise, vanhene, saati sairastu, ei mökötä, ei mäkätä, ei piere, ei..no huhhu.. mitähän myyntipuhetta mä tässä pidän..

        Kerro vaan lisää sun ukostas.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Kerro vaan lisää sun ukostas.

        Niin, tai itsestäni..


      • Kääntäen..Ne ei myöskään naura mun kanssa, ei rakasta, ei rakastele, vaihda ajatuksia, ei tunne, ei nauti elämästä, ei iloitse...jne


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Niin, tai itsestäni..

        Ikävintähän tuossa ikääntymisessä on se että se koskettaa meitä kaikkia. Lapsellisuus kyllä säilyy, mutta se ei ole aina positiivista.

        Robotin kanssa parisuhteessa elämistä en oikeastaan ymmärrä vaikka en asiaa tuomitsekaan. Ymmärrän masturboimisen jos samalla fantasioidaan seksistä jonkun oikean ihmisen kanssa, vaikka vain itselleen tuntemattoman julkkiksen kanssa, mutta työstä kotiin seksirobotin kanssa rakastelemaan kiirehtivä mies tai nainen ei saa minulta ymmärrystä.

        Tuossa kohtaa en enää ymmärrä onko kyse oikeasti siitä että se märkien unelmien ainoa kohde on seksinukke?


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Ikävintähän tuossa ikääntymisessä on se että se koskettaa meitä kaikkia. Lapsellisuus kyllä säilyy, mutta se ei ole aina positiivista.

        Robotin kanssa parisuhteessa elämistä en oikeastaan ymmärrä vaikka en asiaa tuomitsekaan. Ymmärrän masturboimisen jos samalla fantasioidaan seksistä jonkun oikean ihmisen kanssa, vaikka vain itselleen tuntemattoman julkkiksen kanssa, mutta työstä kotiin seksirobotin kanssa rakastelemaan kiirehtivä mies tai nainen ei saa minulta ymmärrystä.

        Tuossa kohtaa en enää ymmärrä onko kyse oikeasti siitä että se märkien unelmien ainoa kohde on seksinukke?

        Korjaan vähättelevää kommenttiani.

        Oikeastihan kyse ei ole nukesta vaan robotista. Ero noiden välillä on suuren suuri.


      • anonyyminainenn
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Ikävintähän tuossa ikääntymisessä on se että se koskettaa meitä kaikkia. Lapsellisuus kyllä säilyy, mutta se ei ole aina positiivista.

        Robotin kanssa parisuhteessa elämistä en oikeastaan ymmärrä vaikka en asiaa tuomitsekaan. Ymmärrän masturboimisen jos samalla fantasioidaan seksistä jonkun oikean ihmisen kanssa, vaikka vain itselleen tuntemattoman julkkiksen kanssa, mutta työstä kotiin seksirobotin kanssa rakastelemaan kiirehtivä mies tai nainen ei saa minulta ymmärrystä.

        Tuossa kohtaa en enää ymmärrä onko kyse oikeasti siitä että se märkien unelmien ainoa kohde on seksinukke?

        Eihän robotin kanssa parisuhteessa eletä. Se on kuin dildo. Ei sekään ole parisuhdekumppani. Pistetään kaappiin kun ei tarvita.
        Muutenkin löytyy vaikka minkälaista masturbointi välinettä, robotti vaan yksi niistä.


      • anonyyminainenn kirjoitti:

        Eihän robotin kanssa parisuhteessa eletä. Se on kuin dildo. Ei sekään ole parisuhdekumppani. Pistetään kaappiin kun ei tarvita.
        Muutenkin löytyy vaikka minkälaista masturbointi välinettä, robotti vaan yksi niistä.

        Jos mulla olisi akka joka alkaisi vehtaamaan seksirobotin kanssa, niin kyllä tuosta masturbointivälineestä tulisi hänelle nopeasti se ainoa seurustelukumppani.

        Dildon ymmärtäisin.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Ikävintähän tuossa ikääntymisessä on se että se koskettaa meitä kaikkia. Lapsellisuus kyllä säilyy, mutta se ei ole aina positiivista.

        Robotin kanssa parisuhteessa elämistä en oikeastaan ymmärrä vaikka en asiaa tuomitsekaan. Ymmärrän masturboimisen jos samalla fantasioidaan seksistä jonkun oikean ihmisen kanssa, vaikka vain itselleen tuntemattoman julkkiksen kanssa, mutta työstä kotiin seksirobotin kanssa rakastelemaan kiirehtivä mies tai nainen ei saa minulta ymmärrystä.

        Tuossa kohtaa en enää ymmärrä onko kyse oikeasti siitä että se märkien unelmien ainoa kohde on seksinukke?

