Nyt se on tutkittu ja sanottu.
Jos keittiön hana on ollut kiinni ptiempään, esim. 8 tuntia, on vettä juoksutettava, sillä siihen on lionnut nikkeliä, lyijyä, kuparia.
Tutkimuksen tehnyt itse sanoi että juoksutus kunnes veden lämpö tasaantuu.
Tutkimuskertomuksesta sai käsityksen että myrkyttyminen tapahtuu lähinnä raanan itsensä alueelta, mutta myös putkien liitoskiinnityksistä.
Se japanista peräisin olevaksi sanottu viisaus että ensimmäiseksi aamulla juotava vettä (meikäläinen otti vain lasillisen) on siis nyt että kun vettä on juoksutettu niin ...
Tuo vesilasillinen imeytyy nopeasti.
Jotkut siihenkin laittavat, kuten eräs omastaan puhui, inkivääriä ja sitruunamehua.
Ne munuaiskivethän eivät pitäisi vaivata jos juo.
(illalla juotuna vesi pullistelee aamulla silmäluomissa).
Raanavettä
hörpsis
1
1257
Vastaukset 1
- bbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
Voi sen veden myös laskea suodattimen läpi illalla ja laittaa jääkaappiin. On sitten aamulla raikasta vettä juotavaksi. Veden juoksuttaminen ei ole oikein trendikästä tänä päivänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791329
- 851236
- 96977
- 48813
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83599Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä29516Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111510Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44478Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33465