.. Se mikä on Veres, niin se On Veres.. Eli jos on BonoBo Persoona/Luonne ja/tai on Pantu Peiskaks tietyt jutut, kun on Pantu Menemään, niin TodSuurella TodNäköisyydellä (Veikkaan, noin 99, 999999999999%) tälläinen Yksilö ei tule Oikeasti Muuttumaan "HenkisenKasvun" seurauksena yhtään sen "Henkisemmäksi" tai mitään muutakaan.. ;P
.. Jos jotain OveLinaan muuttuu, niin se tapahtuu lähinnä vain Näennäisesti esim. Olosuhteiden muuttuessa/pakosta jne.. ;D
.. Onhan tästä jo monesti "keskusteltu".. Mutta Tulipahan taas MiäLeen.. ;D
.. Laitetaan nyt joku TäyteLinkki tähänkin Ketjuun.. ;D
https://yle.fi/uutiset/3-10027953?origin=rss
BonoBojen "HenkisenKasvun" Valhe.. ;D
9
184
Vastaukset
- kgjfjufy
Mummukka loisti kuin aurinko, kun pääsi näkemään nuoruudesta tuttua pyykkilautaa... ;D
- hgfhgfhfghgfh
Höpö höpö! Sulle ei taatusti kelpaa yksikään ruma tai lihava nainen.
Kiira Korven tyyppiset kauniit lumihiutaleet ovat juuri niitä naisia, jotka omasta mielestäsi kultaisen luonteesi perusteella "ansaitsisit"... Mä mitään "ansaitse".. Mistä Sä Tollasen Repäsit?.. ;D
.. Mut.. Jotain Mä voin kyllä olla Ansaitsematta.. ;D
Joop, no suotakoon mummeleille bonoboilunsa. Herää vaan kysymys mikä kohu nousisi jos sinne olisi tilattu papoille venäläisiä strippareita tiirailtavaksi, olis varmaan sitten vähän erisävyinen juttu ollut.
- TyMpäSeeNääJo
Nytkö jo pahastuit tästäkin?
No saatpahan jotain verenkiertoa edestävää SuTiSuTiNaa.
Jos 70-90 vuotias mummo jostain tykkää, niin se perke.e tykkää. Ja ei kysele NuUsKAMuIkkuselta mitään. Eikä kyllä keneltäkään muultakaan. Se sanoo tosiaan jo sen mikä on fiilis. Nuo tietää jo, että on tasan yksi tie käymättä.
Että minusta voit sulkea silmät ja laskee alles... se lämmitää...kokeile..... Mist Näit Sikiää.. ;D
https://memegenerator.net/img/instances/500x/61335805/mielenspahoittajia-mielenspahoittajia-kaikkialla.jpg
.. Ei kantsis ProjiSoida omia juttujaan.. Tai noh, jos on Hieman T&Y, niin Tollattis siinä voi helposti käydä.. Mut.. En nyt sit tiedä onko sitäkään pakko kaikille "kertoa".. ;D
Se mikä on veres on usein myös vieres. Mietipä toki sitä.
- mansikkakakkua
Ihan oikeesti, mä voisin kyllä palkata jonkun tollasen ryhmän tanssimaan meidän vanhuksille, jos ne ei olis niin pirhanan tyyris juttu! Mä en kyllä nähnyt mitään sopimatonta tuossa esityksessä ja taatusti tois iloa ja elämää taloon. Juttua noista tanssijoista ja nuoruuden muisteluita olis ainakin seuraavalla saunotuskerralla pukuhuoneen puolella... ja varmaan vielä saunakahveillakin.
Älkää äijät nyt olko noin siveyden sipuleita! Uimarannalla näkee kyllä enemmän paljasta pintaa.
Kyllä 8-kymppisen mamman suussakin sokeripala sulaa päiväkahveilla... tuon esityksen jälkeen...
ja iloinen juttu luistaa liukkaasti varmaan. =))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2723412Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211883Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.291549- 841421
- 1371068
- 811024
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.67963Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86816Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61717Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51706