        Tähän asti, olen 48 ( ja puol. :D) olen kokenut ikääntymisen pelkästään positiivisena asiana.. Pidin tässä miettimistaukoa, eikä nyt mitään huonoja puolia tullut mieleen. Vertaan siis itse itseäni. Okei, yksi juttu, nuorempana pystyin syömään mitä tahansa ilman, että paino nousi. Iän myötä on pitänyt pienentää annoksia, enkä totta puhuen edes jaksaisi esim kokonaista pitsaa syödä kerralla. Toisaalta sitä nykyään myös kiinnittää paljon enemmän huomiota terveelliseen ruokaan.

        Luulenpa että nuo robotit tulevat rytinällä ihmisten koteihin, ihan samaan tapaan kuin tuli aikanaan tietokoneet ja kännykät. Enkä nyt tarkoita vain jotain seksibotteja...Mielenkiintoista katsoa mitä tuleman pitää.. ehkä mulla tässä vielä ainakin 30 vuotta on aikaa..Voi kun saisi kurkistaa tulevaan. 🤔


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Tähän asti, olen 48 ( ja puol. :D) olen kokenut ikääntymisen pelkästään positiivisena asiana.. Pidin tässä miettimistaukoa, eikä nyt mitään huonoja puolia tullut mieleen. Vertaan siis itse itseäni. Okei, yksi juttu, nuorempana pystyin syömään mitä tahansa ilman, että paino nousi. Iän myötä on pitänyt pienentää annoksia, enkä totta puhuen edes jaksaisi esim kokonaista pitsaa syödä kerralla. Toisaalta sitä nykyään myös kiinnittää paljon enemmän huomiota terveelliseen ruokaan.

        Luulenpa että nuo robotit tulevat rytinällä ihmisten koteihin, ihan samaan tapaan kuin tuli aikanaan tietokoneet ja kännykät. Enkä nyt tarkoita vain jotain seksibotteja...Mielenkiintoista katsoa mitä tuleman pitää.. ehkä mulla tässä vielä ainakin 30 vuotta on aikaa..Voi kun saisi kurkistaa tulevaan. 🤔

        Ollaan näköjään aika lähellä saman ikäisiä. Olen itsekin huomannut että ruuan kanssa pitää olla tarkempi, elimistö ei polta kaloreita enää samaan tahtiin kuin nuorempana. Minä kyllä hetkeksi vähensin kaloreita pudottaakseni painoa, mutta kun pääsin lähelle tavoitepainoa aloin tekemään kevyttä kehonpainotreeniä jotta lihakset kasvaa ja lihaskunto paranee.

        Kun otin treeniohjelmaan mukaan leuanvedon, huomasinkin ettei treeni olekaan enää kevyttä vaan aika raskasta väliin. Olen siis päätynyt syömään vähän enemmän jotta olisi lihasta, mutta se vaatii myös sitä treeniä ettei paino nouse.

        Seksirobotit voi oikeastikin tulla hittituotteiksi, sitä en kiistä, mutta kyllä siinä suurin häviäjä on itse ne ihmiset jotka ostavat noita robotteja.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Jos mulla olisi akka joka alkaisi vehtaamaan seksirobotin kanssa, niin kyllä tuosta masturbointivälineestä tulisi hänelle nopeasti se ainoa seurustelukumppani.

        Dildon ymmärtäisin.

        Ahaa.. nyt tajuan huolesi? Sähän kerroit, että harrastat vain yhden yön juttuja, joten voi kyllä olla, että vaikkei nuo botit ikinä ihmissuhdetta tule korvaamaan, niin moni nainen varmaan harrastaa turvallista "seksiä" mielummin robottimiehen kanssa kuin yhdenyön panon kanssa.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ahaa.. nyt tajuan huolesi? Sähän kerroit, että harrastat vain yhden yön juttuja, joten voi kyllä olla, että vaikkei nuo botit ikinä ihmissuhdetta tule korvaamaan, niin moni nainen varmaan harrastaa turvallista "seksiä" mielummin robottimiehen kanssa kuin yhdenyön panon kanssa.

        Olen kait sitten ihminen, mullakin on joku tiedostamaton taso.

        Oikeastaan seksirobotit onkin suurin uhka juuri minuntyyppiselle ihmissaastalle. Tulevaisuudessa jää monet panot panematta, toivottavasti hinnat pysyvät pilvissä vielä pari vuosikymmentä.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Ollaan näköjään aika lähellä saman ikäisiä. Olen itsekin huomannut että ruuan kanssa pitää olla tarkempi, elimistö ei polta kaloreita enää samaan tahtiin kuin nuorempana. Minä kyllä hetkeksi vähensin kaloreita pudottaakseni painoa, mutta kun pääsin lähelle tavoitepainoa aloin tekemään kevyttä kehonpainotreeniä jotta lihakset kasvaa ja lihaskunto paranee.

