Nyt se on tutkittu ja sanottu.
Jos keittiön hana on ollut kiinni ptiempään, esim. 8 tuntia, on vettä juoksutettava, sillä siihen on lionnut nikkeliä, lyijyä, kuparia.
Tutkimuksen tehnyt itse sanoi että juoksutus kunnes veden lämpö tasaantuu.
Tutkimuskertomuksesta sai käsityksen että myrkyttyminen tapahtuu lähinnä raanan itsensä alueelta, mutta myös putkien liitoskiinnityksistä.
Se japanista peräisin olevaksi sanottu viisaus että ensimmäiseksi aamulla juotava vettä (meikäläinen otti vain lasillisen) on siis nyt että kun vettä on juoksutettu niin ...
Tuo vesilasillinen imeytyy nopeasti.
Jotkut siihenkin laittavat, kuten eräs omastaan puhui, inkivääriä ja sitruunamehua.
Ne munuaiskivethän eivät pitäisi vaivata jos juo.
(illalla juotuna vesi pullistelee aamulla silmäluomissa).
Raanavettä
hörpsis
1
1178
Vastaukset
- bbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
Voi sen veden myös laskea suodattimen läpi illalla ja laittaa jääkaappiin. On sitten aamulla raikasta vettä juotavaksi. Veden juoksuttaminen ei ole oikein trendikästä tänä päivänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak974364Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka513215- 382965
- 342038
Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua
Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas5061728- 631644
Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?
Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode501488- 411390
- 681304
Mitäs mieltä
Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho171276