        Kun otin treeniohjelmaan mukaan leuanvedon, huomasinkin ettei treeni olekaan enää kevyttä vaan aika raskasta väliin. Olen siis päätynyt syömään vähän enemmän jotta olisi lihasta, mutta se vaatii myös sitä treeniä ettei paino nouse.

        Seksirobotit voi oikeastikin tulla hittituotteiksi, sitä en kiistä, mutta kyllä siinä suurin häviäjä on itse ne ihmiset jotka ostavat noita robotteja.

        Aineenvaihdunta hidastuu, sitähän se on. Sekin on yksilöllistä. En ymmärrä miten mun mies voi lähes joka päivä syödä litran jäätelöä ja joka kauppareissulla tuo ostaa jonkun suklaapatukan, mutta silti on aina ollut hoikassa kunnossa. Mä nyt en niin makean perään ole ikinä ollutkaan, joten ainoa mitä mä olen tehnyt, on tuo ruokavalion keventäminen ja annosten pienentäminen. Peruskunto pysyy hyvänä, kun koiria lenkkeilyttää ja jooga on mun sydäntä lähellä. Näillä mennään.

        En mä pelkää noita robotteja. Ja pakko myöntää, että jos olis mahdollisuus, niin kyllä sellaista testaisin..


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Olen kait sitten ihminen, mullakin on joku tiedostamaton taso.

        Oikeastaan seksirobotit onkin suurin uhka juuri minuntyyppiselle ihmissaastalle. Tulevaisuudessa jää monet panot panematta, toivottavasti hinnat pysyvät pilvissä vielä pari vuosikymmentä.

        Loppuukohan se lutkaksi nimittely, jota jotkut tälläkin palstalla harjoittavat, kun naiset paneskelevat vain robottiensa kanssa?

        Mikä ihmissaasta? Sinä olet katsos mies, ja miehellä on lupa harjoittaa irtopanoja.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Aineenvaihdunta hidastuu, sitähän se on. Sekin on yksilöllistä. En ymmärrä miten mun mies voi lähes joka päivä syödä litran jäätelöä ja joka kauppareissulla tuo ostaa jonkun suklaapatukan, mutta silti on aina ollut hoikassa kunnossa. Mä nyt en niin makean perään ole ikinä ollutkaan, joten ainoa mitä mä olen tehnyt, on tuo ruokavalion keventäminen ja annosten pienentäminen. Peruskunto pysyy hyvänä, kun koiria lenkkeilyttää ja jooga on mun sydäntä lähellä. Näillä mennään.

        En mä pelkää noita robotteja. Ja pakko myöntää, että jos olis mahdollisuus, niin kyllä sellaista testaisin..

        Ehkä salakavalin lihottaja on kaloripitoiset juomat, ne eivät tuo kylläisyydentunnetta mutta hirveät määrät energiaa. Juomien päälle syödään vielä normaalisti ruokaa, silloin ollaankin aika tukevasti pluskalorien puolella.

        Jos joskus pääset testaamaan robottia, niin voisit videoida sen ja laittaa pätkän palstalaisten nähtäville ja arvioida koneen. Ehkä joku muukin nainen voisi innostua aiheesta.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Loppuukohan se lutkaksi nimittely, jota jotkut tälläkin palstalla harjoittavat, kun naiset paneskelevat vain robottiensa kanssa?

        Mikä ihmissaasta? Sinä olet katsos mies, ja miehellä on lupa harjoittaa irtopanoja.

        Mikä olisi sopiva nimitys naiselle joka paneskelisi päivät pääskytysten robottien kanssa?

        Robottihuora?


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Ehkä salakavalin lihottaja on kaloripitoiset juomat, ne eivät tuo kylläisyydentunnetta mutta hirveät määrät energiaa. Juomien päälle syödään vielä normaalisti ruokaa, silloin ollaankin aika tukevasti pluskalorien puolella.

        Jos joskus pääset testaamaan robottia, niin voisit videoida sen ja laittaa pätkän palstalaisten nähtäville ja arvioida koneen. Ehkä joku muukin nainen voisi innostua aiheesta.

        Totta, kaikki sokeripitoiset juomat olen jättänyt aikoja sitten. Kerran katsoin, että keskikaljassa on yhtä paljon kaloreita kuin kevytmaidossa.. tai taisi olla jopa vähemmän. Nykyään juon joko vettä, tai sitten vihreää teetä.

        Mitä sä tekisit, jos sulla olis mahdollisuus testata tuollaista seksibottia, siis naispuolista, ajatellen, että kukaan ei saisi tietää?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Totta, kaikki sokeripitoiset juomat olen jättänyt aikoja sitten. Kerran katsoin, että keskikaljassa on yhtä paljon kaloreita kuin kevytmaidossa.. tai taisi olla jopa vähemmän. Nykyään juon joko vettä, tai sitten vihreää teetä.

        Mitä sä tekisit, jos sulla olis mahdollisuus testata tuollaista seksibottia, siis naispuolista, ajatellen, että kukaan ei saisi tietää?

        Varmaan saman kuin oikeiden naistenkin kanssa. Panisin kerran pari ja hylkäisin.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Mikä olisi sopiva nimitys naiselle joka paneskelisi päivät pääskytysten robottien kanssa?

        Robottihuora?

        Noh, noh.. :D

        Ei kukaan nimittele dildohuoriksikaan..Osin tuo kaksinaismoralismi voi hyvinkin ajaa sinkkunaisia miesbottien "syleilyyn" Kumpihan siinä sitten käyttää kumpaa, kun täällä nimitellään seksiä harjoittavia naisia käytetyiksi?


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Varmaan saman kuin oikeiden naistenkin kanssa. Panisin kerran pari ja hylkäisin.

        Hylkäisit?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Noh, noh.. :D

        Ei kukaan nimittele dildohuoriksikaan..Osin tuo kaksinaismoralismi voi hyvinkin ajaa sinkkunaisia miesbottien "syleilyyn" Kumpihan siinä sitten käyttää kumpaa, kun täällä nimitellään seksiä harjoittavia naisia käytetyiksi?

        Dildo ja tekopimpero ovat masturbointivälineitä, mutta seksirobotti on subjekti.

        Seksirobotti panee, eli kyllä minun nähdäkseni sellaisten käsittelyyn antautuva nainen tulee pannuksi.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Hylkäisit?

        No ehkä liian karkea ilmaisu. Jättäisin muille.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Dildo ja tekopimpero ovat masturbointivälineitä, mutta seksirobotti on subjekti.

        Seksirobotti panee, eli kyllä minun nähdäkseni sellaisten käsittelyyn antautuva nainen tulee pannuksi.

        Tulkoon vaikka kahvipannuksi..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Tulkoon vaikka kahvipannuksi..

        Tulkoon valkeus, ja valkeus tuli. Seksirobotin alla.


      • Buhahaha
        Wwuwuw kirjoitti:

        Noh, noh.. :D

        Ei kukaan nimittele dildohuoriksikaan..Osin tuo kaksinaismoralismi voi hyvinkin ajaa sinkkunaisia miesbottien "syleilyyn" Kumpihan siinä sitten käyttää kumpaa, kun täällä nimitellään seksiä harjoittavia naisia käytetyiksi?

        "Ei kukaan nimittele dildohuoriksikaan..Osin tuo kaksinaismoralismi voi hyvinkin ajaa sinkkunaisia miesbottien "syleilyyn""

        Minun nähdäkseni seksivälineisiin kohdistuva kaksinaismoralismi toimii tällä hetkellä naisten eduksi. Juuri siten että dildo nähdään ihan normaalina esineenä, eikä naisen tarvitse hävetä vaikka niitä olisi laatikollinen. Sen sijaan jos miehellä on kotonaan kumipimppi, niin hän on iljettävä pervo, ja se pumpattava barbarakin on hyväksytty oikeastaan vain huonona teekkari- tai polttaripilana.

        Vaikka sinä et näin ajattelisikaan niin yhteiskunnallista asennetta se ei muuta, eikä tämä ole suinkaan mikään mat-piirin kehitelmä, vaan jopa Andre Wickström esitti aivan saman jutun standup-setissään.


      • Buhahaha kirjoitti:

        "Ei kukaan nimittele dildohuoriksikaan..Osin tuo kaksinaismoralismi voi hyvinkin ajaa sinkkunaisia miesbottien "syleilyyn""

        Minun nähdäkseni seksivälineisiin kohdistuva kaksinaismoralismi toimii tällä hetkellä naisten eduksi. Juuri siten että dildo nähdään ihan normaalina esineenä, eikä naisen tarvitse hävetä vaikka niitä olisi laatikollinen. Sen sijaan jos miehellä on kotonaan kumipimppi, niin hän on iljettävä pervo, ja se pumpattava barbarakin on hyväksytty oikeastaan vain huonona teekkari- tai polttaripilana.

        Vaikka sinä et näin ajattelisikaan niin yhteiskunnallista asennetta se ei muuta, eikä tämä ole suinkaan mikään mat-piirin kehitelmä, vaan jopa Andre Wickström esitti aivan saman jutun standup-setissään.

        Toki, kun yhteen suuntaan kumartaa, niin toiseen pyllistää. Kun paljon naisia saava mies on tosimies, niin silloin naisia saamaton mies on luuseri, jonka täytyy tyytyä nukkeen.

        Vastaava nainen on huora ja lutka, mutta esineen kanssa nainen voi piehtaroida sydämensä kyllyydestä. Ehkä tuo menee jopa brändeihin, naiset vertailevat keskenään kenellä on fiinein botti..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Toki, kun yhteen suuntaan kumartaa, niin toiseen pyllistää. Kun paljon naisia saava mies on tosimies, niin silloin naisia saamaton mies on luuseri, jonka täytyy tyytyä nukkeen.

        Vastaava nainen on huora ja lutka, mutta esineen kanssa nainen voi piehtaroida sydämensä kyllyydestä. Ehkä tuo menee jopa brändeihin, naiset vertailevat keskenään kenellä on fiinein botti..

        Palstanaiset ovat opettaneet ettei pelkkä jyystö tyydytä naista, pitää olla kahdenvälistä kipunointia ja hellyyttä.

        Halauksia, suudelmia, helliä sanoja, koskettelua, hymyjä ja rakastavia katseita. Ehkä hyvää ruokaa ja juotavaa takkatulen loisteessa. Nainen pitäisi lämmitellä nautinnolliseen rakasteluun,..

        Jotenkin tuo sexirobotti ei mielestäni mahdu yhtälöön. Voin silti olla väärässä.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Palstanaiset ovat opettaneet ettei pelkkä jyystö tyydytä naista, pitää olla kahdenvälistä kipunointia ja hellyyttä.

        Halauksia, suudelmia, helliä sanoja, koskettelua, hymyjä ja rakastavia katseita. Ehkä hyvää ruokaa ja juotavaa takkatulen loisteessa. Nainen pitäisi lämmitellä nautinnolliseen rakasteluun,..

        Jotenkin tuo sexirobotti ei mielestäni mahdu yhtälöön. Voin silti olla väärässä.

        Noinhan se on, mutta toimitko esim sä noin niitten kertakäyttöpanojesi kanssa? Niitten, jotka sä heti käytön jälkeen hylkäät.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Noinhan se on, mutta toimitko esim sä noin niitten kertakäyttöpanojesi kanssa? Niitten, jotka sä heti käytön jälkeen hylkäät.

        Rehellisesti sanoen, menen sänkyyn vain tunteesta.

        Se tunne on kiima, mutta se tuntuu sänkyyn mennessä rakkaudelta. Aamulla tunne on useimmiten tiessään.

        En ehkä aina viettele naisia romantiikan pitkän kaavan edellyttämässä laajuudessa, mutta olen hellä ja huomioiva partneri.


      • Nicitönnä
        Wwuwuw kirjoitti:

        Tuon jutun mukaan se halailee ja kuiskuttelee korvaan..

        Mitähän se tekee seksin jälkeen? Lösähtääkö päälle, vai kääntääkö kylkeä ja alkaa kuorsaamaan?

        Tai lähtis tupakalle tai ehkä suihkuun, jopa yöjuoksulle vielä kaiken jälkeen. xD


      • Nicitönnä kirjoitti:

        Tai lähtis tupakalle tai ehkä suihkuun, jopa yöjuoksulle vielä kaiken jälkeen. xD

        Yöjuoksuista tulikin mieleen, että ainakaan ei olisi pelkoa sukupuolitaudeista, eikä vahinkoraskauksista. Saati väkivaltaisuudesta. Kyllähän tuo yhden yön jutut voittaa..


      • Nicitönnä
        Wwuwuw kirjoitti:

        Yöjuoksuista tulikin mieleen, että ainakaan ei olisi pelkoa sukupuolitaudeista, eikä vahinkoraskauksista. Saati väkivaltaisuudesta. Kyllähän tuo yhden yön jutut voittaa..

        Haha! Sinäpä sen sanoit. Tarkemmin ajateltuna robolover voikin olla fiksu sijoitus. 😆


    • Silikoonimummo

      Pelottavaa tuo tekoäly..koska ei se ihmistä korvaa ja puuttuu siltä inhimilliset tunteet..Kohta vievät työpaikat ym.

      • .. Hmm.. "InhiMilliset" Tunteet?.. Eiköhän ne puutu Yhdeltä, jos Toiselta IhmisApinalta(kin).. Ja/tai ne ovat Aikast Joustavia.. ;P


      • Oikea-ihminen-

        Tämä voi tulla yllätyksenä, mutta kyseessä on kone tai lelu.....Miksi pitäisi muuten jyystää värkki vereslihalla, sekö on tärkeintä seksissä?


    • .. Juuri Tuollaisia Kaikki Naiset Aina On.. ;D

      .. Toivottavasti sun(kaan) ukkos ei ole mikään kiltti SiniSilmä.. Noh, Kyllä se vielä Oppii.. Jos ei ole liian tyhmä ja AivoPesty.. ;P

      • Niin on. Aina ja aina ja aina kaikkialla kaikki.

        Mä äsken koitin soittaa sille, oisin vaan luetellut kauppalistaa:
        Litra maitoa, raejuustoa, tomaatteja, 1kpl seksirobotti bionisella munalla, pari purkkia koiranruokaa...


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Niin on. Aina ja aina ja aina kaikkialla kaikki.

        Mä äsken koitin soittaa sille, oisin vaan luetellut kauppalistaa:
        Litra maitoa, raejuustoa, tomaatteja, 1kpl seksirobotti bionisella munalla, pari purkkia koiranruokaa...

        .. Eipäs Vitsailla Näin Vakavalla Asialla.. ;P

        .. EttäsTiiä!!!.. ;D


    • vsvwvsdcvsdvsdvsdv

      Jollei tuolla miesrobotilla ole sosioekonomista asemaa niin tuskinpa nainen sitä haluaa.

      • Ei käsilaukuillakaan ole "sosioekonomista asemaa" .


      • sdfwefsdfsdfsdfsdfsdfsd

        Käsilaukku on tarpeellinen ja statusesine, miehestä nainen tarvitsee vain pienen osan.


      • tiedetääntiedetään
        sdfwefsdfsdfsdfsdfsdfsd kirjoitti:

        Käsilaukku on tarpeellinen ja statusesine, miehestä nainen tarvitsee vain pienen osan.

        Niin. Jännämieheltä munaa ja aisurilta resurssit.


      • sdfwefsdfsdfsdfsdfsdfsd kirjoitti:

        Käsilaukku on tarpeellinen ja statusesine, miehestä nainen tarvitsee vain pienen osan.

        Miesrobotista voi hyvinkin muodostua samanlainen statusesine.


    • Totuus-

      Nyt meni meidän ätmien viimeisetkin mahdollisuudet saada naista.

      • Mua ei ainakaan voi kaksinaismoralismista syyttää, kun siinä naisbotti-keskustelussa jouduin suorastaan puolustelemaan miesten oikeutta nukkeensa.


    • Kaisanoasaa

      Botti panee niin et naisen pillu halkee.

      • peniksen

        Koon voi valita itse.


      • Buhahaha
        peniksen kirjoitti:

        Koon voi valita itse.

        Juuri siksi näin voi käydäkin.


    • TärkeinKysymys

      Mutta nuoleeko se robotti?

      • Tuskin edes pussaa.


      • Buhahaha

        Kuka vielä muistaa leffan A.I. ? Siinähän oli tuollainen gigolorobotti ja toteuttu ihan kaikki naisten toiveet.


    • Kaisanoasaa

      Sadan vuoden päästä maassa on pelkkiä robotteja kun ei kukaan harrasta enää seksiä, mihet on muutenkin liian rumia naisille ettei naisille kelpaa. Robotit lisääntyy jossain tehtaassa ja syrjäyttää ihmiset.

      • Toihan on aika helvetan monen leffan juoni..


      • Buhahaha
        Wwuwuw kirjoitti:

        Toihan on aika helvetan monen leffan juoni..

        Harvemmin kuitenkaan suvullisesti.


    • En näe mitään syytä miksi tuossa visiossa mies ja nainen jakaisivat kodin.

      • frjgtfjgf

        Onhan se vaihtelua, joko ihminen tai robo...


      • Kun ajattelee nykyistäkin tilannetta, niin sinkkutalouksia on entistä enemmän..
        Mutta niin on myös yksinäisyyttä.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kun ajattelee nykyistäkin tilannetta, niin sinkkutalouksia on entistä enemmän..
        Mutta niin on myös yksinäisyyttä.

        Mutta miten käy jännämiesten?


      • seonkylläaivanoikein
        Wwuwuw kirjoitti:

        Mutta miten käy jännämiesten?

        Niistäkin tulee yksinäisiä.


      • Buhahaha
        frjgtfjgf kirjoitti:

        Onhan se vaihtelua, joko ihminen tai robo...

        Tai molemmat...


    • Elluhalloyb

      MÄ OON IHAN MYYTY...
      OI SAAVUTHAN OMA ROPOTTINI....
      RAKASTAN SUA NYT JO...
      MUT HALPENE VÄHÄN...
      ODOTAN...😋😂♥😂

    • Silikoonimummo

      Osaakohan se puhua tuhmia tarvittaessa? Jos ropoon tulis vaikka toimintahäiriö.. onkohan,se helppo sitten laittaa takaisin kuosiin? No ainakin ulkonäön saa mieleisensä,eikä sille tule kaljamahaa..ei vittuile,eikä örise. Kait sen voisi ohjelmoida puhumaan miellyttäviä asioita. Kyllä tämä ihmiskunta vieraantuu ikävällä tavalla toisistaan..ruokkiksella kaikki vaan näprää kännyjä,eikä kukaan puhu mitään. Surullista kaipaan välillä aikoja,jolloin ei ollut kännyjä.

      • Mä olen tehnyt niin, että en ota kännyä yksi kertaisesti mukaan.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä olen tehnyt niin, että en ota kännyä yksi kertaisesti mukaan.

        Siis yksinkertaisesti. Katselen tässä samalla uutisia. Pandoja on tullut Suomeen, vai niin, no on niillä ainakin tähän ilmastoon sopiva suojaväri...


    • Tahvo53

      Sairasta touhua...

    • Oma visioni on sellainen että mies tulee töistä kotiinsa sillä hän on töissä tehtaassa tai rakennuksilla. Nainen tekee paljon töitä kotona sillä hän on tutkija, tohtori tai muu korkeasti koulutettu ja työ-sekä vapaa-aika sekoittuvat keskenään. Mies ja vaimo asuvat eri osoitteissa koska verotuksellisesti se on järkevää ja yhdessä esiintyminen on heikkouden osoittamista sillä luokkayhteiskunnassa sosiaalis-ekonominen asetelma menee rakkauden edelle.

      Naisella on seksirobotti jota hän päivittää vuosittain. Kampaajalla luetaan seksiroboteista kertovia lehtiä ja vuoden kohokohta on perinteiset seksirobottimessut. Naiset kehuvat robottejaan kuin miehet ennen autojaan ja niiden perusteella osoitetaan sitten paikka laumassa. Kateellinen ei saa olla eikä tunteita näyttää sillä kuka nainen nyt haluaisi saada heikon maineen.

      Miehelläkin on seksirobotti, palkka ei siihen riitä joten lisätienistina on ollut pakko myydä
      siementä pankkiin. Korvauksen suuruus siemenistä taas on sen mukainen kuinka hyvät geenit omistat. Miehet eivät robottejaan vertaile, mutta tiedostavat että mitä huonomman robotin pystyt hankkimaan sen huonommat geenit omaat.
      Käytännössä miehille robotti on kotona vain muistuttamassa häntä yksinäisyydestä ja siitä ettet ikinä pääse näkemään jälkikasvusi varttumista. Tämä yhdistettynä harmaaseen tulevaisuuden näkymään antaa miesten eliniän odotteeksi 37-vuotta.

    • En usko että nuo voi täyttää jännämiehen paikkaa naisten sydämessä. Niitä kun ei eettisistä syistä voi ohjelmoida äkkiarvaamatta riehumaan, hakkaamaan ja pahoinpitelemään niin kokeiluvaiheen jälkeen naiset toteaa ne tylsiksi ja ennalta-arvattaviksi niin kuin kiltit & kunnolliset miehetkin eikä ne niitä sitten halua hankkia. Sitten tietysti jos on saatavilla jotain epäkuranttia mielenvikaälyerää naiset hommaan niitä ihan innoissaan.

      • Tuohon mä haluan sanoa vaan että ..höpötipöpöti ja läpätilää.


      • Nicitönnä

        Voihan niihinkin tulla joku tekninen vika...ainakin heti takuuajan umpeuduttua.


      • Buhahaha
        Nicitönnä kirjoitti:

        Voihan niihinkin tulla joku tekninen vika...ainakin heti takuuajan umpeuduttua.

        Se olisikin eka kerta kun laitteen vika tuo mukanaan jotain positiivista.

        Itse kyllä uskon että vaikka tuollaisia ei virallisesti valmistettaisikaan, niin kyllä joku epäeettinen hakkeri tuollaisen varmasti sopivaan hintaan lastuttaa.


      • flowersreally

        Suurin osa miehistä taitaa sitten olla jo nyt robotteja.


      • Nicitönnä
        Buhahaha kirjoitti:

        Se olisikin eka kerta kun laitteen vika tuo mukanaan jotain positiivista.

        Itse kyllä uskon että vaikka tuollaisia ei virallisesti valmistettaisikaan, niin kyllä joku epäeettinen hakkeri tuollaisen varmasti sopivaan hintaan lastuttaa.

        Vähän kuin ihka elävissäkin, vikojen takia ne vaihtoon menee. Ja aina jotakin vikaa löytyy, etsimällä etsien viimeistään..

        En tiiä muista, mutta vika on aina huono juttu ellei käsi ole menossa leikkuriin, joka jämähtää juuri ennen käden osumista leikkaavaan terään. Ellei vika pelasta pahemmalta vauriolta.....


    • Jaaha.. Oli tähän avauksen viereen tullut seiskan mainos:

      "MIEHILLÄ ON TUNTEET PELISSÄ SEKSIROBOTTIEN KANSSA: PELKÄÄVÄT PETTÄMISTÄ!"

      Kysely paljasti myös, että miehillä on tunteet pelissä seksirobottien kanssa. Kymmenen prosenttia miehistä nimittäin pelkäsi rakastuvansa robottiinsa, ja 27 prosenttia oli sitä mieltä, että tämä oli huomionarvoinen seikka robotin ostoa harkittaessa. Kymmenen prosenttia myös nimesi pahimmaksi pelokseen, että joku varastaisi heidän rakkaan seksirobottinsa.

      Kenties kaikkein omituisinta oli, että 16,5 prosenttia miehistä murehti sitä mahdollisuutta, että robotti saattaisi ajautua pettämään heitä."

      https://www.seiska.fi/Hotnow/Miehilla-on-tunteet-pelissa-seksirobottien-kanssa-pelkaavat-pettamista/1123850?_ga=2.259602633.271531605.1513654550-7658654.1513654550

      • Nicitönnä

        Tuohan se onkin huolestuttavaa, että rakastua voi mihin vaan mikä tyhjentää kassit tai antaa orgasmin. Kun oman logiikan mukaan rakastuminen tulee aikailailla muista syistä...


      • Buhahaha
        Nicitönnä kirjoitti:

        Tuohan se onkin huolestuttavaa, että rakastua voi mihin vaan mikä tyhjentää kassit tai antaa orgasmin. Kun oman logiikan mukaan rakastuminen tulee aikailailla muista syistä...

        Joillain nyt vaan menee käsitteet sekaisin. Himo, halu, ihastuminen, rakkaus, synonyymejä kaikki... vai?


      • Nicitönnä
        Buhahaha kirjoitti:

        Joillain nyt vaan menee käsitteet sekaisin. Himo, halu, ihastuminen, rakkaus, synonyymejä kaikki... vai?

        Niin joillain menee. Joillekin kaikki on tosiaan yksi sama asia/ köntti.
        Nuo taitaa olla kuitenkin aika pieni poppoo...

        Mutta asiasta toiseen, mites sinun päivä on lähtenyt käyntiin? ☺️


    • Käyköhän Makitan akku?

      • Puhutko sä taas jostain akkurälläköistä, vai Wau menikö vaan ketjut sekasin?


      • Wwuwuwkirjautumatta

        Mikä ihmeen Wau tohon väliin on lipsahtanut? Oudoa.


      • Buhahaha
        Wwuwuw kirjoitti:

        Puhutko sä taas jostain akkurälläköistä, vai Wau menikö vaan ketjut sekasin?

        Pujottelijastakin on tullut monomaanikko.

        Mutta kait ne seksirobotitkin jotain virtaa tarvitsee.


      • Buhahaha kirjoitti:

        Pujottelijastakin on tullut monomaanikko.

        Mutta kait ne seksirobotitkin jotain virtaa tarvitsee.

        Joku akku kai niissä on. Välillä sitten vaan pistoke pyllyyn ja virtaa bioniseen pippeliin..ja taas jaksaa ja jaksaa.. Se on sitten kiva, jos hekuman huipulla tulee ilmoitus, että akku on vähissä, piip, piip...tsip.


      • Buhahaha
        Wwuwuw kirjoitti:

        Joku akku kai niissä on. Välillä sitten vaan pistoke pyllyyn ja virtaa bioniseen pippeliin..ja taas jaksaa ja jaksaa.. Se on sitten kiva, jos hekuman huipulla tulee ilmoitus, että akku on vähissä, piip, piip...tsip.

        Teknologia jäljittelee siis jo aika hyvin todellisuutta.


      • Wwuwuwkirjautumatta kirjoitti:

        Mikä ihmeen Wau tohon väliin on lipsahtanut? Oudoa.

        Kyllä tuo nyt jotain selitystä kaipaisi, isolla kirjaimella vielä aloitettu


      • pujotteIija kirjoitti:

        Kyllä tuo nyt jotain selitystä kaipaisi, isolla kirjaimella vielä aloitettu

        Tämä palsta taas kiukuttelee ja nakkelee ulos. Tuossa kun kirjaudun ja alan kirjoittamaan Wwuw.., niin tää tabletti ehdottaaa sanaa Wau, ja jotenkin se on tullut tuohon tekstiin..


    • Jotta seksirobotti vaikuttaisi aidolta piitäkö silläkin/hänelläkin olla välistä pää kipeä?

    • kyllä tosi asia on ettei tuo ole suhde, joten tuollaista ei tapahdu.
      Vaikka saisin miesropotin💕🌸💕🌸💕🌸

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6123
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3886
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2254
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1880
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1333
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      959
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      36
      901
    Aihe